Nineteeeeeeeeessssssss!!!!!!! BOn diaaaaaaaa,,,,,,,,
Avui he estat de xarrera amb una companya fins ara casi..........i això que tinc feina, pro mira........!!!!!
uixxx quin munt de coses........per on començo????
Jo ho de quedar avui no sé com ho tinc i encara no puc dir res.....el meu nen està sense cotxe i no sé si l'hauré d'acompanyar al mecànic, perque avui li arriba el cotxe, o hi anirà ell amb mun cunyat, tot i que no crec perque no es pot moure.....jo encara que sigui tard, espero poder passar.......us aniré informant, o faré un truc a la torseann....això si, em toca treballar ja que ahir no vaig fer la tarda!!!!!!
estiuuuuuuuuu..................no diguis que tindrieu vergonya perque tots estem en condicions diferents, si que n'hi ha que es coneixen, però el meu no coneix a ningú...i jo tampoc.....i VENIU A CASA NOSTRA!!!!! així que no siguis ruc si és per això.....pos et quedaràs sense GERTRUDIS....alaaaaaaa
Gissss ostressssssss, jo que di cque si el meu nen no s'animava a anar a Calanda que guai perque així podria venir dissabte....però a veure com té el ànims!!!!!!
Happiiiiii.....tu també australia i tot això...........alaaaaaaa....la veritat és que jo sóc d ela opinió que si ara podeu tenir els "cuartos" feu un bon viatge, que després....mai se sap, i la lluna de mel és l'excusa!!!!! endavant..............
snif snif....la polinesia era el meu somni!!!!!
nurrrrrrrr...............ànim que segur que parlaras bé davant de tothom, tu li fots morro, quatre crits i després et sortirà tot bé-.......qie tothom ja et deu coneixer no????
Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaa...........no facis cas de ningúuuuu....no és tard ni molt menys....mareta meva, tens un munt de temps per mirar-te el vestit!!!!!!! i ja està bé mirar col·leccions però...........NO CAL QUE HI SOMIIS!!!!!!!!!jijjiiji
Parlant de col·leccions, al fina si que és confirmat que marxem el finde del TOT NUVIS.......us apunteu a anar-hi el divendres???? així jo podré venir!!! i els altres dies aneu amb els vostres ninotets!!!!
Taraaaaaaaaaaa..........avui trajeeeeeeeeeeeeee!!!!!iupiiiiiiii............si si, tu amenaça'l que res de brillantina ni res raro eee.........jijijijiji un novi la mar de normal i guapo ha de ser.........aixxxxxxxxxxx quina iluuuuuuuuu!!!!!!! si si, i la roba interior també eeeee, sobretot........uns calçotets ben sexis......(el meu nen eren negres i ja està)jijijijiji........
Per cert, i el braç com el tens?????????
elxaaaaaaaaaa, no ens veurem avui????????????? jopetaaaaaaaaa que treballadoraaaaaaa........pos et volia fer unes preguntes sobre unes coses que.....si cas t'envio privi!!!!
ahh per cert, ahir vam estar mirant el programa dels bandolers, que si no marxem a verue si el nen s'anima per fer algo!!! tot i que ahir pobre estava molt xof!!!!!!
black.....avui podràs venir??? es que em perdo!!!!.....sinó a veure un altre dia!!!!!! aviadet!!!!
i torseann.........ànim eeeeee, tots els homes són igual, ja ens explicaràs vale nineta??? que AVUI DETALLETSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Ninetes, m'estic palntejant demà demanar-me festa i estar amb el meu nen.......nu sé.....a la m....la feina!!!!
apa que.........després del rotllo torno d'aquí un ratet!!!