"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 03, 2009 8:26 am

Happi! et paso al meu nino que et contestarà a la teva pregunta informàtica!!!

El portátil no se va a estropear ni mucho menos, tampoco durará dos días. Pero ni el de la tienda te ha informado correctamente ni el colega va del todo mal encaminado.

El único problema que puede presentar el usar el portátil conectado a la red (entrada de corriente contínua) eléctrica con la batería es que al cabo del tiempo tu batería se desgaste y no tenga la autonomía que debería. Piensa que con el tiempo (no voy a entrar en el tipo de batería ni en las celdas de la misma) todo acumulador de carga constantemente conectado tiene un desgaste y eso se ve reflejado aunque el propio fabricante te diga: "Eso ya no pasa".

Esa es la única pega que hay. De cosas como "si no tienes batería se te quemará si hay una sobretensión" no hagas caso que es FALSO. El cargador actúa como fuente y daría igual si tuvieras batería que no prácticamente.

En definitiva, lo mejor es cargar la batería cuando lo vayas a hacer servir como "portátil" y extraerla si lo tienes enchufado.

Un saludo.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 03, 2009 8:31 am

Bon dia ninetes ahir vaig arribar supercansadeta... i ni hem vaig connectar!! i com el ninet arribava a les 22.30 del master.. sopant a les tantes i pa' olmo avui a les 6 del matiiiiiiiiii aixecada amb dolors d0ovaris.. makagu'n.. ara kina dosis de pastilles m'he fotut i ale com a nova jijij

vaig a duxar-me i aniré cap al eroskiiiiii he pensant ue intentaré aparcar al parking gratuït de torres roma i sino doncs ja aniré baixant.. jiji

Happi wapi... jo treuría la batería, i connectaría a la corrent.. pero les bateries es descarreguen si no s'utilitzen... aixi que potser es millor que vaigis carregant la bateria i utilizant-la... jo crec que es lo que allarga més la vida als portatils.. pq sino una de les 2 coses es fa malbé... uff.. kin rollo he futut jejejej

Tara ja tens els vestidets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxx.. kina entrada més mona et kedaráaaaaaaaaaaaaa demà sabaetes!!!!

Laiac no m'agrada que tinguis tan marejos...ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... m'omagino que en cap moment estas al 100% et mimarem bunikaaaaaaaaaaaaaaaa

Blackkkkkkkkkkkkkkkkkk aixi que no vens joooooooooooooooooo..ale a estudiar molt que aquest any fi de carreraaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Gisss la X-box.. ufff.. estaras sense tema uns dies jejejejejejej

eiiiiiiii anava a publicar i he vist la resposta del ninotet de la giss... jiji... hem arribat al a mateixa conclusió... pero ell diu pq jijiji

muas

buena totes petunets.

es veïem ara! *.-o-o.*
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 8:36 am

Nosaltres tmb vam sopar a casa...bueno a la seva!!!jijijijiji!!!xq si em danar a sopar a la anostra ens pelarem de fred...bueno tmp podem encendre la ximenea!!!jajajaj!!

Asi q se a comprado la xbox giss???a mi no me gusta muuxo esa consola bueno en casa tenemos la play i la wii la play para mi karaoke i la wii para hacer ejercicio...bueno asi esta la pobre llena de polvo!!!!jijijijij!!!

Tara com esta l'embarassat???es troba millor???mira q si et fas rica a costa del seu embaras!!!jijijijijiji!!!

Laiac air no vai pensar a dirte xq no probres danar al quiropractic???a mi ma anat mol be e fet 6 sessions i ja no ai de tornar ma dit q estic molt be i la veritat q ja no tinc mal de coll com tenia abans...l'unic q si ets una mica aprensiva potser no tagradara xq es a base de petarte els ossos i ia gent q no li mola....o pots provar l'acupuntura si no et fan pors les agulles!!!!

Black aixi no vens???jolin q sosa et trones ja se q no em vols veure...xo...testas passant ultimament!!!jijijijij!!!
Lo de les exposicions una ca ca xo aqesta dair son del vendrell i la veritat q ian 5 quadres q els vull....dilluns em portara els preus a veure si almenus men puc comprar un!!

Happi bueno ara ens veurem xo qeda lleig q no et digui res...jo el portatil sempre el tinc endollat i am la bateria i ja fa mes d'un any i el tinc perfecte....encara q ia molta gent q diu q es moren el meu de momen t no i si vas am la bateria aguanta el mateix q quan era nova...

Nur q tal l'encostipat???jo ara tmb estic encostipada xo es el temps ara sol sol sol i ala nit fresca i vas en tirants o maniga curta i a la nit.....grgrgrg quin fred!!!

Elxa q aora nos vemos i me ensenyas esos puntos tan famosos q el otro dia yo ni me entere q llevabas puntos....

Papallona q et veurem avui......ens onraras am la teva presencia tan cara???jijijijijij!!

Torsaeann q vagi be la despe escoltam aqest casament no sera d'un noi de la pobla???esq ma sogre el dia 10 tmb va decasament a lapobla i despres amas sedo....nose si anireu a la amteixa....

Em sembla q no em deixo a cap....jijijij esq ninetes semblo lela davant l'ordinador fen els 5 lobitos i dient el nom de cada una a veure qi em falta!!!jajajaj

Bueno ara si em vai a vestir i a posarme guapa x veure a les meves ninetes!!!

Voleu dir q e arribat a la 100???
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 8:36 am

jooooo encara no i aixo q el nino de la giss a fotut una bona parrafada i la papallona tmb.... :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::

Bueno i ara???
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 8:37 am

vei q no...esigual men vai a vestir i cap a leroski fins ara
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 8:38 am

l'ultima vegada q o probo...

Pagina 100....q estas aprop???
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 8:40 am

Giss ha escrit:Happi! et paso al meu nino que et contestarà a la teva pregunta informàtica!!!

El portátil no se va a estropear ni mucho menos, tampoco durará dos días. Pero ni el de la tienda te ha informado correctamente ni el colega va del todo mal encaminado.

El único problema que puede presentar el usar el portátil conectado a la red (entrada de corriente contínua) eléctrica con la batería es que al cabo del tiempo tu batería se desgaste y no tenga la autonomía que debería. Piensa que con el tiempo (no voy a entrar en el tipo de batería ni en las celdas de la misma) todo acumulador de carga constantemente conectado tiene un desgaste y eso se ve reflejado aunque el propio fabricante te diga: "Eso ya no pasa".

Esa es la única pega que hay. De cosas como "si no tienes batería se te quemará si hay una sobretensión" no hagas caso que es FALSO. El cargador actúa como fuente y daría igual si tuvieras batería que no prácticamente.

En definitiva, lo mejor es cargar la batería cuando lo vayas a hacer servir como "portátil" y extraerla si lo tienes enchufado.

Un saludo.

E parece q a las ninetas nos a qedado claro...`pues a poartir dara si l'enxufo treure la bateria....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 8:41 am

Bueno ara si q es lultima tant de fer el papallona i vindreu alguna de cosaltres i sera la primera dons ja no u intento mes....men vai a vestir q alfinal fare tard...un petonet

fins ara
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 03, 2009 8:58 am

jajajaja intentando que llegue la página 100....

estàs ahi??????????
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » ds. oct. 03, 2009 9:05 am

Bon dia ninetes!

Ja estic llesta, he posat la rentadora, m'he vestit he fet el llit, i ara a que arribi l'hora!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » ds. oct. 03, 2009 9:06 am

Happi, dons ahir ja estava be, deuria ser un baixon de tensio!

Gis, nena que profesional tu niño, seguire sus consejos!

Black, nena estudia molt, que ja no et queda res! Ens veiem a la proxima!

Estiu, ara ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, jo aquesta vegada ho he passat tambe malament i mira que ultimamament, no em feia mal! Aixo de la nostra amiga es un rollo!

Elxa, se ha levantado muy pronto tu niño? A ver que tal se lo pasa!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » ds. oct. 03, 2009 9:07 am

Bueno ninetes apago ja que em vaig a rentar les dents!

Ara ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 9:07 am

Bueno ninetes ja me vestit i ja moraxo cap a tgna....no trigueu q no vull estarme alli sola...xq la gent et mira i pensa mira pobre noia aqui soleta...mno deu tenir ni familia ni amics...i noooooo no sequivoquin senyros esq o jo arribo dora o esq les meves ninetees van tard!!!jijijiji
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » ds. oct. 03, 2009 9:07 am

Jo ninetes sembla que costi arribar a les 100, pero ja esta casi aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 9:08 am

PAGIna

100....

Per on pares???

Quantes vegades mes ai descriure???
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 9:09 am

tara ha escrit:Jo ninetes sembla que costi arribar a les 100, pero ja esta casi aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!

digamu a mi si costa q xto un munt destona fen el pallaso x aqui...esq es una celebracio ems per al dia davui...potser tindrem una tarta am el num 100!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » ds. oct. 03, 2009 9:10 am

Dons el tema vestidets jaesta arreglat, ara falta el nen, pero em sera mes facil!!!!!!!!

A veure si m'ajudeu a trobar els leotardos i les sabatetes, en vaig veure unes al zara, a veure si encara hi son!

Bueno jo tambe ho he intentat, pero encara no vol arribar, i encara he de fer algo aixi, que com ha dit l'estiu, ja arribara!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 9:11 am

Vinga ninetes qui teniom el nostre pastis xq ara segur q si q entrem a la pagina 100!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » ds. oct. 03, 2009 9:12 am

Molaria no?

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Pagina 100, ets aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 03, 2009 9:13 am

SSSSSSSSSSSSSSSsssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Ninetes ja tenim la nostre pagina 100!!!!!!Amb pastis incorporat!!!!!!!!!!!!!!gracies Tara quan tu as escrit dic ara es el moment...jijijiji!!!!!

Fins ara ara si q tiro cap a leroski!!!!
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants