Autor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 4:20 pm

Autor: ise » dj. oct. 01, 2009 4:35 pm
miriameta ha escrit:jejeje a veure que fare jo de sopar.... i que agradi a tothom... mare meva ejejje
Aqui van 2 fotos!! espero que us agradi.
A veure quin dia ens organitzem i podem venir a veure-ho en directe 
Autor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 4:39 pm
cc83 ha escrit:noietes!!!!!
miriam!!! quantes coses no???? vau arrassar a ikea!!!! jejejej veus... poc a poc tot va agafant forma
ise, lluneta, miriam.... així us agrada el vestit???? teniu raó es molt marcón, pero... en serio es el que em feia mes prima de tots, i el detall de la tira cap al costat quedava molt be perque, com soc bastant ampla d'esquena, la tira m'estilitzava molt els hombros, a mi em va agradar molt posat i a ma mare i a la meva amiga també. ja us contaré....
Lluneta, tu estaves molt bonica neneta!!

Autor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 4:42 pm
lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:noietes!!!!!
miriam!!! quantes coses no???? vau arrassar a ikea!!!! jejejej veus... poc a poc tot va agafant forma
ise, lluneta, miriam.... així us agrada el vestit???? teniu raó es molt marcón, pero... en serio es el que em feia mes prima de tots, i el detall de la tira cap al costat quedava molt be perque, com soc bastant ampla d'esquena, la tira m'estilitzava molt els hombros, a mi em va agradar molt posat i a ma mare i a la meva amiga també. ja us contaré....
Lluneta, tu estaves molt bonica neneta!!
La setmana que ve hi torno a emprovar-me'l un altre cop!!!! Pq ho ha de veure ma sogra... que està a Polònia i fins al març no s'esperarà... tmpoc ho vull jo!!!! Així que ara d'aquí a poc trucaré pq em donin hora... tinc ganes de torna-me'l a emprovar pq la imatge que tinc al cap no és la que realment és el vestit... xcert, he tingut malsons... amb el vestit... que tothom s'enreia d'ell!!! :(((((

Autor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 5:30 pm

Autor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 5:36 pm

Autor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 5:45 pm

Autor: ise » dj. oct. 01, 2009 5:49 pm
lluneta29 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! El dia 24 d'aquest mes anem a la Boscana a mirar com ha quedat!!!! Què voleu venir?? Així li treurem els colors al Rubén!!!! jejeje ja hem quedat amb ell ara mateix hi hem trucat!!!! XDDDDD

Autor: PIKYS » dj. oct. 01, 2009 5:50 pm

Autor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 5:52 pm

Autor: ise » dj. oct. 01, 2009 5:53 pm
annalleida ha escrit:ise i lluneta ho feu les 2 a la Boscana????
lluneta el teu germà ho va fer a Margalef oi???? m'has de contar coses i detalls!!!!
ens ha d'ensenyar lo que has fet de les taules!!!! jo no sé com fer-ho, me colapso molt fent aquestes coses!!!

Autor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 5:54 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! El dia 24 d'aquest mes anem a la Boscana a mirar com ha quedat!!!! Què voleu venir?? Així li treurem els colors al Rubén!!!! jejeje ja hem quedat amb ell ara mateix hi hem trucat!!!! XDDDDD
Amb dissabte hi aneu??? no tenen cap boda??? Nosaltres ens hi vam colar fa dos diumenges i ho vam mirar tot![]()
![]()
![]()
hem d'anar a parlar amb ell però si anem a la Boscana i hauriem d'anar amb els pares i els sogres pq encara no ho han vist![]()

Autor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 5:55 pm
ise ha escrit:Lluneta, fas feina avui eh!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dj. oct. 01, 2009 6:00 pm

Autor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:02 pm
ise ha escrit:annalleida ha escrit:ise i lluneta ho feu les 2 a la Boscana????
lluneta el teu germà ho va fer a Margalef oi???? m'has de contar coses i detalls!!!!
ens ha d'ensenyar lo que has fet de les taules!!!! jo no sé com fer-ho, me colapso molt fent aquestes coses!!!
Si ho fem al mateix lloc igual que l'Amelie!!!!
L'unic que elles dos es casen per l'esglesia i jo ho faig tot allà![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:15 pm
annalleida ha escrit:nuvia tu llegeix la ressonancia!!!! vaig treballar amb un trauma i tothom se la llegia, el que passa es que està escrit moltes vegdaes en paraules tècniques i no s'enten. per cert, en quin trauma va????

Autor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 6:17 pm

Autor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:18 pm
cuca lleida ha escrit:hkola princeseesssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
falto un parell de dies i feu una feinadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jo!![]()
volia dirvos que estic viva encara. Hem tingut feineta aquests dies i no he pogut ficarme...![]()
com esteu totes??
ah!! tinc novetats!!! el nino ja te trajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i me va fer una comanda i ja la tinc a casa!!!!!!!!!! ja us ensenyare!!!!!!
no puc quedarme haig d'anar a comprar! no tenim res per menjar![]()
dema a la nit me ficare a veure que tal!!
un petonas a totes les meves princesesssssssssssssssssss que tindran un conte de fades!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()