"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:08 pm

Ostres teniu rao, el temps passa volant i no ens en adonarem i ja haura passat tot, com ara he mirat si hi havia fotos de la mini, pero encara no hi ha res, pero no tardaran massa a penjar-les, i deien que l'any de les burbos ja s'ha acavat i tenen rao, jo que rapid passa el temps, pero ara comença el nostre any i ho hem de disfrutar al maxim i m'en alegro de poder-ho fer amb vosaltres, us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!
I a mes tenim la sort de tenir una dona ja casa entre nosaltres, ella ja ha viscut l'experiencia pero per sort ho podra reviure 9 vegades mes!

Visca les ninetes!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:11 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!

Avui no estudio, me'n vaig a dinar a casa de la meva tieta amb el meu papa!!!! jejejeje

lo de connectar-me a la feina al foro ho tinc una mica xungo... xq no tinc temps de res i cada dia surto més tard de l'hora!!! i amb la tonteria encara no he anat cap dimarts a classe per culpa de sortir tard de la feina... i el 27 tinc parcial!!!! per això he de recuperar els findes...

esq a la feina, a part de fer la feina per a la que m'han contractat (de la qual encara no he fet RES) ara resulta que em toca substituir a la prenyada en la seva feina al 100%... a part de fer la meva... i clar, entre la feina de la prenyada i la meva pròpia vaig una mica atabalada... xq a més han contractat a una altra noia que o és una inútil o es fa la tonta... xo total, que no fot res de res..... li explico les coses i passa de mi... i clar, jo els dies q no hi sigui (algun dia que agafo festa) ho tindrà que fer ella i no ho sabrà fer, pel que quan torni tindré el doble de feina xq segur que descuadren la meitat dels bancs... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, quina parrafada us he fotut!!! però esq estic una mica rallada.. xq jo sóc complidora però per ser-ho l'altra petarda no fot res i jo sempre surto tard i encara no he anat cap dimarts a classe... (però els dijous i divendres si, eh!! lo que passa es que les pràctiques d'econometria son els dimarts i és lo q més m'interessa...) però he decidit que a partir d'aquesta setmana q els hi donin pel cul, jo dimarts i divendres surto a menos 10 per arribar a l'hora a classe i punt!!!!! total, ja ho recupero ben recuperat la resta de dies.....

Bé!!! ja m'he desfogat!!!!! jejejejeje, tot i així cal dir que la meva feina m'agrada eh!!!! xDDDD

Bueno, vaig a arragelar-me el cabell i a acabar de vestir-me que he de netejar els vidres del cotxe i marxar cap a ca la tieta!!!! que cunia més be!!!! jejejejejeje

Després quan torni em connecto per llegir les 2 o 3 pàgines que de ben segur que heu escrit!!!!!

Em sap un greu no poder escriure gaire aquests dies.... però sé q m'enteneu, que entre la feina, les classes i que a sobre he d'estudiar el doble.... no tinc temps de res!!!!

us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!

un petooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::

Pren-t'ho amb calma i pensa que abans que tot són els teus estudis....Jo de tu faria la teva feina i l'altre si vol que la faci i si no...que espavili....Tu tens 1 horari de treball i si arriba l'hora de marxar i no has acabat, el dia següent serà un altre dia...i així poc a poc. Tu compleixes amb el teu horari i la teva feina si no ho acabes per factors aliens a tu..no és el teu problema!!!
No deixis els estudis de banda pq és el que realment t'interessa.....
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:13 pm

tara ha escrit:Ostres teniu rao, el temps passa volant i no ens en adonarem i ja haura passat tot, com ara he mirat si hi havia fotos de la mini, pero encara no hi ha res, pero no tardaran massa a penjar-les, i deien que l'any de les burbos ja s'ha acavat i tenen rao, jo que rapid passa el temps, pero ara comença el nostre any i ho hem de disfrutar al maxim i m'en alegro de poder-ho fer amb vosaltres, us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!
I a mes tenim la sort de tenir una dona ja casa entre nosaltres, ella ja ha viscut l'experiencia pero per sort ho podra reviure 9 vegades mes!

Visca les ninetes!

No hi ha res encara??? justament volia anar a mirar-ho....jopeta.... Així doncs ja ha acabat l'any de les burbus????? ha de fer pena, no?????? però com tu ben bè dius...ara comença [size=150]L'ANY DE LES NINETESSSSSSS 2009- 2010!!!!![/size]
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:21 pm

No, no ho acavo de mirar i res de res!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:26 pm

Ostres taraaaaa i happi........ ara he pensat en el que heu dit.......

happi això de que hi ha ganes que arribi, però por de que passi....perque sap un greu de debòoooo....................................
però per altra banda el que ha dit la Tara...per això dec tenir ganes d'anar de boda....perque realment, encara tinc 9 oportunitats més per anar revivint la meva boda i vivir-la no al 100% (perque és al vostra) però casi, perque no és el mateix que quan se't casa una cosina llunyana, o una veïna...aix nu sé............

NINETES.....disfruteu realment de tot el que esteu /estem fent ara..........perque aquell dia se us passarà tot volant!!!!!!!!!!!!!i sap un greu...............aixxxxxxxxxx!!!!

Des d'ahir que estic toveta amb això de les bodes, i de TOT......nu sé................i m'encanta recordar la meva boda, però........JA FA DOS MESOS!!!!!!!!!!!!!!
Ara sabeu què en fa tenir molta il·lusió?????? (per part meva i del meu marit) que tinc unes ganes horribles d'anar cap a la riviera maya perque crec que de debò, tornarem a fer la nostra LLUNA DE MEL i d'una manera o una altra tornarem a recordar la nostra boda plegats i que ESTEM CASAAAAAAAAAAAAAAAATSSSS!!!!!jijijijij

Muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:29 pm

Aixxxx... no us poseu tendres... que avui estic a flor de piel!!!
Quan m'he despertat aquest matí m'he quedat una estoneta al llit pensant... i pensava que em queden 10 mesos per disfrutar a tope tots els preparatius... i 11 mesos per a que tot acabi... i m'he posat molt trista, perquè per una part tinc moltes ganes de que arribi el meu dia, doncs és la meta que perseguim totes... però per altra banda... no sé, no vull que acabi... què farem després? sé que seguirem en contacte, que ens seguirem veient... però ja no podrem enviar-nos fotos dels vestits... ni anar a la floristeria a mirar rams... etc etc etc... jooooo... però bueno, pensem millor en tot el que queda encara per viure! sobretot la segona boda del boda-toru que ja està pràcticament aquí!!! tara!!! que ganas tengo de verte de novia!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:30 pm

estiu????????? aix, jo també m'he perdut eeeee........ara això de finura no ho entenc tampoc!!!!!

Jo també he mirat la crònica de la mini i res de res!!!!

NINETEEEEEEEEEEeessssss he estat netejant (el que he pogut) el garatge....i bé.......és l'únic lloc on tots hi podem cabre el dia 1 de novembre!!!!!tot i que em sap greu perque tinc a la Duna per allà sempre i que no noteu alguna olor,....nu sé!!!!
Això si...ja en parlarem però....em faltarà alguna taula (o tauló com ja tinc) i cadireeeeeeeeeesssss!!!! i pel tema estris de cuina i menjar (ara m'hi ha fet pensar la happi) doncs podríem fer de cocinitas i portes cadascuna algo!!!!! no heu provat les meves "quiche" perque en podria fer un parell o tres, o una mousse de tonyina............mmmmmmmmmmmmmm......avui potser n'hi faig una al meu neeeeeeeeennnnnn!!!!!!!!

pos eso....només era informació!!!!!!jijijiji crec que aniré a passar l'aspiradora....i això que estic algo marejada!!!però bé, ja m'hi he acostumat.....jijijiji!!!!!

black....ja està bé que avui no estudiis.....però tu plantat a la feina eeeee, què és això de plegar més tard....no no, i que l'altra s'espavili!!!!!

Patuneeeeeeeetsssssss.............aix que sou guapes!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:36 pm

Ei! ninetes! quedarem dimarts??? jo dimarts estic soleta, a veure si alguna s'anima a sopar una coca de pollastre al Viena amb mi... :-)
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 12:38 pm

Ninetesss...marxo que Popi m'està atabalant de que arrivem tard...però esk és veritat!!!! arrivem tard...jajajaja.
I a més....que no vull plorarrrrrr......jopeta.!!!!! Desprès torno maques....però SOU LES MILLORRRRSSSS!!!!!!!!

Torsaeannn....volem tots els detalls de la despeeeeeeeeeee!!!!

Fins desprès ninetes i un PETONAS ENORMEEEEEEE
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:41 pm

Jo ninetes s'em posen els pels de punta amb les coses que ens diem!

I esclar que seguirem quedant i amb l'ajuda del nen de la gis podem fer un foro priat per el les ninetes ja casades!

No vull que aixo, s'acavi, mai, m'heu entes, mai!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 12:43 pm

Gis, nena yo a cenar no pero por la tarde me apunto, y asi la black que no tiene classe se puede venir!!!!!!!!

Asi que a ver cuantas somos!

Gis
Tara
...........

Laiac, nena quines coses mes bones..................ja passareu les receptes que entre tu i la giss...
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:50 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

jo el mateix que la Tara, a sopar no, però per la tarda si, vaja, molt molt aviadet tampoc perque jo dilluns treballo a la tarda, i la de l'agència m'ha dit que anéssim a Valls a primera hora, així que a les 4:30 estarem allí i després cap al vienaaaaaaa!!!

així que m'apuntoooooooooooo...........tara /giss / laiac....black tamé???

ninetes en aquests moments tic flipant i m'ha pujat l'adrenalina!!!jijijijij

tara....ahir després de la conya del vestit al zara pensava........i què em posaré a la teva boda....què és hivern!!!!!!!!!!!!!!!!!jijijijijijijijij ves tu quin mal de cap!!!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 12:52 pm

tara ha escrit:Jo ninetes s'em posen els pels de punta amb les coses que ens diem!

I esclar que seguirem quedant i amb l'ajuda del nen de la gis podem fer un foro priat per el les ninetes ja casades!

Jo tampoc vull que s'acabi mai..........però al final EM FARAN FORA DE LA FEINA!!!!!!!!jijijijijijijiji

Ara si, vaig a estendre roba i a passar l¡aspiradora que encara nu sé quan plegarà!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 12:55 pm

bruixetes meves... aix! qué dic! ninetes meves! que us estimo moooooooooooooolt!!!

Ara vaig a descarregar unes fotos que vaig fer ahir del dinar a casa meva, per a que flipeu un rato... va por ti Happi! però como sé que te has ido a comer donde tu hermana... pues ya por la noche lo ves! ya contarás que tal el pastel! y fotito eh?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 1:14 pm

Bueno... això és un dissabte normal... com qualsevol altre... a casa de ma germana (cuinant ma mare)...
som una mica exagerats eh? però la meva familia és així...

Això és l'aperitiu... desprès vam menjar un arròs de conill fet amb foc de llenya... mmmm boníssim!!! Desprès, el primer postre: fruita... per seguir un flam de turró... i per acabar un pastís de fruita... Desprès els cafés amb galetes caseras també i carquinyolis que va fer la meva mare!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 04, 2009 1:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:14 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!

Avui no estudio, me'n vaig a dinar a casa de la meva tieta amb el meu papa!!!! jejejeje

lo de connectar-me a la feina al foro ho tinc una mica xungo... xq no tinc temps de res i cada dia surto més tard de l'hora!!! i amb la tonteria encara no he anat cap dimarts a classe per culpa de sortir tard de la feina... i el 27 tinc parcial!!!! per això he de recuperar els findes...

esq a la feina, a part de fer la feina per a la que m'han contractat (de la qual encara no he fet RES) ara resulta que em toca substituir a la prenyada en la seva feina al 100%... a part de fer la meva... i clar, entre la feina de la prenyada i la meva pròpia vaig una mica atabalada... xq a més han contractat a una altra noia que o és una inútil o es fa la tonta... xo total, que no fot res de res..... li explico les coses i passa de mi... i clar, jo els dies q no hi sigui (algun dia que agafo festa) ho tindrà que fer ella i no ho sabrà fer, pel que quan torni tindré el doble de feina xq segur que descuadren la meitat dels bancs... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, quina parrafada us he fotut!!! però esq estic una mica rallada.. xq jo sóc complidora però per ser-ho l'altra petarda no fot res i jo sempre surto tard i encara no he anat cap dimarts a classe... (però els dijous i divendres si, eh!! lo que passa es que les pràctiques d'econometria son els dimarts i és lo q més m'interessa...) però he decidit que a partir d'aquesta setmana q els hi donin pel cul, jo dimarts i divendres surto a menos 10 per arribar a l'hora a classe i punt!!!!! total, ja ho recupero ben recuperat la resta de dies.....

Bé!!! ja m'he desfogat!!!!! jejejejeje, tot i així cal dir que la meva feina m'agrada eh!!!! xDDDD

Bueno, vaig a arragelar-me el cabell i a acabar de vestir-me que he de netejar els vidres del cotxe i marxar cap a ca la tieta!!!! que cunia més be!!!! jejejejejeje

Després quan torni em connecto per llegir les 2 o 3 pàgines que de ben segur que heu escrit!!!!!

Em sap un greu no poder escriure gaire aquests dies.... però sé q m'enteneu, que entre la feina, les classes i que a sobre he d'estudiar el doble.... no tinc temps de res!!!!

us estimo ninetes!!!!!!!!!!!!

un petooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::

Pren-t'ho amb calma i pensa que abans que tot són els teus estudis....Jo de tu faria la teva feina i l'altre si vol que la faci i si no...que espavili....Tu tens 1 horari de treball i si arriba l'hora de marxar i no has acabat, el dia següent serà un altre dia...i així poc a poc. Tu compleixes amb el teu horari i la teva feina si no ho acabes per factors aliens a tu..no és el teu problema!!!
No deixis els estudis de banda pq és el que realment t'interessa.....

Merci pels ànims guapa!!

Jo és q compleixo sempre amb la feina i la gent amb tanta jeta em treu de polleguera... i clar, per mi ara mateix lo primer és mon pare i les dos q me queden per acabar la carrera... i si no ho volen entrendre me la sua... tot i q de vegades em sacrifico per fer coses de la eina o per ajudara a gent q realment no s'ho mereix... i he d'intentar canviar i mirar més per mi!!!

xq sinó em passarà com la boda, q la vaig canviar de data quan jo no volia... i si no l'hagués canviat ja estaria i mon pare hi hagués estat... aixxxxxxxxx, he de canviar JA!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:17 pm

Giss ha escrit:Ei! ninetes! quedarem dimarts??? jo dimarts estic soleta, a veure si alguna s'anima a sopar una coca de pollastre al Viena amb mi... :-)

Yo me apunto!!! pero quedamos prontito, no??? pa empezar a cenar a las 21 como muy tarde... que yo al dia siguiente a las 6:30 en pie!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 1:18 pm

Yo llegaré como el otro día... sobre las 19.30 o 19.45... porqué a las 18.00 tengo repaso...
guay! a ver si nos apuntamos todas!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:19 pm

tara ha escrit:Jo ninetes s'em posen els pels de punta amb les coses que ens diem!

Això això, no s0ha d'avabar MAI

NINETES FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

US ESTIMO MOLT PRECIOSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:20 pm

tara ha escrit:Gis, nena yo a cenar no pero por la tarde me apunto, y asi la black que no tiene classe se puede venir!!!!!!!!

Asi que a ver cuantas somos!

Gis
Tara
...........

Laiac, nena quines coses mes bones..................ja passareu les receptes que entre tu i la giss...

JO TAMBÉ M'HI APUNTO!!!!

QUEDADA NINETES DIMARTS 06.10.2009

TARA
GISS
BLACKMAMBA
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent