NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 07, 2009 7:12 pm

miriameta ha escrit:amunt fleumetes!!!!!

rebedoret i menjador jejej adivineu que hi falte al menjador jejej

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

M'encanta, miri... quin vinil més bonic... pq jo no sé com es fiquen ni res però si no ja en tindria uns quants!! jeje :-) què guaii! Us queda un pis super bonic... per quan el sopar?? Jejeje :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 07, 2009 7:16 pm

Bno avui ja estic millor, al menys no tinc febre que és el que em xafava... avui ja he sortit de casa... i he fet algunes compres per la boda... paper d'embolicar les figures, una figureta de nuvis més, pinzetes petitetes, estem acabant de triar els detalls que demà encomanarem i ens han arribat les targes d'agraïment!!! Super xul.les... :-) Jasta!!! ::love:: Però estic contenta pq com veieu, anem fent feina... poc a poc...

X cert nenes, he decidit canviar-me d'àmbit territorial i en quan pugui, me'n vaig a BCN a treballar, no puc més... la llista no avança i jo estic massa nerviosa i els diners s'acaben... així que res... al novembre o desembre cap allí!!! No em queda més remei... :-( :-( A vere si allí tinc més sort que aquí... pq noies, de veritat que no sé què coi passa aquest any...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 07, 2009 7:29 pm

X cert núvia, quin video més encertat... se'm van ficar els pèls de punta!!!! :-) Bufff.... quin detallàs de la noia... :-) Què guaiii i mira que a mi no m'agraden les sevillanes i tot plegat, però he de reconèixer que el detall és xul.líssim, i que jo no ho podria fer pq canto fatal!! Jeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 07, 2009 11:29 pm

Hola guapissimes!! jolin fa rato que intento escriure i em surten coses rares per aquí.

Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encanta el teu menjador i el teu rebedor, tens un gust molt semblant al meu. Nosaltres ara mirarem vinils, queden molt bé.

Lluneta m'alegro de que estiguis sense febre, bona senyal!! i que per fi hagis pogut sortir a pendre l'aire una miqueteta. Cuidat molt bonica.... Ah! i el viatge fabulós....t'ho passaràs molt bé.

Cucaaaaaaaaaaa quant de temps, bé o es que jo no m'he connectat fa dies!!!

Uoooo jo dissabte vaig al fotògraf d'Hospitalet perquè ens digui com treballa i ens ensenyi reportatges i videos, eiii i super bé de preu. 1200 euros i tinc el reportatge, 4 DVD's amb les fotos de l'album i la música, l'àlbum de 60 pàgines, 1 CD amb totes les fotos de la boda, video de 1h o 1h i mitja, 1 DVD de la gravació, servei de foto ràpida al restaurant i si al restaurant no han de pagar canon per fer-ho ens regalen el preboda. Si han de pagar canon ens costa, si ho volem, el preboda 150 euros. I si volem preboda i postboda ens donen l'opció de poder-ho fer tot en un dia, després de la boda i ens cobrarien només un reportatge ( cada un son 150 euros ) . Està bé, es diuen Jo & Mi per si a alguna us interessa.... :-)ok:

Bé us ficaré unes fotos de les sabatetes eh??? Xitooooooos i me'n vaig a dormir que tinc sonetes. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
zapatos.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 07, 2009 11:36 pm

I aquestes son les targetes que ens van regalar els del banc, no es veu molt bé però bueno...
Targetes banc.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 07, 2009 11:50 pm

Ara les invitacions
Invitació 1.jpg
Invitació 2.jpg
Invitació 3.jpg
Invitació 4.jpg
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 08, 2009 2:56 pm

Hola noies!!!! :-) Com esteu???? Com va??? :-)) :-)
Istar m'agraden molt les teves invis!!! són super originals!! quan les començareu a donar?? Les sabates també m'encanten, són el meu estil total... de totes maneres, jo apuraré fins l'any vinent a comprar-me-les fins el 29 de març no tinc la primera prova.
Cuca... com va amb els nens? Quan ens veurem? Podria ser un dissabte x la tarda que així podrà venir la meva ise... :-)ok:
Miriameta... ja estic millor! No tinc febre i ara només tos i moquets... menys mal! Espero no empitjorar...
Ise... estàs viva?? com va la feina?? I la jardineria?? Espero que tot bé :-)ok:
Demà em vaig a emprovar el vestit un altre cop, en tinc unes ganes que no us ho podeu imaginar... al menys una bona notícia a la meva vida pq tot son maldades...
Núvia, tinc que parlar amb tú!!!! :-)
X cert, ja hem pagat la meitat de les invis i ara començarem a dissenyar el text i en cosa d'un mes mes i mig ja les tindrem amb nosaltres. Ahir vaig encomanar els detallets i altres coses... ja vaig tenir l'habitació verda plena de cacharros jejeje ::love::
Bé, un petó per totes!!!! Fins aviat!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dj. oct. 08, 2009 5:17 pm

hola wapas!!!
como va todo??? sabeis de fotografo??? Saludos y gracias.
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 08, 2009 7:23 pm

Desperteu nenes!! On sou?

Jo he continuat la meva crònica. :) ::love:: ::love:: ::love::

Que tal? com esteu?

Lluneta menalegro molt que estiguis millor i sense febre!!!

Istar, molt chulis les invitacions, originals.
Les sabates molt boniques :)

::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 08, 2009 10:01 pm

Hola amors!!!!

Em sembla que no hi ha ningu per aqui!!!!

Ishtar!!! Magraden molt les invitacions, son una passada!!! Mencanta el detallet de les perxes (no se com es diu en catala!!!) ho he buscat al diccionari!! Penjarobes, jejejejeje

A mi les sabates magraden mes amb plataforma, les trobo mes comodes pq aixi no notes cap pedreta ni res :) Pero para gustos los colores!!!!

Miriametaaaaaa, com va la cronica????

Llunetaaaa, que mhas de dir???

Pikys!!! Com va el tema fotograf???

Cucaaaaaaaaaaaaaaaa, que ja sacaba la setmana i podras descansar!!!!!!

Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeee, on estas???

Amelieeeeeeeeeeeeeeeeeee, vaaaaaaaaaa, que ens has de contar moltes coses!!!!!!

annalleidaaaa, entreu meeeeeeeees!!!!!!

On son les altres noies 2010?????
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 8:36 am

nuvia2010 ha escrit:Hola amors!!!!

Em sembla que no hi ha ningu per aqui!!!!

Ishtar!!! Magraden molt les invitacions, son una passada!!! Mencanta el detallet de les perxes (no se com es diu en catala!!!) ho he buscat al diccionari!! Penjarobes, jejejejeje

A mi les sabates magraden mes amb plataforma, les trobo mes comodes pq aixi no notes cap pedreta ni res :) Pero para gustos los colores!!!!

Miriametaaaaaa, com va la cronica????

Llunetaaaa, que mhas de dir???

Pikys!!! Com va el tema fotograf???

Cucaaaaaaaaaaaaaaaa, que ja sacaba la setmana i podras descansar!!!!!!

Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeee, on estas???

Amelieeeeeeeeeeeeeeeeeee, vaaaaaaaaaa, que ens has de contar moltes coses!!!!!!

annalleidaaaa, entreu meeeeeeeees!!!!!!

On son les altres noies 2010?????

resssssssssss wuapa ja xarrarem és sobre els nomenaments i un dubte existencial que tinc!!!!!!!!! Quan ens trobem per aki o pel facebook!!!! No és res important... de moment... jeje :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 8:37 am

miriameta ha escrit:Desperteu nenes!! On sou?

Jo he continuat la meva crònica. :) ::love:: ::love:: ::love::

Que tal? com esteu?

Lluneta menalegro molt que estiguis millor i sense febre!!!

Istar, molt chulis les invitacions, originals.
Les sabates molt boniques :)

::love::

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Mooooolt bé!!! Ara vaig a llegir-la i continuar recordant aquell dia taaaan xul.lo que vam viure totes plegades!!!! ::love:: ::love:: Com va tot??? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 8:37 am

Bon dia a totes!!!! Avui em vaig a emprovar un altre cop el super vestit de pronovias!!!! ::love:: Jejeje a vere què tal... i si tinc la mateixa sensació que aquell dia! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. oct. 09, 2009 1:06 pm

Bon dia guapeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!

Nuvia les sabates també m'agraden de plataforma al davant, ni que tinguin taló, però el meu amore es peque, me treu 4 dits i si em fico plataforma el passaré...jijijiji!! i son molt sencilles però es que em conec i segons com les deixaré després a l'armari i allí es quedaran, aquestes si que me les ficaré més cops. Ademés amb el meu vestit es lo que més hi pega... tu si tens un xicot alt ,aprofita i te les compres amb una bona plataforma!!! :-)ok:

Lluneta com et trobes ja se ta passat tot? que guai que avui t'emprovis el vestit un altre cop...jo en 2 mesos tinc la 1a prova...uoooooooooo!!! quina emoció!! :-///:
Et sents com una princesa de conte és una sensació molt xula. Amunt els vestits per les fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Miriam m'alegro que estiguis taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan feliç!!!

Avui he anat a buscar uns resultats d'una analítica d'orina, era perquè no em baixa la regla aquest mes tinc un retrasillo ( no en puc fer molt cas perquè la tinc irregular )i m'ha sortit el test negatiu...uffff!!! >.-<:
El que em surt desde fa un temps ( gener o així ) es sang a l'orina, les que hi enteneu 25 u/l, sempre em diuen que no es molt però porto molts mesos així, sempre em diuen que dec tenir arenilla als ronyons o als conductes o inclús que el meu ronyó filtri sang perque es així , la veritat que m'ho van estar fent controlar durant un temps, 15 dies, i me veia com puntets molt molt petits blancs i quan no es veien quedava posso al fons de l'orinalet, com protuberàncies...podria ser...em preocupa, intento no pensar-hi però soc molt aprensiva. Ara em faran una eco, em van fer un TAC amb contrast i no veien mases enlloc , ni res estrany. Ademés porto 3 dies amb congestió, vòmits, fatiga i prenent-me paracetamol...vaja rollo !!! :.0.-0.:

A veure si en aquests 3 dies milloro perquè sino no puc cuidar al 100% a la nenai només em té a mi, estem suletes. Espero que vosaltres estigueu bé.
Bon cap de setmana!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-)(:-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dv. oct. 09, 2009 2:35 pm

hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he stat molt desconectada. molta feina i moltes coses!!
suposo que la setmana que ve ens arribaran les invitacions :) faig una foto i us les ensenyo! demà ja nomès em quedara 6 mesos :)
dimarts em torno a emprovar el vestit amb les sabates (si les trobo), vaig a Pronovias de bcn i mirare les que tenen i si alguna m'agrada ja les tindré!!!!!!
aquest finde de pont!!! per les que tingueu festa i en poguem disfrutar doncs a disfrutar!!! a mi em toca de nit el dissabte i el diumenge pero no m'importa, ja i estic tan acostumda que ja no ve d'un finde!! a més el Jordi també trebañña!!!
alguna novetat amb els preparatius de la boda??? vaig triant cançons per l'hora del restaurant.
petonets a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Pacresol » dv. oct. 09, 2009 3:34 pm

hOLA WAPAS!!!
ostras miri he estado tan liadilla con otros temas que no recordaba..... muchas felicidades wapa y mi muy enhorabuena!!!!
Que tal fue todo?? espero que bien.... Bueno wapa si puedo me pasare por tu post haber que te explicas de tu luna de miel y demas....
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:20 pm

Nenes!!!!!!!! Aixo estava al soterrani de GN!!!!!

Ja tenim interneteeeeee, vaig a veure que heu ficat!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:21 pm

lluneta29 ha escrit:Bon dia a totes!!!! Avui em vaig a emprovar un altre cop el super vestit de pronovias!!!! ::love:: Jejeje a vere què tal... i si tinc la mateixa sensació que aquell dia! :-)ok:

Com va anar??? Li va agradar a la sogri??? Conta, contaaaaaa!!! Vas tenir la mateixa sensacio??? Et vas veure super meravellosa??? Quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:23 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon dia guapeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!

Nuvia les sabates també m'agraden de plataforma al davant, ni que tinguin taló, però el meu amore es peque, me treu 4 dits i si em fico plataforma el passaré...jijijiji!! i son molt sencilles però es que em conec i segons com les deixaré després a l'armari i allí es quedaran, aquestes si que me les ficaré més cops. Ademés amb el meu vestit es lo que més hi pega... tu si tens un xicot alt ,aprofita i te les compres amb una bona plataforma!!! :-)ok:

Lluneta com et trobes ja se ta passat tot? que guai que avui t'emprovis el vestit un altre cop...jo en 2 mesos tinc la 1a prova...uoooooooooo!!! quina emoció!! :-///:
Et sents com una princesa de conte és una sensació molt xula. Amunt els vestits per les fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Miriam m'alegro que estiguis taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan feliç!!!

Avui he anat a buscar uns resultats d'una analítica d'orina, era perquè no em baixa la regla aquest mes tinc un retrasillo ( no en puc fer molt cas perquè la tinc irregular )i m'ha sortit el test negatiu...uffff!!! >.-<:
El que em surt desde fa un temps ( gener o així ) es sang a l'orina, les que hi enteneu 25 u/l, sempre em diuen que no es molt però porto molts mesos així, sempre em diuen que dec tenir arenilla als ronyons o als conductes o inclús que el meu ronyó filtri sang perque es així , la veritat que m'ho van estar fent controlar durant un temps, 15 dies, i me veia com puntets molt molt petits blancs i quan no es veien quedava posso al fons de l'orinalet, com protuberàncies...podria ser...em preocupa, intento no pensar-hi però soc molt aprensiva. Ara em faran una eco, em van fer un TAC amb contrast i no veien mases enlloc , ni res estrany. Ademés porto 3 dies amb congestió, vòmits, fatiga i prenent-me paracetamol...vaja rollo !!! :.0.-0.:

A veure si en aquests 3 dies milloro perquè sino no puc cuidar al 100% a la nenai només em té a mi, estem suletes. Espero que vosaltres estigueu bé.
Bon cap de setmana!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-)(:-)

Istar!!! Les sabates ja les tinc des de fa un futime de temps!!! es lo primer que em vaig comprar, no tinc vestit pero tinc sabates!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. oct. 10, 2009 2:24 pm

annalleida ha escrit:hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he stat molt desconectada. molta feina i moltes coses!!
suposo que la setmana que ve ens arribaran les invitacions :) faig una foto i us les ensenyo! demà ja nomès em quedara 6 mesos :)
dimarts em torno a emprovar el vestit amb les sabates (si les trobo), vaig a Pronovias de bcn i mirare les que tenen i si alguna m'agrada ja les tindré!!!!!!
aquest finde de pont!!! per les que tingueu festa i en poguem disfrutar doncs a disfrutar!!! a mi em toca de nit el dissabte i el diumenge pero no m'importa, ja i estic tan acostumda que ja no ve d'un finde!! a més el Jordi també trebañña!!!
alguna novetat amb els preparatius de la boda??? vaig triant cançons per l'hora del restaurant.
petonets a totes

6 mesos!!!!

Super cuenta atras en marxxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent