NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:19 pm

annalleida ha escrit:si que el conec perono he treballat amb ell!!!!

Jo no conec cap metge, ni tinc referencies ni res, necessitava hora el mes aviat possibe i per la tarda i em van enviar cap a ell, jejejeje. Em va semblar simpatic, no se... bones referencies o no gaires?
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:20 pm

PIKYS ha escrit:Hole guapes!!

fa moolts dies que no em conecto. Arribo petadissima del cole, aquestes criatures agoten, sort que ja els estic posant a ratlla. a sobre porto un costipat de por a sobre i estic xafadissima.

Nuvia com estas?? que tal el costipat?? i el genollo??? algo mes tens?? jajajaja

Lluneta. com esta??? es normal que estiguem totes costipades amb aquest temps... anims i aprofita a fer cosetes p la boda, aixi ja ho tindras. i a vere si tens sort ja que et donguin algo.

Miriam, quin menjador mes xulo!!!

bueno la resta tot be???

men vaig a fer el pis, que ja li toca, pero per ganes no ho faria jejeje.

fins un altre ratet. una abraçada a totes

Tranquil.la uneix-te al club de les malaltes, amb tú ja van 3 en aquest foro!!!!! Jo ja estic millor, però ahir estava taaan xafada i tenia taaanta febre que vaig dormir tot el dia... semblava que m'hagués passat un camió per damunt!!!! Avui he fet moltes coses per la boda!!! No em puc queixar!!! Jo también vull que m'arribi la comanda!!!! :-)ok: jejeje... Ànims que demà ja és divendres!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:21 pm

annalleida ha escrit:ise i lluneta ho feu les 2 a la Boscana????
lluneta el teu germà ho va fer a Margalef oi???? m'has de contar coses i detalls!!!!
ens ha d'ensenyar lo que has fet de les taules!!!! jo no sé com fer-ho, me colapso molt fent aquestes coses!!!

tinc fotos!!!!!!!!!!!!!! Ja t'ho ensenyaré... detalls de les flors, els plats, tot!!!! Lo de les taules ho he fet amb el publisher... depén de quin tema vulguis fer-ho, cada taula serà algo... no sé enlloc d'un número... una destinació, una flor, ... no sé...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:23 pm

cuca lleida ha escrit:hkola princeseesssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
falto un parell de dies i feu una feinadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jo! :-(
volia dirvos que estic viva encara. Hem tingut feineta aquests dies i no he pogut ficarme... :-(
com esteu totes??
ah!! tinc novetats!!! el nino ja te trajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

i me va fer una comanda i ja la tinc a casa!!!!!!!!!! ja us ensenyare!!!!!!

no puc quedarme haig d'anar a comprar! no tenim res per menjar :-/
dema a la nit me ficare a veure que tal!!
un petonas a totes les meves princesesssssssssssssssssss que tindran un conte de fades!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Tú no entres gaire però quan entres tens més coses fetes que totes nosaltres!!! jajaja quina sort... Què guaiii lo del traje!!! El meu fins al gener no s'ho mirarà així que encara queda!!!! :-)ok: com estàs????? Espero que tot estigui bé i descansa que demà ja és divendres!!!! :yium:-) :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:24 pm

Avui deiem de comprar les figuretes per les entregues, pero es que realment no sabem quantes en donarem... no sabem si hi haura futurs papas, ni res!!! com us ho heu organitzat vosaltres???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 6:29 pm

Hola guapis! bfff... jo em sembla que també estic covant algo... pk porto tota la tarde amb un mal de gola.... a classe en tinc 4 de malalts... potser m'ho han empegat...
nuvia! així t'agrada el vestit??? ai mare...
la part lletja de casar-se..... avui he parlat amb la advocada i m'ha dit que he de fer testament, perque des de fa un temps ha canviat la llei, i si a mi em passés algo, lo meu passaría al meu home, encara que fós coses d'abans del matrimoni... i m'ha fet un mal rollito aixó de fer testament...
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:30 pm

nuvia2010 ha escrit:Avui deiem de comprar les figuretes per les entregues, pero es que realment no sabem quantes en donarem... no sabem si hi haura futurs papas, ni res!!! com us ho heu organitzat vosaltres???

A vere jo n'entrego 4 figuretes i dsps algúna cigoña però ho deixaré per l'últim lo de les cigoñes... les entregues ja les tinc més o menys clares i tinc 2 ja comprades, me'n falten 2 més que ja sé on aniré!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:32 pm

cc83 ha escrit:Hola guapis! bfff... jo em sembla que també estic covant algo... pk porto tota la tarde amb un mal de gola.... a classe en tinc 4 de malalts... potser m'ho han empegat...
la part lletja de casar-se..... avui he parlat amb la advocada i m'ha dit que he de fer testament, perque des de fa un temps ha canviat la llei, i si a mi em passés algo, lo meu passaría al meu home, encara que fós coses d'abans del matrimoni... i m'ha fet un mal rollito aixó de fer testament...

Ueee una altra malalta al grup!!!!!!!!! Ui això del testament ni se m'havia ocorregut... bufff!!!! A mi ningú me'n havia dit res!!!! Ni pensar-hi...
Ara venen a visitar-me les amigues!!!! Són uns soletes!!!! :yium:-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:32 pm

cc83 ha escrit:Hola guapis! bfff... jo em sembla que també estic covant algo... pk porto tota la tarde amb un mal de gola.... a classe en tinc 4 de malalts... potser m'ho han empegat...

Ondia, doncs si, quin mal rotllo ja haver de fer testament, no??? jo com nomes tinc MEU un gosset, els periquitos, laquari i una camera de fotos, no hi hauria cap problema! :-)ok:
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 01, 2009 6:34 pm

Si bno, jo poca cosa més... un pis això si... :--( que només és meu!!!! I aquest que compartim... Això si que seria un problema!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 6:41 pm

no havia sentit aixó del testament!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dj. oct. 01, 2009 6:48 pm

si nenes.... jo tenia entes que passava als teus pares en el cas de no tenir fills, pero avui he parlat amb la advocada i m'ha dit que no, que passa al cónjugue.
Però m'ha dit que res, es un moment, anar al notari i son 30€. així que nenes... si teniu alguna coseta no està de més fer testament, bueno jo el fare segur
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:50 pm

M'acaba de trucar la meva mare que la meva iaia ja sha comprat el vestit!!!!!!!!! JEJEJEJEJEEJEJEJE ma mare, la meva iaia... falto joooooooooooooooooooooooooooo
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 01, 2009 6:53 pm

nuvia a comprarte el vestit ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 6:55 pm

Tinc les sabates i les joies, algo es algo... jeejejejeje a veure si acaben darribar els put..s vestits!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: PIKYS » dj. oct. 01, 2009 7:08 pm

nuvia ens haurem de posar les piles amb els vestits eh!!!! encara quedem tu i jo jajajaja, aqui la penya va a mirar i patapam suart amb vestit!!! a mi ma mare em diu que es aviat! ais quina dona, amb les ganes que tinc jo.
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dj. oct. 01, 2009 8:11 pm

ise ha escrit:Cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ameliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie que esteu vives???

Tatiana, compi de dia, alguna novetat???

Bueno em fico a treballar :--( :--(

Petonets per totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ei! Hola!

Xarreu molt per aqui, m'és dificil seguir el ritme!
Novetats cap per ara, estic bastant liada amb la feina, d'aqui 15 dies vaig a mirar vestit de nuvia. Ja us diré si tinc sort i trobo el que busco!
Petons i fins aviat!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 9:35 pm

PIKYS ha escrit:nuvia ens haurem de posar les piles amb els vestits eh!!!! encara quedem tu i jo jajajaja, aqui la penya va a mirar i patapam suart amb vestit!!! a mi ma mare em diu que es aviat! ais quina dona, amb les ganes que tinc jo.

Princess... lo bo es fa esperar per al final... tu i jo donarem enveja a la resta del foro :-)ok: Es bromaaaaaaaaa, no us enfadeu!!!!!!!! Que estarem totes preciosisisisisisisisisisisissisisisisisisisisissiimes!!!!

Jo tinc ganes de que acabin darribar els vestits, calculo que pel pont del pilar ja podre entrar aqui i dir amb lletres hipermega gegants que tinc vestit, pero mentre tant continuo mirant les webs jejejejejejejeejejejejeje ma tieta esta farta de mi i de que cada dia la truqui per preguntar si ja ha arribat algun vestit mes!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 01, 2009 9:36 pm

TatianaCE ha escrit:
ise ha escrit:Cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ameliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie que esteu vives???

Tatiana, compi de dia, alguna novetat???

Bueno em fico a treballar :--( :--(

Petonets per totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ei! Hola!

Xarreu molt per aqui, m'és dificil seguir el ritme!
Novetats cap per ara, estic bastant liada amb la feina, d'aqui 15 dies vaig a mirar vestit de nuvia. Ja us diré si tinc sort i trobo el que busco!
Petons i fins aviat!

El foro esta en ratxaaaaaaa!!! segur que tens sort!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 10:43 am

Bon dia noies!!! Us deixo una cançó per animar-vos el dia... a mi m'encanta...
X cert, segueixo constipada i sense feina... al pas que anem aquest any no treballo :(( Què hi farem!!!
Un petonet!!!

http://youtube.com/watch?v=18xf765jhCw

Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat