"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 9:58 am

Hola ninetes!

El braç va millor, encara que segons la postura que agafo al llit, malament! Pero bueno, amb els antimflamatoris la cosa va millorant!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons el traje, ara trucare a la seva germana que li fagi fotos de tot els detalls, que he de fer la figura i ell no ho sap! Aixi que necessitos que fagi fotos per poder-les enviar!!!

Ninetes ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!! Ja sabeu que jo a partir de dema estic sola a casa, aixi que si a la gis li vve de gust una quedada culinaria la fem a casa meva i llestos!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:18 pm

Bon dia ninetess!!!! MIREU A LA HORA QUE ENTRO!!!!!!! :-( Ha sigut un mati que hem aprofitat pq ell ja no té curset i voliem comprar coses per fer de "manitas" aqust finde.....
Hem comprat pintura per pintar les columnes del despatx i desprès per penjar els quadres...Així aquest finde aprofitem!!!! ejejejej. Vaig a ficar-m'he al dia que jopeta com heu escrit.

Laiac....com esteu tots 2??? espero que millor i a la tarda ens expliques, ok??????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:24 pm

estiu2010 ha escrit:Bon dia ninetes ja vei q avui ja estat tot en ordre...i esperem q seguixi aixi!!!

Jo men vai a la duxa i a la esteticient....q tinc uns pels tan llargs q quan camino els arrosego!!!jijijijijij!!!

Happi vosaltres tamb???jo esq fa temps q o diem volem fer australia i tahiti xq les ores de vol q en son 30 i pico ens feien mol de pal xo esq air quan aqell ome em va explicar totes les coses q jo ja avia llegit o vaig decidir...mesigual q el viatge valgui 5000€ xq se q no tronarem a viatjar mai ja q a ell no li agrada gaire....aixi q aprofitarem x veure la barrera del coral, cairns, melbourne etc etc i despres de 16 dies molt mogudets fen un tomb x tota la illa cap a tahiti a relaxarnos 6-8 dies mes!!

Tara i vosaltres ja teniu el viatge???Quines ganes q tinc de q arribi el gener....

Air vai estar llegint croniques del 2009 i ni an de xules....

Laiac men alegro q es trobi mitjanament be i lo del cotxe o trobo molt fort truque al seguro...i mes tenint el cotxe a tot risc...xo una pregunta on anaven al rovello???esq tinc curiositat xq nosaltres sempre anem cap als pirineus i ma fet gracia q ells anaven cap al sud!!!

Torsaeann quina enveja jo tmb vull poder qedar un dia x fer detallets dels teus...en tinc ganes...

Elxa cuando venga de la esteticient provare de acer una rosa goma eva q ja compre todo en abacus lo unico q me falta es el palo!!!!

Giss eso es xantage....nose q aremos xq a el le da muxa verguenza....xq unos cuantos ya se conocen i llevan ventaja i se encontraran comodos xo los q no conocen a nadie o no tienen verguenza o nose xo el mio es un poco bastante vergonzoso....!!!!

Papallona li haig dexplicar a un amic del castells qi es el teu nino xq sapiga q et conec i nose com expllicarli li dic el nom xo em diu q no sap.....

Nur no et posis nerviosa q no set menjara ningu!!!

Black descansa una mica entre feina i estudis.....

Estiu....doncs anem a mirar-ho demà, pq a l'agència ens van dir que a principi de Setembre ens enviarien el pressupost de USA pq era quan sortien els preus dels vols, però encara no sabem res...i és clar...no sabem si no han pensat...però demà anirem i aprofitarem per preguntar pels destins que ja us he dit. Encara que sabem que el preu és elevat....ja ho mirarem i com diu la Laiac...si podem aprofitarem...però la història ve de que durant la carrera vaig estar fent unes assignatures de literatura de la zona d'Australia i Nova Zelanda i a més la profe era genial..vaja....m'encantava!!!!! i m'encanta...i vaig sincerament el fet d'anar allà i conèixer tot el allò super interessant...no em desagrada la idea!!!!!!ja veurem....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:29 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes! ahir vaig sortir tard de la feïna i no vaig parar en tota la tarda... estic KO

a vere.. Laiac no tinc ni idea de lo de les radiografies.. mes bendit.. no sabia que feien pagar... a mi no m'ha fet pagar mai... nu se...

Tara .. bueno doncs ja donarà senyals de vida el julio... aix aix.. kines ganes.. com està el teu braç!!!.. neni i això de treballar 2 horetes per la tarde!! ja m'agradaria a mi tenir el teu horari jijijiji

Elxa es veritat avui al final tens consulta.. jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo doncs no ens veurem!! mmmmmmmmm com va kedar la coca???????????????????

estiu.. tu i jo desconnectades de tot jejej... ens han di ficar al dia!!!! i jo dissaabte treballo 24 horesssssssssss diossssssssssssssssssssss

Giss.. jo marxaré a les 20 hs de casa torsaeann... a vere si ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ehhhhhhhhhhhh

Torsaeann.. ja he ist el mail! gracies!! a kina hora el final kedem?????????????

Happi!!!!!!!!!!!! no pares tampoc.. ehhhhh... bueno ahir soparet.. mmmmmmmmmmm i postre no???????????? jijii espero que hagis descansat!

Black nena jo a saco amb la feïna.. tu que tal vndras avui?

Nur! kina alegria lo de que s'encarregui el seguroooooooooooooo kina sort nena!! pq sino.. puffff

Bueno ninetes he pensat que aquesta tarde portaré mostra de detalls.. que crec que no ho heu vist totes! i així también hem doneu idees!!!! torsaeann... hem de comprar algo??? et falta algu?????? segur q quedarà superxulu!!! jijij

molts petunets bunikes que tinc unes ganes de veurer-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yuju!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Papallonaaa.....doncs ahir el sopar el vaig preparar amb tot l'amor del món i quina ràbia pq arriba i diu " No tinc gana" :-( comooooorrrr?????? així que el peu pà amb tomàquet va anar directament a la nevera....i jo que vaig menjr algun trosset. però fatal...així que el postre...es va congelar!!!!ejejeje. Així que el dia va començar fotut i va acabar pitjor!!!però tot bè ja!!!!
El tema de les cançons jo tinc algunes que justament m'he les vaig baixar ahir...ja te les passarè...però quin estil busquesssss?????tenies alguna idea?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:35 pm

tara ha escrit:Papallona nena a quina hora aniras cap a casa de la torsaeann??????????????

Es que noticion (que avans no hi he pensat!)el nen aquesta tarda va a comprar-se el tratje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I llavors anem a sopar a casa seva i si papallona pogues venir amb tu! Aixi no tindriem els 2 cotxes, nena si et va be ja em diras alguna cosa, sino no pateixis!!!!!!!!!!

Ninetaaa.....avui trajeeeeeeeeeeee!!!!! :-///: :-///: ... li has donat algun consellet en alguna coseta????? aixxxx nineta.....que gairebè 3 mesetsss!!!!!
On anirà???? a mi esk em xifla la botiga de Pujol Vila...el meu cunyat i el meu pare se'l van comprar allà...i buahhh!!! impressionat...ja ens explicaràs!!!!!
Pel tema del finde del 24...ja em diràs...nosaltres anirem i veig que algunes ninetes m'han dit que también...així que a mesura que s'acosti la data ho parlem, ok?????
Ens veiem a la tarda doncs....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 12:39 pm

elxa ha escrit:ninetes hola de nou!!!!

dic de nou! pq he escrit una bona parrafada dient a cada una una coseta i ha marxat la llum dos vegades i ho sento pero no ho torno a escriure tot!!!!!!!! hem moro!! mira que m'havia kedat monu!!!!!! pero mireu l'hora que és i encara tinc molta feina per fer, ho sento ninetes.

en resum us parlava de les rosess de goma eva, ja me les ensenyaras estiu, molta sort amb el traje tara per el teu nen, m'alegro laiac que el nen estigui millor, papallona demana hora per als vestits! a totes les demés us envio molt petons, ho sento pero tinc que marxar.

us passaré fotos de les coques d'ahir estavem bonísimes, les vam fer al foc amb llenya mmm....
si puc hem conecto després desde la consulta, si no puc, doncs fins a la nit wapes! passeu molt bona tarda amb les manualitats!!

Elxa....com estàs???? vei que vau fer coquessss!!! :yium:-) esk les que estan fetes al foc de llenya estàn deliciosessss!!!!!!! bè...nineta!!! que vagi bè la tarda al treball i ens veiem a la nit. Petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 08, 2009 1:17 pm

Nineteeeeeessss!!!!!

que he tingut feineta fins ara..........i a més, apuro perque demà he decidit agafar-me festa...que després em sobraran dies i no sabré quan gastar-los, hombreeeeee..........

Happiiiiiiiii.........tot bé però.......podries portar el pa amb tomàquet per berenar, mireu pèl cantó bo.....però va tot bé no???

Ninetes, el meu nen té mal de pit i de coll, i aquesta tarda a les 6:30 té hora al metge, m'ha demanat que l'acompanyi així que no sé si podré venir o quan acabaré.......estaré per ell.......no obstant, al final, que crec que ha decidit que no vol marxar, tindré tot el finde lliure i li he mig demanat que............."em deixi quedar amb vosaltres algun dia".....jijijijijiji o sigui que el dissabte al matí estic lliure, i si al final a la giss no li va bé fer trobada culinària doncs.....quedem per fer un cafetó igualment???? nu sé....ja direu...o sinó li he dit que anem a la fira dels bandolers que em feia gràcies, si esteu alguna per allí ja us dic algo!!!!!

Que guai, així que....tot i que em quedi la tarda, i hagi de dinar aquí soleta a la feina doncs....JA SOM DIVENDRES!!!!!

Esteu amb les músiques papallonaaa??? happi, tu ja tens idees????????? jo crec que això va molt en com vulgueu vosaltes l'estil d'entrada....si més xorres, o més solemne, o més mogut, o més bunic....jo en músiques també us ajudaré si voleu, que a mi m'encanta!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 2:41 pm

Ja torno a ser aqui....jjejej

Laiac...al final no vens??? lògic...si has d'acompanyar el nen al metge....a veure que li diuen....Sobre el pa amb tomàquet ara riure...però sabeu l'anunci aquell del frigorific, les espinacs i el nen...que fins que no se les menja van a la nevera...doncs jo he fet el mateix....avui per dinar también ha tingut pa amb tomàquet...no està la cosa per anar llençant menjar...jajajajaja.
Avui ja hi hagut menys tensió, però tot bè...gràcies per preguntar :-)
El tema de la música ho anem mirant, vam estar una tarda escoltant el cd que ens va donar la dj per escollir les que ens agradava i hem fet una selecció, no obstant, la entrada dels nuvis al restaurant ja la teniem clara...el qe passa que ell ha escoltat una altra ara i dubta...Per cert, no se si us vaig comentar que magrada veure el factor x anglès pq allà no són com els cantants d'aqui, i hi ha un noi que es va presentar per cantar òpera i buahhh!!! m'encanta i hem escollit una de les cançons que canta per un moment de l'eglèsia, potser pels anells....a veure que us sembla!!!! a mi em fica la pel de gallina i amb ell li encanta....La veritat esk em xifla aquest programa,sobretot els c`stings...hi ha caddascun.... :.0.-0.:

http://youtube.com/watch?v=jNOXvboRnWQ

LA CANÇÓ COMENÇA AL MINUT 1:49
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 3:10 pm

hOLA NINETES!

Happy nena em podries deixar aquest cd, que us va passar la dj, em faig una copia i te la torno! Sispli!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 3:17 pm

tara ha escrit:hOLA NINETES!

Happy nena em podries deixar aquest cd, que us va passar la dj, em faig una copia i te la torno! Sispli!!!!!!!!!!!!!1

No problem!!!!!jo t'ho porto aquesta tarda! t'aviso que són només demos, però us serviràn per tenir una idea. Ok!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 08, 2009 3:28 pm

Huole nineteeeeeeeeesssss!!!!

happiiiiiiiiiii........siiiiiiiiiiiii, aquesta cançó m'encantaaaaaaaaaa, i quan va sortir el sinyor paul potts per la tele va ser una revolució...ja fa uns mesos crec, si ara ha tret un cd i tot!!!!!
jo al principi la volia posar de sortida de la ceremònia, però la vaig trobar lenta, i ara que hi penso, no la vaig acabar posant a cap puesto....com sóc!!!!!

A veure, encara no he aclarit gran cosa, però algo si.........al final mun sogre va a buscar al josep a casa i el baixa al mecànic perque haurà arribat el cotxe "destrossat", i després son pare el deixarà al metge i vol que jo, quan plegui ràpid a verue si arribo a la consulta a les 18:30 per entrar amb ell..........a partir d'aquí li he dit que havia quedat amb vosaltres i m'ha dit que....aps.....que potser es volia quedar a reus per veure a un amic i explicar-li tot.....així que ninetes....com a molt, a partir de les 7- 7:30 us diria algo però....no ho sé segur!!!!ara que...jo em faig pesada però...si voleu fer algo aquest finde,,,,ell a les nits no vol sortir de casa, però durant el dia....o m'escapo....això si, he mirat que fan fira també de productes artesans i això a alcover no??? M'ENCANTAAAAAAA així que per no quedar-nos a casa hi anirem!!!!

que guai ninetes............ho de la música és el que em va agradar més de triar.....nu sé....la teva cançó en cada moment....ara......me'n vaig adonar més quan posaven la cançó d'entrada del josep, que no pas la meva.....estava pendent de tanta gent que ni la vaig sentir...........però les altres (coro incluido,jijiji) eren les meves!!!!!!! i al final, fent un popurri les van posar totes.............jijijijiji, això si, pel restaurant.....desde l'entrada dels nuvis jo us aconsellaria MOGUDIIIIIIIIIIIIISSIMES!!!!!!!...................................pe pe pe pepepepepe pe pe p pepe pepe....estic cantant Maria CAipirnha encara que no ho sembli!!!!

PAtuneeeeeeeeeeetsssssssssss
(encra no li he donat al meu jefe el paper de la festa de demà, nu sé què fer)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 3:46 pm

hAPPI GRACIES, NOMES ES PER VEURE QUE HI HA I AGAFAR IDEES!

Laiac, nena aquesta es la que vull posar jo a la nostra entrada al restaurant, i si que l'havia pillat!

Dons agafa festa jo si pogues ho faria!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 08, 2009 3:49 pm

Ninetes...marxo a dutxar-m'he i desprès a fer classe...surto a les 18:15 o així, suposo que a les 18:45h/ 19:00h estic per allà. Teniu el mòbil visible per si em perdo!!!!

Fins desprès boniques!!!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 08, 2009 4:52 pm

nineteeeeeeeesss!!!!!

snif snif : muaahhhh : : muaahhhh : que ja deveu estar fent detallets i jo aquí al despatx encara, sola desolada!!!!!!!

paseuvos-ho molt bé, xarreu molt, feu moltes cosetes i.................espero veure'ns i sinó........espero que vagi mooooooooolt bé!!!!!!!!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JA TINC LA FESTA PER DEMÀAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 08, 2009 5:19 pm

Ninetes debeu estar preparant detallets i jo aqui trebllant....avui estic deprimida x la feina men fan una darrere laltre....em qeden 8 dies de vacances i els e demanat x nadal xq si em donen el pis a final d'any poder arreglarlo etc etc i va i em diu el jefe em de parla de les vacances i li dic a si??i em diu esq els dies q as triat totom vol fer festa i no pots agafar tots els dies de nadal....i li e dit dons digam tu quan les haig de fer.....xq volia ferles ara i amrxar am magermana a lanzarote i em va dir q no xq ja les feia ella, i ara resulta q son 3 els q fan vacances, x nadal tmp dns quan les ai de fer???quano ell vulgui??MECACHIS si esq....i a sobre jo ai danar am uniforme i la del mati am la tonteria de q ara x incentivarla i no es posi tantes vegades malalta lan posat a fer documentacio no te luniforme a la seva taquilla(cosa que mi jugo el meu sou i segur q el te xo ara ja no li mola aixo danar am uniforme) tot el mati am la roba de carrer...de veritat estaba super contenta al mati i quan e arribat....ja man amargat el dia....buff aixo no em va be x la meva ansietat ni xl meu estres....ai de relaxarme....

Elxa e probado lo de las rosas i es facil de hacer esta xulo lo unico q yo e tenido un problemilla cuando fui al abacus abian un monton de medidas de las bolitas i claro arcadia en el post no habia puesto la medida i las bolas que yo e comprado son demasiado, demasiado, demasiado grandes para hacerlo xo bueno e echo un apaño i ai esta en casa acabando de secarse xq yo no e usado superglue e usado otro pegamento i no se seca muy rapido....xo esta guay yo are rosas para todas mis amigas i si le cojo el gusto para todas las invitadas....!!!!jijiiijij!!!Asi q ya os e desvelado un secretillo si venis a la boda aceros las sorprendidas..jijijiji!!!

Ninetes tema musica jo en tinc varies a les meves carpetes de plats, entrada nuvis, entregues...etc etc....xo us dic q es musica en angles o en catala no x res xo vull intentar q tota la musica sigui en catala...nose em fa gracia crec q tenim musics de la nstre terra molt bons x triar.....rayades meves

Bueno ara debeu estar fen detallets no sabeu lo be q maniria estar ara am vosaltres segur q em tornaria a animar bueno i am una abrassada del meu xic tmb manimaria!!!

Un peto molt fort x a totes
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 08, 2009 8:42 pm

Hola guapes!!
Encara esteu fent detallets?? Ais! Jo tambe volia!

Ja he arribat del cole... i ja he llegit en públic!! Se m'ha enganxat la llengua mil vegades!! Ja ho veia venir que em passaria... i m'agafaven unes calors... i em notava vermeeeeellaaaaaaaaaa!!!! Quins nervis!! A mi no m'agrada ser el centre d'atenció, m'agrada més passar desapercebuda, i això d'haver de llegir en pùblic ho passo fatal!! Encara que coneixi a la gent que tinc davant. No hi puc fer res... Ai ai ai... però ara ja està passat!! I crec que el proxim consell no serà fins el proper trimestre (normalment és un per trimestre).

Nenes, us explico la última?? Mentre esperàvem que arribessin tots els membres del consell estaven donant voltes al tema que està de moda al cole: les ratllades als cotxes... i això que estàvem parlant i entra la mare d'un alumne que forma part del consell i al sentir a parlar de ratllades diu: "osti! jo tambe m'he emportat un disgust!!! he vist que tinc una ratllada al cotxe!!! hi diu "Sora"!!! que vol dir això?? Zorra?? Qui em diu zorra a mi?? I a sobre amb faltes!!!!!" mireu... allà ens hem posat totes a riure!! quina gràcia ens ha fet!!! jajaja! i res, que li hem explicat que no hi deu dir "Sora" sino "Sara" i que amb el seu cotxe ja som 10!!! i al sortir hem anat a veure el seu cotxe... i efectivament era la firma de la nena!!... i els que aniran sortint!!! impressionant, eh!!!

Torsaeann! Com estan quedant els detallets?? Segur que moníssims!! Amb les manetes que tenen les ninetes!! A la proxima espero poder apuntar-m'hi!! I com estàs? M'ha semblat llegir més amunt que estaves de baixon per culpa dels homes... espero que no sigui res guapa! Amunt!

Laiac bonica, com estàs? I com està el teu nen? Amb molèsties encara? Que tal el metge? Demà t'agafes festa oi? Molt bé, aixì podràs estar amb ell i mimar-lo força!!!!

Tara! El teu nen ja te traje?? Ais... com avança la cosa! En saps algo? On se l'ha comprat? Jo com la Happi estic enamorada del Pujol Vilà, jijiji!! Com estàs del braç?

Giss, que dius?? Tortuga Gertrudis pel dia 1??? WWooooooowww!!! T'agafem la paraula!! jejeje! Ñam ñam!! I per lo de la quedada culinària ja trobarem algun altre dia, que no serà per dies! Que tal a la feina?

Black, entre que treballes tant, i que estudies, i que no ens veiem en les quedades no sé casi res de tu! Com estàs? Que tal tot? I ton pare, que tal?

Papallona!! Això és una senyal!!! Has de començar a mirar vestits!! jajaja!! El teu subsconscient s'ha revelat!! Vestits! Vestits!!

Happiness, així que el sopar a la nevera? Ais aquests homes... Eis, i factor X anglès no té res a veure amb el d'aquí! Quines veus surten per allà!!

Elxa, se't veu poquet pel foro! Com estàs? Molt enfeinada amb la consulta, no? Vinga, que ara vindrà un finde de 3 dies!!!!!! Eis, volem fotos de les coques!!

Estiu, juer amb el jefe!! Com que no et deixa agafar vacances quan vols? Tu dona-li les teves raons. Que no és un capritxo per tu fer vacances per Nadal, sinó perque et vols arreglar el piset! Que coi! I les roses que tal? Et queden boniques? Ja ens les ensenyaràs, eh!! Trobo que hi ha molta manetes entre les ninetes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 08, 2009 8:44 pm

Weno, me'n vaig a sopar, i després aniré a passar l'acta a net, que sino demà no m'entrendré tots els apunts que he fet amb tanta mala lletrota, jijiji!! Ja em passaré abans d'anar a mumir!!
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dj. oct. 08, 2009 8:55 pm

Hola boniques!!!

He estat un ratet a casa la torsaeann i hem fet un munt de detallets!!! han quedat és monus!!! que guay!!! m'agrada molt compartir aquests moments amb vosaltres, i a més a més hem fet un treball en equip eh? una ho posava en bossa, l'altra la tancava, l'altra tallava el llaç, l'altra escrivia la targeta i la última ho tancava tot! jejeje estem fetes unes machines!!!

Us estimo boniques!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 08, 2009 8:59 pm

Nineteeeeeeeeeeeessssssssss!!!

entro només un momentet perque tinc el sopar a taula, però ´s una pizza i ara crema i com el josep parla per telefon pos jo aprofito!!!!!jijij

com ha anat la kedada?? ja he enviat un misi a la torseann que encara estavem a la consulta a les 8 menys quart crec que era,......resulta que per anar d'urgencies l'havien d'apuntar primer a infermera, a les 6:30 i després a la doctora a les 20, pos resulta que....la iluminada que li ha donat hora, com que per avui no hi havia d'infermera, pos ala...l'han apuntat a les 6 :30 de demà i a la doctora a les 8 d'avui o sigui que.........nosaltres allí aviadet i fins les 8 res de res....li han posat collarin perque li fa mal el coll i a les 8:30 sortiem........per això ja no he dit res més.........jopetaaaaaaa!!!!

m'heu de posar al diaaaa eeeee, com ha anat??????????????
després entro que ja em crida!!!!!!

nur...molt be aixo de parlar amb public, i tranquil·la, i que fort ho de la rallada eeeee
estiuuuuuu tots els jefes son aixi...quina tocada de.........jopeta...això no pot ser!!!!

patunets i parlem després!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. oct. 08, 2009 9:52 pm

Hola ninetes!

Ja hem arribat al piset, que hem sopat a casa dels sogres!

Dona com diu la gis hem fet feineta i si entre totes fem un bon equip!

Dons el nen ja ho te tot, roba interior, tratje, corbata, sabates, cinturo, estara guapissim! Tinc unes ganes de veure'l!

Laiac, aixi que li han posat collarin, eh! i jolines amb la infermera, no?

Nur, aixi que poc a poc van sortint mes rallades, no?

Ninetes marxo cap al llit, ens veiem dissabte?
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants