"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 07, 2009 10:49 am

ninetes m'he aixecat fa poket.. kina nit!

nur t'he contestat via mail... kina mala sort.. es que es tan irreal...

Laiac tia.. que fotut aixo del josep.. jo der.... pero per lomenos ja li han fet les proves.. guapi quan puguis marxa de la feïna a mimar al ninotet..
l'airbag surt amb tanta força que li fara mal una temporadeta.... te blaus? bueno suposso que ja li hauran mrat tot! animus wapi i qualsevol coseta
jo aquesta tarda estic a urgències... aix... mareta pero ells segur que tenen un bon seguro.. i com se l'han menjat es que flipo.. hii ha cada un!!!

molta força bunika! si te quedes engarrotada o algu diga-m'ho i dea et porto un collarín... aixxxxxxxxxxxxxxxx

petons a totes!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 07, 2009 10:52 am

Doncs si, no haurien d'existir els cotxes........i amb respecte per tots els iaios però a partir de segons quina edat tampoc haurien de conduir!!! ha estat culpa d'un iaiete que entrava cap al tros o on fos, però que portava l'intermitent a la dreta, i ells només adelantar-lo va i se'n va perque si cap a l'esquerra.....sort que li han donat darrera sinó se'l carreguen........i a sobre era de nit encara i resulta que han tocat dos cotxes més.....o sigui que eren 4 allí.......aix pobrissó el meu nen, ara el tornaré a trucar
a veure si ja estan pujant!!!!!!

Gràcies ninetes per preguntar per mi i per ell...........sou un sol, les millors!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 11:01 am

Hola Tara...doncs aqui estem...preparant feina...jejejej.
La veritat esk una mica xof...suposo que serà el dia....però bè...res comparat amb el de la Nur i la Laiac...però anirem fent. I tu que tal el braç??? millor????

Laiac...el cotxe...ara no importa!!!! i sinó tenim al xapista de la Tara...jejejej. Tara tu ahir ho deies de bromalo del bloc de pisos, però esk podriem muntar entre tots una una companyia on es poguèssin oferir tot tipus de serveis...ens fariem d'orrrrrr!!!! jajajaaja. Vinga una miqueta d'humor al matí, no????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 11:45 am

Happi, Tens tota la rao!
Podriem fer la primera pela! El meu nen es molt manetes i com que li agrada fer totes aquestes coses! t'imagines!

Laiac, es que els yayos, no veas, es creuen els reis de la carretera!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 07, 2009 12:19 pm

bueno...
i com es resenta el dia.. jo a les 15hs. començo a treballar.... així que ja no me donará temps a casi res!..
demà hi serem totes??
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 12:27 pm

Ninetes...jo también marxo pq vaig a dinar i desprès començo classes. Fins a la nit no torno!!!!!! parlem a la nit ninetes i esperem que la tarda vagi millor que el matí, no???? doncs res....un petonàs a totes boniquesss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 07, 2009 12:34 pm

HAppiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! no estiguis xoffff eeeeee...........això és el temps, que hauria de fer fred, i mireu quina calor que fa....jo crec que això em mareja encara,
tot i que també tinc sensació de fred a vegades i jo i la meva jaqueteta anem a tot arreu...jijijij, però ÀNIMMMMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUU!!!!!!!!

Tara..........el teu és un manetes???? el meu és una manases, més ben dit, ja no ho prova pobrissó.........per això no penja ni un quadre..........jjijijjiji

Sabeu que ja han arribat a casa??? d'aquí 30 minuts ja plego i vaig directe cap a casa......(avui els sogres el vindran a veure....ejem ejem) ell ha de reposar, i el
cotxe...crec que anirem d'enterro........!!!!

Papallonaaaaaa,a les 3 ja ens abandones???????? colta una cosa....ho he trobat molt fort........aquí si demanes les radiografies que has fet a urgències te les donen??
et fan pagar algo????? a ells els hi han fet pagar 6 euros per radiografia......jo ho trobo fort eeee...vaja....m'ha deixat parada més ben dit!!!!!!

estiuuuuuuuu....al final m'he quedat a la feina, però no he anat a anglès, sinó plegaria a les 3:15, ni faig la tarda, ja la faré demà!!!!coltaaaa i que ahir vas dir algo de ta germana i el bateig...jo no hagués dit res...jijijij....el teu dia és el teu dia!!!!!!!jijij tot i això.....clar, es que en el teu cas si que hi haurà tan una familia com l'altre no???

giss........elxaaaaa..........blackkkkkkk.........nurrrrrr..........torseannnn!!!!!!!!!!

PATUNETS A TOTES NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 12:48 pm

Bueno ninetes, ja em queda nomes 10 minutets per anar a dinar!!!!!!!!!!!!!!!!

I despres a tornar al tajo, em fa una peresa aixo de treballar tambe per les tardes
i a sobre per dues hores, amb lo be que ens aniria fer de 8 a 15, seria la dona mes feliç del mon!
A veuri si araa que s'ha de pactar el conveni surt el tema i es discuteix!

Bueno ninetes despres de poser-vos al dia de les meves refleccions, marxo cap a dinar!!!!!!

Parlem mes tard!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 07, 2009 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 07, 2009 12:48 pm

Hola boniques!

Estic a l'escola que tinc vigilancia aquest migdia i he entrat per posar-vos al corrent de tot i em trobo
això de la Laiac!! Nena! Pero quin susto!! Jo tambe penso que si no tinguessim cotxes ens estalviariem
la meitat dels disgustos!!! Ells estan bé, oi? això és lo positiu!! Molts ànims guapissima!! I si tu sents que
necessites estar amb el teu nen ves-hi, que tu tens els teus drets i a la feina no et poden dir res!
Laiac si necessites algo ja diras! Estic aquí pel que necessitis! Per cert, com et trobes?

Pel que fa al tema de les ratllades s'ha resolt més aviat dels que ens pensavem totes!! Avui ha trucat la
mare de la nena dient que el seu seguro se'n fa responsable de tot! La nena ha cantat i el seu seguro ho
cobreix... Ens hem quedat totes que no ens ho podiem creure! Dintre el que cap hem estat de sort...
Ah!! I avui al matí ha sortit un altre cotxe amb ratllades!! La mare d'un altre alumne de l'escola... i el seu cotxe era nou!!
Només té 12 dies!!! En total 9 cotxes ratllats!!! Que fort!!! I compta que no vagin sortint més cotxes amb
la famosa firma de la nena...
Ara hem de començar amb el papeleo i a arreglar els cotxes!!
Moltes gràcies per les vostres respostes als mails i els vostres consells!! Sou les millors!!

Happi, he llegit que estas xof... que et passa? Amunt els ànims!!

Tara, com va el braç? Millor amb les fregues??

Giss, Papallona, Estiu, Black, Torsaeann, Elxa!! Com va tot? A la tarda em posaré al dia de tot!! Ho prometo!!!

Un petonet per les ninetes més guapes del món!!! Muas!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 3:02 pm

Nur, que be que s'hagi solucionat tant rapid, ara que no veas amb la nena, lo que li cal "es mano dura"!

Happi, ja estas millor?

Laiac, que tal el nen i aquesta tarda mimitos a tope!

Papallona, ja estaras treballant, espero que et vagi be la tarda!

Gis, elxa, black, estiu i torsaeann, ens veiem dema?

Ninetes parlem mes tard que he de sotir de la ofi a una visita d'obra i a fer de fotografa!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 07, 2009 4:00 pm

Bueno nur almenus la nena a dit la veritat...vaia tia quina firma mes xula un cargol!!!!jijijiji!!!Ara aniran sortin cargols x tots els cotxes!!!jijijiji!!!

Laiac q be almenys ja esta a caseta.....i si nomes a sigut el susto encara q ell sen de lautoritat no aura tingut ni susto i rapid aura senyalitat etc etc!!!!jijijijiji!!!

Tara dons si q es cert x ana 2 ores a la tarda podrieu fer jornada continuada o una setmana partida i una setmana sencera!!!

Les altres ninetes q vagi molt be avui x casa la torsaeann o era dema???

Jo ja me decidit am el viatge anirem a Australia i a Tahiti avui a vingut un company q i a estat i ja estic mes segura del q estaba i si es car dons es car si cal em posare a la cantonada q es lunic viatge q fare ja q el noi es un agarrat ja no en farem cap mes...!!!jijiiji!!

Ninetes vai a llegirme alguna cronica q aigi vaig agafan idees i aixi plorare una estoneta...!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 6:03 pm

Hola ninetes, per fi s'ha acabat el dimecres!

Elxa, yo seguro que ire a la dursa d'ornis, vas a estar por alli?

Estiu, et penjo el link de la programacio de la fira!

Gis esta mañana te he visto, en la rotonda, no te has dado cuenta!

Laiac, que tal esteu?????????????

Papallona, deus tenir molta feina, no?

Black, que tal !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, ja estas mes tranquila?

Torsaeann, dema a casa teva guaiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Happy, com portes la tarda?

Ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. oct. 07, 2009 6:04 pm

Ho has de buscar al final de la pagina!

http://www.alcover.oasi.org/noticia.php?id=1119
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 07, 2009 6:27 pm

Ninetes qina calor q tinc...ufff i aixo q tenim laire engegat xo....bufff.....

Ara mu miro tara xo explica el q es cada cosa???esq nose q es lo de la cursa drnis i ma cridat l'atencio....

Nosaltres som fixes de la girasol!!!!bueno jo ell i va obligat igual q jo vai obligada a F135!!!jijijijiji!!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 07, 2009 7:30 pm

Bona tarda!!

Com esteu per aqui? Ja m'he posat al dia! Per fi!

Laia, que tal està el teu nen i el teu cunyat???? I tu que tal? Com et trobes?

Papallona, que tal la feina?

Black, i tu? També enfeinada no? Entre la feina i les classes... Tu pots amb tot!

Tara, Elxa i Estiu, així que de festa per l'Alcover, eh!! Hi actua la Girasol? A mi m'agrada molt com ho fan! Segur que us ho passeu molt bé!

Estiu, ja teniu viatge decidit?? Enhorabona!!

Torsaeann, ja tens tot preparat per començar a fer detallets? Escolta, sereu tan treballadores que els fareu tots en una tarda, o hi hauran més dies per poder-ne fer? Que a mi m'agradaria! I si en feu un altre dia m'hi apuntaria!! Ais... vosaltres fent detallets i jo passant acta... Ara ho acabo de repassar tot! He llegit l'acta dues vegades en veu alta per aqui a casa. Em posa molt nerviosa haver-la de llegir davant de tots els membres del consell!! Quina vergonya!! Jo llegint i tothom mirant-me!!!! :star:: Glups!!! Segur que se m'enganxarà la llengua en moltes ocasions... jorl!!!

Happiness! Com estàs? Com estan els ànims? Millor?

Giss, continua en peu lo del dissabte? Eis!! Farem una tortuga?? Si! Si! Si! Com va a la feina? Que tal amb els nens?
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 07, 2009 8:25 pm

Ninetessssssssssssss!!!!

entro un momentet per posar-vos al dia, per donar-vos molts petons, i per dir-vos que sou genials, que gràcies a vosaltres aquest matí he estat més tranquil·la, i no se m'oblida...........li he explicat a una amiga a les 9 del matí i fins la tarda no m'ha preguntat res més.....i vosaltres, allí us he tingut, li he explicat al josep i diu que sou una passada!!!!!

el meu nen segueix amb algun malestar al pit....li he fet mimitus, després han vingut els sogres, i mun cunyat, i després hem anat un moment a reus al seguro i al taller.,............cabroncetes, no li donaran ni cotxe de substitució, i això que el té a tot risc.....i de que l'arreglin.....fins demà que no arribi el cotxe res de res!!!!!(encara està a vinarós).........

la veritat és que pobret, és molt tranquil i callat, però ara fa un moment m'ha dit que estava molt desanimat, que ha estat xungu!!!!!

ara niré a sopar amb ell, a veure si després em puc conectar una mica..........

NUR...perdona per no haver-te dit res perque ho teu és una gran noticia.......la nena ho ha reconegut, la mare també, i el seguro......però que no la deixin més suelta porai!!!!!!!!

parlem després..........UN PETÓ ENORME DE PART DELS DOS!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 8:42 pm

Ninetess....com esteu????

Doncs acabo d'arribar a caseta i res....no he volgut anar al gym pq venia de Reus baldada....jejeje. Abans de tot, gràcies per preguntar...avui ha sigut un dia així "raro" com el dia, però he anat a casa dels papis i ja estic millor, pq el papi no parava de tallar-m'he pernill que estava :yium:-) jejejeje.

Tara...com portes el teu braç??? avui también toquen fregues???? ...per cert, he vist el programa de les festes....ara quan arribi ell ho mirarem...i potser ens escapem...ho parlarè amb ell i si ens animem....

Laiac...pel que veig tot millor, no???? m'alegro molt nena...i tu estàs més tranquil.la???? jopeta....a més del que tu tens passa això... :-()-) apa per a tots 2 wapetonnsss!!!! i a recuperar-se
Elxa...no paras ehhh!!! venga que mñn ya te puedes poner al dia tranquilamente, no?????? mñn no nos vemos en casa de Torsaeann.... :-( bueno...lo mismo que a Tara...que si nos escapamos a la feria os lo digo, vale????

Papallona....com ho portes??? venga que demà ja és Dijous i ja falta res per a finalitzar la setmana..... *.-o-o.*

Estiu...a Australia???? quina casualitat...nosaltres ho estem plantejant de canviar el viatge....Ho vam estar parlant ahir...i si no optem per USA possiblement ens decidim o per Australia o Nova Zelanda!!!!!!ja us explicarè el que hem parlat....

Nur....que bè el que expliques, no????? jo penso que la dona ha vist que l'havia cagat en deixar a la nena sola i que sela podia jugar si no donava la cara....no????? doncs mira que bè....Ahir em vas dir que ho veies xngo que t'ho arreglèssin i mira.....sol.lucionat!!!! FELICITATSSS!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 07, 2009 8:48 pm

Ninetes....anirè a fer el sopar i per un dia que arriba i estic a casa...vaig a preparar alguna coseta. Ja fins demà no em conectarè, ok???? així que passeu totes una bona nit i res....només dir-vos que sou geniaalllsss!!!!!!! :-///:
Parlem demà i ens veiem demà....Si algun vol que vagi a buscar-la o qualsevol coseta....die-m'ho que no tinc cap problema....

Bona nit boniques ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. oct. 07, 2009 9:31 pm

Hola boniques!!! no he pogut connectar-me en tot el dia!

Laiac! em sap molt de greu el que li ha passat al teu nen amb el cotxe... espero que estigui millor... ànims! i un petó molt gros per tots dos!

Tara, estás mejor del brazo no? aix a ver cuando llega el pedido de julio! tengo unas ganas!

Torsaeann! demà arribaré una mica tard, sobre les 19.45 o les 20.00 espero que encara esteu per allí...

Nur! m'en alegro de que tot s'hagi arreglat! un petó bonica! Al final lo de dissabte no podrà ser... perquè resulta que a ell li han donat festa... i prefereixo que sigui un dia que no estigui ell per casa, per si parlem cosetes de la boda, o el que sigui... ja quedarem un altre dia a casa meva eh? queda pendent la quedada culinària... Per cert! la meva mare m'ha promés que farà la tortuga gertrudis pel dia 1 de novembre... Estiu! ja saps! si la vols probar hauràs de venir al dinar!

Bueno, un petonet a totes boniques meves... us estimo molt! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 07, 2009 9:32 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!

entro a saludar, xq avui no he tingut temps de res!!!

Laiac!!!!!!!!! ostres, em sap greu lo que ha passat!!! però me n'alegro de que només hagi estat un ensurt... espero que el josep es recuperi aviat!!!

I Nur!!! quina bona notícia, no?? me n'alegro de que finalment hagi sortit tot bé!! menos mal!!

I la resta de ninetes que tal??

Em sap greu no poder estar més estoneta per aquí però me'n vaig a mumir ja, q demà tinc classe fins les 9!!! i he de descansar una mica i recuperar!!!!

Us estimo molt ninetes meves!!!!!

Un peto molt gros!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants