NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 10:29 am

bon dia a totes!!!!

Ise tens un privi i dos mails... avui m'he aixecat inspirada i he començat a fer coses per la boda... ara que tinc temps i dps no en tindré - o això espero !!! - .
Vaig a seguir!!!!

Ens parlem després!!!

Un petó! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 10:46 am

lluneta29 ha escrit:bon dia a totes!!!!

Ise tens un privi i dos mails... avui m'he aixecat inspirada i he començat a fer coses per la boda... ara que tinc temps i dps no en tindré - o això espero !!! - .
Vaig a seguir!!!!

Ens parlem després!!!

Un petó! ::love::

Bon dia reina ::love::

Ja t'he respos :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 10:58 am

Nuviaaaaaaaaaa?? Com et trobes avui?? A mi encara em fa mal la gola i el cap... ara m'he pres una pastilla a vere si reacciono... :-)ok: deu ser una passa pq conec més gent que està com jo... :-) Descansa i disfruta que et mimin!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 10:59 am

Cuca i amelieeeee?? On sou??? Cuca et vaig enviar un mail... i miriameta també... no sé si l'heu llegit... :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 12:00 pm

bon dia preciosesssss!!!!!! us tinc abandonadetes...... com esteu?????????????? lluneta estas millor?????
nuvia! que en sabem dels genolls???? (potser has dit algo ja per aquí, pero no m'ha donat temps de llegir les 6 pagines de retras que porto)
es que akesta setmana ha sigut una mica de bojos... entre preparar i corregir examens i ajudar a preparar la reunió de pares i etc etc etc.... he nat de volid!!
Tema vestit...... n'hi ha un que te molts numeros, no es per a res l'estil que jo pensava, pero quan mel vaig posar em va agradar molt com em quedava, m'estilitzava molt i me vaig agradar molt.... es el model Gaudí de Pronovias. pero vull anar a fer alguna miradeta mes. Dissabte tinc hora a Aire, a veure que tal...
Lluneta... així ja se'n van quedar 4 dissabte???? ostras doncs si k van fer negoci....
Com esteu totes????? ise, miriameta, cuca, anna....... i totes??????? teniu novetats???
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 1:48 pm

cc83 ara he mirat aquest vestit que dius i m'encanta la part del cos!!!! Però nena marca un huevo, no???? si et quedes aquest aniràs guapíssima!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jo de novetats cap ni una!!! la boda està una mica paradota :-/ :-/ :-/
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 1:51 pm

Nuvia com et trobes??? (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 2:26 pm

cc83 ha escrit:bon dia preciosesssss!!!!!! us tinc abandonadetes...... com esteu?????????????? lluneta estas millor?????
nuvia! que en sabem dels genolls???? (potser has dit algo ja per aquí, pero no m'ha donat temps de llegir les 6 pagines de retras que porto)
es que akesta setmana ha sigut una mica de bojos... entre preparar i corregir examens i ajudar a preparar la reunió de pares i etc etc etc.... he nat de volid!!
Tema vestit...... n'hi ha un que te molts numeros, no es per a res l'estil que jo pensava, pero quan mel vaig posar em va agradar molt com em quedava, m'estilitzava molt i me vaig agradar molt.... es el model Gaudí de Pronovias. pero vull anar a fer alguna miradeta mes. Dissabte tinc hora a Aire, a veure que tal...
Lluneta... així ja se'n van quedar 4 dissabte???? ostras doncs si k van fer negoci....
Com esteu totes????? ise, miriameta, cuca, anna....... i totes??????? teniu novetats???

He mirat el vestit que dius i es molt xul.lo!!!! segur que posat queda millor... ara que com diu la ise, deu marcar molt el cos no??? Ui jo no sé si sabria portar-lo... el meu es taaaan diferent al teu!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 2:27 pm

M'estàn quedant uns cartells de les taules............. mmmmmmmmmmmm per flipar!!! Sóc una crack!!! (sino m'ho dic jo no m'ho dirà ningú :)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 01, 2009 2:31 pm

lluneta29 ha escrit:M'estàn quedant uns cartells de les taules............. mmmmmmmmmmmm per flipar!!! Sóc una crack!!! (sino m'ho dic jo no m'ho dirà ningú :)

ETS UNA CRACK!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 2:34 pm

lluneta29 ha escrit:M'estàn quedant uns cartells de les taules............. mmmmmmmmmmmm per flipar!!! Sóc una crack!!! (sino m'ho dic jo no m'ho dirà ningú :)

Ara falta el toc que t'he dit!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 01, 2009 2:40 pm

Aixi m´agrade lluneta que facis cosetes de la boda!! si no haguessis estat malaltona no hu hauries fet potser. jeje

cc83 al veure els vestits me donat compte que son tots molt entallats, qui tingui un cos primet estara amb ells molt i molt be!!
El gaudi es bonic, i aquesta tira que te, deu quedar molt be no? jeje aixo si, preparat per a que tothom et chafi la cua.. i si el teu futur ha d´anar amb tu que vagi davant i tu el segueixes jeje tu dic per experiencia. Ja ens diras si es l´escollit eh jejeje
A mi m´agrade es molt semblant al meu.

Voleu fotitos del meu menjador i el meu rebedor?????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 01, 2009 2:41 pm

ise ha escrit:

Jo els vui veure!!!! que fan molt bona pinta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 2:43 pm

miriameta ha escrit:Aixi m´agrade lluneta que facis cosetes de la boda!! si no haguessis estat malaltona no hu hauries fet potser. jeje

cc83 al veure els vestits me donat compte que son tots molt entallats, qui tingui un cos primet estara amb ells molt i molt be!!
El gaudi es bonic, i aquesta tira que te, deu quedar molt be no? jeje aixo si, preparat per a que tothom et chafi la cua.. i si el teu futur ha d´anar amb tu que vagi davant i tu el segueixes jeje tu dic per experiencia. Ja ens diras si es l´escollit eh jejeje

Vingaaaaa fotos!!!!!! Fotos!!!!!!!!!!!! :-) Ara on ets a casa teva o de ta mare? Pq jo ja me perdo... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 2:43 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

Jo els vui veure!!!! que fan molt bona pinta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ahhhhhhhhhhhhhhhh ja vureu quan ho acabi.............. :-) És una feinada per això...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 01, 2009 2:51 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Aixi m´agrade lluneta que facis cosetes de la boda!! si no haguessis estat malaltona no hu hauries fet potser. jeje

Vingaaaaa fotos!!!!!! Fotos!!!!!!!!!!!! :-) Ara on ets a casa teva o de ta mare? Pq jo ja me perdo... :-)ok:

Jejeje, ara nomes venim a casa la mare a dinar i de pas conectarme a internet. A casa encara no en tenim, estem esperant al mes que be per posar la linea, que aquest mes no podem.

Aixi que si estic conectada es a casa els papes. I ells contents, diuen que aixi no ens troben tant a faltar jeje quan tingui a casa ja us hu dire :) a mes a mes será quan farem el soparet pendent!!! aixi hu veureu tot a punt!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 01, 2009 2:52 pm

lluneta29 ha escrit:
Ahhhhhhhhhhhhhhhh ja vureu quan ho acabi.............. :-) És una feinada per això...

Es una feinada pero el resultat val la pena!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 2:54 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Jejeje, ara nomes venim a casa la mare a dinar i de pas conectarme a internet. A casa encara no en tenim, estem esperant al mes que be per posar la linea, que aquest mes no podem.

Aixi que si estic conectada es a casa els papes. I ells contents, diuen que aixi no ens troben tant a faltar jeje quan tingui a casa ja us hu dire :) a mes a mes será quan farem el soparet pendent!!! aixi hu veureu tot a punt!!!

Sopar sopar!!!! Sopar!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 01, 2009 3:05 pm

jejeje a veure que fare jo de sopar.... i que agradi a tothom... mare meva ejejje

Aqui van 2 fotos!! espero que us agradi.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 3:25 pm

miriameta ha escrit:jejeje a veure que fare jo de sopar.... i que agradi a tothom... mare meva ejejje

Aqui van 2 fotos!! espero que us agradi.

Siiii m'agrada moooolt!!!!!! Moooolt!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant