NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:09 am

Raky ha escrit:HOLA A TOTES!!!

HEM DIC RAQUEL I SOC NOVA AL FORUM. EL PASSAT DIA 26 DE SETEMBRE VA SER EL MEU ANIVERSARI I EL MEU REGAL VA SER: BODA!!! PER FI HEM CASO!!!
ARA HEM DE MIRAR DATES, LLOCS...
A MI M'AGRADARIA AL JUNY, CREIEM QUE ES MOLT AVIAT???
HE MIRAT LLOCS PER INTERNET I M'AGRADARIA SABER SI ALGU TE ALGUNA OPINIO DE LA MASIA DE LES GARRIGUES O DEL MAS DEL TXEP.
BÉ JA SEGUIREM EN CONTACTE!!!

ENHORABONA A TOTES!!!

Hola Raky! benvinguda i felicitats!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

A la masia les garrigues i vaig anar a una boda el 5 de setembre i tot perfecte!!! El menjar bonissim i l'atenció dels cambrers excel·lent :-)ok: :-)ok: :-)ok: Però si vols que t'expliqui alguna cosa en concret m'ho dius! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Al mas del txep no hi he anat mai a cap boda però ho vam anar a mirar per nosaltres i ens va agradar molt. Sobretot el bon rollo que tenen el amos :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:14 am

Amelie ha escrit:Hola Guapis!!

Com va tot?! Espero que molt bé, jo hem connecto un moment per dir-vos que l'anunci va anar molt bé, ja us ho explicaré amb detall i que estic vivaaa!!! El que passa que avui he d'entregar un treball a l'UOC i porto tota la setmana a tope amb ell, si acabo d'hora miraré de llegir tot el que heu avançat. Una Abraçada a totessss!!!!

Que guay reina!!!! ara ja pots mirar-ho tot amb absoluta tranquilitat!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quan tinguis un ratet ens ho expliques! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:21 am

ISTAR82 ha escrit:Hola boniqueteeeeeeeeeees!!! Raky benvinguda al forofleumeteeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ...ui d'aquí al juny tens molt temps!!! La Masia de les Garrigues es molt xula , jo vaig anar-hi a demanar pressupost i no surt molt car hi ha cobert per 95 euros...o hi havia. Tens com un pub a dins mateix del recinte però a una altra sala diferent d'on menjareu...es tot molt modern. Mas d'en Txep es mes carillo em sembla...tot i que tenen un jardins preciosos. Ara no t'estressis eh??? :-///: >.-<:

Lluneta i Nuvia espero que ja estigueu bonetes .... ja ens direu com evolucioneu!

Jolines es que se m'acumula la feina , no m'he pogut connectar perquè a casa vaig de cul per la nit amb la peque: quan arribem son les 7 i pico de la tarda i ha de fer deures, després es banya, li faig el sopar , l'he de ficar a dormir i explicar-li un conte....i com estem les dos soles durant la setmana....doncs ¡¡tó pá mi!! ara estic la mar de tranquila...jejejejee :-) - que dolentota-. I aquest cap de setmana a penes he estat a casa. Divendres vaig tenir bolo a Seròs, dissabte vam anar a comprar i a la tarda a les firetes i ahir vam anar al Museu del Joguet de Verdú ens vam quedar a dinar por ahí i a la tarda.....siestaaaaaaaaaaaaa !!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Uf uf uf!! respiro....perdoneu les demés però he llegit tantes coses....hi ha alguna que ha mirat ram per aquí...dóna gust veure com anem avançant totes...xD
NOTICIA....avui vaig a buscar les invitacions ja les tinc fetes , estan ja a l'imprempta per anar-les a recollir. Tinc un dilema: els noms de les families que es fica al sobre no sé si fer-ho a ordinador ( queda soso ) o be amb un rotulador doradet o platejat, o negre finet...que opineu?
A la nit us ficaré la foto de les sabatetes....quina emoció!!! Us estimo a totes guapes més que guapes!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hola guapa!!!

ens has d'ensenyar les invitacions *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i les sabates *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo, com les altres, ho escriuria a mà! queda molt més personal :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i el color...depen de com sigui l'invitació!
ise

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:23 am

cc83 ha escrit:JA TINC VESTITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jejejjejej al final, desprès de emprovar-me moltes coses... no hi ha hagut manera i aquell de pronovias es l'elegit! quan sents que es aquell, es aquell i prou. Així que una mes a la llista!!!
jejej com esteu buniques??? les malaltotes com van???? la nuvia ja veig que ja te l'alta, no??? jo encara arrossego una mica....
Amelie! anims amb el treball!!!
com us ha anat el finde????? jo ficada al llit... quin planazo... jejej pero.... dilluns que ve es festa!!! així que... tres dies!!! uooooo!!! jejejejej
besitos nenessssss

MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!

Segur que estaràs preciosa amb aquell vestit!!! Et vas poder fer alguna foto???
ise

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:34 am

Miri preciosa FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS AVUI FEU UN MES DE CASATS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 06, 2009 9:11 am

nuvia2010 ha escrit:Nenes, ja esta, ja se com vull anar vestida per la boda!!!!

Mencanta el detallet de la tiara i el collaret que porta, es tan discret!!! I el ram, el ram magrada molt, pero no se si portaria aquest ram o un carret amb un test i la planta de casa, a veure que us sembla a vosaltres, sigueu sinceres, eh??? A que estaria mona???

Tia estàs fatal...jejejejeje!!!! que discretes i sencilles van no aquestes??? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Oen comptes del carret amb un test, que agafi directament l'arbre.........uoooooooooooooooo!!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 06, 2009 9:15 am

nuvia2010 ha escrit:Nenes, mestic fent un fart de riure jo sola al foro, continuo al meu rollo, eh???

Per les que tenim/teniu/tenen pit, he trobat el vestit ideal, que no et queda be lescot, doncs tel treus i llestos!!!

Eiiii com poden fotre's això??' no tenen vergonya?? juer , on ho busques tot això perquè jo em pixo....jejejejejejejejeje!! son boníssims. :-)ok: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 06, 2009 9:19 am

BON DIAAAAAAAAAA!!! :-()-)

cc83 Que guay que ja tens vestidet!!!
Nenes avanceu molt eh???
Això això MIRIAM que ja fa un mes que et vas casar, que tal la vida? :-)ok:

Aix vaig a esmorzar que ha arrivat el relleu . Fins ara!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:32 am

cc83 ha escrit:JA TINC VESTITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jejejjejej al final, desprès de emprovar-me moltes coses... no hi ha hagut manera i aquell de pronovias es l'elegit! quan sents que es aquell, es aquell i prou. Així que una mes a la llista!!!
jejej com esteu buniques??? les malaltotes com van???? la nuvia ja veig que ja te l'alta, no??? jo encara arrossego una mica....
Amelie! anims amb el treball!!!
com us ha anat el finde????? jo ficada al llit... quin planazo... jejej pero.... dilluns que ve es festa!!! així que... tres dies!!! uooooo!!! jejejejej
besitos nenessssss

M'alegro moooolt per tú!!!! jejeje Segur que estaràs wuapíssima!!!!! Nosaltres ahir vam perfilar la lluna de mèl i la veritat és que estem contentíssims amb la proposta i el preu!!!! :-)ok: Mirarem altres coses però ja us dic que ens va agradar moltíssim tot i tot!!! :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:34 am

cuca lleida ha escrit:uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuooooolaaaaaaaaaaa princesessssssssssssssssssss

quin moviment!!! com mola eh??????????????

istar que xuli jo tambe vull veure les sabates i per lo del nom jo estic am la lluneta (com sempre i per no variar) jejejejee :-) amb retolador i a ma que queda mes personal...no? a mi m'agrade molt mes fet a ma!

nuvia wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me molen moltissim els rams, el segon mes que el primer :-)ok:
llunetaaaaaaaa ves al metge (+:-) pero a la de JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA masses dies malalteta! que tal tot? veig que heu avançat...que be m'alegro molt que estiguis millor :-(

amelie! VOLEM DETALLSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

cc83 ENHORABONA JA TENS VESTIDETTTTTTTTTT, pero jo vull saber quin es!!!

iseeeeeeeeeeee com estas princesa??
,
miriametaa que tal tot? la vida de casada, :-) tornar a treballar??

pickys estic am la nuvia a veure si un dia ens dones la noticia de que ja teniu fotografffffffff anims :-///: :-///: :-///:

espero no deixarme a ningu!!! per cert benvingudes a totes les noves!!!!

som un munt de gent a veure si no falle ningu....jejejejeje amuuuuunt el foro!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Al metge hi aniria si no fos pq m'han enviat el divendres... i el divendres ja estaré -spero- curada... ja porto una setmana amb el refredat i ahir encara vaig tenir bastanta febre, he tirat enrera enlloc d'endavant... no ho entenc! No m'acabo de recuperar!!! :-( :-( Només faig que estar-me al llit... i això dels metges van taaaan lents que no sé què fer... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:36 am

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuooooolaaaaaaaaaaa princesessssssssssssssssssss

istar que xuli jo tambe vull veure les sabates i per lo del nom jo estic am la lluneta (com sempre i per no variar) jejejejee :-) amb retolador i a ma que queda mes personal...no? a mi m'agrade molt mes fet a ma!

nuvia wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me molen moltissim els rams, el segon mes que el primer :-)ok:
llunetaaaaaaaa ves al metge (+:-) pero a la de JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA masses dies malalteta! que tal tot? veig que heu avançat...que be m'alegro molt que estiguis millor :-(

,

pickys estic am la nuvia a veure si un dia ens dones la noticia de que ja teniu fotografffffffff anims :-///: :-///: :-///:

som un munt de gent a veure si no falle ningu....jejejejeje amuuuuunt el foro!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Amoretaaaaaaaaaaaaaaa, com estas???? a mi el ram que mes magrada también es el segon :) pero sense el llaç :)

Ja tinc l'altaaaaaaaaaaaa!!!! I he anat a buscar els resultats de la ressonancia i tot esta "dentro de los limites de la normalidad" i no hi ha res trencat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Suposo que nomes deu ser la tendinitis aquella i sera questio de temps, a esperar :)

Hem anat al gotta del barri que liquiden i hem arrassat!!!! La meva colonia esta a 25 euros, la del julit también, els pintamorros, el rimel, el maquillatge, el xampu, tot al 40%!!!! si necessiteu algo val la pena!!!! >.-<:

M'alegro que ja estiguis bé i puguis fer vida normal!!!! Jo encara estic fotuda per casa... i no m'acabo de recuperar!!! Què guai això del gotta no?? Jo al estar malalta no hi puc anar, el jordi m'ha prohibit sortir de casa pq cada cop que surto, torno amb febre :-( :-( així que res, a casa!!! :-( :-( (i ja n'estic una mica tipa... )
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:39 am

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Li has intentat treure informacio del traje al nino??? No ho has intentat, no sha deixat o et va donar informacio confidencial ell mateix????

jejejejejeje
mes o menos se com es pq es el que hi ha al aparador d'una botiga....li canvia la corbata i poca cosa mes....pero si que ho he intentat...mes que res per no donar el pego.....
no se es que no volia que es compres un traje platejat pq penso que no pegarem ni am cola.... :-/ ruqueries meues!

escolta el altre dia pensava.....el pentinat tambe es secreto??? li ensenyaras al teu nen?? (-O-:-) il el makillatge??? es que no se ....no se si aguantare!! i no se si ensenyarli o millor que sigui SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cuquet... jo no li ensenyaré res de res!!! Sinó no serà supriseeeeee i no val... si ja em veu pentinada i amb el maquillatge, només faltarà que em vegi amb el vestit i no val!!!! Jo no li ensenyaré res de res... No sé valtres!!! X cert, divendres vaig a emprovar-me un altre cop el
MEU VESTIT!!!! En tinc unes ganes..............que no ho sabeu prou!!! jejeje... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:42 am

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Li has intentat treure informacio del traje al nino??? No ho has intentat, no sha deixat o et va donar informacio confidencial ell mateix????

jejejejejeje
mes o menos se com es pq es el que hi ha al aparador d'una botiga....li canvia la corbata i poca cosa mes....pero si que ho he intentat...mes que res per no donar el pego.....
no se es que no volia que es compres un traje platejat pq penso que no pegarem ni am cola.... :-/ ruqueries meues!

escolta el altre dia pensava.....el pentinat tambe es secreto??? li ensenyaras al teu nen?? (-O-:-) il el makillatge??? es que no se ....no se si aguantare!! i no se si ensenyarli o millor que sigui SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jo el tinc enganyadisssisisisisisisisisisisism amb el vestit, el dia que men vaig anar a emprovar vaig tornar molt trista a casa dientli que el tipus de vestit que magrada des de petita que no em quedaven be, que estava molt decepcionada, que fins i tot ma tieta em va dir que mires la web de les cases que te i que en demanes uns altres pq no em quedaven be. Llavors es pensa que te algunes coses vermelles, pq a ell li agrada moooooooolt el vermell, de fet vol portar la corbata o algo vermell i quan vam anar a emprovar el vestit de la meva mare, ell va venir amb nosaltres i jo vaig fer veure que estava trista, que no em quedaven be els vestits, que palabra dhonor no podia ser pq tinc massa pit, que que malament i ma tieta va dir: Pero yo creo que el que tiene cositas rojas te va a quedar bien, es muy finito. El comentari va anar que pintat. Llavors ma tieta es va disculpar, que ho sentia molt, que no volia ficar la pota i ell sho ha cregut de pleno >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aixi que amb el vestit el tinc enganyat, enganyadisisisisisisisisisisism.

Les sabates les ha vist pq va venir a comprarles amb mi, pero les sabates/kets pel ball no les ha vist.

El ram es pensa que sera vermell, nesta segur >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El pentinat, mha enganxat mirant recollits, daqui uns dies em veura mirant semirecollits i listos!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I el maquillatge, surprise, surpriseeeeee!!!!

Quina parrafada, no???

Jo no vull saber com es el seu traje, em dona igual si no pequem, pero es que si jo no vull que ell sapigui com sera, entenc que ell tp vulgui saber com anira, es la gracia, no???

Jo opino com tú... jo també el tinc enganyat, es pensa que aniré super carregada i pomposa i clar, fa unes cares quan li explico que flipes, tot asustat... i em diu a vere què has fet!!! jajaja es pensa que aniré tipo revolució francesa sabeu? I no és ben bé així... de lo altre no sap res de res... i jo d'ell tampoc vull saber res!! Només sé que vol anar amb xaleco i corbata de color taronja o verd... si la cosa no canvia clar... Jasta!! Aquests homes que els tenim enganyats, jijiji... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:45 am

nuvia2010 ha escrit:Jo envio a la meva mare también xDDDDDDD a veure que tal :) Li van agradar els trajes que hi havia a laparador del kasanoves, estaven enstre els 600 i els 800 i eren molt macos :) Vol anar alli :)

Aquest el trobo molt elegant

Que descansis amooooooooooooooooooooooooooor!!!! A veure si ens veiem aviat!!!!

Aquest nuvia m'agrada moltíssim!!!! És xul.líssim!!! Vols dir que valen això? Crec que dsps hi has d'anar sumant complements i et pot arribar a costar una pasta... eh!!! Ho vem mirar a l'aparador i vam anar sumant i sortia per més de 1000 e... el jordi crec ke se'n anirà a Mazaleón... on fan els trajes dels jugadors de fútbol, i els fan a mida!!! Sempre hi ha volgut anar i mira... no li puc treure del cap! Igualment anirà super wuapo, segur! :-)ok: Ell s'ho vol mirar al gener... dsps de festes... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 9:54 am

Nuvia!!! Aquestes fotos no tenen preu... m'estic pensant canviar-me el vestit per un d'aquests jajajajajaj! I els complements no tenen preu... hem de trobar-los ja!!! jejeje ::love:: en fi... istar!! Com va tot??? Espero que bé, ja vaig enviar els currículums però ja vurem... no tinc massa clar res de res ara mateix.
Iseta... com va la feina???? Què guai que t'agradessin els hotels... nosaltres ahir ja ens hi trobavem... xcert el jordi té 18 dies de vacances amb això de la boda, ahir ho va preguntar... està molt content!!! :-)ok: S'agafarà dos dies abans i la resta després... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja en tinc ganes ja...
Cuca... jo también tinc ganes d veure't!!! Thanks... :-)
Miriameta............. un mes de casada, què guaiii!! com va?? Ara ja no entres tan com abans, on et fiques??? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Com passa el temps oi??? Jjeje....
Pykis... com va l'elecció del fotògraf? I la veu??? Espero que t'hagi tornat... jo torno a estar fotudeta... no en surto, ves... i això que no treballo...
A la resta... benvingudes de nou!!!!! Pregunteu el que vulgueu que intentarem respondre!!!!! Un petonàs x totes... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dt. oct. 06, 2009 11:00 am

hola noies
ja vec ue de mica en mica ttes anem tenint vestit i està guanyant Pronovias!!!!!! ens queda poquissim per la boda :)
com aneu amb els peparatius???? Naltres en una setmaneta ja tindrem les invitacions a casa i llavors haurem d'anar posant noms als sobres!!!!!!!!!! els detalls encara ens falten els de les dones, ho mirare per fira nuvis!!!!
el viatge també el tenim mig perfilat :) Tailandia ens espera el 12 d'Abril :)
el esit el tornare a veure el dia 13 i m'emprovare sabates,a vere si trobo les meves i ja me les quedo!!!!!!!
no tinc cap més novetat!!!!
Miri moltes felicitats pel 1er mes de casada!!!!
Ise la teva germana va trucar a la Residencia???
Bon dia a
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 1:47 pm

lluneta29 ha escrit:

,

Al metge hi aniria si no fos pq m'han enviat el divendres... i el divendres ja estaré -spero- curada... ja porto una setmana amb el refredat i ahir encara vaig tenir bastanta febre, he tirat enrera enlloc d'endavant... no ho entenc! No m'acabo de recuperar!!! :-( :-( Només faig que estar-me al llit... i això dels metges van taaaan lents que no sé què fer... :-( :-(

Ferte duna mutua.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 1:55 pm

Gràcies nuvia, però diguem que no està la situació econòmica per fer-ho... :-( :-( m'he deprimit ara... :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 1:58 pm

annalleida ha escrit:hola noies
ja vec ue de mica en mica ttes anem tenint vestit i està guanyant Pronovias!!!!!! ens queda poquissim per la boda :)
com aneu amb els peparatius???? Naltres en una setmaneta ja tindrem les invitacions a casa i llavors haurem d'anar posant noms als sobres!!!!!!!!!! els detalls encara ens falten els de les dones, ho mirare per fira nuvis!!!!
el viatge també el tenim mig perfilat :) Tailandia ens espera el 12 d'Abril :)
el esit el tornare a veure el dia 13 i m'emprovare sabates,a vere si trobo les meves i ja me les quedo!!!!!!!
no tinc cap més novetat!!!!
Miri moltes felicitats pel 1er mes de casada!!!!
Ise la teva germana va trucar a la Residencia???
Bon dia a

Molt bé! Tailandia és un bon lloc per anar de lluna de mèl, la germana del jordi hi va anar i van quedar encantadíssims. A mi no és un destí que em cridi, potser pq no m'hi he fixat mai... però molt bé! Naltres también el tenim mig perfilat, falta l'altre mig...
Jo les sabates i la roba interior me la miraré l'any vinent... total fins el 29 de març no tinc la primera prova, encara tinc temps! A vere si així puc estalviar una mica o tinc feina ja... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 06, 2009 2:51 pm

Bones tardes nenes!!!!!!!! Veig que per aqui heu tingut moviment!!

Gràciessssssssssssss!!!!!!!!!!!!! aix!!! avui un meset!!!!!!!!!! i estic encara al nuvol i soc FELIÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M´agrade molt la voda de casada, ara quan el presento he de dir el meu marit!!!! jiji i als papers he de posar la creueta a casada on esta l´estat civil jiji son tonteries pero em fan tanta ilusió!!!!!!!!
Ell me fa cada dia l´esmorzar, me fregue els plats i me fa el llit. S´ho curre!!!
Ahir vam posar lo que faltave al menjador i al mirall del ikea. A vere si despres us poso 2 fotos.

cc83!!! FELICITATS pel vestit!!!!!!!!!!!!!!!!

lluneta al metge JA, i si no a urgències, es queixen de que hi ha el CAP pero si et donen dia per quan estas curat no s´hi val.. i l´única manera es aquesta!! (gratis claro..)
No entro gaire perque no tinc internet a casa i nomes mi fico quan estic a casa els papis (dinar...) i com tambe ja treballo cada dia... pues menys temps tambe. Pero tramquila que aqui hi ha Miri per estona!!!!

cucaaa, tinc ganes de veuret!!!! tinc mono de quedada!!!!!!!!!!

nuvia, me pixat de riure al veure aquestes fotos jajajajajja tinc vergonya nomes de veureles... mare meva... quins personatges hi han pel mon...
Ja s´ha arrofredat la tarjeta? o encara creme jejeje vas arrasar com jo l´ikea no?

isetaa gràcies solet!!!! muacssssssssssssssssssss

analleida, que guay no tailandia? quantes hores de vol son? quina por... les invitacions ja jeje com avançeu. Jo tambe hi anire a la fira de nuvis, jeje me fa ilu.

Amelie!! que guay que anés be el dinar d´anunciació jejeje jo vui saber detalls, i com va anar!!! i totes también .

Istar, necessites un kit kat de vegades eh jeje pero els fills et donen moltes satisfaccions no? Jo ja en tinc ganes!! Les meves invitacions les vaig marcar amb rotuladors plata i or. A ma.

Pykis, a vere si tens sort i aconsegueixes tancar el tema fotògraf :) ja veuras quin descans et quedará. :)

Nenetes!! per quan la quedada????? ::love:: ::love:: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

AnteriorSegüent