"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 5:11 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bè ninetess.....marxo a momir que estic cansada....Jopeta ja s'ha passat el diumenge....se'm passen volant els findes...a vossaltres no?????
Demà al mati tornarè per aqui que he de preparar les classes i així parlem.

Laiacc.. i Elxa....que vagi molt be el curset d'anglès!!!!! i si necessiteu alguna coseta.... :-)ok:

Tara...ànims dona que tal com em dius tu moltes vegades....aquests nens...només pensen en futbol, motos...cotxes. Espero que no sigui res...

Giss...nos vemos el Martes, no? que vaya muy bien la semanita...por cierto, los mails los he contestado ahora pq antes no he podido....mejor dicho....que entro aqui directamente y olvido por completo del correo. :-///: :-///: (vaya cachondeo no????) ...y si los envio pongo solo responder. A partir de ahora pondré que la respuesta os llegue a todas.
Vosotros si que sabéis disfrutar.....un mojito, viendo al tele....QUE MÑN TIENES CLASEEEEEEEEEEEE!!!!!!jajajaja

Torsaeann...esperem que ens expliquis....i el dijous a fer detalletss :-///: :-///: Avui suposo que estaràs reventada i tot el dia al sofà.... Venga que aquest dissabte tens bodaaaa i segur que cau algun regalet, a que sip???? :-()-)

Estiu....espero que vinguis a la quedada de dimarts k encara m'has d'aclarir allò que has dit abansssss :-) jejejeje

Black...que vagi bè el treball i no et capfiquis....fes la teva i ja estàaaa..

Papallona...que vagi molt bè la setmaneta i res...a veure si coincidim aquest dimarts (si no treballes...)

Nur...a esperar el finde llarg...jejejej. i novament, gràcies!!!!!!i ens veiem dimarts, no?????

Petonets a totes que veig que avui ha sigut un dia així sensible per a totes....jopeta...!!!!!!! hem de treure tot el positiu que per mi és que he coneguta 9 noietes magnifiques i que en poc temps han fet sentir.m'he com si les coneguès de tota la vida. Us portarè sempre al meu cor de veritat....i que Us estimo molt!!!!!! ::love:: ::love:: Bona nitttttttttt :-)(:-)

Ostres!!! a mi també em passa això de no mirar el mail i venir aquí directament!!! jajajajajajjaa

avui a la feina una mica millor, demà reunió amb el jefe on li penso dir les coses clares, amb educació, però clares, per a què no hi hagi malsentesos, jejejejeje
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 5:25 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes esic estressada un munt de pagines i un mun de correus.....sabeu q tinc una nova amiga???es diu nineta trotuga gertrudis...ummm es para coemrsela!!!!jajajaja yo qiero la receta....ya xo ya xq cuando empiece el regimen ya no podra ser!!!!

Bueno me voy a duxar, vestir...etc!!

jajajajajajajajajajajaja xDDDD >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 05, 2009 5:50 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

ja estic a casa, ja he anat al metge, diu que es una contactura muscular, i res que em prengui antimflamatorisi una pomada per fer unes fregues!

I res repos, pero espero que dema ja estigui millo que jo vull venirrrrrrrrrrrrrrrrr!

Nenes gracies a totes per preocupar-vos, no estare gaire estona, que en aquesta postura em fa mal, aixi que ens veiem dema!

Petons a totes!!!!!!!!!!!!!

aix nena diga-li al ramón que et descontracturi que et faci unes bones fregues jijij.. que estas molt tensa jijiji... aix.. a vere si demà estas millor has de cuidar-te wapa... i sobretot trankilitat!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 6:56 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!

Si que hi ha poc moviment avui, no??? per una tarda que surto puntual de la feina!!! jejejejejeje

Però bé, com que demà ens veiem!!!!

Sobre quina hora arribareu??? és per no sortir massa d'hora de la feina i no saber que fer.. així aprofito i segons l'hora que vingueu doncs em quedo a avançar algo de feineta!!! jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 6:58 pm

Laiac!!!!!!!!!!

Ja has reservat el teu super desitjat viatge a la Riviera Maya??

Quan arribis cuentaaaaaaaaaaaaa cuentaaaaaaaaaaaaaaaa, a veure a quin preu t'ho han deixat al final!!! quina sirt que téns nena!!! jo potser no hi podré anar per la lluna de mel... per allò dels huracans.. no sigui q sortim volant xDDD

Però em quedarà pendent per l'any següent!!! o com tu, per a l'octubre-novembre!!!!

un petó guapa!!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 6:59 pm

Papallona!!!

Així demà no podràs venir??? ooooooooooooooooooooooo, bé, a la pròxima ens veiem doncs, no???? :-///: :-///: :-///:

muak!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 7:01 pm

Giss!!!!

como ha ido el dia???

ya he visto las fotillos de la MiNi y opino lo mismo que tu!!! y en una de las fotos sale my best friend!!! que bueno xDDD

y esos mojitos!!!! como te cuidas!! entre la tortuga gertrudis y los mojitos.. estas que te sales eh!!!! jejejejeje

::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 7:04 pm

Torsaeann demà ens ho esxpliques TOT, TOT I TOT!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 7:05 pm

Estiu!!!

Què és això de què no vindràs al dinar del dia 1????? casun tot.....

Vaaaaaaaaaaaaaa, anima't dona!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 7:07 pm

I la resta de Ninetes on sou??? com ha anat el dia???

Tara!! ja he llegit que has anat al metge i tot!!! espero que et recuperis... JA, xq demà tenim quedada eh!!!

I fes cas de la Papallona i que el Ninotet et faci un bon massatge i una bona "refregada" de pomada o del que sigui... jijijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 7:47 pm

Hola guapiiiiiiiis!!!
La tortuga Gertru vol saludar-vos!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 7:50 pm

Ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!

tic contenta i preocupada a l'hora...........avui no m'he tret de sobre el mareig, i molt mareig eeeeee...i a sobre m'acabo de pendre un protector d'estomac perque crec que tantes pastis ja m'estan passant factura!!!quin mal l'estómac!!!!!!

per altra banda tic contenta perque...........JA TENIM VIATGEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............iuuuuuuuuuuuuujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Marxem com jo volia, el dia 15 de novembre, i tornem el dia 23 dilluns!!!!!!!! anem a una passada d'hotel que estava a l'oferta, el Grand Palladium Kantenha..............aixxxxxxxxxxxxxx, espero trobar-me millor d'aquí a allí no???????????????!!!!!

que guai!!!

patunets precioses
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 7:56 pm

Giss ha escrit:Hola guapiiiiiiiis!!!
La tortuga Gertru vol saludar-vos!!!!

jajajajajajajajajajajajaja

hola tortu gertru!!!! jajajajajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 7:57 pm

Taraaa, com et trobes??? prente l'antinfkamatori eeeeeeeeeeee.............ja ens diràs!!!!

gisssssss.............yo quiero la gertrudis.............i la recetaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

black,demà ens veurem????????guai!!!!!!!...bé si estic com avui...no puc ni agafar el cotxe ara!!!!

papallonaaaaaaaaa...........encara treballes???? podries fer-me un diagnostic a veure què puc tenir!!!!

torseann.........has trobat el fil?????

elxaaaaaaa.........i tu l'anglès com ha anat??percert, i la salsa com va anar????que no t'ho vaig preguntar dissabte!!!!

nur????????huoleeeeee...........per cert, al final ja has dit que et cases a tot el cole????

estiuuuuuuuuu, nineteeeeeeeeees, que el dia 17 després d dinar podriem anar totes a alcover al concert dels pets, que és el dia 17!!!! us heu d'informar si es gratis!!!!!!jijijijij

happiiiiiiiiiiii.......que fort, quan estava a valls anava mirant pel carrer a veure si et veia!!!jijijij....m'ha fet gracia...
ahhhhhhhh i també buscava la botigueta de la roba dels nens, que he esta al carrer de la cort!!!!!

ninetes, vaig a veure si puc menjar algo!!!!
un patunet molt gros!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 7:58 pm

laiac ha escrit:Ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!

tic contenta i preocupada a l'hora...........avui no m'he tret de sobre el mareig, i molt mareig eeeeee...i a sobre m'acabo de pendre un protector d'estomac perque crec que tantes pastis ja m'estan passant factura!!!quin mal l'estómac!!!!!!

per altra banda tic contenta perque...........JA TENIM VIATGEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............iuuuuuuuuuuuuujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Marxem com jo volia, el dia 15 de novembre, i tornem el dia 23 dilluns!!!!!!!! anem a una passada d'hotel que estava a l'oferta, el Grand Palladium Kantenha..............aixxxxxxxxxxxxxx, espero trobar-me millor d'aquí a allí no???????????????!!!!!

que guai!!!

patunets precioses

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que be!!!! i és molt preguntar per quant us ha sortit??? es per fer-me una idea, per si l'any q vé deixem la Riviera Maya també pel novembre!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 8:03 pm

laiac ha escrit:Taraaa, com et trobes??? prente l'antinfkamatori eeeeeeeeeeee.............ja ens diràs!!!!

gisssssss.............yo quiero la gertrudis.............i la recetaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

black,demà ens veurem????????guai!!!!!!!...bé si estic com avui...no puc ni agafar el cotxe ara!!!!

papallonaaaaaaaaa...........encara treballes???? podries fer-me un diagnostic a veure què puc tenir!!!!

torseann.........has trobat el fil?????

elxaaaaaaa.........i tu l'anglès com ha anat??percert, i la salsa com va anar????que no t'ho vaig preguntar dissabte!!!!

nur????????huoleeeeee...........per cert, al final ja has dit que et cases a tot el cole????

estiuuuuuuuuu, nineteeeeeeeeees, que el dia 17 després d dinar podriem anar totes a alcover al concert dels pets, que és el dia 17!!!! us heu d'informar si es gratis!!!!!!jijijijij

happiiiiiiiiiiii.......que fort, quan estava a valls anava mirant pel carrer a veure si et veia!!!jijijij....m'ha fet gracia...
ahhhhhhhh i també buscava la botigueta de la roba dels nens, que he esta al carrer de la cort!!!!!

ninetes, vaig a veure si puc menjar algo!!!!
un patunet molt gros!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, demà ens veiem!!!!!!!!!!!!!

quines ganetes!!!!! que hem de xerrar de moltes coses!!!

a veure si la giss ens porta una tortuga gertrudis per berenar!!! jajajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 8:05 pm

Laia!!! quins mals de cap et donen a la feina no? bueno guapi... ja ha passat dilluns... a descansar i demà ens veiem!

Tara!!! así que hoy de médicos... jo, cuidate guapi... espero que te recuperes pronto, un buen masajito y que te deje nueva!

Torsaeann!!! guapi... jo entre setmana per fer els detallets, haurà de ser sobre les 20.00 abans impossible... i dic jo, perquè no ho fem un dissabte al matí que segurament hi serem casi totes?

Nur! avui no t'hem vist per aquí... tot ve? suposo que preparant lo del centenari no? relx nena! ens veiem demà no? et quedes a sopar amb mi?

Elxa!!! hoy has estado liadilla también no? bueno, a ver si tienes tiempo para ponerte al día... porqué vaya ritmo llebamos eh? Me hizo mucha ilusión lo que me contaste ayer sobre tu amiga... a ver si me pasas su número y la llamo un día, y quedamos.

Papallona!!! Vaya setmaneta eh? quantes guàrdies i quin horari! bueno guapi, relax relax!

Black!!! Mañana nos vemos?

Estiu!!! va... anim'at el dia 1... que podem totes les ninetes i ninotets...

Happi!!! guapi!!! mañana te quedas a cenar? que ganas tengo de veros! como enganchais!

Os quieroooooooooooooooooo ::love::
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 07, 2009 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 8:09 pm

ei... una cosa... qui es quedarà demà a sopar? Happi i Nur si no?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:34 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

Gràcies a totes per ahir penssar amb mi, però em vaig despertar molt tard i tenia que anar a dinar a casa la mami, després vaig tenir que acompanyar la meva mami al metge (ja explico el dimarts) i vaig arribar a casa a les 7 de la tarda i vaig ficar una rentadora i a fer el gos al sofà fins que a les 22.30 vaig anar a momir i em va trucar la Giss, ja vaig parlar amb ella i ja he queda't que el dimarts si que vindré oks? TINC MOLTES GANES DE VEURE LES MEVES NINETES¡¡¡¡¡¡

Sobre la despe explico tot el dimarts val?

Un petonet molt fort ninetes¡¡¡¡

Ahhh¡¡¡¡¡ una cosa, sobre els detallets us va bé el dimecres? si no no passa res ehhh¡¡¡¡ és pq el meu nen el dimecres acaba de classe a les 9 i així tindrem més temps i dijous a les 7.30 ja el tindré per aqui, però si no podeu no patiu el dijous com estaba planejat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Ahhhhh, jo demà dimarts vindré però a les 20.00 hores tinc que marxar que he queda't a la pobla per parlar cosetes de boda de aquest finde que bé¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOOOOO

Bones nineta....que tal??? cansadeta, veritat!???? pel que veig demà no ens podrem veure...jopeta!!! no coincidim :-( . Bè...sobre el tema dels detallets, jo el dimecres surto de Reus a les 20:15 com els dimarts i es clar, no puc...ja es farà molt tard quan arribi, però evidentment, tu ets la que decideixes i si a tu et va millor...doncs cap problema bonica...has de fer-ho quan a tu et vagi molt bè. Però qualsevol coseta que necessitis m'ho dius, ok?????

Si que vindré demà¡¡¡¡¡¡ jo demà a les 17.15 ja estic al viena¡¡¡¡¡ i tindré que marxar a les 7.45 ja que a les 20.00 hores he quedat a la pobla per parlar de cosetes de la boda.......

Un petonet i fins demà¡¡¡¡

Passa un bon diaaa waaappee!!!!
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:35 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

ja estic a casa, ja he anat al metge, diu que es una contactura muscular, i res que em prengui antimflamatorisi una pomada per fer unes fregues!

I res repos, pero espero que dema ja estigui millo que jo vull venirrrrrrrrrrrrrrrrr!

Nenes gracies a totes per preocupar-vos, no estare gaire estona, que en aquesta postura em fa mal, aixi que ens veiem dema!

Petons a totes!!!!!!!!!!!!!

MILLORA'T I A MOMIR¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MIL PETONETS¡¡¡¡¡¡¡¡

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants