Mrs. Happiness ha escrit:Bè ninetess.....marxo a momir que estic cansada....Jopeta ja s'ha passat el diumenge....se'm passen volant els findes...a vossaltres no?????
Demà al mati tornarè per aqui que he de preparar les classes i així parlem.
Laiacc.. i Elxa....que vagi molt be el curset d'anglès!!!!! i si necessiteu alguna coseta....![]()
Tara...ànims dona que tal com em dius tu moltes vegades....aquests nens...només pensen en futbol, motos...cotxes. Espero que no sigui res...
Giss...nos vemos el Martes, no? que vaya muy bien la semanita...por cierto, los mails los he contestado ahora pq antes no he podido....mejor dicho....que entro aqui directamente y olvido por completo del correo.![]()
(vaya cachondeo no????) ...y si los envio pongo solo responder. A partir de ahora pondré que la respuesta os llegue a todas.
Vosotros si que sabéis disfrutar.....un mojito, viendo al tele....QUE MÑN TIENES CLASEEEEEEEEEEEE!!!!!!jajajaja
Torsaeann...esperem que ens expliquis....i el dijous a fer detalletss![]()
Avui suposo que estaràs reventada i tot el dia al sofà.... Venga que aquest dissabte tens bodaaaa i segur que cau algun regalet, a que sip????
![]()
Estiu....espero que vinguis a la quedada de dimarts k encara m'has d'aclarir allò que has dit abansssssjejejeje
Black...que vagi bè el treball i no et capfiquis....fes la teva i ja estàaaa..
Papallona...que vagi molt bè la setmaneta i res...a veure si coincidim aquest dimarts (si no treballes...)
Nur...a esperar el finde llarg...jejejej. i novament, gràcies!!!!!!i ens veiem dimarts, no?????
Petonets a totes que veig que avui ha sigut un dia així sensible per a totes....jopeta...!!!!!!! hem de treure tot el positiu que per mi és que he coneguta 9 noietes magnifiques i que en poc temps han fet sentir.m'he com si les coneguès de tota la vida. Us portarè sempre al meu cor de veritat....i que Us estimo molt!!!!!!![]()
Bona nitttttttttt
Ostres!!! a mi també em passa això de no mirar el mail i venir aquí directament!!! jajajajajajjaa
avui a la feina una mica millor, demà reunió amb el jefe on li penso dir les coses clares, amb educació, però clares, per a què no hi hagi malsentesos, jejejejeje

. Bè...sobre el tema dels detallets, jo el dimecres surto de Reus a les 20:15 com els dimarts i es clar, no puc...ja es farà molt tard quan arribi, però evidentment, tu ets la que decideixes i si a tu et va millor...doncs cap problema bonica...has de fer-ho quan a tu et vagi molt bè. Però qualsevol coseta que necessitis m'ho dius, ok?????