"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:37 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes veig q la setmana comença regular x algunes....

Tara fes bondat i a reposar...ais aqestes males postures!!!!!

Tara Elxa divendres 16 sino pasa res vai de correfoc a alcover i despres de festeta al poli...bueno segons l'orquestrilla q i agi q o sabeu???

Laiac aixi q ja vas a reservar el viatge???x quan es alfinal??

Happi vas a provar lo de les clases???i aixo??no estas convençuda??

Papallona xo si daqui poc et podras rebossar en or tantes guardies....!!!jijiijij!!!

Ninetes q ja quasi segur el dia 1 no vindrem a dinar...xq ell em va dir q cm q no em be de gust fer res q potser em dona alguna sorpreseta....i l'latre dia xafardejantli l'ordinador vai veure q va estar mirant hotels a andorra xo no alli al camping sino tirant cap a dalt a les pistes d'esqui d'ordino....xo nose si es x nosaltres o nose...potser tmb mimagino coses i si despres no es em qedare am cara de tonta....jajajajajajajja!!!

Bueno men vai a berenar despres ja tornare am el xtatil q aqest de la feina es molt lent!!!

ANDORRA ANDORRA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ A DINAR AMB LES NINETES I DEIX ANDORRA PER UN ALTRE FINDE¡¡¡¡¡¡¡¡¡
:-( :-( :-( :-(
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:38 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!

Si que hi ha poc moviment avui, no??? per una tarda que surto puntual de la feina!!! jejejejejeje

Però bé, com que demà ens veiem!!!!

Sobre quina hora arribareu??? és per no sortir massa d'hora de la feina i no saber que fer.. així aprofito i segons l'hora que vingueu doncs em quedo a avançar algo de feineta!!! jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Nena¡¡¡ jo surto demà a les 17 hores i a les 17.15 ja puc estar al viena¡¡¡¡¡¡ vindràs? un petó.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:39 pm

blackmamba ha escrit:Torsaeann demà ens ho esxpliques TOT, TOT I TOT!!!!!!!!!

NO PATIU.....IMPACIENTS.....JAJAJAJAJAJAJJA
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:42 pm

laiac ha escrit:Taraaa, com et trobes??? prente l'antinfkamatori eeeeeeeeeeee.............ja ens diràs!!!!

gisssssss.............yo quiero la gertrudis.............i la recetaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

black,demà ens veurem????????guai!!!!!!!...bé si estic com avui...no puc ni agafar el cotxe ara!!!!

papallonaaaaaaaaa...........encara treballes???? podries fer-me un diagnostic a veure què puc tenir!!!!

torseann.........has trobat el fil?????

elxaaaaaaa.........i tu l'anglès com ha anat??percert, i la salsa com va anar????que no t'ho vaig preguntar dissabte!!!!

nur????????huoleeeeee...........per cert, al final ja has dit que et cases a tot el cole????

estiuuuuuuuuu, nineteeeeeeeeees, que el dia 17 després d dinar podriem anar totes a alcover al concert dels pets, que és el dia 17!!!! us heu d'informar si es gratis!!!!!!jijijijij

happiiiiiiiiiiii.......que fort, quan estava a valls anava mirant pel carrer a veure si et veia!!!jijijij....m'ha fet gracia...
ahhhhhhhh i també buscava la botigueta de la roba dels nens, que he esta al carrer de la cort!!!!!

ninetes, vaig a veure si puc menjar algo!!!!
un patunet molt gros!!!

SI¡¡¡¡¡¡¡JA TINC EL FIL¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MOLTES GRÀCIES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
AHHHH¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES FELICITATS PER AQUEST SÚPER VIATGE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ QUINA ENVEJA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

NINETES¡¡¡¡¡ PER LES QUE VOLEM ANAR A RIVERA MAYA JA TENIM QUI ENS DIGUI COSETES¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:45 pm

Giss ha escrit:Laia!!! quins mals de cap et donen a la feina no? bueno guapi... ja ha passat dilluns... a descansar i demà ens veiem!

Tara!!! así que hoy de médicos... jo, cuidate guapi... espero que te recuperes pronto, un buen masajito y que te deje nueva!

Torsaeann!!! guapi... jo entre setmana per fer els detallets, haurà de ser sobre les 20.00 abans impossible... i dic jo, perquè no ho fem un dissabte al matí que segurament hi serem casi totes?

Nur! avui no t'hem vist per aquí... tot ve? suposo que preparant lo del centenari no? relx nena! ens veiem demà no? et quedes a sopar amb mi?

Eli!!! hoy has estado liadilla también no? bueno, a vver si tienes tiempo para ponerte al día... porqué vaya ritmo llebamos eh? Me hizo mucha ilusión lo que me contaste ayer sobre "G"... a ver si me pasas su número y la llamo un día, y quedamos.

Papallona!!! Vaya setmaneta eh? quantes guàrdies i quin horari! bueno guapi, relax relax!

Black!!! Mañana nos vemos?

Estiu!!! va... anim'at el dia 1... que podem totes les ninetes i ninotets...

Happi!!! guapi!!! mañana te quedas a cenar? que ganas tengo de veros! como enganchais!

Os quieroooooooooooooooooo ::love::

Giss que tal? donc si, podem quedar un dissabte però aquesta setmana em fa gràcia quedar¡¡¡¡¡¡
Quedem el dijous que veig que a totes us va millor oks?
Ja vindràs el dijous quan acabis i demà ens veiem¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Com va per la guarde? i el teu ninot? que tal amb els seus jocs de la x-box?
Un petonet bonica¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 8:46 pm

Giss ha escrit:ei... una cosa... qui es quedarà demà a sopar? Happi i Nur si no?

Jo no puc princesa ja que demà a les 20.00 tinc que anar a la pobla per parlar cosetes del dissabte¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 8:48 pm

Giss ha escrit:Laia!!! quins mals de cap et donen a la feina no? bueno guapi... ja ha passat dilluns... a descansar i demà ens veiem!

Tara!!! así que hoy de médicos... jo, cuidate guapi... espero que te recuperes pronto, un buen masajito y que te deje nueva!

Torsaeann!!! guapi... jo entre setmana per fer els detallets, haurà de ser sobre les 20.00 abans impossible... i dic jo, perquè no ho fem un dissabte al matí que segurament hi serem casi totes?

Nur! avui no t'hem vist per aquí... tot ve? suposo que preparant lo del centenari no? relx nena! ens veiem demà no? et quedes a sopar amb mi?

Eli!!! hoy has estado liadilla también no? bueno, a vver si tienes tiempo para ponerte al día... porqué vaya ritmo llebamos eh? Me hizo mucha ilusión lo que me contaste ayer sobre "G"... a ver si me pasas su número y la llamo un día, y quedamos.

Papallona!!! Vaya setmaneta eh? quantes guàrdies i quin horari! bueno guapi, relax relax!

Happi!!! guapi!!! mañana te quedas a cenar? que ganas tengo de veros! como enganchais!

Siiiiiiiiiiiiiii, mañana nos vemos!!!

Por cierto, te llegó mi mail??? como no me ahs dicho nada más!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 8:51 pm

torsaeann ha escrit:

Giss que tal? donc si, podem quedar un dissabte però aquesta setmana em fa gràcia quedar¡¡¡¡¡¡
Quedem el dijous que veig que a totes us va millor oks?
Ja vindràs el dijous quan acabis i demà ens veiem¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Com va per la guarde? i el teu ninot? que tal amb els seus jocs de la x-box?
Un petonet bonica¡¡¡¡¡¡¡

Guapaaaaaaaaaaaaaa

jops, jo no podré venir el dijous que tinc classe jops...... :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 8:53 pm

Eliiiiii es verdad!!! que no te preguntamos por tu baile de saaaaaalsa! toooooooooooma! como fue guapetona?
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 8:55 pm

ei black! si me llegó... lo que pasa que ya era tarde y entre que estuve hablando con la elxa por teléfono y que empezaba sin tetas no hay paraiso... se me pasó contestarte, pero mañana hablamos guapi!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 05, 2009 8:56 pm

Hola ninetes!!
Aaaaggg... avui no m'he pogut conectar en tot lo dia!!!! He tingut un dia... bua!!!! Per començar per la nit no he pogut dormir bé, i estava xof. Quan me llevat em feia mal la gola, i la veu em feia el tonto... I arribo al cole i SORPRESA!, falta una companya, i m'ha tocat estar tot el dia amb el mateix grup i m'he agoviat molt! Molt!! Buf... i ja per la tarda ja tenia menys veu... i al no poder forçar la veu els nens no em sentien i anaven a la seva... buf buf buf!!! I després tema centenari, i més tard he hagut de baixar a Reus... i ara he arribat i no puc amb la meva ànima...

Tara, com estàs? Tu fes cas de la nostra enfer papallona i fes bondat!!

Estiu!!! Va nena!! Anima't i vine al dinar!! Va dona, que hi serem totes i tots!! A veure si t'animes!!

Torsaeann! Que tal la despe?? Eis, que he llegit que canvies el dia dels detallets??? A mi em va bé, perque aquesta mateixa tarda m'han dit que el dijous per la tarda tinc consell escolar a les 7. I jo he pensat: oh, no! els detallets de la torsaeann!!! I ja m'he ratllat perque veia que tinc gafe amb els detallets!! Perque amb els de la Laiac no vaig poder anar-hi tampoc, i un dels dies tambe va ser per un consel!!! Pos eso, que si es canvia de dia, per mi perfecte, pero que si es deixa en dijous ja vindria al proxim dia, ok? I sino la proposta de la Giss de fer-ho en dissabte tambe estaria bé!

Laiac!!!! Que ja tens viatge!!!! Enhorabona!!! Ais... no tens alguna maleta grandeta per pendre a totes les ninetes??? jijijiji!!!! Cap a Riviera Mayaaaaaaaa!!!!!!!!!! Per cert, al cole ja ho saben totes que em caso! Els hi vaig dir en la primera setmana de setembre, pel dia del meu sant. No us ho vaig comentar??? Em sona que si, pero no em feu cas... que tinc molta mala memòria jo! i ja podria ser que se'm passés... No sé pas on tinc el cap!! Això em preocupa... Se m'obliden moltes coses!!!

Black, com va la feina? Buf, fa molt que no ens veiem, eh! A veure si estic de sort i demà baixo!!!

Happiness, això que has dit de les extraescolars tens raó. Jo ho veig a l'escola. Pero per provar no hi perds res, no? A veure com va!

Elxa, que tal el cursillo d'angles?? Entre tu i la Happi despres us demanaré classes particulars per al viatge de nuvis, jajaja!!

Giss! Jo en principi vinc demà però encara no és clar, xq demà després del claustre m'hauré de quedar un ratillo més... tinc unes ganes que acabi aquest octubre!!!! I això que l'acabem de començar!! Al més vinent suposo que aniré més descansada! Al migdia entraré i us diré algo segur. I espero que sigui que si! Que tinc ganes de venir nenes! Que us veig molt poquet!

Papallona, quina setmana se't presenta!! Mogudeta mogudeta!! Ànimus!! Tu pots!!

Bé boniques, vaig a sopar, i després entraré un ratillo a veure-us abans de Ventdelpla!!

Per cert, sabeu??? Avui és el nostre aniversari!! Fa 6 anyets que va començar lo nostre... ::love:: i aquest dissabte ho anirem a celebrar!!! Que guai!! Anirem a Reus al restaurant que hi ha a al Gaudí Centre. N'hem sentit a parlar molt bé! El coneixeu?? Hi heu estat?? Que tal????

Un petonet!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 8:56 pm

Ei!!! heu vist el regal de la Mini a les seves burbus??? quina passada! m'ha agradat molt! super original!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 8:59 pm

Nineteeeeeeeessssss!!!!

us escric ara perque crec que aniré a fer nonetes, que no estic fina!!!!

torseann, que guai, has trobat el fil que volies??? molt bé no?????

giss jo no em quedaré a sopar, el dimecres ja he quedat amb una amiga, i el dijous amb vosaltres, així que demà soparé amb el nen!!!que està de vacances i no té res a fer!!!!!

blaaaack demà et dic al preu, no té secret, però jo si fos viatge de nuvis ho allargaria més dies eeeeeeee!!!!

NINETES TOTES.......a veure demà com em trobo val??? i a veure a quina hora puc venir!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSS a totes!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 05, 2009 9:08 pm

ei!! torno a estar per aqui!!!

estava començant a sopar i penso: que coi!! demà no em quedo! quan acabi el claustre baixo al viena i em quedo a sopar! que prous dies em quedo ja al cole! per un que no, no passarà res, no? pues eso!! que demà baixò! ais.... tinc ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ei, qui serem a sopar??

men vaig a acabar de sopar!!! jajajaa!!! fins despres!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 9:16 pm

Ninetess....bona nit....acabo d'arribar i el 1r de tot he vingut cap aquiiii!!!jjejejeej
Bè...abans de tot....

Taraa....com estàs?? que t'ha dit el metge???? esk ho m'he passat una pàgina i no l'he llegit o no ho he vist la veritat....ara torno cap enrera....però espero que no sigui res, ok? millora't. Venia al cotxe i t'anava a trucar...però m'he quedat sense bateria...jopeta :-(

Giss....wapetonnaaa....como ha ido el lunes???? sobre mñn??? pues no lo sé pq mi nene mñn se va a las 8:30 de la mñn i hasta las 22:00h no vuelve y quisera estar con él cuando llegue. Aunk mñn te lo confirmo, ahora lo hablo con él a ver si le apetece que le suba la cena del viena y depende...asi haré, ok????

Papallona....demà coincideix de tarda???? jo el Dijous si que vindrè a casa la Torsaeann...així que ja ens veurem. Si puc algun dia pel mati quedem i anem a esmorzar, no???? que et sembla??? penso que la Elxa potser también podrà, no Elxa????

Laiac....FELICITATSSSSSSSS!!!!!!! per aquest super mega viatge, però ara riuras.....quan he sortit del cole anava cap a l'altre classe que tenia i he passat pel centre per si de casualitat et veia...però com no sabia exactament a quina agència anàveu.....que fuerrrttteeeeeee!!!!! las ninetes....portem imànnnnnn pq ens busquemmm!!! jajajajaja

Elxa....que tal tu English class?????? i sobre lo de salsa....si que ès veritat que vau dir que anàveu però no hi vaig pensar en preguntar-t'he. Com m'agradaria anar..`.però ell diu que no de conyaaa!!!!

Black...que tal el trabajo????

Torsaeann....com estàs????? el dijous ens veiem pq demà res, no??? cal portar alguna coseta a casa teva...Bè...demà ja m'explicaràn com t'ha anat o sinó el dijous...jejeje.

Nur....fot ràbia quan no podem conectar-nos, no???? com estás nena???

Petonets a totes....vaig a mirar la crònica de la Mini..
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 9:20 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Aaaaggg... avui no m'he pogut conectar en tot lo dia!!!! He tingut un dia... bua!!!! Per començar per la nit no he pogut dormir bé, i estava xof. Quan me llevat em feia mal la gola, i la veu em feia el tonto... I arribo al cole i SORPRESA!, falta una companya, i m'ha tocat estar tot el dia amb el mateix grup i m'he agoviat molt! Molt!! Buf... i ja per la tarda ja tenia menys veu... i al no poder forçar la veu els nens no em sentien i anaven a la seva... buf buf buf!!! I després tema centenari, i més tard he hagut de baixar a Reus... i ara he arribat i no puc amb la meva ànima...

Tara, com estàs? Tu fes cas de la nostra enfer papallona i fes bondat!!

Estiu!!! Va nena!! Anima't i vine al dinar!! Va dona, que hi serem totes i tots!! A veure si t'animes!!

Torsaeann! Que tal la despe?? Eis, que he llegit que canvies el dia dels detallets??? A mi em va bé, perque aquesta mateixa tarda m'han dit que el dijous per la tarda tinc consell escolar a les 7. I jo he pensat: oh, no! els detallets de la torsaeann!!! I ja m'he ratllat perque veia que tinc gafe amb els detallets!! Perque amb els de la Laiac no vaig poder anar-hi tampoc, i un dels dies tambe va ser per un consel!!! Pos eso, que si es canvia de dia, per mi perfecte, pero que si es deixa en dijous ja vindria al proxim dia, ok? I sino la proposta de la Giss de fer-ho en dissabte tambe estaria bé!

Laiac!!!! Que ja tens viatge!!!! Enhorabona!!! Ais... no tens alguna maleta grandeta per pendre a totes les ninetes??? jijijiji!!!! Cap a Riviera Mayaaaaaaaa!!!!!!!!!! Per cert, al cole ja ho saben totes que em caso! Els hi vaig dir en la primera setmana de setembre, pel dia del meu sant. No us ho vaig comentar??? Em sona que si, pero no em feu cas... que tinc molta mala memòria jo! i ja podria ser que se'm passés... No sé pas on tinc el cap!! Això em preocupa... Se m'obliden moltes coses!!!

Black, com va la feina? Buf, fa molt que no ens veiem, eh! A veure si estic de sort i demà baixo!!!

Happiness, això que has dit de les extraescolars tens raó. Jo ho veig a l'escola. Pero per provar no hi perds res, no? A veure com va!

Elxa, que tal el cursillo d'angles?? Entre tu i la Happi despres us demanaré classes particulars per al viatge de nuvis, jajaja!!

Giss! Jo en principi vinc demà però encara no és clar, xq demà després del claustre m'hauré de quedar un ratillo més... tinc unes ganes que acabi aquest octubre!!!! I això que l'acabem de començar!! Al més vinent suposo que aniré més descansada! Al migdia entraré i us diré algo segur. I espero que sigui que si! Que tinc ganes de venir nenes! Que us veig molt poquet!

Papallona, quina setmana se't presenta!! Mogudeta mogudeta!! Ànimus!! Tu pots!!

Bé boniques, vaig a sopar, i després entraré un ratillo a veure-us abans de Ventdelpla!!

Per cert, sabeu??? Avui és el nostre aniversari!! Fa 6 anyets que va començar lo nostre... ::love:: i aquest dissabte ho anirem a celebrar!!! Que guai!! Anirem a Reus al restaurant que hi ha a al Gaudí Centre. N'hem sentit a parlar molt bé! El coneixeu?? Hi heu estat?? Que tal????

Un petonet!!!

Ninetaaaaaaaaaaaa

Felicitats pels 6 anyets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 9:21 pm

Giss ha escrit:Ei!!! heu vist el regal de la Mini a les seves burbus??? quina passada! m'ha agradat molt! super original!

siiiiiiiiiiiii, muy chula la caricatura!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 9:21 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess....bona nit....acabo d'arribar i el 1r de tot he vingut cap aquiiii!!!jjejejeej
Bè...abans de tot....

Taraa....com estàs?? que t'ha dit el metge???? esk ho m'he passat una pàgina i no l'he llegit o no ho he vist la veritat....ara torno cap enrera....però espero que no sigui res, ok? millora't. Venia al cotxe i t'anava a trucar...però m'he quedat sense bateria...jopeta :-(

Giss....wapetonnaaa....como ha ido el lunes???? sobre mñn??? pues no lo sé pq mi nene mñn se va a las 8:30 de la mñn i hasta las 22:00h no vuelve y quisera estar con él cuando llegue. Aunk mñn te lo confirmo, ahora lo hablo con él a ver si le apetece que le suba la cena del viena y depende...asi haré, ok????

Papallona....demà coincideix de tarda???? jo el Dijous si que vindrè a casa la Torsaeann...així que ja ens veurem. Si puc algun dia pel mati quedem i anem a esmorzar, no???? que et sembla??? penso que la Elxa potser también podrà, no Elxa????

Laiac....FELICITATSSSSSSSS!!!!!!! per aquest super mega viatge, però ara riuras.....quan he sortit del cole anava cap a l'altre classe que tenia i he passat pel centre per si de casualitat et veia...però com no sabia exactament a quina agència anàveu.....que fuerrrttteeeeeee!!!!! las ninetes....portem imànnnnnn pq ens busquemmm!!! jajajajaja

Elxa....que tal tu English class?????? i sobre lo de salsa....si que ès veritat que vau dir que anàveu però no hi vaig pensar en preguntar-t'he. Com m'agradaria anar..`.però ell diu que no de conyaaa!!!!

Black...que tal el trabajo????

Torsaeann....com estàs????? el dijous ens veiem pq demà res, no??? cal portar alguna coseta a casa teva...Bè...demà ja m'explicaràn com t'ha anat o sinó el dijous...jejeje.

Nur....fot ràbia quan no podem conectar-nos, no???? com estás nena???

Petonets a totes....vaig a mirar la crònica de la Mini..

HAPPI¡¡¡DEMÀ SI QUE VINC¡¡¡¡¡¡¡¡ NENA QUE NO HEM VOLS VEURE? avanç ja t'he escri't que venia¡¡¡¡¡

Un petonet i fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 9:22 pm

Ninetess.....que xullooooooooo!!!! ostres quin detall més wapuuuu!!!! originalllllll i super currat!!!!!!
Aixxx ninetes que plorrrruuuuuu :-/ :-/

Nur...ho m'enrecorda't a l'altre missatge.... FELICITATSSSSSSS PEL VOSTRE ANIVERSARIIIIIIIIII
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 9:24 pm

NUR-JOR¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ FELICITATS PER ELS 6 ANYS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MOLTES FELICITATS¡¡¡¡¡¡¡

Avui hem queden 8 mesets i ja estaré......CASADA¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann