Autor: laiac » dv. oct. 09, 2009 9:13 am

Autor: laiac » dv. oct. 09, 2009 9:15 am
tara ha escrit:Papallona dons si, va aprofitar i ja ho te tot! Diu que es va emprobar un frac, quines ganes de veure'l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La meva sogra em va explicar mes o menys com es pero es dificil fer-te a la idea, pero el que daie que el volia blanc! ( per fer-me rabiar!)
Al final van anar al queralt de tarragona, diu que es negre, i que la corbata i l'armilla tambe es negre, ja li vaigdir que a veure si semblaria que va d'enterro!
A veure si la meva cunyada em passa les fotos i us les ensenyo!!!!!!!!!!!!!!
Tinc unes ganes de veure'l

Autor: laiac » dv. oct. 09, 2009 9:16 am
elxa ha escrit:Hola ninetes!!
Que guay per lo que dieu la kedada va anar superbé!!!! jo estaba a la consulta i hem mirava l'hora i pensaba ara estarán fent detallets jejejeje.....
tara esta noche cenaremos en casa y estaremos hasta las 22.15 mas o menos pq despues nos vamos a salsa a las 22,30h, ya me comento mi niño ayer que keria hablar con el tuyo supongo que será para el sabado????????
ah! que guay! he leido que ya tiene el traje no? bueno y todo!! hasta los zapatos!! ya ves en un dia todo vestidito!! no te ha comentado nada? no te ha dado alguna pista? que intriga no? jejejeje.......
estiu nena passa fotos de les roses!!!!! les vull veure!!!! per veure un mica com t'han kedat, ho veus facil de fer?
papallona wapi, has pedido hora???? como que no!!!!! venga!! venga!! a probarse vestidos!!!!!!!!
Happiness que tal wapi? com vas? avui soleta sense el nen no? si que es treballador nena, que tal el quadre? ja l'heu ficat?
Nur que bé que s'hagi sol.lucionat el tema "Sara" jejejeje.......deu ni dó li he explicat al nen i flipava!!!!!!
Black como va todo? clases, trabajo.........ocupadilla no?
laiac nena com està el nen avui?? he llegit que li han ficat collarin.
Giss wapi ya te he felicitado antes pero, de nuevo MUCHAS FELICIDADES!!!!!!!!!!!! 25!!!!!!
torsaeann ens veiem al restaurant akesta tarda.
NInetes he kedat amb la torsaeann akesta tarda per fer un cafetó, alguna s'apunta??????? estarem una estoneta que jo a les 7 tinc que marxar, ja direu!!

Autor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 9:59 am

Autor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:02 am

Autor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:08 am

Autor: laiac » dv. oct. 09, 2009 10:14 am

Autor: estiu2010 » dv. oct. 09, 2009 10:23 am
tara ha escrit:Papallona dons si, va aprofitar i ja ho te tot! Diu que es va emprobar un frac, quines ganes de veure'l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La meva sogra em va explicar mes o menys com es pero es dificil fer-te a la idea, pero el que daie que el volia blanc! ( per fer-me rabiar!)
Al final van anar al queralt de tarragona, diu que es negre, i que la corbata i l'armilla tambe es negre, ja li vaigdir que a veure si semblaria que va d'enterro!
A veure si la meva cunyada em passa les fotos i us les ensenyo!!!!!!!!!!!!!!
Tinc unes ganes de veure'l

Autor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:35 am

Autor: laiac » dv. oct. 09, 2009 10:46 am

Autor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:53 am

Autor: torsaeann » dv. oct. 09, 2009 10:54 am

Autor: torsaeann » dv. oct. 09, 2009 10:55 am

Autor: tara » dv. oct. 09, 2009 11:34 am

Autor: laiac » dv. oct. 09, 2009 11:46 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. oct. 09, 2009 11:54 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. oct. 09, 2009 11:58 am
http://youtube.com/watch?v=4KZg0RbRHEs

Autor: tara » dv. oct. 09, 2009 12:10 pm

Autor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 12:11 pm

Autor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 12:14 pm
tara ha escrit:Gis i papallona, el paquet ja ha arribat, aquesta tarda el passare a recollir!!!!!!
Gis a ti te lo traigo mañana i tu papallona, si vols cuan tinguis un ratet durant el finde quedem i t'ho dono!!!!!!!!!!!!!!!!!!