Bones tardes nenes!!!!!!!! Veig que per aqui heu tingut moviment!!
Gràciessssssssssssss!!!!!!!!!!!!! aix!!! avui un meset!!!!!!!!!! i estic encara al nuvol i soc FELIÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M´agrade molt la voda de casada, ara quan el presento he de dir el meu marit!!!! jiji i als papers he de posar la creueta a casada on esta l´estat civil jiji son tonteries pero em fan tanta ilusió!!!!!!!!
Ell me fa cada dia l´esmorzar, me fregue els plats i me fa el llit. S´ho curre!!!
Ahir vam posar lo que faltave al menjador i al mirall del ikea. A vere si despres us poso 2 fotos.
cc83!!! FELICITATS pel vestit!!!!!!!!!!!!!!!!
lluneta al metge JA, i si no a urgències, es queixen de que hi ha el CAP pero si et donen dia per quan estas curat no s´hi val.. i l´única manera es aquesta!! (gratis claro..)
No entro gaire perque no tinc internet a casa i nomes mi fico quan estic a casa els papis (dinar...) i com tambe ja treballo cada dia... pues menys temps tambe. Pero tramquila que aqui hi ha Miri per estona!!!!
cucaaa, tinc ganes de veuret!!!! tinc mono de quedada!!!!!!!!!!
nuvia, me pixat de riure al veure aquestes fotos jajajajajja tinc vergonya nomes de veureles... mare meva... quins personatges hi han pel mon...
Ja s´ha arrofredat la tarjeta? o encara creme jejeje vas arrasar com jo l´ikea no?
isetaa gràcies solet!!!! muacssssssssssssssssssss
analleida, que guay no tailandia? quantes hores de vol son? quina por... les invitacions ja jeje com avançeu. Jo tambe hi anire a la fira de nuvis, jeje me fa ilu.
Amelie!! que guay que anés be el dinar d´anunciació jejeje jo vui saber detalls, i com va anar!!! i totes también .
Istar, necessites un kit kat de vegades eh jeje pero els fills et donen moltes satisfaccions no? Jo ja en tinc ganes!! Les meves invitacions les vaig marcar amb rotuladors plata i or. A ma.
Pykis, a vere si tens sort i aconsegueixes tancar el tema fotògraf :) ja veuras quin descans et quedará. :)
Nenetes!! per quan la quedada?????