torsaeann ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess....bona nit....acabo d'arribar i el 1r de tot he vingut cap aquiiii!!!jjejejeej
Bè...abans de tot....
Taraa....com estàs?? que t'ha dit el metge???? esk ho m'he passat una pàgina i no l'he llegit o no ho he vist la veritat....ara torno cap enrera....però espero que no sigui res, ok? millora't. Venia al cotxe i t'anava a trucar...però m'he quedat sense bateria...jopeta![]()
Giss....wapetonnaaa....como ha ido el lunes???? sobre mñn??? pues no lo sé pq mi nene mñn se va a las 8:30 de la mñn i hasta las 22:00h no vuelve y quisera estar con él cuando llegue. Aunk mñn te lo confirmo, ahora lo hablo con él a ver si le apetece que le suba la cena del viena y depende...asi haré, ok????
Papallona....demà coincideix de tarda???? jo el Dijous si que vindrè a casa la Torsaeann...així que ja ens veurem. Si puc algun dia pel mati quedem i anem a esmorzar, no???? que et sembla??? penso que la Elxa potser también podrà, no Elxa????
Laiac....FELICITATSSSSSSSS!!!!!!! per aquest super mega viatge, però ara riuras.....quan he sortit del cole anava cap a l'altre classe que tenia i he passat pel centre per si de casualitat et veia...però com no sabia exactament a quina agència anàveu.....que fuerrrttteeeeeee!!!!! las ninetes....portem imànnnnnn pq ens busquemmm!!! jajajajaja
Elxa....que tal tu English class?????? i sobre lo de salsa....si que ès veritat que vau dir que anàveu però no hi vaig pensar en preguntar-t'he. Com m'agradaria anar..`.però ell diu que no de conyaaa!!!!
Black...que tal el trabajo????
Torsaeann....com estàs????? el dijous ens veiem pq demà res, no??? cal portar alguna coseta a casa teva...Bè...demà ja m'explicaràn com t'ha anat o sinó el dijous...jejeje.
Nur....fot ràbia quan no podem conectar-nos, no???? com estás nena???
Petonets a totes....vaig a mirar la crònica de la Mini..
HAPPI¡¡¡DEMÀ SI QUE VINC¡¡¡¡¡¡¡¡ NENA QUE NO HEM VOLS VEURE? avanç ja t'he escri't que venia¡¡¡¡¡
Un petonet i fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡
Nenaa....clar que vull veure't que fa temps que no coincidim, PERÒ NO DIUS QUE MARXES A LES 20:00H? és jo surto de Reus a les 20:00 i arribarè com l'altre dia!!!!jooooo NO M'HO DIGUIS AIXÒ DE QUE NO ET VULL VEURE

FELICITATS PEL 8 MESETS QUE QUEDENNNNNN