"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 9:43 pm

Bones ninetes¡¡¡¡
Laia, estic contenta que no hagui sigut res.
Nur, no et preocupis que tenim molta feina amb els detalls i tindrem varies quedades¡¡¡¡¡¡¡¡
Totes les altres ens veiem a casa demà, ja vindreu oks?

Mil petonets i fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 07, 2009 9:59 pm

Estic ara mateix amb unes ganes de plorar....quina ràbia.....aquestos homes.......
Demà parlem....
Bona nit.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. oct. 08, 2009 7:17 am

Hola boniques bon dia.
Espero que tinguem un bon dia i les que vingueu ens veiem aquesta tarda¡¡¡¡

A veure com quedarà tot....estic una mica nerviosa pq no se si quedarà bé......bueno ja farem alguna coseta¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

Us estimooooo
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 7:27 am

Bon dia ninetes!

Bueno sembla que poc a poc, les coses van tornan a la normalitat!

Bueno, aixi qui serem a casa de la torsaeann??

Gis, papallona, de la comanda no en se res, em va dir que sortia dilluns, pero no se res mes, li vaig dir que em dones la referencia, per poder fer el seguiment de la comanda, pero la noia que te que deu fer de secretaria es com una mica tonta, pero avui trucare!

Ninetes jo si voleu dissabte estic sola a casa, si voleu venir, aixi la gis ens pot fer les classes de cuina, jo com volgueu, sino quedarem en algun lloc?
Jo estare sola, que el nen te feina!

Bueno ninetes, sabent que lo de la nur està arreglat i que lo de la laiac esta en ello, podem estar contentes, molts petons a totes!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 08, 2009 8:18 am

Bon dia ninetes ja vei q avui ja estat tot en ordre...i esperem q seguixi aixi!!!

Jo men vai a la duxa i a la esteticient....q tinc uns pels tan llargs q quan camino els arrosego!!!jijijijijij!!!

Happi vosaltres tamb???jo esq fa temps q o diem volem fer australia i tahiti xq les ores de vol q en son 30 i pico ens feien mol de pal xo esq air quan aqell ome em va explicar totes les coses q jo ja avia llegit o vaig decidir...mesigual q el viatge valgui 5000€ xq se q no tronarem a viatjar mai ja q a ell no li agrada gaire....aixi q aprofitarem x veure la barrera del coral, cairns, melbourne etc etc i despres de 16 dies molt mogudets fen un tomb x tota la illa cap a tahiti a relaxarnos 6-8 dies mes!!

Tara i vosaltres ja teniu el viatge???Quines ganes q tinc de q arribi el gener....

Air vai estar llegint croniques del 2009 i ni an de xules....

Laiac men alegro q es trobi mitjanament be i lo del cotxe o trobo molt fort truque al seguro...i mes tenint el cotxe a tot risc...xo una pregunta on anaven al rovello???esq tinc curiositat xq nosaltres sempre anem cap als pirineus i ma fet gracia q ells anaven cap al sud!!!

Torsaeann quina enveja jo tmb vull poder qedar un dia x fer detallets dels teus...en tinc ganes...

Elxa cuando venga de la esteticient provare de acer una rosa goma eva q ja compre todo en abacus lo unico q me falta es el palo!!!!

Giss eso es xantage....nose q aremos xq a el le da muxa verguenza....xq unos cuantos ya se conocen i llevan ventaja i se encontraran comodos xo los q no conocen a nadie o no tienen verguenza o nose xo el mio es un poco bastante vergonzoso....!!!!

Papallona li haig dexplicar a un amic del castells qi es el teu nino xq sapiga q et conec i nose com expllicarli li dic el nom xo em diu q no sap.....

Nur no et posis nerviosa q no set menjara ningu!!!

Black descansa una mica entre feina i estudis.....
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 8:22 am

Bon dia ninetes! ahir vaig sortir tard de la feïna i no vaig parar en tota la tarda... estic KO

a vere.. Laiac no tinc ni idea de lo de les radiografies.. mes bendit.. no sabia que feien pagar... a mi no m'ha fet pagar mai... nu se...

Tara .. bueno doncs ja donarà senyals de vida el julio... aix aix.. kines ganes.. com està el teu braç!!!.. neni i això de treballar 2 horetes per la tarde!! ja m'agradaria a mi tenir el teu horari jijijiji

Elxa es veritat avui al final tens consulta.. jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo doncs no ens veurem!! mmmmmmmmm com va kedar la coca???????????????????

estiu.. tu i jo desconnectades de tot jejej... ens han di ficar al dia!!!! i jo dissaabte treballo 24 horesssssssssss diossssssssssssssssssssss

Giss.. jo marxaré a les 20 hs de casa torsaeann... a vere si ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ehhhhhhhhhhhh

Torsaeann.. ja he ist el mail! gracies!! a kina hora el final kedem?????????????

Happi!!!!!!!!!!!! no pares tampoc.. ehhhhh... bueno ahir soparet.. mmmmmmmmmmm i postre no???????????? jijii espero que hagis descansat!

Black nena jo a saco amb la feïna.. tu que tal vndras avui?

Nur! kina alegria lo de que s'encarregui el seguroooooooooooooo kina sort nena!! pq sino.. puffff

Bueno ninetes he pensat que aquesta tarde portaré mostra de detalls.. que crec que no ho heu vist totes! i així también hem doneu idees!!!! torsaeann... hem de comprar algo??? et falta algu?????? segur q quedarà superxulu!!! jijij

molts petunets bunikes que tinc unes ganes de veurer-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yuju!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 8:32 am

estiu wapi! segur que el coneix... estava a la junta.. bueno ja et donaré mes dades i sobretot el cognom.... suposo... jejej... el teu amic porta molt de temps.. pq el ninotet fa + de 10 anys... segur que sap ki es!! mua!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 8:40 am

Papallona nena a quina hora aniras cap a casa de la torsaeann??????????????

Es que noticion (que avans no hi he pensat!)el nen aquesta tarda va a comprar-se el tratje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I llavors anem a sopar a casa seva i si papallona pogues venir amb tu! Aixi no tindriem els 2 cotxes, nena si et va be ja em diras alguna cosa, sino no pateixis!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 8:43 am

Happi nena, que el 24 ja no son festes al poble del nen, i jo empenyada en que eren aquest cap de setmana!
Aixi que si el nen no te caçera, ja et trucare!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 8:49 am

tara ha escrit:Papallona nena a quina hora aniras cap a casa de la torsaeann??????????????

Es que noticion (que avans no hi he pensat!)el nen aquesta tarda va a comprar-se el tratje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I llavors anem a sopar a casa seva i si papallona pogues venir amb tu! Aixi no tindriem els 2 cotxes, nena si et va be ja em diras alguna cosa, sino no pateixis!!!!!!!!!!

si nena i tant que et passo a buscar!. et faig perduda quan arribi i kedem a la cantonada aquella... doncs no se.. que he d'estar a les 18hs??????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 8:54 am

ninetes!
estic intraquil.la he estat somiant tota la nit amb vesits! .. serà una senyal... ahir a la feïna em van fotre canya diuen que estic molt trankquil.la....i que no falta tant!.. suposo que em va remoure algo per dincs i m'ha condicionat.. i ale tota la nit veient les col.leccions en els meus somnis.. jajajajja
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 8:56 am

uff.. Tara doncs avui es un gran dia!!!!!!!!!!!!!!!!!
el ldia del trajeeeeeeeeeeeeeeeee.. ufff uffff.. kins nervis... i on se'l mirarà.. es top secret per tu o no????????????????

que està nerviós????????????????????? jiji que guaiiiiiiiiiiiiiiiiii.. tia es que falta no res!!!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 8:58 am

Ninetea, avui plego a les 5, aixi que no se si alla a les 5.15 o 5.30 et va be??????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 8:59 am

ara estava pensant en la cançó d'entrada al banquet.. no m'agrada cap!!! ja l'heu decidit!!!!?????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 9:01 am

tara ha escrit:Ninetea, avui plego a les 5, aixi que no se si alla a les 5.15 o 5.30 et va be??????????

si que em va bé... a les 17.10+- surto de la nou i vaig cap allí!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 9:02 am

Dons jo li he dit que vagi al Jofre o al Queralt, a tarragona, pero no se, ha fet plans amb la seva mare i la seva gremana, no vol que el vegi, com ell no ha vist el meu!!!!!!!!11

Espero que no agrafi una cosa brillant, ni res raro, ja li he dit que agafi un tratje classic, pero ja veurem!

Dons nervios, no, almenys jo no li vaig notar, pero ja li he dit que s'ha de comprar tambe les sabates, la roba interior, etc!

Ja us dire que tal li ha anat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 9:04 am

Vale nena, ets un solete!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::

Dons cuan estiguis passant per la uni em fas una perdi i t'espero a la cantonada de dalt!

Dons no et capfiquis que per aixo encara es aviat, ara escolliras unes i despres en sortiran un munt de xules!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 08, 2009 9:07 am

okis.. ja et fare perdida...

Bueno ninetes!! ja em desconnecto... vaig a fer coses a casa.. que ho tinc que no veas! després de dinar em connecto!!!

molts muakis!!!!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 08, 2009 9:25 am

Nineteeeeeeeeessssssss!!!!!!! BOn diaaaaaaaa,,,,,,,,

Avui he estat de xarrera amb una companya fins ara casi..........i això que tinc feina, pro mira........!!!!!

uixxx quin munt de coses........per on començo????
Jo ho de quedar avui no sé com ho tinc i encara no puc dir res.....el meu nen està sense cotxe i no sé si l'hauré d'acompanyar al mecànic, perque avui li arriba el cotxe, o hi anirà ell amb mun cunyat, tot i que no crec perque no es pot moure.....jo encara que sigui tard, espero poder passar.......us aniré informant, o faré un truc a la torseann....això si, em toca treballar ja que ahir no vaig fer la tarda!!!!!!

estiuuuuuuuuu..................no diguis que tindrieu vergonya perque tots estem en condicions diferents, si que n'hi ha que es coneixen, però el meu no coneix a ningú...i jo tampoc.....i VENIU A CASA NOSTRA!!!!! així que no siguis ruc si és per això.....pos et quedaràs sense GERTRUDIS....alaaaaaaa

Gissss ostressssssss, jo que di cque si el meu nen no s'animava a anar a Calanda que guai perque així podria venir dissabte....però a veure com té el ànims!!!!!!

Happiiiiii.....tu també australia i tot això...........alaaaaaaa....la veritat és que jo sóc d ela opinió que si ara podeu tenir els "cuartos" feu un bon viatge, que després....mai se sap, i la lluna de mel és l'excusa!!!!! endavant..............

snif snif....la polinesia era el meu somni!!!!! :-( :-/

nurrrrrrrr...............ànim que segur que parlaras bé davant de tothom, tu li fots morro, quatre crits i després et sortirà tot bé-.......qie tothom ja et deu coneixer no????

Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaa...........no facis cas de ningúuuuu....no és tard ni molt menys....mareta meva, tens un munt de temps per mirar-te el vestit!!!!!!! i ja està bé mirar col·leccions però...........NO CAL QUE HI SOMIIS!!!!!!!!!jijjiiji

Parlant de col·leccions, al fina si que és confirmat que marxem el finde del TOT NUVIS.......us apunteu a anar-hi el divendres???? així jo podré venir!!! i els altres dies aneu amb els vostres ninotets!!!!

Taraaaaaaaaaaa..........avui trajeeeeeeeeeeeeee!!!!!iupiiiiiiii............si si, tu amenaça'l que res de brillantina ni res raro eee.........jijijijiji un novi la mar de normal i guapo ha de ser.........aixxxxxxxxxxx quina iluuuuuuuuu!!!!!!! si si, i la roba interior també eeeee, sobretot........uns calçotets ben sexis......(el meu nen eren negres i ja està)jijijijiji........
Per cert, i el braç com el tens?????????

elxaaaaaaaaaa, no ens veurem avui????????????? jopetaaaaaaaaa que treballadoraaaaaaa........pos et volia fer unes preguntes sobre unes coses que.....si cas t'envio privi!!!!
ahh per cert, ahir vam estar mirant el programa dels bandolers, que si no marxem a verue si el nen s'anima per fer algo!!! tot i que ahir pobre estava molt xof!!!!!!

black.....avui podràs venir??? es que em perdo!!!!.....sinó a veure un altre dia!!!!!! aviadet!!!!

i torseann.........ànim eeeeee, tots els homes són igual, ja ens explicaràs vale nineta??? que AVUI DETALLETSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Ninetes, m'estic palntejant demà demanar-me festa i estar amb el meu nen.......nu sé.....a la m....la feina!!!!
apa que.........després del rotllo torno d'aquí un ratet!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 08, 2009 9:48 am

Taraaaaaa avui va a mirarse el tratje????q guaiiiiii pregutnali si vol q les ninetes l'aconsellem una miqueta...jijijijijiji!!!!!!i dius q no estaba nervios????segur q si xo es va fer l'home!!!!!q be nena ja tindreu tots dos roba x la boda....xq mira q ens a costat q trobessis vestit!!!

Laiac jo festa no en demanaria trucaria i diria q estic malalta q tas marejat molt etc etc no malgastis un dia de festa!!!!!jijijiji!!!

Papallona ell fa poc un anyet q i va als castells xq el va enredar un altre amic q ja feia q i anava!!!

Elxa me voy a acer la rosa aqell si em qeda be faig una foto i la penjo si em surt malamen no lo nombrare!!!!jijiji!!

un eptonet fins ems tard!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants