Autor: laiac » dt. oct. 06, 2009 10:02 pm

Autor: Giss » dt. oct. 06, 2009 10:04 pm

Autor: Giss » dt. oct. 06, 2009 10:21 pm

Autor: nur_jor » dt. oct. 06, 2009 10:22 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 10:42 pm
. No hi pensis (encara que se que es difícil) però ànimsss!!!!!!
ens veiem dijous, no??????? parlem...pre cert, com et trobes?????? petonets bonica!!!!!
Autor: blackmamba » dt. oct. 06, 2009 10:57 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 11:10 pm

Autor: estiu2010 » dc. oct. 07, 2009 6:16 am

Autor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:21 am
Giss ha escrit:Per cert... per les que no hi ereu... dissabte al matí m'agradaria que vinguéssiu a esmorzar a casa meva... així fem una quedada culinària... podem fer croissanets i palmeritas... què us sembla?
Algunes heu dit que no podieu, però les que vulgueu... ja em direu alguna cosa, ok?
Petonets!

Autor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:21 am
laiac ha escrit:Vosaltres creieu que haig d'estar mirant quins turerus venen a Calanda?????????? mareta meva!!!! si si el dilluns hi ha el Cordobés..........oooooooooooooooooooleeeeeeeeeeeeeeee...........bufffff, i jo a casa dormint!!!!!!
Nur....????????heu aclarit alguna cosa??? el josep no està treballant, sinó li hagués dit que tafanegés!!!!!
torseann.........qué feu?? que prepareu algo??? no t'ho he preguntat....que guai no??????
Giisssss el meu nen ja ha comprat l'hojaldre per la trena....a veure com surt per dissabte!!!!! i alguna idea per un cóctel facilet????? i baratet?????? tot i que aquest any molt d'alcohol no sé perque hi ha 4 amb criatures, i altres 2 que en busquen així qe....a veure si és més relaxadet!!!!!
blackkkkk, ja vas a fer nones???? jo també estic mig zombie!!!!
happiiiiiiiiiiiiiiii que no ens hem vist??????????????
muaaaaaaaaa

Autor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:23 am
nur_jor ha escrit:Hola boniques!
Com ha anat la quedada?
Jo no he pogut baixar... quina rabia m'ha fet lo del cotxe... us he passat mail explicant-ho millor. Que indignant!!
Gràcies estiu pel consell!! A veure si no es fan responsables ho intentarem encaminar per aquesta altra banda.
Quina merda setmana!! En serio, eh... estic super xof...
I dijous com us vaig dir tinc consell escolar... i tampoc detallets. M'ho van dir ahir per la tarda.
Ahir noticia del consell pel dijous, avui ratllada als cotxes... demà... que em passara demà??? Em fa por i tot pensar-ho!!!!!!!
Giss, dissabte quedada?? M'apunto!! Espero que no em passi res per acabar de rematar aquesta setmana tan "fantàstica..."![]()
Avui no estic gens animada... No sóc una bona companyia en aquests moments...

Autor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:24 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que tal esteu??? fa una estona que he arribat, però he anat a buscar el quadre que haviem demanat a casa la mare i ara ho estavem mirant a veure si estava tot correcte...i nenes....perfecte!!!!! ens agrada moltísssiimmm!!!!
Torsaeann....no em coincidit, i per cert, jo también necessito la teva adreça pq encara que m'ho vas ensenyar una vegada on vivies, doncs no m'enrecordo!!!!! Ahh!!! hem de portar alguna coseta???
Papallona....com va el torn de tarda????? el dijous que anaves de mati o de tarda???? venga ànims i ja veuràs com la setmana passa aviat. El Dijous ens veiem i parlem i et fiquem al dia, bè a mi también m'hauràn de ficar al dia en algunes cosetes....jejejeje
Black....ha sido llegar y marcharos, pero bueno, almenos ha sido un momento para veros y ya esta.
Nur....ànimsssss no et preocupis i ja veuràs com es sol.luciona aviat....Auquests crios d'avui en dia..... No hi pensis (encara que se que es difícil) però ànimsss!!!!!!
![]()
Giss...yo ya te he dicho que el sábado no puedo, ja us explicarè...però si la mayoría pueden, no pasa nada!!!!! ya quedaremos otro día, ok???? a descansar!!!!
Laiac.....QUE NO T'HE AGAFATTTT!!!!ens veiem dijous, no??????? parlem...pre cert, com et trobes?????? petonets bonica!!!!!
Tara....que tal les fregues?????? jejejeje. Recupera't.

Autor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:25 am
estiu2010 ha escrit:Ninetes bon sia men vai a treballar i estic morintme de son...zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
jo aqest dissabte em toca treballar aixi q no puc quedar...giss no agais la tortuga q si no me muero!!!!
Tara una pregunta laltre dia vas dir q avies anat a sopar a ca la peirona q tal es menja???i de €€€€???
Nur ja vai llegir el mail....
Bueno ninetes men vai cap a treballar fins la tarda ja no us podre dir res tingueu pietat de mi i no escriviu gaire,,,!!!
Un petonet

Autor: laiac » dc. oct. 07, 2009 7:39 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 8:23 am

Autor: tara » dc. oct. 07, 2009 8:24 am

Autor: estiu2010 » dc. oct. 07, 2009 9:16 am

Autor: laiac » dc. oct. 07, 2009 10:10 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 10:32 am
laiac ha escrit:Ninetes!!!!
Ja m'ha trucat el Josep.......tot i el dolor, no té res trencat ni res malament al pit, i a mun cunyat si que li fa mal el coll i a veure el què, perque en principi no té res
però ell encara li fa mal!!!!! m'ha dit que el seguro els hi posa un taxi i que marxaran d'aquí una estona cap aquí!!!!............
No plego perque ara no podria fer res........a les 2 en punt plegaré, paso de fer tarda i d'anar a anglès i ja faré tarda demà (o sigui que fins les 6 no plegaré, ja en
parlarem per com vaig a casa la torseann)...............i res......a esperar suposo..ell és molt tranquil pobrissó i no pateix, jo en el seu lloc estaria histèrica......tot i això, no sé si són dels nervis o que, que estic més marejada i més preocupada!!!! a més, un cop estan bé............no vull pensar amb el cotxe..........i en com s'ho farem!!!!
No res ninetes!!!
NUR.....ja ens explicaràs com ha anat tot i si heu fet alguna cosa més!!!!!
PAtunets ninetes!!!

Autor: tara » dc. oct. 07, 2009 10:44 am