lluneta29 ha escrit:Segueixo pensant que és una merda que la cuca i jo ens casem el mateix dia...![]()
![]()
![]()
es que hasta en això vau pensar igual!!! mira que som poques pero vosaltres 2 el mateix dia. Jejeje vaya par de 2. Es molt chungo...
Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:05 pm
lluneta29 ha escrit:Segueixo pensant que és una merda que la cuca i jo ens casem el mateix dia...![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dv. oct. 02, 2009 4:05 pm
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:06 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Bno tu pots escollir!!! jejeje on vols anar i a quina esglèsia vols anar!!! jejejee què més vols???? A més ja saps on vas després!!! jeje
Mira que casarvos el mateix dia i a la mateixa hora...que inoportunes, de veritat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
miriameta... i del carib thas emportat algun record o encara no ho saps???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:07 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Bno tu pots escollir!!! jejeje on vols anar i a quina esglèsia vols anar!!! jejejee què més vols???? A més ja saps on vas després!!! jeje
Mira que casarvos el mateix dia i a la mateixa hora...que inoportunes, de veritat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dv. oct. 02, 2009 4:09 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Bno tu pots escollir!!! jejeje on vols anar i a quina esglèsia vols anar!!! jejejee què més vols???? A més ja saps on vas després!!! jeje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buffff... jo pensava que si.. pero al final no. Us haureu d´esperar fins a l´estiu que be per ser tietes jejeje

Autor: ise » dv. oct. 02, 2009 4:10 pm

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:11 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Bno tu pots escollir!!! jejeje on vols anar i a quina esglèsia vols anar!!! jejejee què més vols???? A més ja saps on vas després!!! jeje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buffff... jo pensava que si.. pero al final no. Us haureu d´esperar fins a l´estiu que be per ser tietes jejeje

Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:12 pm
nuvia2010 ha escrit:
Us havieu fet ilusion o millor que sigui que no?

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:12 pm
ise ha escrit:Nenes que aqui n'hi ha que està treballant i es perd...![]()
![]()
![]()
Lluneta si que ho vam dir això de turnar-nos, jo a casa de la cuca i a la teva boda i la miri a casa teva i a la boda de la cuca![]()

Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:14 pm
ise ha escrit:Nenes que aqui n'hi ha que està treballant i es perd...![]()
![]()
![]()
Lluneta si que ho vam dir això de turnar-nos, jo a casa de la cuca i a la teva boda i la miri a casa teva i a la boda de la cuca![]()

Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:15 pm
lluneta29 ha escrit:
Bno wuapa ets molt jove encara... si tinguessis 30 pero 24... buaaaaaaaaaaaaa.... no te queda res!!!! Disfruta del matrimoni ara!!!

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:15 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:Nenes que aqui n'hi ha que està treballant i es perd...![]()
![]()
![]()
Bones tardes treballadora!!!!!!!!!!!
pues no se on debia tenir el cap. Jo me vaig quedar a mitges jeje perque no en tenia ni idea....![]()
jajaja
Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:17 pm
lluneta29 ha escrit:
No ens escoltes!!!!!!!!!!!!!!! jajajaja mira que ... no escoltar-nos!!!!![]()
![]()
![]()
jajaja

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:19 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:
![]()
![]()
jajaja
:( si que us escolto :( jo sabia lo de quedar despres de la boda per fer la fotito, pero es que això d´anar a les cases abans esteu segures de que jo hi era?
carinyet, que t'hauré d'encomanar fer moltes coses jejejejee ja ho tinc apuntat!!!! 
Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:19 pm
![]()
![]()
jajaja
:( si que us escolto :( jo sabia lo de quedar despres de la boda per fer la fotito, pero es que això d´anar a les cases abans esteu segures de que jo hi era?

Autor: ise » dv. oct. 02, 2009 4:21 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Mira que casarvos el mateix dia i a la mateixa hora...que inoportunes, de veritat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bno wuapa ets molt jove encara... si tinguessis 30 pero 24... buaaaaaaaaaaaaa.... no te queda res!!!! Disfruta del matrimoni ara!!!
amb el poc que l'hi agraden al mister!!!!!
Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:23 pm
lluneta29 ha escrit:
jo crec que si... estaria segura que si però no passsa res... avui t'has endut una alegria més... vens a casa meva aviadet pq així puguis arribar a l'esglèsia a temps a vere entrar la cuca i fer moltes fotitos per després ensenyar-me-les a mi!!!! Ok???I la ise al revés...
![]()
carinyet, que t'hauré d'encomanar fer moltes coses jejejejee ja ho tinc apuntat!!!!

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:23 pm

Autor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:25 pm
jo crec que si... estaria segura que si però no passsa res... avui t'has endut una alegria més... vens a casa meva aviadet pq així puguis arribar a l'esglèsia a temps a vere entrar la cuca i fer moltes fotitos per després ensenyar-me-les a mi!!!! Ok???I la ise al revés...
![]()
Pues si!!!! sortiras de ca la mama no??? jo estare alli abans que ningu jajaja i ja saps que la Miri fa moltes fotos :p jejeje això no será problema i a mes amb la meva super reflex!!!
encomanaras moltes cosetes a la iseta no?

Autor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:25 pm