Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: xocolatina » dc. oct. 07, 2009 3:39 pm

Bien!!! ens veiem aquest divendressssssssssssssss siiiiiiiiiiiiiiii :-///: :-///: guay ja tinc ganes que m'expliqueu novetats que avegades per aqui el foro em perdo entre les cròniques, els compte enrera, etc

Si ja veig que totes em voleu casar!!! jajaja el meu maromo però no el veig per la labor o si, no sé a veure si em sorpren com a tu Anna, jajajaja que recordo que la teva pedida va ser a Puntacana!! jajajjaja potser la meva también!! o no.. aix... :-))

Bé de totes maneres tinc unes ganes loques de marxar ahhhhhhhhhhhh necessito calor, relax, batxates, coctails, olor a càrib etc!! hauré de tornar amb les piles carregades perquè aquest any vaig al fira nuvis, em vindreu a visitar a l'estan?? Per cert si alguna necessita entrades que m'avisi que li faré arribar.

Pere cert Irene que t'ha dit l'Esther, com esta? tot bé??

Carme jo m'imagino el meu suisset rebossat amb xocolata i mmmmmmmmmmmmmmmmmm jajajaja (pensaments impurs) jajajajjajaa
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: S&M2009 » dc. oct. 07, 2009 3:57 pm

Guapes per mi el 13 de novembre perfecte!! xq tindré vacances!! jejejejej

Nenes i ja ens explicareu que xerreu, ehhh!! que ho volem saber ... jejejejej
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. oct. 07, 2009 4:14 pm

a mi el 13 de novembre tambe me va be si ja estaran casi del tot les reformes de la planta de dalt ayyysss quines ganes de ser-hi ja instalada i anar a quedada nuvies09 ::love:: ::love::

aixo aixo lo que diu la carme ho volem saber tot ehhhh!!!!!!!!!!!!! i quan dic tot es tot :-))

uffff nenes em sembla que matare als de l' aeroport me sembl que encara no ho havia comentat ens van trencar la maleta a l'aeroport una samsonite nova de les dures de 4 rodes gran me truquen ara i mira casi els engego pero per aixo esta el seguro me diuen que si vull que me la cambien per una de categoria superior pero més petita i que a sobre hi haig de afegir 50€ perque la meva esta tasada en 150€ mira perque no la tenia davant a la tia que si no.... he agafat i li he cantat les 40 li he dit que no era el meu problema que jo la vaig comprar fa 2 anys i me va costar 200€ i l' ultim cop que la tenia a la ma estava en perfecte estat lo que valgui ara em porta sense cuidado que si me l'han trencat em posen una igual i sense posar un duro perque la molt llesta per una igual a la meva (el model d' aquest any) me deia que val 250€ i que poses 100€ més i ja me veieu a mi " no m' acabes de tasar la maleta en 150€ com es que ara me dius que val 250€ mira mira he agafat la tia posant-me excuses i li dic saps que... no penso discutir ja us trucara el meu seguro y te discuteixes amb ells jo l' unic que se que a mi me posen el mateix model que tenia tant si com si... bufff aquests no saben amb qui s' han anat a ficar...a mi que me prenguin el pel nanais de la china que se'n busquin a un altre

avui que estava més calmada amb la mudanza va i me venen aquests a emprenyar encara pillare un avio y me'n tornare de vacances amb lo tranquila que estava jo....

ja ho se noies us he fotut un rollo.... pero esque no localitzo en carlos i n o tinc ningu a ma per queixarme aixi que us ha tocat a vosaltres aguantarme :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: eva gi » dc. oct. 07, 2009 9:32 pm

bones guapes,

a mi em sembla bé quedar divendres les que poguem i més endavant doncs tornem a quedar.

Anna, el Konig està on hi ha escola gestió empresarials, saps on és?
sortint de Girona, passant per davant dels antics Lauren, on hi ha els mossos, la Catedral,... direcció Sta Coloma de Farners per la carretera vella. Si vols podem quedar per exemple al parquing dels Lauren i anar juntes.. bé parleu-ne que jo fins divendres no em podré connectar.

Irene, vols q anem juntes?? si de cas divendres al matí em connecto i acabem de decidir ok :-)ok:
apala ens veiem aviat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 07, 2009 10:09 pm

Merci reinas per l'oferiment però amb els pekes vaig de cul, a més a més, no passo per gaire bona etapa...però gràcies a totes de tot cor!!!
Aquí us poso foto dels meus pekes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dj. oct. 08, 2009 6:30 am

Gràcies Eva per l'explicació però soc tan cateta... que no encara no hi sé anar...

Jo si no us fa res quedem a un lloc i anem juntes. Els lauren quins son de cines? penseu que no vaig gairebé mai a girona..
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: Aley » dj. oct. 08, 2009 8:21 am

Sònia: són un lladres aquesta gent, no m'estranya que t'enfadis... es que a vegades... et fan enfadar.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dj. oct. 08, 2009 9:37 am

Bon dia noies!!!!

Com va aquest dia tan lleig??? aquí plou una mica :--( i far una xafgor ... odio aquest temps ... o que faci caloreta i que vingui ja l´hivern!!!

Sònia a mi em van registrar dues vegades les maletes, una a l´entrada de Ny i una altra a la sortida ... quan les vaig veure obertes i amb precinto em va fer una rabia :-/ , per sort no van trencar els cierres... ufff
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. oct. 08, 2009 10:12 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!!!

que dius CARME que fort!!!! no a mi no es perque me la enregistresin a mi m'han trencat 2 rodes i el pal per estirar i el seu suport estaven casi trets del tot vaya besties imaginat com deuen tirar les maletes perque la deixin aixi de destrosada. i aixo que aquesta maleta amb en carlos li hem fet de tot i mai cap problema fins i tot saltar a sobre per tancarla jajajaja pero bueno m'han trucat ( es veu que el seguro els devien trucar al moment) que ja ens la arreglaven que era perque com que sortia més cara la reparacio i jo pensant es el vostre problema dic si me doneu la mateixa sense posar un duro vale pero si no a mi me deixeu la maleta tal cual estava quan la vaig embarcar i ja li he dit a en carlos la anire a buscar jo per comprobarho tot perfectament les rodes i el manec a mi que no me fagin chapuces, perque li faig que la tornin a enviar fins que la deixin perfecte.
avui ja es oficial ja s' han anat els llogaters de la casa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja tenim casa :-///: :-///:

MIRIAM estan maquisims els peques es veu que l' arnau se li cau la baba ehh jajaj ell de germanet gran no ha agafat gelos ni res esque n'he sentit de casos i clar ell sembla que no se'l veu que n'esta molt d' ella ::love::

EVA tu com la miriam ehhh quan tinguis el bebe volem fotos periodicament :-)

ANNA per sort ja esta solventat pero el disgust ja me l' han fet pasar...

CARME I ANNA a veure que es aquest cachondeo es pot saber on estan les vostres croniques????

GIRONINES ho vull saber tot ehh de la quedada per cert doneuli records a l' esther que fa temps que no en sabem res :-)

XOCO quina enveja ja mateix de vacances saps que jo peso poc i ara amb la mudanza ja perdre algun kilet, vols dir que no cabria a la maleta.... jajajjaja com me diguis que si m' hi fico ehh ejejejje

GIRONINES 2010 com van els preparatius alguna novetat???? ja mateix tindreu la fira de totnuvis aqui
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 08, 2009 1:01 pm

Xocolatina, tens tota la raó!!! L'Arnau ho porta genial!!! Gelos ni rastre!!! se l'estima moltíssim!!!

Nenas, que us ho passeu molt bé a la trobada!!! :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dv. oct. 09, 2009 8:44 am

Hola noies!! Si si ja som divendres i no un qualsevol, el divendres de quedada i l'inici d'un pont llarg :-///: :-///: :-///: :-///: .

Ei que em sembla que ja sé quins son els Lauren. Algú em vindrà a buscar allí? :-))
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dv. oct. 09, 2009 9:06 am

Bon dia guapes!!!!

EEEEIIII Anna quina raó que tens!!!! jjjjjuuuuuuhhhhuuuuuuu un bon PPPOOOONNNTTTT

Quines ganes de treballar, ehhhh??? jejejejje, jo gens ni mica ... ajjajajaj
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xocolatina » dv. oct. 09, 2009 9:30 am

Bon dia darlings!!

Avui quedadaaaaa jejeje, per cert tant punt acabi de treballar vindré directament al köning no m'espereu per demanar ja que desconec l'hora exacte d'arribada.

Fins al vespre!!!
xocolatina

EntradaAutor: Aley » dv. oct. 09, 2009 9:49 am

Ja però que algú em reculli :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: xocolatina » dv. oct. 09, 2009 10:01 am

Anna rei jo et recolliria sense problema però no sé a quina hora acabaré i no et vull tenir allà esperant
xocolatina

EntradaAutor: Aley » dv. oct. 09, 2009 10:04 am

No et preocupis segur que l'irene o l'Eva poden escapar-se
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: GPG » dv. oct. 09, 2009 11:07 am

Ei noies!!

Si si si per fi divendres!!

Ja ens explicareu amb pels i senyals les xafarderies d'avui al vespre!!

Que us vagi molt bé, i porteu-vos bé eh!
Imatge
GPG
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: eva gi » dv. oct. 09, 2009 12:25 pm

bon dia guapes,

anna, tranquila jo et recullo, cap problema :-)ok:

més tard la Irene em dirà si anem juntes o no, però vingui sola o amb ella jo passo pels Lauren
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dv. oct. 09, 2009 2:25 pm

NyiNyi ha escrit:He anat de cul!!! sorry!!!

Si, si, per mi podem quedar Eva!!!

Com quedem? a la gasolinera? porto cotxe jo o tú?
Per mi, m'és igual!!!

Ens veiem avui noies!!! :-///: *.-o-o.* >.-<:

Anna, tranqui, et passem a recollir! :-)ok:

Irene, si em pots portar molt millor, al final el meu home li aniria bé agafar el cotxei com que a casa només en tenim un, doncs millor si em pots portar

diga'm a quina hora quedem

per cert, no puc portar les fotos que tinc, bé només tinc un hoffman de les fotitos de les taules però el té ma germana, de totes maneres són les mateixes que he anat penjant a la crònica
i l'album tampoc el tinc :--( :--( :--( o sigui que queda pendent per la propera
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ehidalgol » dv. oct. 09, 2009 2:42 pm

HOLA CARINYETS!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA ESTIC PER AQUI DE NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

JA TINC INTERNETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, US HE TROBAT A FALTAR MOLT I MOLT I TINC LA SENSACIÓ QUE M'HE PERDUT MOLTES COSES :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

ENS VEIEM AQUEST VESPREEEEEEEEEEEEEEEE >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants