"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 06, 2009 10:02 pm

Vosaltres creieu que haig d'estar mirant quins turerus venen a Calanda?????????? mareta meva!!!! si si el dilluns hi ha el Cordobés..........oooooooooooooooooooleeeeeeeeeeeeeeee...........bufffff, i jo a casa dormint!!!!!!

Nur....????????heu aclarit alguna cosa??? el josep no està treballant, sinó li hagués dit que tafanegés!!!!!

torseann.........qué feu?? que prepareu algo??? no t'ho he preguntat....que guai no??????

Giisssss el meu nen ja ha comprat l'hojaldre per la trena....a veure com surt per dissabte!!!!! i alguna idea per un cóctel facilet????? i baratet?????? tot i que aquest any molt d'alcohol no sé perque hi ha 4 amb criatures, i altres 2 que en busquen així qe....a veure si és més relaxadet!!!!!

blackkkkk, ja vas a fer nones???? jo també estic mig zombie!!!!

happiiiiiiiiiiiiiiii que no ens hem vist??????????????

muaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dt. oct. 06, 2009 10:04 pm

Per cert... per les que no hi ereu... dissabte al matí m'agradaria que vinguéssiu a esmorzar a casa meva... així fem una quedada culinària... podem fer croissanets i palmeritas... què us sembla?
Algunes heu dit que no podieu, però les que vulgueu... ja em direu alguna cosa, ok?
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dt. oct. 06, 2009 10:21 pm

Bueno guapis... marxo a mumir... na nit boniques! us estimo molt! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 06, 2009 10:22 pm

Hola boniques!
Com ha anat la quedada?
Jo no he pogut baixar... quina rabia m'ha fet lo del cotxe... us he passat mail explicant-ho millor. Que indignant!!
Gràcies estiu pel consell!! A veure si no es fan responsables ho intentarem encaminar per aquesta altra banda.
Quina merda setmana!! En serio, eh... estic super xof...
I dijous com us vaig dir tinc consell escolar... i tampoc detallets. M'ho van dir ahir per la tarda.
Ahir noticia del consell pel dijous, avui ratllada als cotxes... demà... que em passara demà??? Em fa por i tot pensar-ho!!!!!!!
Giss, dissabte quedada?? M'apunto!! Espero que no em passi res per acabar de rematar aquesta setmana tan "fantàstica..." :--(
Avui no estic gens animada... No sóc una bona companyia en aquests moments...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 10:42 pm

Ninetes....que tal esteu??? fa una estona que he arribat, però he anat a buscar el quadre que haviem demanat a casa la mare i ara ho estavem mirant a veure si estava tot correcte...i nenes....perfecte!!!!! ens agrada moltísssiimmm!!!!

Torsaeann....no em coincidit, i per cert, jo también necessito la teva adreça pq encara que m'ho vas ensenyar una vegada on vivies, doncs no m'enrecordo!!!!! Ahh!!! hem de portar alguna coseta???

Papallona....com va el torn de tarda????? el dijous que anaves de mati o de tarda???? venga ànims i ja veuràs com la setmana passa aviat. El Dijous ens veiem i parlem i et fiquem al dia, bè a mi también m'hauràn de ficar al dia en algunes cosetes....jejejeje

Black....ha sido llegar y marcharos, pero bueno, almenos ha sido un momento para veros y ya esta.

Nur....ànimsssss no et preocupis i ja veuràs com es sol.luciona aviat....Auquests crios d'avui en dia.... :star:: . No hi pensis (encara que se que es difícil) però ànimsss!!!!!! :-()-)

Giss...yo ya te he dicho que el sábado no puedo, ja us explicarè...però si la mayoría pueden, no pasa nada!!!!! ya quedaremos otro día, ok???? a descansar!!!!

Laiac.....QUE NO T'HE AGAFATTTT!!!! :-( ens veiem dijous, no??????? parlem...pre cert, com et trobes?????? petonets bonica!!!!!

Tara....que tal les fregues?????? jejejeje. Recupera't.
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. oct. 06, 2009 10:57 pm

Ninetes!!! al final encara no he anat a mumir.. he estat llegint un book que m'ha passat el jefe, ejejejeje.

Ara si q marxooooooooooooooo

us estimo molt guapes!!!!!!!!!!!!

nur, t'he contestat al mail!!!

molts ànims!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 06, 2009 11:10 pm

Ninetes...bona nit....vaig a dormirrr!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 07, 2009 6:16 am

Ninetes bon sia men vai a treballar i estic morintme de son...zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
jo aqest dissabte em toca treballar aixi q no puc quedar...giss no agais la tortuga q si no me muero!!!!

Tara una pregunta laltre dia vas dir q avies anat a sopar a ca la peirona q tal es menja???i de €€€€???

Nur ja vai llegir el mail....

Bueno ninetes men vai cap a treballar fins la tarda ja no us podre dir res tingueu pietat de mi i no escriviu gaire,,,!!!

Un petonet
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:21 am

Giss ha escrit:Per cert... per les que no hi ereu... dissabte al matí m'agradaria que vinguéssiu a esmorzar a casa meva... així fem una quedada culinària... podem fer croissanets i palmeritas... què us sembla?
Algunes heu dit que no podieu, però les que vulgueu... ja em direu alguna cosa, ok?
Petonets!

Jo si que puc venir¡¡¡¡¡¡¡¡
Però marxaré sobre les 13.00 que tinc pelu i bodorrio¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:21 am

laiac ha escrit:Vosaltres creieu que haig d'estar mirant quins turerus venen a Calanda?????????? mareta meva!!!! si si el dilluns hi ha el Cordobés..........oooooooooooooooooooleeeeeeeeeeeeeeee...........bufffff, i jo a casa dormint!!!!!!

Nur....????????heu aclarit alguna cosa??? el josep no està treballant, sinó li hagués dit que tafanegés!!!!!

torseann.........qué feu?? que prepareu algo??? no t'ho he preguntat....que guai no??????

Giisssss el meu nen ja ha comprat l'hojaldre per la trena....a veure com surt per dissabte!!!!! i alguna idea per un cóctel facilet????? i baratet?????? tot i que aquest any molt d'alcohol no sé perque hi ha 4 amb criatures, i altres 2 que en busquen així qe....a veure si és més relaxadet!!!!!

blackkkkk, ja vas a fer nones???? jo també estic mig zombie!!!!

happiiiiiiiiiiiiiiii que no ens hem vist??????????????

muaaaaaaaaa

El dijous explico oks?
Un petonet¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:23 am

nur_jor ha escrit:Hola boniques!
Com ha anat la quedada?
Jo no he pogut baixar... quina rabia m'ha fet lo del cotxe... us he passat mail explicant-ho millor. Que indignant!!
Gràcies estiu pel consell!! A veure si no es fan responsables ho intentarem encaminar per aquesta altra banda.
Quina merda setmana!! En serio, eh... estic super xof...
I dijous com us vaig dir tinc consell escolar... i tampoc detallets. M'ho van dir ahir per la tarda.
Ahir noticia del consell pel dijous, avui ratllada als cotxes... demà... que em passara demà??? Em fa por i tot pensar-ho!!!!!!!
Giss, dissabte quedada?? M'apunto!! Espero que no em passi res per acabar de rematar aquesta setmana tan "fantàstica..." :--(
Avui no estic gens animada... No sóc una bona companyia en aquests moments...

Ànims bonica¡¡¡ no m'agrada saber que estàs xof..... tu tranqui que veuràs que ja no et passarà res més dona¡¡¡¡¡
Un petonet i a veure com estàs avui.

T'estimoooo mooolt guapa¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:24 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que tal esteu??? fa una estona que he arribat, però he anat a buscar el quadre que haviem demanat a casa la mare i ara ho estavem mirant a veure si estava tot correcte...i nenes....perfecte!!!!! ens agrada moltísssiimmm!!!!

Torsaeann....no em coincidit, i per cert, jo también necessito la teva adreça pq encara que m'ho vas ensenyar una vegada on vivies, doncs no m'enrecordo!!!!! Ahh!!! hem de portar alguna coseta???

Papallona....com va el torn de tarda????? el dijous que anaves de mati o de tarda???? venga ànims i ja veuràs com la setmana passa aviat. El Dijous ens veiem i parlem i et fiquem al dia, bè a mi también m'hauràn de ficar al dia en algunes cosetes....jejejeje

Black....ha sido llegar y marcharos, pero bueno, almenos ha sido un momento para veros y ya esta.

Nur....ànimsssss no et preocupis i ja veuràs com es sol.luciona aviat....Auquests crios d'avui en dia.... :star:: . No hi pensis (encara que se que es difícil) però ànimsss!!!!!! :-()-)

Giss...yo ya te he dicho que el sábado no puedo, ja us explicarè...però si la mayoría pueden, no pasa nada!!!!! ya quedaremos otro día, ok???? a descansar!!!!

Laiac.....QUE NO T'HE AGAFATTTT!!!! :-( ens veiem dijous, no??????? parlem...pre cert, com et trobes?????? petonets bonica!!!!!

Tara....que tal les fregues?????? jejejeje. Recupera't.

Et passo un mail oks?
Com estàs?
Donc res fins dijous¡¡¡¡¡ fins demà¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 7:25 am

estiu2010 ha escrit:Ninetes bon sia men vai a treballar i estic morintme de son...zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
jo aqest dissabte em toca treballar aixi q no puc quedar...giss no agais la tortuga q si no me muero!!!!

Tara una pregunta laltre dia vas dir q avies anat a sopar a ca la peirona q tal es menja???i de €€€€???

Nur ja vai llegir el mail....

Bueno ninetes men vai cap a treballar fins la tarda ja no us podre dir res tingueu pietat de mi i no escriviu gaire,,,!!!

Un petonet

Que tinguis un bon dia de feina¡¡¡ espero que et passi rapidet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 07, 2009 7:39 am

Nineteeeeeeeees!!!! bon dia.....bé, això de bon dia!!!

Avui un dia més, m'he aixecat fatal, i a sobre, arribo a la feina i........em truca el Josep...ell i mun cunyat anaven al Rovelló a Cantavieja i..
a l'alçada de Vinarós, un cotxe en una recta se'ls hi ha tirat damunt....ara els portaven en ambulancia a l'hospital perque es veu que els hi ha
saltat l'aibag, el cotxe està destrossat i a ell li feia mal el pit i a mun cunyat el coll..............neneeeeeeeeesss!!!
he trucat a ma germana i estava tremolant, i jo estic per marxar cap a vinarós, però ja m'ha dit el josep que esperi, que a veure si el seguro
els porta amb taxi i ens veiem a casa!!!!!!!!!!!!!!!!!

i fins aquí no sé res més, tic tremolant, nerviosa, i pitjor de com m'havia aixecat!!!!
A veure què més ens diuen!!!

PAtunets ninetes.....ultimament, no hi ha gaire sort!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 8:23 am

LAAAIAAAACCCC!!!!! que dius ara???????? ostres....a veure.....Tu ja has parlat amb el Josep, no????doncs saps que ell està bè....així que tranquilitzat
i espera't a que ell arribi a casa....no obstant, si estàs així marxa del treball....tens el teu dret i més sapiguent el que ha passat nena...
Arribes a casa i et prens alguna coseta....i esperes a que arribi ell.
NECESSITES QUALSEVOL COSETA???? JO ESTIC A CASA NENA....I TINC EL MATI LLIURE....NO DUBTIS EN DIR-HO!!!! ves informant nena i sobretot
TRANQUILITZA'T QUE TOT ANIRÀ BÈ!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 8:24 am

Hola ninetes!

Entre ahir i avui!

Laiac, nena com que no saps res mes! Jo marxava pitant! i cuan el teu home estigui a casa tu plegues i vas amb ell,
nena espero que no sigui res, ja ens aniras informant! I tranquilitza't vale? si necessites res ja saps on som!

I tu nur tambe, a veure si us diuen algo durant el dia!

A totes les demes que vagi be!

parlem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 07, 2009 9:16 am

ninetes primer de tot perdo xq x culpa meva aixo es llarg.....com un dia sense sol!!!

Segon laiac suposo q deus esta marxant cap a casa ja!!xq almenus esperar al josep a casa x si li conve alguna cosa...

Tara dissabte fan una cosa alcover q nose q es...q es la cursa d'ornis????

Tara elxa q anireu a la girasol????jo suposo q si a veure si coincidim!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 07, 2009 10:10 am

Ninetes!!!!

Ja m'ha trucat el Josep.......tot i el dolor, no té res trencat ni res malament al pit, i a mun cunyat si que li fa mal el coll i a veure el què, perque en principi no té res
però ell encara li fa mal!!!!! m'ha dit que el seguro els hi posa un taxi i que marxaran d'aquí una estona cap aquí!!!!............
No plego perque ara no podria fer res........a les 2 en punt plegaré, paso de fer tarda i d'anar a anglès i ja faré tarda demà (o sigui que fins les 6 no plegaré, ja en
parlarem per com vaig a casa la torseann)...............i res......a esperar suposo..ell és molt tranquil pobrissó i no pateix, jo en el seu lloc estaria histèrica......tot i això, no sé si són dels nervis o que, que estic més marejada i més preocupada!!!! a més, un cop estan bé............no vull pensar amb el cotxe..........i en com s'ho farem!!!!

No res ninetes!!!
NUR.....ja ens explicaràs com ha anat tot i si heu fet alguna cosa més!!!!!

PAtunets ninetes!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 10:32 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!

Ja m'ha trucat el Josep.......tot i el dolor, no té res trencat ni res malament al pit, i a mun cunyat si que li fa mal el coll i a veure el què, perque en principi no té res
però ell encara li fa mal!!!!! m'ha dit que el seguro els hi posa un taxi i que marxaran d'aquí una estona cap aquí!!!!............
No plego perque ara no podria fer res........a les 2 en punt plegaré, paso de fer tarda i d'anar a anglès i ja faré tarda demà (o sigui que fins les 6 no plegaré, ja en
parlarem per com vaig a casa la torseann)...............i res......a esperar suposo..ell és molt tranquil pobrissó i no pateix, jo en el seu lloc estaria histèrica......tot i això, no sé si són dels nervis o que, que estic més marejada i més preocupada!!!! a més, un cop estan bé............no vull pensar amb el cotxe..........i en com s'ho farem!!!!

No res ninetes!!!
NUR.....ja ens explicaràs com ha anat tot i si heu fet alguna cosa més!!!!!

PAtunets ninetes!!!

Ostres....menys mal!!!!! tu no pensis en el cotxe pq el que importa ara és ells estiguin bè, ok?????? T'has près alguna coseta per tranquilitzar-t'he???? venga ànims i ja ens explicaràs!!!! ok???? si necessites alguna coseta...ja saps....
Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 10:44 am

Ostres ninetes quina setmaneta que portem!

Laiac el mes important es que ells estan be i el cotxe dons a la peugeot, que el meu nen us el deixara niquelat!
I per dema no pateixi que ja et passarem a buscar a l'hora que sigui!

Happi, que tal va el mati!

Nur, ja sabeu alguna cosa!

Si no tinguessim cotxe ens estalviariem la meitat dels disgustos!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants