NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 4:20 pm

noietes!!!!!
miriam!!! quantes coses no???? vau arrassar a ikea!!!! jejejej veus... poc a poc tot va agafant forma
ise, lluneta, miriam.... així us agrada el vestit???? teniu raó es molt marcón, pero... en serio es el que em feia mes prima de tots, i el detall de la tira cap al costat quedava molt be perque, com soc bastant ampla d'esquena, la tira m'estilitzava molt els hombros, a mi em va agradar molt posat i a ma mare i a la meva amiga també. ja us contaré....
Lluneta, tu estaves molt bonica neneta!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 4:33 pm

De veritat que m'agrada molt! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 4:35 pm

miriameta ha escrit:jejeje a veure que fare jo de sopar.... i que agradi a tothom... mare meva ejejje

Aqui van 2 fotos!! espero que us agradi.

Molt xulo tot, eh!!! ::love:: ::love:: ::love:: A veure quin dia ens organitzem i podem venir a veure-ho en directe :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 4:39 pm

cc83 ha escrit:noietes!!!!!
miriam!!! quantes coses no???? vau arrassar a ikea!!!! jejejej veus... poc a poc tot va agafant forma
ise, lluneta, miriam.... així us agrada el vestit???? teniu raó es molt marcón, pero... en serio es el que em feia mes prima de tots, i el detall de la tira cap al costat quedava molt be perque, com soc bastant ampla d'esquena, la tira m'estilitzava molt els hombros, a mi em va agradar molt posat i a ma mare i a la meva amiga també. ja us contaré....

La setmana que ve hi torno a emprovar-me'l un altre cop!!!! Pq ho ha de veure ma sogra... que està a Polònia i fins al març no s'esperarà... tmpoc ho vull jo!!!! Així que ara d'aquí a poc trucaré pq em donin hora... tinc ganes de torna-me'l a emprovar pq la imatge que tinc al cap no és la que realment és el vestit... xcert, he tingut malsons... amb el vestit... que tothom s'enreia d'ell!!! :(((((
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 4:42 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:noietes!!!!!

La setmana que ve hi torno a emprovar-me'l un altre cop!!!! Pq ho ha de veure ma sogra... que està a Polònia i fins al març no s'esperarà... tmpoc ho vull jo!!!! Així que ara d'aquí a poc trucaré pq em donin hora... tinc ganes de torna-me'l a emprovar pq la imatge que tinc al cap no és la que realment és el vestit... xcert, he tingut malsons... amb el vestit... que tothom s'enreia d'ell!!! :(((((

tiaaa!!! doncs aixó es com quan somies que algú es mor i li allargues la vida... doncs igual !!!! a més tia!! que estaves guapissimaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 5:30 pm

cc83!!!!! Que sexy estaras!!!!!!!!! quan et vegi el teu futur caura de cul!!!!

miriametaaaaaaaaa!!! Molt xules les fotos!!! Jo tinc ficat el mateix mirall que tu pero en vertical i sense els catxarrets grisos al menjador :) i a l'habitacio, en una paret hi tinc dos fileres también sense els catxarrets grisos :) jejejejeje

Llunetaaaaaaaaaaaaaa, veig que si no fos pel cap i la gola estas prou be! Jo también vull veure el que estas fent!!!! avui he sortit per anar al CAP que es van equivocar amb la baixa i anar i tornar i estava super cansada, pero nomes tinc decimes i estic mes be :) El dilluns he danar a buscar els resultats de la ressonancia i demanar hora al traumatoleg, si llegeixo jo lo que hi fica als resultats menterare dalgo o em quedare igual?

I les altres princess??? Com esteu??? Que feu???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 5:36 pm

nuvia tu llegeix la ressonancia!!!! vaig treballar amb un trauma i tothom se la llegia, el que passa es que està escrit moltes vegdaes en paraules tècniques i no s'enten. per cert, en quin trauma va????
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 5:45 pm

Iseeeeeeeeeeee!!! El dia 24 d'aquest mes anem a la Boscana a mirar com ha quedat!!!! Què voleu venir?? Així li treurem els colors al Rubén!!!! jejeje ja hem quedat amb ell ara mateix hi hem trucat!!!! XDDDDD ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 5:49 pm

lluneta29 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! El dia 24 d'aquest mes anem a la Boscana a mirar com ha quedat!!!! Què voleu venir?? Així li treurem els colors al Rubén!!!! jejeje ja hem quedat amb ell ara mateix hi hem trucat!!!! XDDDDD ::love::

Amb dissabte hi aneu??? no tenen cap boda??? Nosaltres ens hi vam colar fa dos diumenges i ho vam mirar tot :-) :-) :-)

hem d'anar a parlar amb ell però si anem a la Boscana i hauriem d'anar amb els pares i els sogres pq encara no ho han vist :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 5:50 pm

Lluneta, fas feina avui eh!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: PIKYS » dj. oct. 01, 2009 5:50 pm

Hole guapes!!

fa moolts dies que no em conecto. Arribo petadissima del cole, aquestes criatures agoten, sort que ja els estic posant a ratlla. a sobre porto un costipat de por a sobre i estic xafadissima.

Nuvia com estas?? que tal el costipat?? i el genollo??? algo mes tens?? jajajaja

Lluneta. com esta??? es normal que estiguem totes costipades amb aquest temps... anims i aprofita a fer cosetes p la boda, aixi ja ho tindras. i a vere si tens sort ja que et donguin algo.

Miriam, quin menjador mes xulo!!!

bueno la resta tot be???

men vaig a fer el pis, que ja li toca, pero per ganes no ho faria jejeje.

fins un altre ratet. una abraçada a totes
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 5:52 pm

ise i lluneta ho feu les 2 a la Boscana????
lluneta el teu germà ho va fer a Margalef oi???? m'has de contar coses i detalls!!!!
ens ha d'ensenyar lo que has fet de les taules!!!! jo no sé com fer-ho, me colapso molt fent aquestes coses!!!
annalleida

EntradaAutor: ise » dj. oct. 01, 2009 5:53 pm

annalleida ha escrit:ise i lluneta ho feu les 2 a la Boscana????
lluneta el teu germà ho va fer a Margalef oi???? m'has de contar coses i detalls!!!!
ens ha d'ensenyar lo que has fet de les taules!!!! jo no sé com fer-ho, me colapso molt fent aquestes coses!!!

Si ho fem al mateix lloc igual que l'Amelie!!!!

L'unic que elles dos es casen per l'esglesia i jo ho faig tot allà :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! El dia 24 d'aquest mes anem a la Boscana a mirar com ha quedat!!!! Què voleu venir?? Així li treurem els colors al Rubén!!!! jejeje ja hem quedat amb ell ara mateix hi hem trucat!!!! XDDDDD ::love::

Amb dissabte hi aneu??? no tenen cap boda??? Nosaltres ens hi vam colar fa dos diumenges i ho vam mirar tot :-) :-) :-)

hem d'anar a parlar amb ell però si anem a la Boscana i hauriem d'anar amb els pares i els sogres pq encara no ho han vist :o-o: :o-o:

Si anem en dia de boda pq així ens ha dit que mirarem com queden les taules, les flors, el pica-pica etc... hi anem a les 12h del matí... així ho mirem tot també, estarà guaiii!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 5:55 pm

ise ha escrit:Lluneta, fas feina avui eh!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

I ja tenim les invitacions perfilades... ara enviaré la proposta de text al lloc... a més hem acabat de perfilar el regal de boda de la meva amiga que es casa aquest dia 17 d'octubre... flipeu!!!! jajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 01, 2009 6:00 pm

hkola princeseesssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
falto un parell de dies i feu una feinadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jo! :-(
volia dirvos que estic viva encara. Hem tingut feineta aquests dies i no he pogut ficarme... :-(
com esteu totes??
ah!! tinc novetats!!! el nino ja te trajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

i me va fer una comanda i ja la tinc a casa!!!!!!!!!! ja us ensenyare!!!!!!

no puc quedarme haig d'anar a comprar! no tenim res per menjar :-/
dema a la nit me ficare a veure que tal!!
un petonas a totes les meves princesesssssssssssssssssss que tindran un conte de fades!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:02 pm

ise ha escrit:
annalleida ha escrit:ise i lluneta ho feu les 2 a la Boscana????

Si ho fem al mateix lloc igual que l'Amelie!!!!

L'unic que elles dos es casen per l'esglesia i jo ho faig tot allà :-) :-) :-) :-)

L'Amelie serà la nostra cunilleta d'indies pq és la primera de nosaltres que es casa allí... per cert, ja ho haurà dit a la family??? On etssssssssssss?? Volem detalls!!!!!!!!!!!! :-) Visca la Boscana!!! Què guaiii la nova web!!!!! Ara estic treient el plànol de la web...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:15 pm

annalleida ha escrit:nuvia tu llegeix la ressonancia!!!! vaig treballar amb un trauma i tothom se la llegia, el que passa es que està escrit moltes vegdaes en paraules tècniques i no s'enten. per cert, en quin trauma va????

Al Dr. Costa al Policlinic
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 6:17 pm

si que el conec perono he treballat amb ell!!!!
annalleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:18 pm

cuca lleida ha escrit:hkola princeseesssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
falto un parell de dies i feu una feinadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jo! :-(
volia dirvos que estic viva encara. Hem tingut feineta aquests dies i no he pogut ficarme... :-(
com esteu totes??
ah!! tinc novetats!!! el nino ja te trajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

i me va fer una comanda i ja la tinc a casa!!!!!!!!!! ja us ensenyare!!!!!!

no puc quedarme haig d'anar a comprar! no tenim res per menjar :-/
dema a la nit me ficare a veure que tal!!
un petonas a totes les meves princesesssssssssssssssssss que tindran un conte de fades!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

SUPOSO QUE TU NO SAPS RES DE COM ES, NO???????????? Pero si que avanceu feina vosaltres!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants