"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 06, 2009 8:01 am

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!

bon dia...........ufffff quin munt de coses!!!! jo ahi estava ko, morta, i em va tornar el mal d'estómac!!!!no sé què fer amb la meva salut eeeeee!!!!!!

primer que tot FELICITATS nur per al teu anniversari..........i anireu al Gaudí Centre????????alaaaaaa això si que són quartos eeeeee.........jo algun dia també hi vull anar, però pica una mica........GISSS està damunt mateix de la CApsa GAudí, a la plaça mercadal, saps on és????????

happi..........ara contestaré al mail!!!!!i era a l'halcon del carrer de la cort.....per cert....que teniu tv3 a vallas aquesta setmana??? com estava per aparcar!!!!!

torseannn.........que guai que dissabte boda no????? quina ilu...yo tinc unes ganes d0anar de boda!!! ja ens explicaràs...i l'acompanyes a buscar el vestit i tot???

elxaaaaaaaaaaa, no desesperis xatinaaaaaaaa....aquí quan ens animem fem moltes pàgines però tranqui, que si et perdessis coses molt importants, ja t'informaríem!!!!!!!ànimu val?????????

toc toc.....tara, com et trobes avui??? has descansat millor????

papallonaaaaaaaaaaaa jopetaaaaaaaaaaaa que no ens veurem avuiiiiiiii????????? jo espero estar bé després de dinar....perque al migdia també m'agafa el xungo.......

black....avui ens veurem., i tu estiu?????????? pero no t'havien de canviar l'horari i fer matins?????????

PAtunets precioses!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 8:26 am

Bon dia ninetes....(quin dia més gris, no?)

Torsaeann....bon dia nineta...una pregunteta...m'has citat el 1r missatge llarg, però esk no em surt res... :-/ que extrany, no? com es presenta el dia? demà a preparar-ho tot per la boda de dissabte, veritat? quins nervis...buff.!!!!!
Passa un molt bon dia i ens veiem dijous. :-)

Elxa....no te agobies, va!!!! pero tienes razón que da una rábia que te cambien a última hora los planes, pq no puedes hacer nada o te mandan a ........ los planes que tenías en un principio...pero bueno, tómatelo con calma y cualquier cosa importante te lo hacemos llegar por privado. Y ya tendrás tiempo de ponerte al día, tu tranqui. Pasa un muy bien dia y no te agobies!! Que tal el cursillo de inglés? ya nos explicarás....Besotes enormes!

Laiac...TV3 a Valls???? jopeta....deixe'm pensar a veure si hi ha alguna cosa important :hmm:: ....doncs que jo sàpiga per ara no hi ha res....que waaaiiiii!!!! a Rivera Mayaaaaaaa!!!!!!! :-///:

Tara....com ho portes????? pq no et demanes el dia lliure fins que no et trobes millor???? pq a més si treballesamb el braç que et fa mal!!!!! venga....ànims i prentho amb calma!!!!!

A totes les demés, passeu molt bon mati....aniré entrant pq vull fer feineta a casa i preparar les classes....
Petonets enormes a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 06, 2009 8:34 am

HAPPI!!!!!!!!!!! siiiiiiiii era el camió del programa DIVENDRES de tv3, el que fan als migdies!!!!!! estava a la plaça......vaja, a la plaça que hi ha al centre de valls!!!

coltaaaaaaaa.........era ahir quan anaves al cole a fer aquella classe???? com es van portar??? millor que la última vegada??? o ahir no era??? es que ara que he entrat un moment ho he pensat!!!!

patunets preciosa!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 8:49 am

laiac ha escrit:HAPPI!!!!!!!!!!! siiiiiiiii era el camió del programa DIVENDRES de tv3, el que fan als migdies!!!!!! estava a la plaça......vaja, a la plaça que hi ha al centre de valls!!!

coltaaaaaaaa.........era ahir quan anaves al cole a fer aquella classe???? com es van portar??? millor que la última vegada??? o ahir no era??? es que ara que he entrat un moment ho he pensat!!!!

patunets preciosa!!!!!

Doncs gràcies per preguntar... però ahir vaig anar per provar i res...he arribat a la conclusió que no tornarè a fer activitats extraescolars a una escola....No és que es portessin malament, pq no, però és una mica "heavy" que els hi vaig preguntar el pq vlien aprendre anglès i la resposta de 9 nens (són 10) és que com la mare no podien venir a les 16:30 h a buscar-los doncs s'havien de quedar allà :-/ jo al.lucinava! a més hi han 10 nens i 5 nivells diferents....Vaig estar parlant amb amigues que ho havien fet...i totes em diuen el mateix...."jo no ho faria"...i fins i tot ahir la Nur em va confirmar les meves sospites....però res de res...com vaig dir ahir....jo ensenyo anglès i no cuido als nens...pq desprès en el moment que no aprenen els pares no pensen que és pq en una classe hi ha 5 nivells diferents, sinó pq la profe no és bona...i passo...i per 1 hora...no m'hi val tenir mals de cap!!!!! no se...ho veig asi!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. oct. 06, 2009 10:35 am

Hola ninetes, ja he esmorzat i ja m'he pres l'animflamatori!!!!!!!!!!

Laiac que guai, ja teniu! viatgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Happi, que fort que els pares fagin aixo i que a sobre els nens t'ho diguin d'aquesta manera, no?

Torsaeann, a mi m'hes igual, ja t'ho vaig dir ahir, cuan tu diguis!

Gis i papallona, ara enviare un mail al julio, per veure que tal va lacomanda, ja us dire el que!

Jo elxa, esto de trabajar es un rollo, podriamos hacer una primi, a ver si sale bien y nos retiramos!

Black, nena ja has parlat amb el jefe?

Nur, aixi que et quedaras a sopar, eh! jo encara no ho se pero segurament que no, que m'han de fer les fregues i si arribo tard estara adormit i s'escaquejara!

Estiu, nena que tal va el piset! Aixi que una sorpresa, eh!!!!!!!!!!!

Ninetes ens veiem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 06, 2009 11:39 am

uix us aqcabo de llegir pero no se per on començar.. se me va....

a vere...
Nur felicitats wapi!!! així que a un restaurant caret ohhhhhhhhhhh.. ahí ahí qualité. jijiji

Laiac.. això del vertigo.. la veritat es que xungu.. com les migranyes de la tara.. hi han dietes i cosetes de relaxació.. ja te les passaré si vols... aixxxxxxxxx

Torsaeann... que m'enviaras la teva direcció please!!! o kedem en algun lloc concret... kines ganes!!!

happi.. he anat al metge jo també li he dit que et coneixia... que tafanot m'ha preguntat que si cadascuna viviem bastant lluny de l'altra jijiji que de que ens coneixiem... jo he dit que una llarga historia juas.... que ens casem l'any que bé... no he fet malament no???? m'ha dit que ho estas fent mooooooooolt bé!!!! i he pensat que t'ho havia de dir! que simpatic estava avui! li he dit que passo molta ganaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joooooooooooooooooooooooooooooo xD

Black li has dit al teu jefe tot.. i educadament ?? jejje

Giss neni ens vorem dijous no???? a quina sortiràs?!

Elxa tu com jo estressada .. tranki wapi ja parlarem...
Tara . okis lo de la web de julio.. a vere que et diu! he estat al zara i no he vist les sabatetes.. pero avui era un descontrol tot alli... caixes i caixes...

Estiuuuuuuuuu de que hem de parlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
a totes molts muakis!

Bueno ninets.. estic depre pq avui faig tarda i nit.. pero vull que passi... i que sigui diumenge.. que dissabte la guardia de 24hs ufff. m'estressooooooooooooooooooooooo envieu-me forcesssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!

us estimu! muaks!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 06, 2009 11:40 am

ei me falten 4 dies per baixar dels 9 mesos... aix caquita... caquita jijij
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 12:20 pm

Ninetes......ja torno a ser aquiii...estoy estresada....tinc ganeta però fins que no acabi de preparar les classes no vull anar a dinarrr!!!jejeje :-) jejejeej

Papallona....ja has anat al doctor????? jajajaaja...cap problema si li has dit que ens ens casem l'any vinent...jo no li havia dit res encara...simplement li vaig comentar "Que per l'any vinent volia estar fea un figurín!!!!jajajaja" així que et va dir que ho anava fent bè....jijijiji. Que bien!!!! sempre està simpàtic...vaja...amb mi sempre però hi ha gent que diu que és borde!!!!!! nu sé...quan li dona per parlar...no?????
Venga ànims que tu también ho faràs molt bè...i ja et vaig dir l'altre dia que estaves super wapiiii!!!! :-()-)

Tara...com portes el dia???? venga a veure si coincidim aquesta tarda i parlem!!!!!

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 06, 2009 12:28 pm

ninetes!!!

avui us he llegit però no tenia humor ni d'escriure.....a la feina cada cop hi ha més feina, i més coses, i tot recau sobre mi, i jo soc la culpable de que es caigui el món.....i la feina.........sabeu?

i a sobre sabeu que? el meu jefe no m'ha volgut signar les vacances, m'ha dit que fins que no estigui segura de que no ens manin res urgent al novembre que no m'ho signa, clar, com que jo els hi he estat fent tota la feina jo sola i és d'ells!!!!!

mireu tic xof.....i a sobre no em trobo bé!!

parlem després de dinar,
patunets precioses
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 1:01 pm

laiac ha escrit:ninetes!!!

avui us he llegit però no tenia humor ni d'escriure.....a la feina cada cop hi ha més feina, i més coses, i tot recau sobre mi, i jo soc la culpable de que es caigui el món.....i la feina.........sabeu?

i a sobre sabeu que? el meu jefe no m'ha volgut signar les vacances, m'ha dit que fins que no estigui segura de que no ens manin res urgent al novembre que no m'ho signa, clar, com que jo els hi he estat fent tota la feina jo sola i és d'ells!!!!!

mireu tic xof.....i a sobre no em trobo bé!!

parlem després de dinar,
patunets precioses

Que dius nena???? que no et signa les vacances??? esk són poc vergonyesss!!!! i que faràs ara??? és a dir que si teniu feina no et signarà les vacances o k????? però això no és.....gentuzaaaa!!!!! :star:: :star::
Aníma't dona i ja veuràs com tot s'arregla...sinó ja veuràs...per començar a la tarda et distreus i a partir d'aqui trobaràs una sol.lució.... :-()-)

Ninetes....jo marxo a dinar que ja he acabat, però parece que hoy la inspiración brilla por su ausencia.... :hmm:: ....a veure que tal la tarda. Ens veiem a la tarda-nit, ok???? un petonàs a totessss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 06, 2009 1:27 pm

Hola boniques!!

Avui he vingut a dinar a casa! Que bé! Així desconecto del cole! Que el dia que tinc vigilancia i em quedo al cole no desconecto gens! I com que avui m'ha tornat a tocar estar amb el mateix grup tot el dia... buf... i a la tarda claustre... com em queixo, no?? semblo una iaia!! jajajaja!!! Sort que quan acabi tot agafo el cotxe i baixoooo!!!

No sé a l'hora que baixaré! Quan acabi! Això depen de lo que duri el claustre... ja vorem! Ja faré cap!

Nenes, no em dona temps a anar-vos citant totes una a una!! Que marxo pitant!!

Ens veiem en unes horetes, ok??
Un petonet!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 06, 2009 3:31 pm

Ninetessssssssssssss desde air a a vui 4 pagines estic com la elxa aqet mati e entrat x dirvos bon dia i me trobat 3 pagines i ara una altre de rpoina...alfinal tant de llegir no us e pogut dir res...xq feia tard q avia de xtar a amgermana a laeroport q marxaven de viatge uns dies abans de tenir la nena.....i e dit una cosa q potser me e eqivocat.... :star:: :star::

li e dit q bategi la enna el mateix dia del casament...xo despres u e estat pensant i si em fa padrina a mi surto a les fotos am el vestit de nuvia....o al reves...????em penso q no o e fet be aixo!!!!q en penseu???xq saps ja no sere la protagonista xq i aura una enna de 8 mesos fentme la competencia....ais mareta quina bocassa mes grna q tinc!!! :-/ :-/

Avui li e comentat al xic lo del dia 1 xq la veritat no li avia dit res...i em diu ostres esq el dia 31 volia marxar am la moto de cross a and amb uns quants i ens qedavem alli a dormir...dic a bueno dons ja i anire sola a dinar am les ninetes...i em diu no si tu tmb as de venir xq venen totes les novies i dones i fills del grupet...i ara nose q fer....li e dit q si podriem baixar x estar a les 2 al dinar....xo nose ma fet una cara.....el 1r dia q aviem qedat x sopar el tenia convençut i alfinal no vam qedar i ara....ja vei q aure de tornar a fer el mateix daqell dia..... :.0.-0.: :.0.-0.: x mi *.-o-o.* *.-o-o.* x ell!!!!!jajajajaja!!!

Ais qina enveja ara us veure totes i jo aqi currant i dema tot el dia....

elxa q tal laas clases de salsa?? :ball:ball:

Tara com estem avui vei q encara et fa mal...

Happi aixi q mares am cara dura...quina jeta q te la gent

Laiac si mu van dir xo...al ritme q anem nose quan em canviaran encara q potser an canviat d'idea!!!no seria la primera vegada!!!! :star:: :--(

Nur felicitats!!!!Aixi q al restaurant del gaudi centre.....cm ens els gastem...jijijijii!!!Estalvia q l'any q be tenim 9 casaments!!!!jijijijijijijijiji!!!!

Ei aixo de la primi o podriem fer am les dates del casament de cada una q us sembla???bueno podriem miraro xq cm q mai e jugat nose lo q cuesta...!!!o potser es un enredo!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 06, 2009 5:38 pm

ara estareu juntetesssssssssssssssssssssssssss
esplicant cosetessssssssss jo tmb vullllllllllll :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..:

de que heu parlat eing?????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 06, 2009 7:55 pm

ara estareu sopant no???????? jiji
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. oct. 06, 2009 8:23 pm

Hola ninetes, ja estic a casa, jo no he sopat alli!

Dons hem parlat de tot! com sempre, de les quedades proximes, dels dinaters ninetes i ninotets!

Papallona, el julio m'ha dit que avui sortia la comanda, aixi que suposo que avans del sap de setmana ens arribara!!

Que tranquilet esta aixo!

Nur, com ha acabat lo del cotxe?

Vaig a sopar ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 06, 2009 9:21 pm

Nineteeeeeeeess!!!!

Acabo de sopar, estic que rebento, i dic, a veure que diuen les meves ninetes!!!

com diu la tara, hem parlat de tot....en general.....,,tara, t'has quedat molta estona més??? has vist a la happi????
Per cert, vas veure l'adreça que vaig posar sobre la riviera maya?? perque hi ha de tot eeee.....i si si, jo intentaré organitza'm pel meu compte, és el que diu tothom que fa!!!!!

papallona, tranqui que el dijous xarrem i ens posem al dia val???!!!

molts petonets a totes......suposo que tornaré a entrar tot i que potser vaig a fer nonetes que m'estic adormint damunt del sofà....i ara tinc fred!!!!!!!

Patuneeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dt. oct. 06, 2009 9:22 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!

Ja he sopat!!!!!

Se m'ha passat la tarda volant!!!!!!!!

I estic super cansadaaaaaaaaaaaaaa, avui a mumir d'hora, jejejeje

Nur!!! heu solucionat algo???

Papallonaaaaaaaaaaaa, aixi q aviat caquita caquita que baixes dels 9 mesos, no??? jajajaja

estiuuuuuuuuuuuuuu, dona, has de venir al dinar de ninetes i ninotets!!!!!!!!!!!!!! res d'anar en moto!!! jejejeje

happi!!! q ha sido un visto y no visto!!!! q fort lo dels nens!! jajaja, si esq els nens solen dir les coses aixi de clares! jajajaja. bé, no et preocupis, xq total tu ja dius q per una hora i per fer de cangur... fas bé de no voler fer-ho!!!

I a la resta de les meves ninetes, q ja us he vist avui!!!!

jo marxo ja a mumir crec....

parlem demà!!!

us estimoooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 06, 2009 9:31 pm

Hola ninetes¡¡¡
Ja he parla't amb la colla de la boda de dissabte¡¡¡¡ ja us explicaré.
Sobre dijous Papallona et passo un mail amb la meva adreça oks? no obstant tinc el mbl per si les mosques ehhh¡¡¡¡¡

NUR, com a acabat tema cotxes? espero que estiguis bé i no et desanimis oks?
Un petonet a totes¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 06, 2009 9:58 pm

Nur q ta passat???as tingut un accident???q li a passat al teu cotxe???

Ja vei q algunes eu arribat a casa...jo ja men vai a dormir q dema treballo tot el dia de les 7 i mitja fins les 9!!!!buff ja tic cansada nomes de pensari...!!!jijijiji!!!

Un petonet ninetes dema ja xlarem
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dt. oct. 06, 2009 10:01 pm

Hola boniques! ja estic per aquí... al final ens hem quedat a sopar la elxa, la happi i jo... i hem marxat sobre les 22.25h
Aix! com m'agrada estar amb vosaltres! sou les millors!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants