"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:05 am

Holeeeeeeeeeeeeeeeeeee com li heu donat a la tecla aquesta nit eh???
doncs jo com que avui no he pogut fer siesta i tenia molta son, he dormit de 21.00 a 23.00... jajaja! i ara estic més fresca que una rosa!
Estem jugant a la x-box que se l'ha comprat piratilla... així que tenim tots els jocs que vulguem...
Ara jugàvem al Katamari... és una xorrada de njoc però enganxa! jajaja

Eli!!! menos de 9 meses nena!!! que presión!!! y Happi!!! 11 mesets!!! com baixen els marcadors eh?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:33 am

Laiac!!! Ara et mando mail amb la comanda de aire de fiesta, que jo també demanaré... Us surt 2.77€ a cadascuna pel clauer...

Tara!!! donde habeis ido a cenar? yo ni siquiera he cenado... con todo lo que he comido hoy!

Torsaeann!!! fiestera!!! com ha anat la despedida? demà ens expliques!

Nur!!! ens hem vist poquet! a veure si a la pròxima estem més estona... hem de fer una quedada culinària com bé has dit... en serio! un dissabte al matí, ara que començarà a treballar els dissabtes el meu nino... quedem a casa meva a hacer "cocinitas" jejeje

Elxa! aix estoy nerviosa a ver qué te dice tu amiga mañana... ya me contarás!

Papallona! no t'ho he dit perquè se m'ha anat la olla, però estaves molt guapa tan rossa i amb el cabell lliset! de veritat!

Black! al final no has ido a ver a la mini? ohhh bueno, mañana ya veremos fotitos! y has estudiado por lo menos= aix no se no se... jejeje

Estiu! quines ganes tinc de veure el teu piset! pel plànol sembla molt xulo... ja saps... ja farem quedada!

Happi! no por ser la última a la que nombro te quiero menos eh??? lo que pasa es que voy por orden de bodas! jajaja Oye, que pastel harás? ya me contarás... mi madre me ha dicho que no ha hecho nunca esa salsa, pero que ya la buscará en el recetario, a ver si la encuentra... ya te diré algo!

Bueno, marxo a jugar una estoneta més...
Un petonet boniques! us estimo MOOOOOOOOOOOOOOOLT!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 1:21 am

Hola guapissimes!

Dons ja hem arribat de sopar, hem anat a ca la peirona a vilaplana i estic super plena!

I marxavem al llit i dic vaig a veure que han dit i plassssssss............2 pagines! Aixi que m'he posat al dia sino dema tinria massa feina!

Laiac m'encanta la foto a veure si la passes!

Jo tambe el vull el clauer, aixi que penseu amb mi!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes dema us contesto a totes que sen anem al llit!

Happi, nena 11 mesetsssssssssssssssssssssssss!

Bona nit!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 04, 2009 9:41 am

bon dia ninetes....ummm macabo daixecar...estic zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz com fa la elxa morta de son!!!!!Air vam veure el barça i vam demanar unes pizzes i despres van fer una timbeta de poker...jo madormia damunt la taula...!!!jijiji!!!

Esq me fet mol iaia i quan passen de les 12 estic q no maguanto!!!

Torsaeann aixo no sescriu q macabo de despertar i ja vai am la llagrimeta per casa....em penso q si q vas al mateix casament q ma sogre!!!

Laiac quina foto mes bonica...qui son aqestes noies tan guapes???asi les NINETES!!!!Les millors ninetes del mon, el millor grup damigues q mai mages pogut imaginar, les persones am les q vull compartir tots els secrets del meu casament i les q vull q m'ajudin!!!!jijijijiji!!!!
bueno a la foto tmb ia el teu maridet xo es veu clar que no es nineta!!!!jijijiji!!!
Xq nineta se nace no se ace!!!!jijijijij!!!

Happi 11 mesos uooouuuuoooouuuu!!! espero q avui li facis un bon regalet al teu xicotet ja saps daqells q mai voleu fer...i mira q es gratis!!!!!!ijijiji!!!
i tu elxa lo mismo q la happi 9 meses....ja sabes recompensa!!!!!!

A les altres ja tinc ganes de veureus xq avui entre aqella q pasejava al crio q ma distret, i laltre q no sen entera....ens an tret mig mati!!!!1jijiiji!!!
M'agrada podervos contar am les 2 mans!!!!ijijijijijiijijijijiji!!!!xq x ordre de casament...ummm no men recordo de tots!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 04, 2009 10:07 am

Bon dia al demati!!!

Tara, Giss!! On aneu en aquelles hores de la nit!! jajaja!!

I les altres ninetes... amunt!! Bon dia!!

Sabeu, ara m'estava mirant la foto de l'avatar de la laiac... i m'encanta!! Us heu fixat que fem escala?? Si!! Si ho haguessim volgut fer expressament crec que no ens hagués sortit tant bé!! Fins i tot en les fotos ens organitzem bé!! jajaja!! Molt guapes! I guapo!! No ens oblidem del nino!! jejeje! Passa'ns la foto!

Torsaeann, que tal la festa ahir??

Happiness! mira el teu marcador!! I el de la Elxa!! Weno, en general el de totes baixa volant!! Ho haveu vist???? Ho haveu vist?????? :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 10:14 am

Bon dia ninetes!!!

de bon matí us deixo un link per a que rigueu una miqueta... jajajja... me parto!!!

http://youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 10:22 am

Bon dia ninetes!

M'ha costat aixecar-me que ahir amb la tonteria eren casi les tres que ens ficavem al llit, i avui haviem d'anar a casa d'un company del ramon a dinar per veure les fotos de la boda i el video, pero ens han trucat al mati que l'avia d'ella esta malament i han hagut de marxar a corre-cuita cap a valencia!
Aixi que anirem, suposo a casa dels sogres a dinar i a la tarda vull fer migdiada que encara tinc son!
I com que el nen encara es al llit dons he aprofitat per veure que deien les meves ninetes!!!!!!!!!!! Em sembla que sento soroll, la marmota ja esta en peu!

Ninetes ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!!! Petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 04, 2009 10:22 am

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!!!

de bon matí us deixo un link per a que rigueu una miqueta... jajajja... me parto!!!

Si es buenissimo yo lo colgue en el facebook i aora mis amigos dicen que me aran lo mismo xo con una sardana......esq esto tiene istoria...jajajaj nose puede beber nunca xq se acen tonterias!!!jajajajajajja!!!

Giss as visto q finura tengo???a ver si te das cuenta!!!bueno i la happi q todo se lo mira asta el ultimo detalle!!!!jajajajajaj!!!
Seguro q no sabeis de q ablo...jajajajajajajaj!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 04, 2009 10:26 am

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Jajaja!! Aquest video el va publicar alguna nineta per aqui, oi? Em sona!! Potser la Happi? M'encanta la cançó!!
Proposo que montem algo així en les bodes de totes! Segur que arrassem!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 10:28 am

:-/

finura? no entiendo...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 10:30 am

Bon dia a la vila del pingüí!!!!!!

que fuerte, me'n vaig a dormir soleta amb vosaltres, i m'aixeco soleta amb vosaltres...què aburrits serien els matins sense entrar al foro (i ho que aprofitaria fen feines a casa, jijijij)

Giss.....t'he contestat al mail, i ahhhhhhhh, aquest video el van penjar fa temps no sé si la happi o la elxa!!!!!!!!!

Jo ahir ja vaig dir que si no tenia res a dir a totes no us nombraria una a una, però vaja, avui si, i jo faig com l'estiu...en compto 9 més jo i jata!!!!!jijijijiji

torseann...com ha anat la despedida?????? al setmana que ve de boda eeeee, aixxxx tinc unes ganes d'anar de boda jo!!!!!

tara...............els amics de la febró i van sovint a ca la peirona, i jo que encara no hi he anat eeeeeeeee, està bé no???i hem d'anar un dia!!!!!

elxaaaaa.......ja saben tus compis que iremos a tu boda????? am el que em vas dir ahir em vaig quedar pensant eeee, sobre ho de la "prova"?????

estiuuuuuuuuu...........que em vas agafar amb els plànols quan parlava amb la papallona i no els vaig veureeeeeeee, bé, la foto de fora si....i estem apropiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!!!!

papallonaaaaaaa........ahir havies anat a la pelu????o t'ho havies fet tu???que fuerteeeeeee i tu quan et miraràs vestits, pentinat,.........que ET CASEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!! jjijiji...un dia vull parlar amb tu!!!!

nur...........si si, mira que jo normalment a les nit apuro molt eeeee, però tu més que jo!!!! que guai, almenys vam poder estar parlant per aquí...que entre setmana tot és estrés i parlar com ha anat a la feina!!!!

happiiiii......com portes els 11 mesos??? fa un mes, erem nosaltres les que deiem que et faltava un any, i ara...aixxxx, uix la nit de cap d'any quantes coses teniu per celebrar...bé, jo també pensant en el vostre any...!!!!

blackkkkkkkk...avui també estudiaràs tan?? quan et podràs conectar al foro desde la feina???????????

Nineteeeeeeeesss....el meu nen encara està al rally, ara passejaré a la Duna i espero fer una mica de neteja!!!!
muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 11:08 am

Ninetes!!!!!

Avui no estudio, me'n vaig a dinar a casa de la meva tieta amb el meu papa!!!! jejejeje

lo de connectar-me a la feina al foro ho tinc una mica xungo... xq no tinc temps de res i cada dia surto més tard de l'hora!!! i amb la tonteria encara no he anat cap dimarts a classe per culpa de sortir tard de la feina... i el 27 tinc parcial!!!! per això he de recuperar els findes...

esq a la feina, a part de fer la feina per a la que m'han contractat (de la qual encara no he fet RES) ara resulta que em toca substituir a la prenyada en la seva feina al 100%... a part de fer la meva... i clar, entre la feina de la prenyada i la meva pròpia vaig una mica atabalada... xq a més han contractat a una altra noia que o és una inútil o es fa la tonta... xo total, que no fot res de res..... li explico les coses i passa de mi... i clar, jo els dies q no hi sigui (algun dia que agafo festa) ho tindrà que fer ella i no ho sabrà fer, pel que quan torni tindré el doble de feina xq segur que descuadren la meitat dels bancs... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, quina parrafada us he fotut!!! però esq estic una mica rallada.. xq jo sóc complidora però per ser-ho l'altra petarda no fot res i jo sempre surto tard i encara no he anat cap dimarts a classe... (però els dijous i divendres si, eh!! lo que passa es que les pràctiques d'econometria son els dimarts i és lo q més m'interessa...) però he decidit que a partir d'aquesta setmana q els hi donin pel cul, jo dimarts i divendres surto a menos 10 per arribar a l'hora a classe i punt!!!!! total, ja ho recupero ben recuperat la resta de dies.....

Bé!!! ja m'he desfogat!!!!! jejejejeje, tot i així cal dir que la meva feina m'agrada eh!!!! xDDDD

Bueno, vaig a arragelar-me el cabell i a acabar de vestir-me que he de netejar els vidres del cotxe i marxar cap a ca la tieta!!!! que cunia més be!!!! jejejejejeje

Després quan torni em connecto per llegir les 2 o 3 pàgines que de ben segur que heu escrit!!!!!

Em sap un greu no poder escriure gaire aquests dies.... però sé q m'enteneu, que entre la feina, les classes i que a sobre he d'estudiar el doble.... no tinc temps de res!!!!

us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!

un petooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 04, 2009 11:13 am

Giss ha escrit::-/

finura? no entiendo...

Piensa...relajate...piensa en ayer...i vuelve a leer!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 04, 2009 11:16 am

Laiac tu si q sabes q ablamos...jijijijijiji!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 11:46 am

Bon dia ninetessss!!!!! ja sóc aqui....ja he arribat...ja sóc aqui jahe arribattt!!!! :-///:

GRÀCIES PER LES FELICITACIONSSS......11 MESSUUUUSSSSS!!! :.0.-0.: :.0.-0.: que fuerteeeee!!!!!!!

Acabo de fer el pastis...i estic carregant la càmara per fer-vos unes fotitos i penjar-les....En realitat estic practicant per si la mare de la Giss monta un càtering que em contractiiiiii!!!!! jajajajaja *.-o-o.*

A ver....abans de tot....ESTIUUUUUUUU!!!!! NO HO HE ENTÈS.....COM QUE HO MIRO TOT EN DETALL???????? jo com la Giss....no te sigoooo :-/ ....i a ver si os penseu que soy un OGROOOOO!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 11:54 am

Giss ha escrit:Laiac!!! Ara et mando mail amb la comanda de aire de fiesta, que jo també demanaré... Us surt 2.77€ a cadascuna pel clauer...

Tara!!! donde habeis ido a cenar? yo ni siquiera he cenado... con todo lo que he comido hoy!

Torsaeann!!! fiestera!!! com ha anat la despedida? demà ens expliques!

Nur!!! ens hem vist poquet! a veure si a la pròxima estem més estona... hem de fer una quedada culinària com bé has dit... en serio! un dissabte al matí, ara que començarà a treballar els dissabtes el meu nino... quedem a casa meva a hacer "cocinitas" jejeje

Elxa! aix estoy nerviosa a ver qué te dice tu amiga mañana... ya me contarás!

Papallona! no t'ho he dit perquè se m'ha anat la olla, però estaves molt guapa tan rossa i amb el cabell lliset! de veritat!

Black! al final no has ido a ver a la mini? ohhh bueno, mañana ya veremos fotitos! y has estudiado por lo menos= aix no se no se... jejeje

Estiu! quines ganes tinc de veure el teu piset! pel plànol sembla molt xulo... ja saps... ja farem quedada!

Happi! no por ser la última a la que nombro te quiero menos eh??? lo que pasa es que voy por orden de bodas! jajaja Oye, que pastel harás? ya me contarás... mi madre me ha dicho que no ha hecho nunca esa salsa, pero que ya la buscará en el recetario, a ver si la encuentra... ya te diré algo!

Bueno, marxo a jugar una estoneta més...
Un petonet boniques! us estimo MOOOOOOOOOOOOOOOLT!!! ::love::

Nenaaa.....que ya lo sé...jejejeje :-()-) . Por cierto, muchas graciaaaassss!!!! ya son 11 meses.....me da un miedo, pero lo que me da más miedo esk pase....que penita, no??????? WAPAAA :-///:
El pastel que he hecho es de crema y fruta...y adivina.....la masa con secretoooo!!!! jajajajaj. Luego hago unas fotillos y las eseño a ver que nota me dáiss.....jejejeje. y por la salsa....tranqui y cuando la tengas ya me la dirás.....no corre prisaaa!!!
Que tal la comida de ayer????? jopetaa.....vosotros no cal que vayáis a restaurante, si lo tenéis en la familia....jajajaja
Besos enormes wapiiiii!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 11:57 am

estiu2010 ha escrit:bon dia ninetes....ummm macabo daixecar...estic zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz com fa la elxa morta de son!!!!!Air vam veure el barça i vam demanar unes pizzes i despres van fer una timbeta de poker...jo madormia damunt la taula...!!!jijiji!!!

Esq me fet mol iaia i quan passen de les 12 estic q no maguanto!!!

Torsaeann aixo no sescriu q macabo de despertar i ja vai am la llagrimeta per casa....em penso q si q vas al mateix casament q ma sogre!!!

Laiac quina foto mes bonica...qui son aqestes noies tan guapes???asi les NINETES!!!!Les millors ninetes del mon, el millor grup damigues q mai mages pogut imaginar, les persones am les q vull compartir tots els secrets del meu casament i les q vull q m'ajudin!!!!jijijijiji!!!!
bueno a la foto tmb ia el teu maridet xo es veu clar que no es nineta!!!!jijijiji!!!
Xq nineta se nace no se ace!!!!jijijijij!!!

Happi 11 mesos uooouuuuoooouuuu!!! espero q avui li facis un bon regalet al teu xicotet ja saps daqells q mai voleu fer...i mira q es gratis!!!!!!ijijiji!!!
i tu elxa lo mismo q la happi 9 meses....ja sabes recompensa!!!!!!

A les altres ja tinc ganes de veureus xq avui entre aqella q pasejava al crio q ma distret, i laltre q no sen entera....ens an tret mig mati!!!!1jijiiji!!!
M'agrada podervos contar am les 2 mans!!!!ijijijijijiijijijijiji!!!!xq x ordre de casament...ummm no men recordo de tots!!!!

Aixxx maretaaaa!!!!! :hmm:: ...Avui la botiga està tancada i no hi han regalets que valguinnnn jajajajaj. S'haurà d'esperar!!!!!i encara que és gratisss.....hi ha crisis en tots els aspectesss!!!!! (mira el que en fas dir estiu..... :.0.-0.: ) jajajajaa...yo me parto!!!!!!!! Gràcies bonicaaa!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 11:57 am

Estiu, nena jo tampoc ho pillo!

Happi, esperem les fotos eh! mmmmmmmmmmmmmmmmm

Black, nena quin rollo aixo de la feina, no? Dons aquesta ja es pot posar les piles, sino parla amb el jefe!

Giss, que tal ayer con la wiiiiiiiiiiiiii!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:00 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

M'ha costat aixecar-me que ahir amb la tonteria eren casi les tres que ens ficavem al llit, i avui haviem d'anar a casa d'un company del ramon a dinar per veure les fotos de la boda i el video, pero ens han trucat al mati que l'avia d'ella esta malament i han hagut de marxar a corre-cuita cap a valencia!
Aixi que anirem, suposo a casa dels sogres a dinar i a la tarda vull fer migdiada que encara tinc son!
I com que el nen encara es al llit dons he aprofitat per veure que deien les meves ninetes!!!!!!!!!!! Em sembla que sento soroll, la marmota ja esta en peu!

Ninetes ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!!! Petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia ninetaaa!!!...et veig que avui estàs en un d'aquells dies que encara no has sortit de casa i ja voldries haver tornat per agafar el sofaaaa o el llittttttt....uooohhhhh!!!!!! :-///: :-///: jajajaja Doncs que vagi molt bè el dinar i desprès ens veiem per aquiiii!!!!!!
Moltes gràciessssss wappiiii!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:04 pm

laiac ha escrit:Bon dia a la vila del pingüí!!!!!!

que fuerte, me'n vaig a dormir soleta amb vosaltres, i m'aixeco soleta amb vosaltres...què aburrits serien els matins sense entrar al foro (i ho que aprofitaria fen feines a casa, jijijij)

Giss.....t'he contestat al mail, i ahhhhhhhh, aquest video el van penjar fa temps no sé si la happi o la elxa!!!!!!!!!

Jo ahir ja vaig dir que si no tenia res a dir a totes no us nombraria una a una, però vaja, avui si, i jo faig com l'estiu...en compto 9 més jo i jata!!!!!jijijijiji

torseann...com ha anat la despedida?????? al setmana que ve de boda eeeee, aixxxx tinc unes ganes d'anar de boda jo!!!!!

tara...............els amics de la febró i van sovint a ca la peirona, i jo que encara no hi he anat eeeeeeeee, està bé no???i hem d'anar un dia!!!!!

elxaaaaa.......ja saben tus compis que iremos a tu boda????? am el que em vas dir ahir em vaig quedar pensant eeee, sobre ho de la "prova"?????

estiuuuuuuuuu...........que em vas agafar amb els plànols quan parlava amb la papallona i no els vaig veureeeeeeee, bé, la foto de fora si....i estem apropiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!!!!

papallonaaaaaaa........ahir havies anat a la pelu????o t'ho havies fet tu???que fuerteeeeeee i tu quan et miraràs vestits, pentinat,.........que ET CASEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!! jjijiji...un dia vull parlar amb tu!!!!

nur...........si si, mira que jo normalment a les nit apuro molt eeeee, però tu més que jo!!!! que guai, almenys vam poder estar parlant per aquí...que entre setmana tot és estrés i parlar com ha anat a la feina!!!!

happiiiii......com portes els 11 mesos??? fa un mes, erem nosaltres les que deiem que et faltava un any, i ara...aixxxx, uix la nit de cap d'any quantes coses teniu per celebrar...bé, jo també pensant en el vostre any...!!!!

blackkkkkkkk...avui també estudiaràs tan?? quan et podràs conectar al foro desde la feina???????????

Nineteeeeeeeesss....el meu nen encara està al rally, ara passejaré a la Duna i espero fer una mica de neteja!!!!
muaaaaaaaaaaa

Laaiacccc....al final et vas quedar mirant CSI?????jo vaig veure The Italian Job...i mira que l'he vist ja com unes 8 vegades...però m'encanta!!!!!!jajajja
Tens tota la raó sobre el temps....mira tu...fa res estaves nerviosa preparant totes les cosetes i tot i ja han passat 2 mesoosssss...Que heavyyyy!!!!! ::love:: Apaa.....que vagi bè el passeig amb la Duna i ens veiem desprès!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants