"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 9:25 pm

torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess....bona nit....acabo d'arribar i el 1r de tot he vingut cap aquiiii!!!jjejejeej
Bè...abans de tot....

Taraa....com estàs?? que t'ha dit el metge???? esk ho m'he passat una pàgina i no l'he llegit o no ho he vist la veritat....ara torno cap enrera....però espero que no sigui res, ok? millora't. Venia al cotxe i t'anava a trucar...però m'he quedat sense bateria...jopeta :-(

Giss....wapetonnaaa....como ha ido el lunes???? sobre mñn??? pues no lo sé pq mi nene mñn se va a las 8:30 de la mñn i hasta las 22:00h no vuelve y quisera estar con él cuando llegue. Aunk mñn te lo confirmo, ahora lo hablo con él a ver si le apetece que le suba la cena del viena y depende...asi haré, ok????

Papallona....demà coincideix de tarda???? jo el Dijous si que vindrè a casa la Torsaeann...així que ja ens veurem. Si puc algun dia pel mati quedem i anem a esmorzar, no???? que et sembla??? penso que la Elxa potser también podrà, no Elxa????

Laiac....FELICITATSSSSSSSS!!!!!!! per aquest super mega viatge, però ara riuras.....quan he sortit del cole anava cap a l'altre classe que tenia i he passat pel centre per si de casualitat et veia...però com no sabia exactament a quina agència anàveu.....que fuerrrttteeeeeee!!!!! las ninetes....portem imànnnnnn pq ens busquemmm!!! jajajajaja

Elxa....que tal tu English class?????? i sobre lo de salsa....si que ès veritat que vau dir que anàveu però no hi vaig pensar en preguntar-t'he. Com m'agradaria anar..`.però ell diu que no de conyaaa!!!!

Black...que tal el trabajo????

Torsaeann....com estàs????? el dijous ens veiem pq demà res, no??? cal portar alguna coseta a casa teva...Bè...demà ja m'explicaràn com t'ha anat o sinó el dijous...jejeje.

Nur....fot ràbia quan no podem conectar-nos, no???? com estás nena???

Petonets a totes....vaig a mirar la crònica de la Mini..

HAPPI¡¡¡DEMÀ SI QUE VINC¡¡¡¡¡¡¡¡ NENA QUE NO HEM VOLS VEURE? avanç ja t'he escri't que venia¡¡¡¡¡

Un petonet i fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Nenaa....clar que vull veure't que fa temps que no coincidim, PERÒ NO DIUS QUE MARXES A LES 20:00H? és jo surto de Reus a les 20:00 i arribarè com l'altre dia!!!!jooooo NO M'HO DIGUIS AIXÒ DE QUE NO ET VULL VEURE :-(
FELICITATS PEL 8 MESETS QUE QUEDENNNNNN :-///:
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 9:29 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeessssss!!!!

us escric ara perque crec que aniré a fer nonetes, que no estic fina!!!!

torseann, que guai, has trobat el fil que volies??? molt bé no?????

giss jo no em quedaré a sopar, el dimecres ja he quedat amb una amiga, i el dijous amb vosaltres, així que demà soparé amb el nen!!!que està de vacances i no té res a fer!!!!!

blaaaack demà et dic al preu, no té secret, però jo si fos viatge de nuvis ho allargaria més dies eeeeeeee!!!!

NINETES TOTES.......a veure demà com em trobo val??? i a veure a quina hora puc venir!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSS a totes!!!!!!!!!!

ok guapa!!!! demà em comentes!!! nanit i cuidat aquests marejos!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 9:30 pm

nur_jor ha escrit:ei!! torno a estar per aqui!!!

estava començant a sopar i penso: que coi!! demà no em quedo! quan acabi el claustre baixo al viena i em quedo a sopar! que prous dies em quedo ja al cole! per un que no, no passarà res, no? pues eso!! que demà baixò! ais.... tinc ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ei, qui serem a sopar??

men vaig a acabar de sopar!!! jajajaa!!! fins despres!!!

Demà ens veiem guapa!!! que ara fa molt de temps!!!!

jo no em quedaré a sopar, però estaré a la tarda!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 05, 2009 9:35 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess....bona nit....acabo d'arribar i el 1r de tot he vingut cap aquiiii!!!jjejejeej
Bè...abans de tot....

Taraa....com estàs?? que t'ha dit el metge???? esk ho m'he passat una pàgina i no l'he llegit o no ho he vist la veritat....ara torno cap enrera....però espero que no sigui res, ok? millora't. Venia al cotxe i t'anava a trucar...però m'he quedat sense bateria...jopeta :-(

Giss....wapetonnaaa....como ha ido el lunes???? sobre mñn??? pues no lo sé pq mi nene mñn se va a las 8:30 de la mñn i hasta las 22:00h no vuelve y quisera estar con él cuando llegue. Aunk mñn te lo confirmo, ahora lo hablo con él a ver si le apetece que le suba la cena del viena y depende...asi haré, ok????

Papallona....demà coincideix de tarda???? jo el Dijous si que vindrè a casa la Torsaeann...així que ja ens veurem. Si puc algun dia pel mati quedem i anem a esmorzar, no???? que et sembla??? penso que la Elxa potser también podrà, no Elxa????

Laiac....FELICITATSSSSSSSS!!!!!!! per aquest super mega viatge, però ara riuras.....quan he sortit del cole anava cap a l'altre classe que tenia i he passat pel centre per si de casualitat et veia...però com no sabia exactament a quina agència anàveu.....que fuerrrttteeeeeee!!!!! las ninetes....portem imànnnnnn pq ens busquemmm!!! jajajajaja

Elxa....que tal tu English class?????? i sobre lo de salsa....si que ès veritat que vau dir que anàveu però no hi vaig pensar en preguntar-t'he. Com m'agradaria anar..`.però ell diu que no de conyaaa!!!!

Torsaeann....com estàs????? el dijous ens veiem pq demà res, no??? cal portar alguna coseta a casa teva...Bè...demà ja m'explicaràn com t'ha anat o sinó el dijous...jejeje.

La feina una mica millor!!! a veure demà q tinc reunió amb el jefe supremo!!! xDDDD

tu tot be???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 05, 2009 9:38 pm

Gràcies guapissimes!!

Torsaeann!! 8 mesos... i baixant!!!! impressionant!

Demà a sopar només Giss i jo? Ningu mes s'anima!?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 9:39 pm

Ninetes...ja tinc al nen aqui que acaba d'arribar de treballar....anem a sopar i desprès torno a veure que dieu....ok???? ens veiem demà ninetes...Petonets a totessss!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 9:59 pm

Ei! nur! la happi en principi també es quedarà a sopar... Per cert, moltes felicitats pels 6 anyets! ja ens explicaràs que tal el restaurant... jo no sé on és
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 10:00 pm

Torsaeann!!! 8 mesos!!! que fuerte que fuerte que fueeeeeeerte!!! que demà ja veurem un 7 al teu marcador... com passa el temps!
Moltes felicitats nineta!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 10:01 pm

Laiac!!! que guay!!! de viatge eh??? per cert, tu molt catalana no ets no? perquè mira que t'agrada gastar eh??? jajajaja di que si! a disfrutar la vida!!!
Demà ens expliques amb pèls i senyals.
Muack!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 05, 2009 10:07 pm

Bueno ninetes... avui aprofitaré i marxaré aviadet a dormir... així que un petonet i fins demà!
Us estimo mooooolt!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 10:18 pm

Ninetes...us envio un correo al privat, ok????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 10:20 pm

Giss ha escrit:Ei! nur! la happi en principi també es quedarà a sopar... Per cert, moltes felicitats pels 6 anyets! ja ens explicaràs que tal el restaurant... jo no sé on és

Esoo...eso....me quedo!!!! jejejeje. però demà no deixeu-m'he demanar patatones....que sinó el metge me MATAAAA!!!!jejejeje.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 05, 2009 10:30 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Giss ha escrit:Ei! nur! la happi en principi també es quedarà a sopar... Per cert, moltes felicitats pels 6 anyets! ja ens explicaràs que tal el restaurant... jo no sé on és

Esoo...eso....me quedo!!!! jejejeje. però demà no deixeu-m'he demanar patatones....que sinó el metge me MATAAAA!!!!jejejeje.

Guai!! Guai!! fins demà!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 05, 2009 10:32 pm

ninetes! me'n vaig a dormir!! que demà m'espera un dia llarg, sort que al vespre arribarà lo bo... quedada amb les ninetes!!! jejeje

nanit boniques!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 10:40 pm

Ninetes....jo también marxo a dormir que estic cansadeta avui, ok???? demà al mati torno que vull matinar quan marxi el meu nen, ok????
Passeu totes una bona nit i descanseu. Ens veiem demà a la tarda, ok???? :-///: :-///:
Petonets a totes i fins demà!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 06, 2009 7:16 am

Mrs. Happiness ha escrit:
torsaeann ha escrit:
Bè...abans de tot....

Jo.....quina llàstima.....jo penssaba que si que ens veuriem....T'ENYORARÉ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Ens veiem dijous no? donc res, el dijous ja faràs cap, ja et passaré per mail la direció i una miqueta d'explicació¡¡¡¡¡

Mil petonets¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

HAPPI¡¡¡DEMÀ SI QUE VINC¡¡¡¡¡¡¡¡ NENA QUE NO HEM VOLS VEURE? avanç ja t'he escri't que venia¡¡¡¡¡

Un petonet i fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Nenaa....clar que vull veure't que fa temps que no coincidim, PERÒ NO DIUS QUE MARXES A LES 20:00H? és jo surto de Reus a les 20:00 i arribarè com l'altre dia!!!!jooooo NO M'HO DIGUIS AIXÒ DE QUE NO ET VULL VEURE :-(
FELICITATS PEL 8 MESETS QUE QUEDENNNNNN :-///:
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 06, 2009 7:17 am

Giss ha escrit:Torsaeann!!! 8 mesos!!! que fuerte que fuerte que fueeeeeeerte!!! que demà ja veurem un 7 al teu marcador... com passa el temps!
Moltes felicitats nineta!

Que fort Giss.......aviat faltarà menys de mig any.......EM SEMBLA MOLT FORT¡¡¡¡¡¡¡¡

Mil petonets i que passis un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Fins la tarda¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 06, 2009 7:19 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...us envio un correo al privat, ok????

Correo privat miradet i contestadet¡¡¡¡¡¡¡
Mua princesa¡¡¡¡¡¡ fins dijous no? ja que tens tota la raó del món, no ens podrem veure ja que no coincidirem amb els horaris......

Mua¡¡¡¡¡¡ que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 06, 2009 7:24 am

elxa ha escrit:HOla ninetes per fi!!!!!! yuuuuuhuuuuuuuuu!!!!!! pero mireu a quines hores!!!!

Avui a sigut horrible el meu dia, no podia més, tot el cap de setmana que no m'he pogut conectar per akí, quan hem conecto diumenge hi tenia 6 pagines per llegir, vaig pensar demà a la tarda hem fico al dia i ha sigut horrible, he tingut que fer un munt de coses extres que no tenia pensades fer, ja us explicaré. I amés entro i esteu per la pagina 110-111 crec?? o sigui imagineu-vos lo perduda que estic!
I a més a més estic super cabrejada, pq demà tinc consulta com cada dimarts però m'han canviat l'hora i no acabaré fins a les 8.30-9 i l'altre dia de consulta normalment es dimecres, doncs avui m'ha trucat i m'ho ha canviat per dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!! per dijous que hi ha kedada a casa de la torsaeann!!!!!! horrible, horrible, o sigui que no puc ni demà ni dijous!!!!!!!! això acabarà amb mi! no pot ser! estic super triste :-(
No res he entrat per almenys donar senyals de vida, que estic viva, però que avui de cul i demaaaaaa, puf! 3/4 de lo mateix, matí curs d'angles, tarda consulta o sigui foro 0 :-(

Ptons wapes!
us he trobat a faltar moltisim molts petonets a totes!

AH! sento no poguer contestar a res però hem tinc que ficar al dia. Estic molt perduda.

Bon dia Elxa¡¡¡¡¡
No t'enfadis, ja veuràs que demà et posaràs el dia i tot perfecte¡¡¡¡¡
Vols venir el dimecres a la tarda a casa a fer detalls? jo arribaré sobre les 18.30 ja que al final aniré dimecres a recollir el vestit de casament de la meva amiga d'aquest dissabte, però si vols venir encara que sigui a les 19.00 per així segur que sóc a casa, podem estar fins les 21.00 hores perfectament, si vols pots tenir el privilegi de començar tu, ja que jo no començaré que sóc una patata¡¡¡¡¡jajajajaj

Molts petonets i que tinguis un molt bon dia val?
T'estimo molt i ja em dius el que per demà¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. oct. 06, 2009 7:59 am

Bon dia ninetes!

Quina marxa, no tres pagines!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes, aquest mati estava millor, pero ara em torna a fer mal, i a sobre es al braç amb el que faig anar el ratoli, i al estar sempre a sobre de la taula s'em carrega moltissim! No se que fare!
Merci a totes per preguntar!

Bueno us contesto a totes mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants