Autor: laiac » dj. oct. 01, 2009 11:58 am

Autor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 12:01 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡
HAPPI, NUR , ESTIU i a totes les que no hi erem a la quedada vam quedar el dia 8 a fer detallets a casa meva, així em poso les piles i tinc que comprar ja el material¡¡¡¡¡¡
Algú em vol acompanyar algún dia de la setmana que bé avanç de dijous per comprar el llaç o aquell cordill a papers ribé? es que ahir vaig anar a abacus i no tener res...
Bueno princeses meves¡¡¡¡¡¡¡¡ vaig a treballar¡¡¡¡¡¡ i després al gimnàs¡¡¡ fins la nit no estaré per aqui¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 12:06 pm
laiac ha escrit:nineteessssss!!!!!!!!! he estat fent feineta un ratet!!!!
com estàs elxaaaaa...al final herpes.--....jo que et deia que era una puça....juasjuas!!!!!! i lo de le spastis.....quina ràbia no? que caras....tot sigui per la salut no????????
happiiiiiiiii...........jo quan estic sola el que faig és estar hastat les tantes mirant la tele, així la nit és mes curta....jijijijiji i nosaltres crec que anem avui a veure els del rally a salou, al vespre perque el meu nebot hi vol anar!!!!
papallonaaaa, no pateixis, ja em donaràs els paperets un altre dia, que jo ja m'he casat, només ho vull guardar de record!!!!
ostressssss, jo volia marxar a riviera maya si podia, el dia 15!!!!ostres......a veure si tampoc hi podré anar al tot nuvis.....mecachís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elxaaaaaaaaaaa GRÂCIESSSSSSSS, avui dos mesets........ara fa un moment hi ha pensat el meu maridet i m'ha trucat per felicitar-me!!!!!!!!!!!!!li he dit que fes algo..........però no hi caurà!!!!!
pos dissabte.......mmmmmm, com vulgueu!!!! directament a l'erosky doncs?
patunets precioses................farem pinya la setmana que ve a casa de la torseann eeeeeeeeeeee

Autor: tara » dj. oct. 01, 2009 12:11 pm

Autor: tara » dj. oct. 01, 2009 12:12 pm

Autor: laiac » dj. oct. 01, 2009 12:21 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 12:27 pm
tara ha escrit:Menys mal que al final no he sortit, que m'ha a rribat la meva amiga i em trobo fatal, ara feia temps que no em feia tant de mal!![]()
![]()
![]()
per cert, el dissabte a mi ja m'està bè...jo ja farè cap quan acabi la classe!!!!
Autor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 12:36 pm
tara ha escrit:Hola ninetes!
Elxa, vaya con las pastillitas, no? A que tiene cara de sapo!
Happi, nena haurem de fer el club de les migranyes, esper que et milloris!
Papallona i gis, he parlat amb el julio, els banos van en packs de 12, aixi que han de ser 60 per part de la gis, i llabors 60 llaços i per part de la papallona han de ser 156, m'ha dit que em passara un mail amb tot detallat, aixi que en cuan arribi us el passo!
Us esta be o voleu que rectifiqui alguna cosa?

Autor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 12:42 pm

Autor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 12:46 pm

Autor: laiac » dj. oct. 01, 2009 12:47 pm

Autor: tara » dj. oct. 01, 2009 12:59 pm

Autor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 12:59 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 1:05 pm
Papallona* ha escrit:bueno doncs dissabte jo aniré directament a l'eroski i aparco al parking nou de darrera la tabacalera... o al de la mama.. li preguntaré si el té lliure.. a kina hora??????????????????'
elxa.. si que me sonen... i com es que tenies ferida.. de rascar-te aix aix...
aix.. sip laiac...
tara com el paraigües.. cara de sapo.. eing????
happi doncs quan arribis una perduda i sortim a buscar-te no???????????????
muakis!

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 1:07 pm
laiac ha escrit:happiiiiiiiiii!!!!! al final què amb els ports????????????? surt a compte o no????????
hi ha un parking nou darrera la tabacalera????????? és que a l'erosky em fa pal!!!!!!
a les 10:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muakaaaaaaaa que aviat plegooooooooooo
noooooooo!!!!! li dirè amb ell que vingui amb mi pq sinó me mueroooo!!!!jejejej
Autor: laiac » dj. oct. 01, 2009 2:07 pm

Autor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 2:15 pm

Autor: laiac » dj. oct. 01, 2009 2:45 pm

Autor: tara » dj. oct. 01, 2009 3:52 pm

Autor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 4:04 pm