miriameta ha escrit:amunt fleumetes!!!!!
rebedoret i menjador jejej adivineu que hi falte al menjador jejej
![]()
![]()
![]()
![]()
M'encanta, miri... quin vinil més bonic... pq jo no sé com es fiquen ni res però si no ja en tindria uns quants!! jeje
Autor: lluneta29 » dc. oct. 07, 2009 7:12 pm
miriameta ha escrit:amunt fleumetes!!!!!
rebedoret i menjador jejej adivineu que hi falte al menjador jejej
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 07, 2009 7:16 pm
Però estic contenta pq com veieu, anem fent feina... poc a poc...
A vere si allí tinc més sort que aquí... pq noies, de veritat que no sé què coi passa aquest any...
Autor: lluneta29 » dc. oct. 07, 2009 7:29 pm

Autor: ISTAR82 » dc. oct. 07, 2009 11:29 pm

Autor: ISTAR82 » dc. oct. 07, 2009 11:36 pm
Autor: ISTAR82 » dc. oct. 07, 2009 11:50 pm
Autor: lluneta29 » dj. oct. 08, 2009 2:56 pm

Autor: Pacresol » dj. oct. 08, 2009 5:17 pm

Autor: miriameta » dj. oct. 08, 2009 7:23 pm

Autor: nuvia2010 » dj. oct. 08, 2009 10:01 pm

Autor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 8:36 am
nuvia2010 ha escrit:Hola amors!!!!
Em sembla que no hi ha ningu per aqui!!!!
Ishtar!!! Magraden molt les invitacions, son una passada!!! Mencanta el detallet de les perxes (no se com es diu en catala!!!) ho he buscat al diccionari!! Penjarobes, jejejejeje
A mi les sabates magraden mes amb plataforma, les trobo mes comodes pq aixi no notes cap pedreta ni res :) Pero para gustos los colores!!!!
Miriametaaaaaa, com va la cronica????
Llunetaaaa, que mhas de dir???
Pikys!!! Com va el tema fotograf???
Cucaaaaaaaaaaaaaaaa, que ja sacaba la setmana i podras descansar!!!!!!
Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeee, on estas???
Amelieeeeeeeeeeeeeeeeeee, vaaaaaaaaaa, que ens has de contar moltes coses!!!!!!
annalleidaaaa, entreu meeeeeeeees!!!!!!
On son les altres noies 2010?????

Autor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 8:37 am
miriameta ha escrit:Desperteu nenes!! On sou?
Jo he continuat la meva crònica. :)![]()
![]()
![]()
Que tal? com esteu?
Lluneta menalegro molt que estiguis millor i sense febre!!!
Istar, molt chulis les invitacions, originals.
Les sabates molt boniques :)
Mooooolt bé!!! Ara vaig a llegir-la i continuar recordant aquell dia taaaan xul.lo que vam viure totes plegades!!!!
Com va tot??? 

Autor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 8:37 am
Jejeje a vere què tal... i si tinc la mateixa sensació que aquell dia! 
Autor: ISTAR82 » dv. oct. 09, 2009 1:06 pm

Autor: annalleida » dv. oct. 09, 2009 2:35 pm

Autor: Pacresol » dv. oct. 09, 2009 3:34 pm

Autor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:20 pm

Autor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:21 pm
lluneta29 ha escrit:Bon dia a totes!!!! Avui em vaig a emprovar un altre cop el super vestit de pronovias!!!!Jejeje a vere què tal... i si tinc la mateixa sensació que aquell dia!

Autor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:23 pm
ISTAR82 ha escrit:Bon dia guapeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!
Nuvia les sabates també m'agraden de plataforma al davant, ni que tinguin taló, però el meu amore es peque, me treu 4 dits i si em fico plataforma el passaré...jijijiji!! i son molt sencilles però es que em conec i segons com les deixaré després a l'armari i allí es quedaran, aquestes si que me les ficaré més cops. Ademés amb el meu vestit es lo que més hi pega... tu si tens un xicot alt ,aprofita i te les compres amb una bona plataforma!!!![]()
Lluneta com et trobes ja se ta passat tot? que guai que avui t'emprovis el vestit un altre cop...jo en 2 mesos tinc la 1a prova...uoooooooooo!!! quina emoció!!![]()
Et sents com una princesa de conte és una sensació molt xula. Amunt els vestits per les fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miriam m'alegro que estiguis taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan feliç!!!
Avui he anat a buscar uns resultats d'una analítica d'orina, era perquè no em baixa la regla aquest mes tinc un retrasillo ( no en puc fer molt cas perquè la tinc irregular )i m'ha sortit el test negatiu...uffff!!!![]()
El que em surt desde fa un temps ( gener o així ) es sang a l'orina, les que hi enteneu 25 u/l, sempre em diuen que no es molt però porto molts mesos així, sempre em diuen que dec tenir arenilla als ronyons o als conductes o inclús que el meu ronyó filtri sang perque es així , la veritat que m'ho van estar fent controlar durant un temps, 15 dies, i me veia com puntets molt molt petits blancs i quan no es veien quedava posso al fons de l'orinalet, com protuberàncies...podria ser...em preocupa, intento no pensar-hi però soc molt aprensiva. Ara em faran una eco, em van fer un TAC amb contrast i no veien mases enlloc , ni res estrany. Ademés porto 3 dies amb congestió, vòmits, fatiga i prenent-me paracetamol...vaja rollo !!!![]()
A veure si en aquests 3 dies milloro perquè sino no puc cuidar al 100% a la nenai només em té a mi, estem suletes. Espero que vosaltres estigueu bé.
Bon cap de setmana!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:24 pm
annalleida ha escrit:hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he stat molt desconectada. molta feina i moltes coses!!
suposo que la setmana que ve ens arribaran les invitacions :) faig una foto i us les ensenyo! demà ja nomès em quedara 6 mesos :)
dimarts em torno a emprovar el vestit amb les sabates (si les trobo), vaig a Pronovias de bcn i mirare les que tenen i si alguna m'agrada ja les tindré!!!!!!
aquest finde de pont!!! per les que tingueu festa i en poguem disfrutar doncs a disfrutar!!! a mi em toca de nit el dissabte i el diumenge pero no m'importa, ja i estic tan acostumda que ja no ve d'un finde!! a més el Jordi també trebañña!!!
alguna novetat amb els preparatius de la boda??? vaig triant cançons per l'hora del restaurant.
petonets a totes