ENTREGA RAMO DE NOVIA

bodes 10!

Re: ENTREGA RAMO DE NOVIA

EntradaAutor: susanaporrero » ds. oct. 03, 2009 3:49 pm

Hola!!Yo con este tema me lie muchisimo!!Al final me dijeron que la tradicion aqui en catalunya es que el ramo te lo entregue un hermano del novio, yo en un principio queria que fuera mi hermano mayor, pero como tambien era mi testigo y bastante faena tenia en hacerme un discurso para la ceremonia pues decidi seguir la tradicion, y repartir entre la familia momentos importantes de la boda, y asi todos serian protagonistas en algun momento. Asi que el hermano pequeño de Ricardo me hizo de padrino, me elegi yo misma el ramo que me gustaba, pero el lo pago y lo fue a recoger el dia de la boda para entregarmelo junto con el poema que te leen como tradicion tambien.Pero vaya, me dijeron que eso del padrino daba igual quien te lo entregue, y depende de cada cual lo pagan ellos o la novia...cuando se lo pedi a mi cuñado se ofrecio a pagarmelo, me dijo que el se encargaba y que seria parte de su regalo...eso si, los prendidos de los hombres los pague yo.
Imatge
susanaporrero
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

EntradaAutor: patri2010 » dg. oct. 04, 2009 11:13 am

Hola chicas! El ramo lo regala el padrino pero la novia lo elige... y la poesia también la regala el padrino... aunque en mi caso será mi suegro porque yo tengo hermano...
Imatge
patri2010
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 23, 2009 10:11 am

EntradaAutor: neus29 » dg. oct. 04, 2009 12:34 pm

yo es ke el problema es ke yo vivo en mataro i el padrino vive en la provincia de tarragona. lo ke podria hacer es dalre una idea del tipo de ramo ke kiero .
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: neus29 » dj. oct. 08, 2009 6:17 pm

hola chicas¡¡¡¡¡¡ decicido, ke se espavile mi hermano, ke es el padrino, a mas esta mi cuñada ke lo puede ayudar a escojerlo, ella tendra mas idea sobre el ramo. no ha querido ser el padrino,? pues ke apechugue. jejejejejejejejej. es bromaaaaa¡¡¡ *.-o-o.*
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: annaiesteve » dv. oct. 09, 2009 6:27 pm

Yo tambien lo hare así, eligire yo el ramo, y el padrino q es mi cuñado q vaya a buscarlo, tambien quiero q los prendidos de los hombres sean a conjunto de mi ramo.....

os pongo algun ejemplo de ramo q me gusta....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: neus29 » dv. oct. 09, 2009 6:49 pm

kin ram mes maco annaiesteve. es molt sencillet, a mi m´agraden aixi.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: annaiesteve » dv. oct. 09, 2009 9:53 pm

si,mira aquest ram m'encanta, pero com vull portar roses blanques, aixó segur, et passo algun ram més....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: neus29 » dv. oct. 09, 2009 9:58 pm

son molt macos anna¡¡¡¡¡¡ per cert, com portes els preparatius? jo el vestit anire a mirarmel cap al gener, necestito perdre uns quans kilets, perke he engreixat una mica, ja se sap l estiu. pere si no no m entrara cap, i men portaria un disgust.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: novia llunàtica » ds. oct. 10, 2009 8:05 am

a veure, jo tinc entés q el ram es un regal dl nuvi a la núvia i q escull una persona d confiança per a q li porti i li llegeixi un vers... pero les tradicions canvien i cada boda es diferent.
en el meu cas mel portava i pagava un cunyat dl meu futur home, pero a 3 setmanes d la boda va decidir q estava molt nerviós i q no es veia capaç de llegir el vers ... així q al final he escollit a la persona q jo volia q me'l portés, la parella de la meva mare, q ho farà amb tota la ilusió del món. es q m'ha ajudat moltíssim amb la boda i volia que partissipés d'alguna manera especial. ell no me'l paga pq amb ma mare ja em regalen el vestit i el fotógraf, pero a mi aixo no m'importa pq el vers l'escriurà ell amb el q em vol dir, i serà un moment únic i molt especial.
Imatge
novia llunàtica

Entrades: 121
Membre des de: dc. set. 16, 2009 1:49 pm

EntradaAutor: XIKAAA » ds. oct. 10, 2009 10:00 am

yo tengo entendido que el ramo te lo trae el padrino, que es quien te lo regala. Pero yo lo elegí yo, el pobre mio sólo paga.
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: neus29 » ds. oct. 10, 2009 12:19 pm

hola novia llunatica, nomes et falta una setmana? kins nervis no? como hu portes?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: novia llunàtica » ds. oct. 10, 2009 4:03 pm

holaaa!! de moment b, es com una sensació extranya, com si no anés per mi això...ja em va passar quan estava a punt d tenir a la petita (tinc una nena d 10 mesos i mig). no m'ho acabo d creure...
els q si q estan nerviosos son el meu futur marit i la meva mare!!! a ell no se li pot parlar d boda, em diu q calli i ma mare comença a fer cares extranyes q no se si em posen nerviosa a mi o em fan riure!
i vosaltres, com van els preparatius?
Imatge
novia llunàtica

Membre des de: dc. set. 16, 2009 1:49 pm

EntradaAutor: XIKAAA » ds. oct. 10, 2009 5:41 pm

muy bueno!! y la gente x supuestisimo, no para de preguntarte si estás nerviosa... cosa que hace que te pongas más nerviosa... un estrés, la verdad!
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: neus29 » ds. oct. 10, 2009 7:12 pm

nosaltres la cosa esta una mica parada, ens casem el dia 4 de setembre, aixi ke ens hi posarem de cara al gener.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: ester_sbd » dl. oct. 12, 2009 3:10 pm

Pos el meu ram el triaré jo però el pagarà el padrí... espero.. jejeje
ester_sbd

Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: neus29 » dl. oct. 12, 2009 3:14 pm

noviallunatica, ke nomes et keden 5 dies¡¡¡¡ mare meva kins nervis ja eh¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: neus29 » dl. oct. 12, 2009 3:15 pm

hola esther-sbd. jo el meu ram mel regalara el meu germa ke es el padri i tambe l´escollira ell. ke s´apanyi tu, a mes esta la meva cunyada ke segur ke ella l´ajudara a escollirlo.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: armonick10 » dj. oct. 15, 2009 1:22 pm

Hola yo creo que el ramo lo deberia elegir la novia o si a la novia le hace gracia que se lo elija una persona especial pues tambien esta bien, creo que nos deberiamos guiar por los sentimientos y lo que esten de acuerdo los novios más que por protocolo,y veo bien lo de dar protagonismo a seres especiales. Nosotros en mi caso el ramo me lo traerá el hermano de mi novio pero querré elegirlo yo y mi hermano me gustaria que fuese testigo. El tema del pago del ramo es en función si la persona se ofrece o no, en mi caso si no lo paga mi cuñado será mi novio quien lo pague (es decir nosotros).
Imatge
armonick10

Entrades: 163
Membre des de: dj. set. 03, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 15, 2009 4:43 pm

Ostras yo en mi pueblo i de la gente que conozco la novia elige el ramo q ella qiere i q le va ir bien al vestido i lo paga el padrino q es o el ermano, amigo o familiar elegido por el novio para que le entregue el ramo i le lea el poema que en principio lo tiene q escribir el novio aunq la tradicion esa se pasa por alto nose xq i lo ace el padrino...esq los novios son muy listos!!!!!jijijiji!!!

i el ramo se regala a una persona especial ocomo puede ser una amiga, ermana, abuela prima...etc
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: neus29 » dj. oct. 15, 2009 5:38 pm

hola estiu2010. yo es ke mi ramo lo escoje el padrino, es decir mi hermano. pero bueno, seguro ke con el vestido ke me coja me kedara bien.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants