Autor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:08 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:11 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!
Avui no estudio, me'n vaig a dinar a casa de la meva tieta amb el meu papa!!!! jejejeje
lo de connectar-me a la feina al foro ho tinc una mica xungo... xq no tinc temps de res i cada dia surto més tard de l'hora!!! i amb la tonteria encara no he anat cap dimarts a classe per culpa de sortir tard de la feina... i el 27 tinc parcial!!!! per això he de recuperar els findes...
esq a la feina, a part de fer la feina per a la que m'han contractat (de la qual encara no he fet RES) ara resulta que em toca substituir a la prenyada en la seva feina al 100%... a part de fer la meva... i clar, entre la feina de la prenyada i la meva pròpia vaig una mica atabalada... xq a més han contractat a una altra noia que o és una inútil o es fa la tonta... xo total, que no fot res de res..... li explico les coses i passa de mi... i clar, jo els dies q no hi sigui (algun dia que agafo festa) ho tindrà que fer ella i no ho sabrà fer, pel que quan torni tindré el doble de feina xq segur que descuadren la meitat dels bancs... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, quina parrafada us he fotut!!! però esq estic una mica rallada.. xq jo sóc complidora però per ser-ho l'altra petarda no fot res i jo sempre surto tard i encara no he anat cap dimarts a classe... (però els dijous i divendres si, eh!! lo que passa es que les pràctiques d'econometria son els dimarts i és lo q més m'interessa...) però he decidit que a partir d'aquesta setmana q els hi donin pel cul, jo dimarts i divendres surto a menos 10 per arribar a l'hora a classe i punt!!!!! total, ja ho recupero ben recuperat la resta de dies.....
Bé!!! ja m'he desfogat!!!!! jejejejeje, tot i així cal dir que la meva feina m'agrada eh!!!! xDDDD
Bueno, vaig a arragelar-me el cabell i a acabar de vestir-me que he de netejar els vidres del cotxe i marxar cap a ca la tieta!!!! que cunia més be!!!! jejejejejeje
Després quan torni em connecto per llegir les 2 o 3 pàgines que de ben segur que heu escrit!!!!!
Em sap un greu no poder escriure gaire aquests dies.... però sé q m'enteneu, que entre la feina, les classes i que a sobre he d'estudiar el doble.... no tinc temps de res!!!!
us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!
un petooooooooooooooooooooooo![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:13 pm
tara ha escrit:Ostres teniu rao, el temps passa volant i no ens en adonarem i ja haura passat tot, com ara he mirat si hi havia fotos de la mini, pero encara no hi ha res, pero no tardaran massa a penjar-les, i deien que l'any de les burbos ja s'ha acavat i tenen rao, jo que rapid passa el temps, pero ara comença el nostre any i ho hem de disfrutar al maxim i m'en alegro de poder-ho fer amb vosaltres, us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!
I a mes tenim la sort de tenir una dona ja casa entre nosaltres, ella ja ha viscut l'experiencia pero per sort ho podra reviure 9 vegades mes!
Visca les ninetes!

Autor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:21 pm

Autor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:26 pm

Autor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:29 pm

Autor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:30 pm

Autor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:36 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:38 pm

Autor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:41 pm

Autor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:43 pm

Autor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:50 pm

Autor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:52 pm
tara ha escrit:Jo ninetes s'em posen els pels de punta amb les coses que ens diem!
I esclar que seguirem quedant i amb l'ajuda del nen de la gis podem fer un foro priat per el les ninetes ja casades!
No vull que aixo, s'acavi, mai, m'heu entes, mai!

Autor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:55 pm

Autor: Giss » dg. oct. 04, 2009 1:14 pm

Autor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:14 pm
Mrs. Happiness ha escrit:blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!
Avui no estudio, me'n vaig a dinar a casa de la meva tieta amb el meu papa!!!! jejejeje
lo de connectar-me a la feina al foro ho tinc una mica xungo... xq no tinc temps de res i cada dia surto més tard de l'hora!!! i amb la tonteria encara no he anat cap dimarts a classe per culpa de sortir tard de la feina... i el 27 tinc parcial!!!! per això he de recuperar els findes...
esq a la feina, a part de fer la feina per a la que m'han contractat (de la qual encara no he fet RES) ara resulta que em toca substituir a la prenyada en la seva feina al 100%... a part de fer la meva... i clar, entre la feina de la prenyada i la meva pròpia vaig una mica atabalada... xq a més han contractat a una altra noia que o és una inútil o es fa la tonta... xo total, que no fot res de res..... li explico les coses i passa de mi... i clar, jo els dies q no hi sigui (algun dia que agafo festa) ho tindrà que fer ella i no ho sabrà fer, pel que quan torni tindré el doble de feina xq segur que descuadren la meitat dels bancs... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, quina parrafada us he fotut!!! però esq estic una mica rallada.. xq jo sóc complidora però per ser-ho l'altra petarda no fot res i jo sempre surto tard i encara no he anat cap dimarts a classe... (però els dijous i divendres si, eh!! lo que passa es que les pràctiques d'econometria son els dimarts i és lo q més m'interessa...) però he decidit que a partir d'aquesta setmana q els hi donin pel cul, jo dimarts i divendres surto a menos 10 per arribar a l'hora a classe i punt!!!!! total, ja ho recupero ben recuperat la resta de dies.....
Bé!!! ja m'he desfogat!!!!! jejejejeje, tot i així cal dir que la meva feina m'agrada eh!!!! xDDDD
Bueno, vaig a arragelar-me el cabell i a acabar de vestir-me que he de netejar els vidres del cotxe i marxar cap a ca la tieta!!!! que cunia més be!!!! jejejejejeje
Després quan torni em connecto per llegir les 2 o 3 pàgines que de ben segur que heu escrit!!!!!
Em sap un greu no poder escriure gaire aquests dies.... però sé q m'enteneu, que entre la feina, les classes i que a sobre he d'estudiar el doble.... no tinc temps de res!!!!
us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!
un petooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Pren-t'ho amb calma i pensa que abans que tot són els teus estudis....Jo de tu faria la teva feina i l'altre si vol que la faci i si no...que espavili....Tu tens 1 horari de treball i si arriba l'hora de marxar i no has acabat, el dia següent serà un altre dia...i així poc a poc. Tu compleixes amb el teu horari i la teva feina si no ho acabes per factors aliens a tu..no és el teu problema!!!
No deixis els estudis de banda pq és el que realment t'interessa.....

Autor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:17 pm
Giss ha escrit:Ei! ninetes! quedarem dimarts??? jo dimarts estic soleta, a veure si alguna s'anima a sopar una coca de pollastre al Viena amb mi...

Autor: Giss » dg. oct. 04, 2009 1:18 pm

Autor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:19 pm
tara ha escrit:Jo ninetes s'em posen els pels de punta amb les coses que ens diem!
I esclar que seguirem quedant i amb l'ajuda del nen de la gis podem fer un foro priat per el les ninetes ja casades!
No vull que aixo, s'acavi, mai, m'heu entes, mai!

Autor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:20 pm
tara ha escrit:Gis, nena yo a cenar no pero por la tarde me apunto, y asi la black que no tiene classe se puede venir!!!!!!!!
Asi que a ver cuantas somos!
Gis
Tara
...........
Laiac, nena quines coses mes bones..................ja passareu les receptes que entre tu i la giss...