tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Sabeu que ara el que tambe es mareja es el meu nen!!!!!!!!!! Ahir va a rribar de la feina i que no es trobava massa be, es va estirar al sofa i deia que li rodava el cap i ell es impossible que estigui embarassat!!!!!!!!!!!!!!!1
Pero aquest mati ha marxat a treballar i ara estic una nica preocupada, ara el trucare a veure que fa, mira que xq ell es queixi de mal...
Bueno gis, dijimos de le 17 hacer una comida en casa de mis padres, pero aun no se los dias que se van, hoy hablare con ellos a ver que!!!!!!!!!!!!!!!
Laiac, jo tambe comparteixo mes coses amb vosaltres que amb moltes amigues, es que entre nosaltres hi ha alguna cosa especial!
Bueno ninetes vaig a fer una mica de feina!
Per fi es divendres i dema quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia macaaa!! com et trobès avui???? sembla que el que està fotudet és el teu nen, no??? aix....està la gent revolucionada per aquest temps i tot....bè...si esteu tranquils de que no està embarrassat...llavors no hi ha res de que preocupar-se

. Que es recuperiii!!!!!
Pel tema de la papereria....a veure....

aprop del c/ la Cort on puguis comprar sobres xulosss i papers molt cucoss...és a una papareria que es diu "Estoc" . T'explico....si et fiques al Pati justament a la cantonada on és la Caixa Tarragona trobaràs al costat d'aquesta un estanc idavant una ferreteria. Doncs tu situat mirant cap a dalt i deixat a la teva dreta la caixa tarragona i tira cap a dalt. En qüestió de 700 metres o així i tot recte trovaràs un fotoprix i davant d'aquest hi ha un carrer que baixa on al costat dret trobaràs un petit restaurant que es diu "El Torico", una botiga d'Electrodomèstics "Master" i una perruqueria "Aldo" (seguits) doncs al costat d'aquesta perruqueria hi ha una botigueta amb un aparador petit ehhh!! i és la llibreria...on ja et dic...trobaràs tot tipus de papers. Aqui és on els compro jo quan he de fer alguna coseta....
Al c/ la cort, deixem pensar

no hi ha cap papereria com aquesta, simplement una Llibreria que es diu "Roca" però qui tenen poqueta cosa però mega car!!!!!
Si tens qualsevol dubte quan siguis aqui em truques i t'ho vig dient....
On aneu a mirar el tema dels vestidetsss??? al c/ la cort hi ha una botigueta al costat d'una botiga de joguines que es dia "Chic bebè o alguna coseta així, no??