"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » ds. oct. 10, 2009 8:35 am

BON DIA NINETES MEVEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!

ESTIUUUUUUUUUUUUUUU............que ELS PETS són el dissabte que ve 17 dona.....no ta liis??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i GISSSSSSSSSSSSSS et paso a buscar doncs!!!!! ales 10:15 (si no em perdo) en tu portal val????jijjijiji si ho llegeixes contesta'n per aquí, sinó et faig un truc!!!!!!!!!

me tingut que aixecar per preguntar si podia anar a buscar el parte de baixa del meu nen dimarts, perque sinó avui havia d'anar a reus ara, quin pal, però no, m'han confirmat que puc anar dimarts, així que ens veiem ara NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 10, 2009 8:49 am

Ok Laia! a les 10.15 estic a baix! Muack!
Ens veiem ara nines! ::love::

Tara! al final vas a ir a buscar eso? si eso podemos ir luego juntas... como veas
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 10, 2009 9:00 am

ja o e trobat ja!!!!a sigut un lapsus esq al facebook una tia avia posat dissabte concert dels pets a alcover....i jo flipava xq pensaba osti avui els pets whiskyn's i la girasol vaia festota q em fotare!!!!!jijijijijiji!!!!dons dissabte q be aure de domrir fins tard sino la nit no laguantare!!!jijijijijjojojojojojjuujujujuajajajajajaj!!!!jijijijiji!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Q vagi be avui a veure si ens veiem am alguna aqesta nit!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. oct. 10, 2009 9:08 am

Bon dia a totes ninetes!
Escolteu, que ahir no vaig poder entrar ja i no us vaig dir res! Res, que no em va bé baixar aquest matí perquè estic liada! No seré per casa en tot lo finde i abans de marxar tinc feina.
Que vagin molt bé les compres!! Compreu molt i no gasteu gaire, jejeje!!

Ei, estiu? Els Whiskyn's van a l'Alcover avui? No s'han separat ja??
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 10, 2009 2:22 pm

Ninetess....ja sóc aqui, però veig que no hi ha moviment per aqui!!!! com anat les compres????? Novetats?????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 10, 2009 2:23 pm

Bufff quin mati més atrafegat però sort que el nen anat a fer la comprar i ha netejat el pis...i ara a descansar i desprès penjarem el quadre..
Com es presenta el finde??? nosaltres no se que farem avui però si decidim anar a Alcover...us ho faig saber...ok???

Petonets!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 10, 2009 3:15 pm

Torsaeann em vesteixo i et vinc a veure...!!!!Bueno vai a veure als pares del novi...!!!La rosarito es veu q esta molt nerviosa!!!aixo q es casi lunic fill!!!

Nur jo tmb mu pensava xo aixo es el q posa al programa de festes dissabte 17 whiskyn's i els pets a alcover..!!!

Bueno men vai a despertar al nen q esta dormint!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » ds. oct. 10, 2009 7:40 pm

Ninetes!!!!!!!!

això està molt paradet, no??

com han anat les compres???

jo tot just arribo a casa!!! al matí he anat a estudiar amb ma cunyada, després de dinar he anat al pis a netejar i després s fer la compra!!! i ara arribo a casa, a sopar i a veure alguna peli o series varias, jejejejeje.

Que feu???? on esteu???

us estimoooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 10, 2009 7:49 pm

Ninetes!!! hola boniques!!!

Aix abans de res moltes gràcies a totes pel regalet! m'ha fet molta il·lusió!!! un petó molt fort per totes! us estimo molt!
A casa em celebrat el cumple. La mami m'ha donat les arracades i el meu germà i ma cunyada m'han regalat un bolso molt monu... ara falten els diners de les yayes i el mes que ve cap a Barna a per les meves Pura López!!!

Torsaeann! que guay... ara estaràs de bodorrio!!! demà ens expliques tots els detalls eh? jo quina enveja! jo també vull anar de boda!

Tara, al final nos hemos quedado en casa... no había ganas de nada... Al final mañana nada, porqué tampoco se va a ir, así que lo dejamos para otro día ok?

Pròximes quedades:

17 d'Octubre: Dinar ninetes a casa la Tara

1 de Novembre: Dinar ninetes i ninots a casa la Laiac

7 de Novembre: quedada a Barna... què us sembla? passem aquest dissabte a Barcelona? yo propongo eh? ja direu...

I la quedada culinària a casa meva doncs si voleu el dia 24, que en principi ell treballarà el matí.

Uf uf quantes coses! jejeje Bueno, ja anem parlant...
Un petonet a totes! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 10, 2009 8:11 pm

Uolaaaa..bufff no hay movimiento por aqui ninguno!!!! jo entro i marxo pq hem estat durant la tarda penjant el quadre, que mare de déu qina feinada....i ara m'ha trucat la mare que están a Ikea i qe quan arribin a Valls volen anar de tapesss :yium:-) ...i em dit d'unir-nos a ells...jejejej. Tara..Elxa...voliem anar a Alcover, però se'ns a fet tard. Si demà a la tarda anem us aviso, ok???

Giss....como andamos???? sin hacer nada??? bien hecho...a relajarse...jejejej. Por las quedadas...yo ya sabéis que los sábados me es impossible la verdad!!! hoy por ejemplo he llegado a casa a la 14:00h. Yo si queréis por la tarde a esa hora nos podemos ir. A ver que decís!!!!

Torsaeann...com va el bodorrio???? demà ens expliques wapiiii!!!...pr cert, vaig rebre el sms a les 23:30h i havia arribat a casa a les 22:00h, suposo que com vaig estar sense cobertura una bona estona va arribar més tard del normal!!!

A totes les demès....petonets enormesss...i parlem suposo que demà....però demà em toca pintar el despatx :hmm:: intentarè escapar-m'he una estoneta a veure que dieu.

::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » ds. oct. 10, 2009 10:11 pm

Huoleeeeee nineteeeeeeeeeeeesssssss!!!!!

ups.........ja són les 23h!!!!!!!!!!!!! que fuerteee, no havia mirat ni l'hora!!!

nosaltres igual fins les 6, ens hem apalancat al sofà i després he tingut que anar a portar el nen a casa d'un company de feina, que havia tingut un bebé i li portaven el rega!! i jo a Reus SOLA desde les 6:30 a les 8:45...i això que havia de quedar amb una amiga i al final ha acabat tard de comprar i no s'ha presentat!!!!

En RESUM....ha estat una tarda mooooooooooolt productiva....avui era PETRY WOMAN total!!!!!
Elxa...he entrar a la MARIPAZ i.............me hubiera comprado mil zapatos....bé, unes sabates i unes botes segur....al final només m'he firat unes sabates.....de color gris, mira......
Tara...he tornar a entrar al berska perque volia canviar la samarreta blanca que havia comprat i al final....m'he emprovat els pantalons que aquest matí he tingut a la mà....no són pitillo, no sé si al final tu te'ls has comprat però perfecte...i me'ls he comprat..........
i res....després a l'oisho un conjuntet de roba interior i al final....a un xinito dos parells d'arrecades i un collaret....2 euros cada cosa eeeeeeeee...

Així................VIVA MARIPAZ!!!!! i anar de compres quan es pot...............ara crec que ja m'he firat iiiiii.....no tornaré a comprar res més!!!!!!

I res ninetes,.....deveu estar a la girasol avui algunes......!!! paseu-so molt bé!!!!!
GISS.....que guai, quantos regalitos!!!!!! i les arrecades, molt xulas, m'han agradat molt!!!!!!! i quantes quedades eeeee...........iuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que bé que estic amb les meves ninetes!!!!!

HAPPI............hole guapissimaaaaaaaaa.....tan costa penjar un quadre??? com que el meu maridet, d'això no en sap gaire, a casa els cunyats són els experts!!!!jijij i demà a pintar......això si que m'agrada més!!!!!!

Al final,...tanta gràcia que em feia anar a alcover a veure el mercadet i això, nu sé quan hi anirem.....demà a la tarda volem anar a la fira de Reus (el pobrissó vol mirar cotxes por si acaso), dinarem amb els sogres i.....al matí nu sé!!!!

black..........espero que almenys l'estudi hagi valgut la pena no???? això de seguir estudiant i treballant...a mi em faria una mandra!!!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxx que guai....la torseann de BODAAAAAAAAAAA!!!!! en tinc unes ganes jo....a verue que t'ha tocat....demà has d'explicar eeeeeeeeeee

i a totes totes totes totes les meves ninetes..............................
UN PATUNET ENORMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 11, 2009 8:54 am

Bon dia nines!
Jo ja vaig pel món fa estona... però avui estic contenta perquè demà és festa així que és com si fos dissabte un altre cop!!!! ueeeeeeeeee :-///:
Avui he somiat amb la elxa i amb la aliaga... ves tu quina cosa! jajaja m'ha fet gràcia.

Ahir a la nit vam estar jugant a la x-box des de les 21.00 fins a les 00.00 que vaig anar a dormir més o menys... ell es va quedar fins les 02.00h! quin vici!
A veure si avui fem alguna coseta de la boda, que en tinc ganes! us he d'ensenyar cosetes que hem fet, a veure quan fem la quedada a casa meva!

Bueno boniques, un petonet! ens veiem desprès
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. oct. 11, 2009 10:11 am

Hola ninetes!

Estic feta pols, he agafat la ditxosa passa, no se de que, pero em fa mal tot el cos, ahir eren les 9.30, que ja estava al llit,
aixi que aquest dies de festa llit i mes llit! Jo espero estar millor dema per fer les fotos sino ho haurem de deixar per una altre dia!

Bueno ninetes no puc casi ni escriure, aixi que cuan em trobi millor us escric a totes!

Gis, papallona, els banos no han arribat, la gis ja te lo seu, i papallona les teves xancles ja estan aqui, si avui em veig amb cor et truco i t'ho acostem amb un moment!

molts petons
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 11, 2009 10:39 am

Tara guapa! jolín... espero que te mejores... descansa hoy y ya veras como mañana estarás como nueva! y eso de que no han llegado los abanicos? entonces tiene que llegar otro pedido? pero tu has pagado el pedido completo no?

Ah! per cert! ja he trobat el vestit de kanacca!!! ueeeeeeeeee ara m'heu d'ensenyar com ho he de fer amb lo de les mides i tal, que jo no m'entero!

Un petonet!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 11, 2009 11:38 am

Bon dia ninetes....

zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz quina son!!!jijijij!!

Elxa pobrecillo q mal q se lo ice passar ayer...i en canvio el tuyo tan natural!!!Esta mañana se lo contaba a su madre xq ella no lo sabia i dice no me creo q no qiera ir a comer i q ayer casi q no le dijera nada a aqel xico....esq nose nunca avia tenido tanta verguenza!!!!
Ostras aqella tia la del golpe en el cotxe se fue con toda la luneta de atras rota!!!
Bueno felicita a tu siegro de parte de las ninetas!!

Nenes avui estic morta air al mati a treballar i a la nit a la girasol fins pasades les 3 i mitja i xq els amics q avien pujat al meu cotxe volien marxar...sino jo em qedo!!!Ara elxa acia muy mala cara???esq pense ostras como aga mala cara tu ninotet pesara q soy una boraxilla!!!

Bueno veig q air vau comprar molt...q es aixo de la maripaz???qina sabateria es????

Bueno men vai a duxar q em fa una peste el cabell de tota la fumarrina q i avia air al pavello q .....

Potser avui i tornem a alcover q fan la festa flaix i com q la monta lempresa dun amic potser entrem gratix xq jo no estic x pagar 15€/pers x una musica q no magrada!!!

i dissabte que be els pets en concert...estic perfeccionan unes cançon q no men recordaba gairebe de la lletra xq son mol antigues!!!jijijijij!!!

Un peto mol fort!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 11, 2009 5:58 pm

Hola bonikes!!!!
aix.. ahir a la guardia ni connectar-me v ser horible..ni vaig poder dormir en 24 hores.... i damunt la zorri que em efa el canvi arriba 1/2 hora tard!!! i nome dona explicació! li he exigiti me diu queno trobava les claus del cotxe :-( :-( :-( flipant... bueno he dormit a casa 3 hores i me trucat mon pare que ha vingut a tgn.. ell està fora... i es clar hem anat al xalet de muns avis.. i hem dinat alli!
esticcccccccccc KO..iji

bueno he pensat que demà estarem tot el dia a casa si voleu venir despres de dnar o aberener amb el ninots!! naltros coincidim i estem a caseta!
ja direu

estiu .. que com portes el pont.. no pares ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
black has estudiat
nur que tal tot?
elxa.. fins les 4.. i dormirrrrrrr uooooooooooo kina enveja!!
tara a vere si kedem que guaiiiiiiiiiii kina ilu ja ta' aki.. pero que raro.. que no estiguin els vanos no?!
Happi.. que el cuadre? a mi em va costa que el pugues penjar... que tal les clases.. bueno suposo que bé i amb ganes de tranklitat!
laiacccc.. que prociu tot que guai! com està el ninotet
torsaeann!! la bodaaaaaaaaaaaaaaaa.. t'ho vas passar bé?
Giss wapi.. et van agradar el regalts jijiji estas viciada a la S-box tu también??????????????? jijij

molts petunets!!!

ei si aquesta nit feu algo.... jo crec que estarem a casa no se si vindran els de la colla!

molts muuuuuuuuuuuuuuuuuaks!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dg. oct. 11, 2009 6:48 pm

Hola ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Tara, no estàs bé? que és grip? millora't oks? i el teu futur maridet que et mimi molt¡¡¡¡¡¡¡
Si necessites alguna coseta ja saps¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. oct. 11, 2009 6:51 pm

Ahir vaig anar a dormir a les 8 del matí, bueno AVUI¡¡¡¡¡¡¡¡ i a les 13.00 a peu ja que tenia que dinar a casa mami i després de dinar cap a casa a momir fins fa una estona i aquesta nit espero poder dormir......

Sobre si em va tocar regalet.......tindreu que esperar a la crònica¡¡¡¡¡¡¡
Vaig a intentar escriure i sinó al vespre ja us escriure el detall que em va fer......... :-)

Vaig a fer la crònica oks?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 11, 2009 8:36 pm

ninetes meves!!!!

que poc moviment avui!!!

Papallona!! ostres, així q de guàrdia!! q carbona la teva companya.. si és q hi ha gent q són la pera... la meva "companya" el divendres no es va rpesentar xq es va agobiar de tot lo q tenia q fer, i clar, com q la senyoreta no va venir vaig tenir q fer-ho tot jo.. i de la meva feina res!!! ja us explicaré si la foten fora o q al final..... xq molt fort!!!

Taraaaaaaaaaaaaaaaa, com estas?? una mica millor?????

Toresaeann bonicaaaaaaaaaaaaaa, esperem la crònica!!!! :-///: :-///: :-///:

Giss, así q jugando con la x-box eh!! jejeje, mi novio también se está hasta las tantas jugando a la wii o al pc o a lo q pille... jajajajaja

Nur!!!! molt ocupada aaquest pont, no???

Laiac!!! com està el Josep?? més animat?? espero q ja estigui millor!!!

Estiu!!! q vergonyós q és el teu ninot!!! però tranquil·la, q segur q s'hi acostuma dona!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Happi!!!! com estas guapa????

Elxaaaaaaaaaaaaaa, que tal todo????

Ninetes!! aquesta setmana hi haurà quedada????? a mi dimecres em va bé qeudar una estona!!!! dimarts no puc q he d'anar al dentista!!! bé, si quedessim a les 17 i algo em podria passar fins les 18:20 o aixi!!!!

I que dius Papallona, que demà estàs a caseta amb el ninotet??? nosaltres hem vingut avui a passar la tarda al piset, q des del juliol q no veniem... ahir ens vam passar la tarda netejant!! jujuju

Després em passo ::love:: ::love:: ::love:: ninetes meves!!!!

us estimooooooooooooooooooooooooooooooo
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 11, 2009 8:54 pm

Hola ninetes!!!
Com ha anat el finde?? Que encara tenim demà de festa!!! :-///:

Laiac, esa pretty woman!!! Així que gastant, eh!! jejeje!! Com estas? I el teu nen com està?

Tara, malaltona? Aix... Espero que no sigui res!

Torsaeann! Volem cronica!!! Van caure ninos?? Va caure la toia??? Explica explica!! I... fotos fotos!!! jejeje

Elxa, quina festa ahir, eh!! I el proxim finde més!! Nosaltres hi vindrem al concert!

Papallona, que tal ha anat el finde??

Giss, quin munt de quedades!! A la agenda tinc ple de ninetes... ninetes... ninetes... jijiji!!! I quin munt de regalets, eh!!

Estiu, fiestera!!!! No t'en deixes perdre una eh!!! No pares!!

Black, que tal l'estudi??

Happiness, que tal? Aprofitant aquets dies per arreglar el piset?

Nosaltres ahir vam anar a sopar a aquell restaurant que us vaig dir. El que hi ha a dalt de tot del Gaudí Centre, i la veritat és que molt guai!! Us el recomano! I bonissim tot!!! Com vam menjar!! jajaja!! Us passo web http://www.gaudirestaurant.com/
I avui he passat tot el dia per Reus.
Ens veiem després! Aniré a picar algo i a veure Ventdelpla!

Petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant