laiac ha escrit:Bon dia a la vila del pingüí!!!!!!
que fuerte, me'n vaig a dormir soleta amb vosaltres, i m'aixeco soleta amb vosaltres...què aburrits serien els matins sense entrar al foro (i ho que aprofitaria fen feines a casa, jijijij)
Giss.....t'he contestat al mail, i ahhhhhhhh, aquest video el van penjar fa temps no sé si la happi o la elxa!!!!!!!!!
Jo ahir ja vaig dir que si no tenia res a dir a totes no us nombraria una a una, però vaja, avui si, i jo faig com l'estiu...en compto 9 més jo i jata!!!!!jijijijiji
torseann...com ha anat la despedida?????? al setmana que ve de boda eeeee, aixxxx tinc unes ganes d'anar de boda jo!!!!!
tara...............els amics de la febró i van sovint a ca la peirona, i jo que encara no hi he anat eeeeeeeee, està bé no???i hem d'anar un dia!!!!!
elxaaaaa.......ja saben tus compis que iremos a tu boda????? am el que em vas dir ahir em vaig quedar pensant eeee, sobre ho de la "prova"?????
estiuuuuuuuuu...........que em vas agafar amb els plànols quan parlava amb la papallona i no els vaig veureeeeeeee, bé, la foto de fora si....i estem apropiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!!!!
papallonaaaaaaa........ahir havies anat a la pelu????o t'ho havies fet tu???que fuerteeeeeee i tu quan et miraràs vestits, pentinat,.........que ET CASEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!! jjijiji...un dia vull parlar amb tu!!!!
nur...........si si, mira que jo normalment a les nit apuro molt eeeee, però tu més que jo!!!! que guai, almenys vam poder estar parlant per aquí...que entre setmana tot és estrés i parlar com ha anat a la feina!!!!
happiiiii......com portes els 11 mesos??? fa un mes, erem nosaltres les que deiem que et faltava un any, i ara...aixxxx, uix la nit de cap d'any quantes coses teniu per celebrar...bé, jo també pensant en el vostre any...!!!!
blackkkkkkkk...avui també estudiaràs tan?? quan et podràs conectar al foro desde la feina???????????
Nineteeeeeeeesss....el meu nen encara està al rally, ara passejaré a la Duna i espero fer una mica de neteja!!!!
muaaaaaaaaaaa
nineta siiiiiiiii havia anat a la pelu.. q fer-me les metxes... vestits... uff... es que em fa mandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja em diras de que vols parlar
muas!