NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 6:19 pm

Hola noies!! Ara ens acaben de passar un altre pressupost de la lluna de mel i volia la vostra opinió...
què tal us smblen 5 nits a NY? i 6 nits a Rivera Maya? Valtres creieu que veurem alguna cosa?? Les que heu estat a Rivera Maya, quines excursions em recomaneu, cuca i miriameta, feu-me una llista de les que valen més la pena que me les apuntaré... que jo no en tinc ni idea... :-) Merci!
Em smbla ke allargarem una nit més a NY o una més a Rivera Maya, què creieu?? No sé què fer... :-/ :-/ Ajudeu-me!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 06, 2009 6:33 pm

chichen itzá = meravella del mon

tulum = preciós i una platja.... mmm

xel-ha = hi tornaria. Me va agradar molt fer snorkel i demés

x-caret = molt bonic!!! + espectacle

cobá = es la única pirámide on es pot pujar i mare meva quines vistes. Tambe veus com viuen els maies.

playa del carmen = hi has d´anar, a mes a mes els detallets son mes barats aqui que a tot arreu on vagis. Algun dia que tinguis lliure jejeje

HI VUI TORNARRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! BUAAAAAAAAAAA

Les fotos de la lluna de mel les te l´Euge al seu facebook. Si les vols veure. Agregal si vols.
:) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 06, 2009 6:35 pm

Si vols disfrutar de l´hotel jo agafaria una nit mes a Riviera, es preciós tot allò, pero la desició es teva. Jo no et puc aconsellar gaire perque tampoc he estat a NY i no se el que veureu...

Pero nena!!! quin peaso de viatge eh!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 6:45 pm

miriameta ha escrit:chichen itzá = meravella del mon

cobá = es la única pirámide on es pot pujar i mare meva quines vistes. Tambe veus com viuen els maies.

playa del carmen = hi has d´anar, a mes a mes els detallets son mes barats aqui que a tot arreu on vagis. Algun dia que tinguis lliure jejeje

Les fotos de la lluna de mel les te l´Euge al seu facebook. Si les vols veure. Agregal si vols.

Gràcies miriameta... ara miravem que són moltes excursions i pocs dies... tenim 5 dies complerts i aquí hi ha 6 excursions... aixsssss quin estrés...!!!!! potser allarguem un o dos dies més a RM llavors... massa coses per veure... però a NY també...
Estic molt contenta amb aquest viatge... Són totes les excursions d'un dia senser?? És que clar llavors no gaudirem de l'hotel és el que tú dius...!!!! I vaya peazos hotels que hi ha per allí... bno a vere què fem al final, ho parlarem amb la de l'agència a vere que ens aconsella també... Gràcies miriameta!!! Ja te portaré a la maleteta amagada... jeje :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 06, 2009 7:05 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:chichen itzá = meravella del mon

Gràcies miriameta... ara miravem que són moltes excursions i pocs dies... tenim 5 dies complerts i aquí hi ha 6 excursions... aixsssss quin estrés...!!!!! potser allarguem un o dos dies més a RM llavors... massa coses per veure... però a NY també...
Estic molt contenta amb aquest viatge... Són totes les excursions d'un dia senser?? És que clar llavors no gaudirem de l'hotel és el que tú dius...!!!! I vaya peazos hotels que hi ha per allí... bno a vere què fem al final, ho parlarem amb la de l'agència a vere que ens aconsella també... Gràcies miriameta!!! Ja te portaré a la maleteta amagada... jeje :-)ok:

Siiiiiiii a la maleteta!!!!! jejejeje
la de playa del carmen no es una excursió hi vas en furgo van, es una tarde, però val la pena. Et coste 25 pesos per persona. Si hi vols anar en taxi son 20 dolars entre els 2.
Pero si l´hotel es wapo, val la pena aprofitarlo, ni que sigui un dia.
Nosaltres vam anar al palladium i super be!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 7:15 pm

Ja però igualment tenim poc temps amb 6 nits q són 7 dies però un ja el perds al arribar, i l'altre al marxar així que res 5 dies complerts... aixss.... bno a vere què fem al final... m'estresso una mica pq sé que voldré fer moltes coses i no en farem cap... i no veurem res bé... bno a vere què decidim... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: encara tenim temps!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 06, 2009 7:23 pm

uuuuaaalaaaaaaaaaaaaaaaa si que heu escirt

que way lluneta lo del viatge pero jo t'aconsello lo mateix que la miri...allarga riviera maya! he sentit que NY n'hi ha prou am 5 dies! si que avances eh?? per cert ves d'urgencies idigues que fa dies que tens febre!

MIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FELIXITATTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
1 MES DE CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ISE WAPA QUE TAL TOT?
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 7:29 pm

cuca lleida ha escrit:uuuuaaalaaaaaaaaaaaaaaaa si que heu escirt

que way lluneta lo del viatge pero jo t'aconsello lo mateix que la miri...allarga riviera maya! he sentit que NY n'hi ha prou am 5 dies! si que avances eh?? per cert ves d'urgencies idigues que fa dies que tens febre!

MIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FELIXITATTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
1 MES DE CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ISE WAPA QUE TAL TOT?

si cuca segurament allargarem Rivera Maya... no sé a vere què ens diuen de l'agència... la veritat és que amb aquests preus no em fa falta mirar res més! jeje... ja me apuntat les excursions per fer així no anirem tan perduts... ara em miraré la febre, però acabo d'estendre la roba i ja em fa mal tot!!! Ara em faré una sopeta i una truita i a dormir... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 7:31 pm

cuca lleida ha escrit:uuuuaaalaaaaaaaaaaaaaaaa si que heu escirt

ISE WAPA QUE TAL TOT?

x cert cuca, la de l'agència em va dir que molt millor mirar-ho ara lo del viatge pq ara han sortit els preus de tardor que van des de l'octubre fins al 31 de maig i que si ho agafem ara surt millor de preu els vols que no pas després... així que no sé, només és un consell ja que valtres heu agafat la directa.... demà o dijous ingressarem els diners per les invis que ja seria hora de començar-les a fer, a veure com em trobo!!! :.0.-0.:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 06, 2009 7:33 pm

REINAAAAAAAAAA cuidat eh?? (+:-) (+:-) (+:-) disli al teu nene que si no te cuida anire a tirarli de les orelles!!!!! que no me entere jo!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 06, 2009 7:39 pm

cuca lleida ha escrit:REINAAAAAAAAAA cuidat eh?? (+:-) (+:-) (+:-) disli al teu nene que si no te cuida anire a tirarli de les orelles!!!!! que no me entere jo!!

Pobre ara treballa i no ho pot fer... però aquests dies que ha tingut de vacances ja ho ha fet... ara ha de marxar... i me kdo soleta :-( :-( quin rotllo... bno marxo ke me trobo un pèl malament, x la nit estic pitjor... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 06, 2009 7:41 pm

descansa i cuidat moooooolt wapa
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 06, 2009 7:47 pm

Cuidat llunetaaaaaaa!!!!

Holaaa cucaaaa!!! quina alegria veuret per aqui!!!! com va tot??? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 7:53 pm

lluneta29 ha escrit:
annalleida ha escrit:hola noies
ja vec ue de mica en mica ttes anem tenint vestit i està guanyant Pronovias!!!!!! ens queda poquissim per la boda :)
com aneu amb els peparatius???? Naltres en una setmaneta ja tindrem les invitacions a casa i llavors haurem d'anar posant noms als sobres!!!!!!!!!! els detalls encara ens falten els de les dones, ho mirare per fira nuvis!!!!
el viatge també el tenim mig perfilat :) Tailandia ens espera el 12 d'Abril :)
el esit el tornare a veure el dia 13 i m'emprovare sabates,a vere si trobo les meves i ja me les quedo!!!!!!!
no tinc cap més novetat!!!!
Miri moltes felicitats pel 1er mes de casada!!!!
Ise la teva germana va trucar a la Residencia???
Bon dia a

Molt bé! Tailandia és un bon lloc per anar de lluna de mèl, la germana del jordi hi va anar i van quedar encantadíssims. A mi no és un destí que em cridi, potser pq no m'hi he fixat mai... però molt bé! Naltres también el tenim mig perfilat, falta l'altre mig...
Jo les sabates i la roba interior me la miraré l'any vinent... total fins el 29 de març no tinc la primera prova, encara tinc temps! A vere si així puc estalviar una mica o tinc feina ja... :-)

Jo ja estare casadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 7:53 pm

miriameta ha escrit:Bones tardes nenes!!!!!!!! Veig que per aqui heu tingut moviment!!

Gràciessssssssssssss!!!!!!!!!!!!! aix!!! avui un meset!!!!!!!!!! i estic encara al nuvol i soc FELIÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M´agrade molt la voda de casada, ara quan el presento he de dir el meu marit!!!! jiji i als papers he de posar la creueta a casada on esta l´estat civil jiji son tonteries pero em fan tanta ilusió!!!!!!!!
Ell me fa cada dia l´esmorzar, me fregue els plats i me fa el llit. S´ho curre!!!
Ahir vam posar lo que faltave al menjador i al mirall del ikea. A vere si despres us poso 2 fotos.

cc83!!! FELICITATS pel vestit!!!!!!!!!!!!!!!!

lluneta al metge JA, i si no a urgències, es queixen de que hi ha el CAP pero si et donen dia per quan estas curat no s´hi val.. i l´única manera es aquesta!! (gratis claro..)
No entro gaire perque no tinc internet a casa i nomes mi fico quan estic a casa els papis (dinar...) i com tambe ja treballo cada dia... pues menys temps tambe. Pero tramquila que aqui hi ha Miri per estona!!!!

cucaaa, tinc ganes de veuret!!!! tinc mono de quedada!!!!!!!!!!

nuvia, me pixat de riure al veure aquestes fotos jajajajajja tinc vergonya nomes de veureles... mare meva... quins personatges hi han pel mon...
Ja s´ha arrofredat la tarjeta? o encara creme jejeje vas arrasar com jo l´ikea no?

isetaa gràcies solet!!!! muacssssssssssssssssssss

analleida, que guay no tailandia? quantes hores de vol son? quina por... les invitacions ja jeje com avançeu. Jo tambe hi anire a la fira de nuvis, jeje me fa ilu.

Amelie!! que guay que anés be el dinar d´anunciació jejeje jo vui saber detalls, i com va anar!!! i totes también .

Istar, necessites un kit kat de vegades eh jeje pero els fills et donen moltes satisfaccions no? Jo ja en tinc ganes!! Les meves invitacions les vaig marcar amb rotuladors plata i or. A ma.

Pykis, a vere si tens sort i aconsegueixes tancar el tema fotògraf :) ja veuras quin descans et quedará. :)

Nenetes!! per quan la quedada????? ::love:: ::love:: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Moltes Felicitats Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tu ja no pots anar a Fira Nuvis, tu a Petitalia!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 7:54 pm

Com estas lluneta???

I tu cuqueta??? Com estas????
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 7:59 pm

Nosaltre ja hem decidit quina sera (segurament) la canço dentrada al restaurant!!!

Quan la gent estigui sentada i nosaltres a punt, doncs que comenci a sonar i quan comenci el xumba-xumba entrar :) Magrada molt el que diu la canço, els hi vaig fer aprendre als nens de lacademia, jejejejeje

http://youtube.com/watch?v=j0VMtEoMafk

nuvia2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 06, 2009 8:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 06, 2009 8:00 pm

jajaja si vaig a la fra de nuvis es per acompanyarvos a vosaltres, per cotillejar i recordar l´any passat i per participar en tots els sortejos de viatges jeje i amb sort tenim viatge de celebració de l´any gratis jijiji

Al petitalia per suposat que anire!!!!! :p m´acompanyareu?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 8:01 pm

NO em surt ficar un video del youtube :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 06, 2009 8:03 pm

miriameta ha escrit:jajaja si vaig a la fra de nuvis es per acompanyarvos a vosaltres, per cotillejar i recordar l´any passat i per participar en tots els sortejos de viatges jeje i amb sort tenim viatge de celebració de l´any gratis jijiji

Al petitalia per suposat que anire!!!!! :p m´acompanyareu?

Si tenim entrades segur que hi anirem!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants