"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 12:31 pm

Papallonaaaaaaaa...............si l'hotel està bé, ja em passaràs el nom....jo sempre canvio!!!!!i si està millor!!!!

taraaaaa...ja invitacions....???????????que guai!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiii!!!!!! quina ilu................què passa que tens una altra boda????? ho vas explicar ahir?????!!!!!

happi...................amunt al gimnàs.....fas bé dona...diuen que et sents superbé quan surts del gimnàs, jo m'hi volia apuntar al morell que està molt bé però.....amb això del vertig no en tinc gaires ganes la veritat!!!!

GISSSSSSSSSS GISSSSSSSSSSSS GISSSSSSSSS que cuando tengas regalitus o algo ens ho dius eeeeeee.....que passis un bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi m'encanta el dia del meu cumple!!!! i això que no faig mai res d'especial!!!jijijiji

Eiiiiii doncs..............anem a comprar a EROSKI també??? pos.............10:30 al viena?????????????? nu sé!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeetsss!!!!!
Ja tinc el dinar mig preparat...al final pollastre al forn i vas que xutes....però tic xof i no tinc ganes d'estar aguantant el somriure i parlar de coses i explicar..........buffffff!!!!!!!!!!!1111
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 12:33 pm

Nena ja ho he tret, aixi que si durant el finde tens un rate t'ho dono i ja em donaras els diners!!!!!!!!!!!!!!!1

Ara que si ho vols ingressar et passo el num de compte, com et sigui mes facil a tu!

I nena que guaiiiiiii, ha heu fet la reserva, no entro jo dins la maleta!!!!!

Dons encara no he parlat amb ella aquesta nit la trucare, que ja estara mes tranquila i en parlarem, si hi hagues canvi, ja t'avisaria, em fa pena jo volia anar tambe a la teva!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-(

Pero es la meva primera amiga, amiga que es casa i tambe em fa molta ilu!!!
ja que no m'ho esperava, cuan els hi vam dir que ens casavem ens van mirar amb cara rara i ara mira ells tambe i al mateix any!!!!!!!!!!!!!!

Pero que sapigues que estare esperant les fotos desesperadament!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 1:56 pm

NO NO TARA no t'equivoquis...si algú cap a la maleta...aquesta sóc jo!!!!!!! hombreeeeeeee PARIS jo no m'ho perdo!!!!!jijijiji

Aquest any vam dir que de totes totes hi volia anar, (ell no és tan forofo com jo) però clar, al final entre les vacances de novembre i que per nadal els preus del vol són més car.....mira, al gener després del meu cumple i de la boda de la tara hi anem...........i punto, i ara que està xafardejant aquí darrera que ho llegeixi!!!!jijijijij

Sabeu que??????? fa una hora que tinc fet el pollastre al forn i ENCAR A NO HAN VINGUT!!!!!!!! jopetaaaaaaa......quan treballo si, però sinó...qui va a dinar a les 3 del migdia??????? jo`petaaaaaaaaaa tic marejada però ara serà de gana, vaja!!!!! se'm quedarà el pollo encartronat!!!!!buffffffffffffff!!!!!!!!!!

Demà qui serem doncs......JA DIREU SI US VA BÉ A LES 10:30 AL VIENA EROSKI!!!!!!!!!!!!!!

ostresssssss...que fort això no????? però que guai ho de la teva amiga...a mi em faria molta ilu que aquelles que m'han criticat tan perque em casava ara, que ja es comencin a casar........critica no però vaja, per elles és molt llunyà això!!!!!!! però llàstima qe et perdràs la boda de la papallona.....................tranki, farem fotos amb el mòbil i te les anem passant!!!!jijijijijij

un patuneeeeeeeeet enormeeeeeeeeeeeeeeeeee a totes!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 2:09 pm

Pues elxa, me lo dijo aye cuando estabamos en casa de la torsaeann, me llamo para darme la noticia, se ivan al pueblo a decirselo a los padres y como en un pueblo todo se sabe, me llamo para que no me enterara por otra persona!
Asi que me perdere la de la papallona, pero gracias a mis minetes, lo vere todo genial, espero vuestras fotos!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 09, 2009 2:13 pm

Hola boniques meves!!!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES per enrecordar-vos de mi!!! aix quina il·lusió m'ha fet nenes...

Ahir a les 12.00 el meu nen em va fer una sorpreseta y em va regalar un perfum... ara em falta el vestit de kanacca si es que el trobo!
I avui a la tarda vaig de compres! ma mare em regala les arracades de la boda i les meves àvies les sabates.
Ma sogra em va regalar un jersey que l'estrenaré demà i les de la feina m'han regalat un pijama de la mafalda! més xulo!

Aix estic contenta nenes! un petonet molt gran per totes i gràcies novament.

A la nit no sé què farem... suposo que anirem a sopar. Ja us explicaré. Ens veiem demà no? 10.30 al Viena de l'Eroski? ja direu...

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!! ::love::

P.D. Happi!!! me ha encantado tu video! muy original! gracias guapetona! i Elxa! gracias por el sms... muack!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. oct. 09, 2009 6:03 pm

Increíble!! Cada dia tinc més pàgines per llegir!! Com escribiu!!

Primer de tot: GISS!!! FELICITATS!!!!!!!!! com va el dia?? Veig que has tingut molts regales, eh!!! 25 anys ja!!!

Laiac, com esteu els dos?

Black, treballadora! Que tal? Me n'alegro que ton pare estigui millor nena!

Tara, demà ja tindràs les invitacions?? Ja tindràs feina a començar a repartir! I he llegit que tens una boda al mateix dia que la papallona? Quines coincidències! Sort de les ninetes que faran fotos i més fotos! Jo encara no sé si hi podré anar tampoc... ja que no sé si ja hauré tornat del viatge o que. Depen de les ofertes, dels dies que agafem... Fins que no tingui el viatge tancat am dates i tal no ho sabré! I el traje del teu nen tot negre ho trobo molt elegant, eh!! Quines ganes de veure-us als dos! Visca els nuvis!!!!!!! Uis... ja m'entreno... que queda poquet poquet!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, que ten vas a París??? Woooowww!!! Per aquí hi han unes ninetes molt viatgeres, eh!!! Que vagi molt bé el viatget!! I el tema vestits com el portes?? Ja has demanat hora a algun lloc?

Happi, avui has aprofitat el dia no? T'has deixat veure poquet! Com es presenta aquest finde llarg?

Elxa, com va tot? Per cert, que és això de que aneu a salsa? Algun cop he vist que ho comentes i no penso mai a preguntar-t'ho!

Estiu, on són les fotos de les roses? Les volem veure!

Torsaeann, com estas? Que has tingut un dia xof? Amunt els ànims guapissima!!

Un petonet a totes, fins despres!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. oct. 09, 2009 6:05 pm

Per cert, per lo d'anar de compres a l'eroski al vespre us dic algo segur! Tinc ganes de venir-hi! Ja us diré!
Vaig a treballar una micona!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 09, 2009 6:36 pm

Ninetes entro solsament per dir que demà a les 10.30 estaré al viena de l'eroski i que estaré una hora i marxaré ja que tinc que anar a casa fe dinar, dinar i a les 14.00 hores pelu¡¡¡¡¡¡ o sigui que ens veiem una estoneta demà oks?

Us estimoooooooooo moooolt a totes¡¡¡¡¡¡¡
Ara vaig un rato amb la futura nuvia de demà i a sopar a casa la sogra¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 6:59 pm

Hola ninetes!

Ja he anat a la impremta a buscar les invis, aixi que aquesta nit ja tenim feina a ensobrar i posar els noms!
A veure si dema ja podem començar a repartir!!!!!!!!!!!!

He agafat una eprenyamenta, resulta qur havia de venir el carter a porta-me el paquet dels detalls, m'he esperat fins a les 6, pero havia de marxar, les invis m'esperaven! Dons be, li preparo els diners a la meva yaya, amb la factura, tot preparat, li dic els paquets que son, que vinra un de correus, dons va la dona i cuan arriba el carter, ni li dona els diners, ni li agafa els paquets! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
I atra dema haure d'anar a correus expressament a recollir el s paquets, quina rabia!!!!!!!!!!!!

Papallona, gis, ja ho tenim aqui, aixi que ja ens podem posar manos a la obra!

Nur, diu ell que es tot negre, la seva mare em va dir que era la corbata i l'armilla gris, que tot negre a veure si semblara que vagi d'enterro!

torsaeann, quina feinada, espero que vagi molt be dema!!!!!!!!!!!!!!

ninetes, a totes, que us estimo molt i tinc ganes que veure-us!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 09, 2009 7:35 pm

hola ninetes! com a anat la tarda.. a mi em keda 1/2 hora i cap a casa... uff.. i demà entro a les 8 ,, kin amargue... jo der... bueno parlem de coses boniques!

sisi.. Paris m'esperaaaaa ueeee.. bueno ens espera... la veritat.. es que ho sento.. pero no crec que capigueuuuuuuuuuuu joooooooooooooooooooooo..

vestits.. aquesta tarda he començat a fer la llista definitiva... dels que em vull emprovar.. he mirat pepe botella.. aire i rosa clarà.. que no he acabat...

tara doncs diumenge.. podeu venir a casa a fer el cafeto.. o kedem quan surti de la feïna .. bueno no que surto a les 8 del mati de diumenge jejej o dilluns i et dono el diners que guai ja ho teni aki!! veus Giss... un autoregalo que t'has fet jijiji

aix.. tinc ganes de fer més detallets eh torsaeann... i els teus tara quan quan.... podem kedar un dels dijous que us he dit que tinc festa nop???????? jijijij

aix.. haig de marxar a punxar..

un petonàs a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 09, 2009 8:10 pm

Hola boniques!!!

Aix gràcies a totes una altra vegada... què contenta estic!!!

Bueno ninetes... ja tinc arracades!!! ale! una cosa menos! jejeje són molt mones... molt fines i ben senzilles. Demà les ensenyo a les que vingueu ok?
Per cert, qui ve demà? alguna podria passar a recollir-me? és que desprès m'he de quedar a tarragona i així no cal que tinguem dos cotxes allí...

Pel que fa a les sabates... una meeeeeeeee... no hi ha res de moment... quatre sabates i d'hivern... així que o miro a Barcelona o m'espero a la primavera...
De moment les que més m'han agradat són les de Pura López, però no sé si com ni on trobar-les...

Un petonet boniques ::love::
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 09, 2009 9:05 pm

Ninetesss!!! ja estoy aquiiiii!!! per fi a caseta....tenia ja ganetes d'arribar!

Com anat la quedada???? jopeta...us he trobar a faltar! :-( y res, el dia ben aprofitat i bè...he estat a casa els papis tot el dia...super mega bè.jejejejeje. Ara esperant al nino i a dinar...i res...demà a treballar!!!! aixxx.....

Aixxx ninetes...estic molt cansada avui així que no trigarè gaire en anar a descansar. Demà ja em ficarè al dia de tottttttt!!! el que he dit...pq avui no em veig amb forces!!!!!

Laiac...com esteu tu el ninotet??? espero que tot molt millor.

Ninetes....vaig a dutxar-m'he i a preparar les classes de demà, ok????? fins demà ja no entrarè.....ok???? petonets a totes ENORMESSSSSSSSSSSSS

P.D: Torsaeann...que vagi molt`bè la boda, ok??????

::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 09, 2009 9:53 pm

ninetes men vai a dormir q dema treballo...potser mescapo i vinc una ora lora gratis del parking!!!jijijijiji!!!

Bona nit un petnet a totes
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 09, 2009 10:26 pm

Hola ninetes!

ja ens hem instalat a casa dels papis, hem ensobrat i escrit les invis, aixi que nomes queda entregar-les!

Dema a les 10:30 al viena de l'eroski?

Laiac anire amb el meu cotxe, que he d'anar a correus!

Ens veiem dema!!!!!!!!!!!!!!

Bona nit!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 11:01 pm

Ninetes!!!

que estem sopant a casa ma germana i no puc ni llegir el que heu posat, només volia veure com havíem kedat!!!! tot i que no tardaré a anar cap a casa que estic morta!!!!

així que a les 10:30 al vienaaa............he vist tara que ja niràs tu!!! perfecte, ja saps que després qui vulgui pot pujar amb mi......
qui serem?? bé, si després puc ho llegeixo.........

molts petonets boniques!!!!!!!!!!!! JA TINC GANES DE VEUREEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dv. oct. 09, 2009 11:46 pm

Ninetes!!!!

Mireu a quines hores entro!!!

Avui ha sigut un dia de bojos!!! xq la noia nova avui ha decidit no venir xq si!!! xq es veu q ahir es va agobiar amb la feina q havia de fer avui i s'ha quedat a casa i no contestava al mòbil!!! i he tingut q fer jo la seva feina....

Després he anat a classe de 17 a 19 i despres cap a casa a canviar-me que haviem quedat per sopar amb la meva best friend i el novio!! hem anat a l taller de cuina!!!

Ara tot just m'he posat una mica al dia i us escric, jejeje

Jço demà al matí no podré anar a la quedada joooooooooooooo, he quedat amb ma cunyada per repassa econometria, com q no he pogut anar encara cap dimarts....

Pero el dilluns també obren a l'eroski!!! llavors si q podria anar, si fem una altra quedada!!!! y sinó ja dissabte q vé, q tenim dinar a ca la tara, no??? xq jo el dimarts tinc dentista, jejejeje. i sino jo el dimcres a la tarda pdoria quedar....

Pel que pogut llegor les coses ja estan més tranquil·les en general per a totes, no??? aici m'agrada, les ninetes al poder!!!!!

No entro en detalls xq estic morta de son...

només dir-vos que us estimo molt i q a veure si ens veiem la setmana vinent!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 09, 2009 11:54 pm

GIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS!!!!

que encara estic a casa ma germana i ara he volgut llegir ràpid que deies sobre els teus regalitus i he llegit ho de si algú et podia passar a buscar.............donaaaaaaaaa.....m'haguessis trucat, que jo avui no sabia quan arribaria a casa....només m'ho has de dir i ja està!!!!!!

Vaja.....si encara vols a les 10:15 et paso a buscar!!!!! et va bé???????? si demà no m'has dit res per aquí et faig un truc a casa val???? però jo et puc passar a buscar!!!!!!!

apaaaaaaa...que no m'he posat del tot al dia però a veure si puc més tard o demà....tot i que mhauré d'aixecar aviat que haig d'anar a reus a buscar la baixa del meu nen i després haig de tornar al morell.....aixi que matinaré!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeetssssss................nanit!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 10, 2009 8:17 am

Bon dia ninetes!!!

Laiac! ara t'anava a trucar... doncs si em pots venir a buscar genial! a les 10.15h t'espero ok? Moltes gràcies bonica!

Ens veiem d'aquí a un ratet!

Muack!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 10, 2009 8:21 am

Ninetes q ja estareu a punt de vestirvos x anar a la quedada....i jo treballant.....

Tara escoltam tinc un problema.....a veure e llegit q avui ia la girasol i es pets a alcover a quina ora es cada cosa????q o saps???bueno tornare a llegirme a traves d'aqell link q em vas passar xo esq no o veig....jijiiijiji!!!Au disfruteu jo estic tot el finde sola q els papis an marxat fora...!!!!

Q vagi be la quedada i a veure si ens veiem avui a la nit x la fra de bandolers....!!!!!!!!!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » ds. oct. 10, 2009 8:33 am

Bon dia ninetes!

En una estoneta ens veures, yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Estiu, aquest nit es la girasol, els pets es la setmana que ve, per la festa major!
Dons l'hora no la se cuan estigui al poble ho miro i et faig un truc!

Ens veuem ara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants