Autor: ORQUIDIA » dc. set. 16, 2009 9:21 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dj. set. 17, 2009 7:20 pm

Autor: ORQUIDIA » dj. set. 17, 2009 8:17 pm

Autor: ORQUIDIA » dj. set. 17, 2009 8:18 pm

Autor: emes » dl. set. 21, 2009 5:53 pm
ORQUIDIA ha escrit:Emes, moltes gràciespertota lainformació, de veritat que va molt bé.
Una pregunta,l'Eva Sanz et va pentinar a la masia? La recomana la masia o la coneixies tu? És per demanar el número a veure si m'agrada perquèno séon anar... El preu és excesssiu?
Bona nit noies!!!

Autor: ORQUIDIA » dv. set. 25, 2009 8:04 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dl. set. 28, 2009 9:47 am

Autor: ORQUIDIA » dt. set. 29, 2009 7:47 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dt. set. 29, 2009 8:21 pm
ORQUIDIA ha escrit:Txell- com va el tema vestits? ja has anat a núvies d'or? i a Jordi dalmau? clar que si t'agraden els brodats allà no en tenen...
Jotinc cita eldia 10 d'octubre i escolliré ja el model (dalmau).
Son expectaculars !!! Pero son massa extremats per a mi ! Jo, de caracter, soc mes reservada, més timida i si em prento amb aquest tipus de vestit la gent fliparia amb mi !! Pero de la tenda vaig sortir encantadisima !
Autor: Txell-Jose Luis » dv. oct. 02, 2009 3:19 pm

Autor: eugexa » ds. oct. 03, 2009 9:28 pm
Autor: ORQUIDIA » dg. oct. 04, 2009 7:53 pm

Autor: ORQUIDIA » dg. oct. 04, 2009 7:56 pm
Txell-Jose Luis ha escrit:Bona tarda noies !!!
Tinc una consulta.. vosaltres li envieu emails a la Judith??
Es que jo fa 2 setmanes que li vaig enviar i encara no m'ha contestat.. No sé si trucarla o esperar.. pero en dues setmanes jo crec que si haura obert el correu ! Em sembla que la trucare dilluns..
Una altre cosa.. vosaltres esteu al facebook?? Es que també fara 2 setmanes o aixi vaig demanar que m'agreguessin a la pagina de la Masia i encara estic esperant !
Bon cap de setmana !

Autor: ORQUIDIA » dg. oct. 04, 2009 8:02 pm
eugexa ha escrit:Hola noies!! acabo de descubrir la Masia per la web i es una autèntica marevella! tot just acabo d'enviar un missatge perquè m'enviin informació, però em podeu avançar alguna cosa? és a dir, preus, si fan 1 casament per dia? en general si val la pena!
Avui he anat a visitar el Prat Verd a Malla, algu em pot donar alguna referència?? el lloc és original!

Autor: eugexa » dg. oct. 04, 2009 10:47 pm
Autor: Txell-Jose Luis » dl. oct. 05, 2009 11:00 am
ORQUIDIA ha escrit:Bona nit noies!!! nosaltres ens casem pelcivil a la mateixa masia vilasendra. i tinc el dubte de si ens deixeràn tirar arròs i/pètals al jardí un cop haguem firmat, igual que si fos la sortida de l'esglèsia.

Autor: Txell-Jose Luis » dl. oct. 05, 2009 11:07 am
eugexa ha escrit:Ei! moltes gràcies! per internet es veu molt bonic i tinc ganes d'anar-hi, he enviat un mail i no me l'han contestat encara, demà hi trucaré! el prat verd ens va agradar molt per la seva originalitat però això que sigui una masia i que puguis dormir allà doncs ens agrada la idea! per cert la cerimònia és real? Ja t'explicaré! Merci!

Autor: AnNy-JoSe » dl. oct. 05, 2009 11:08 am
emes ha escrit:ORQUIDIA ha escrit:Emes, moltes gràciespertota lainformació, de veritat que va molt bé.
Una pregunta,l'Eva Sanz et va pentinar a la masia? La recomana la masia o la coneixies tu? És per demanar el número a veure si m'agrada perquèno séon anar... El preu és excesssiu?
Bona nit noies!!!
L'Eva va venir a la Masia, al estar fora de Barcelona cobra 50 € més. La vaig conèixer per aquest forum i super be, però no hem va donar el Kit de maquillatge, hem ca dir que no hem feia falta... i la veritat es que tenia raó ja que el maquillatge va aguantar perfecte fins que m'el vaig treure. T'adjunto les tarifes que hem va passar, però suposo que pujarà de preus d'any en any.

Autor: Txell-Jose Luis » dl. oct. 05, 2009 11:33 am
AnNy-JoSe ha escrit:emes ha escrit:ORQUIDIA ha escrit:Emes, moltes gràciespertota lainformació, de veritat que va molt bé.
Bona nit noies!!!
L'Eva va venir a la Masia, al estar fora de Barcelona cobra 50 € més. La vaig conèixer per aquest forum i super be, però no hem va donar el Kit de maquillatge, hem ca dir que no hem feia falta... i la veritat es que tenia raó ja que el maquillatge va aguantar perfecte fins que m'el vaig treure. T'adjunto les tarifes que hem va passar, però suposo que pujarà de preus d'any en any.
Txell cariño!!! Me lo puedes pasar por mail, porfis?????? Que asi me lo puedo guardar!!
ui perdon!!!!! jajajaja Como teneis el mismo avatar me he equivocado!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajjajajajajjaaajajajajajjajajaja

Autor: eugexa » dl. oct. 05, 2009 8:12 pm