NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:17 pm

Hola noies! Akabo d'arribar a casa i em trobo aquesta xarrera!! No s'hi val, no hi era!! Estava al Nuba... jejeje ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:18 pm

PIKYS ha escrit:jejeje es normal, ja s'atança!!!

pues el que em va agradar va ser que abans del pastis ja van començar a donar detalls, i van agafar a totes les parelles que els hi donaven els nuvis i ens van ajuntar a tots i ens ho van donar, p no anar dun en un. Als 6 vecinos tambe ens van donar la parelleta jejeje.
pero com sempre tot aixo s'allarga molt i es fa pesat.

jo vull fer algo així!!!! :-)ok: No donar-ho tot al final... ho aniré donant entremig dels plats, es fa menys pesat i dona quelcom de sorpresa!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:19 pm

nuvia2010 ha escrit:
annalleida ha escrit:nenes avui 6 mesosquina, emoció i quins nervis a la vegada.

I com estarem el dia abans?

miriameta, veu de lexperiencia, donans consells!!!

jo estaré feta un nyap, bé avui cantavem al cotxe amb el jordi la cançó de summercast en plan boda i anavem dient, estem molt espitosos pq ens casem tonight tonight... jejeje estem espitosos, tota la tarda triant cançons i ja les tenim gairebé totes!!! A no ser que surti una mega cançó hit del invierno i ho haguem de canviar ja ho tenim tot gairebé llest!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:20 pm

cuca lleida ha escrit:va aki tambe les penjo!!
no me deixa penjar la foto aixi que per consell de una nuvia mooolt llesta us penjo el link de la pagina
http://www.eltocadordelanovia.com/detal ... clave=2067

no sé pq clon meu, però també m'agraden moooooooooooooooooolt!!!!! són super xulis!!!! ::love:: Aquestes les tenia mirades però vaig pensar millor tapadetes de la punta així que no sé quines em kdaré al final!!! Què guaiii una cosa menys!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:23 pm

cuca lleida ha escrit:ARA ME TOCA A MI DONARVOS NOTICIESSSSSSSSSS

primer les q son una mica dolentes....nenes no se que me passa que hi ha dies que estic bastant xoff am lo de la boda :-/ no se ---- se me fa gran o no se que deu ser... per sort tinc al meu ssssuuuuupeeeer ninoooooooo que sempre me fa costat i que intenta animarme.!!
: kissd : ::love:: es un cel! per akesta rao hi ha dies que no me paso..pq tic xof...(pero trankis que se me passe)

en fi despres del rollo que us he fotut ara ve lo boooooooooo >.-<: >.-<: >.-<:
ahir vaig anar a barna iiiiiiiiiiii : btbe :: : btbe :: si voleu mes mireu el compte enrereeeee jejejejejejeje

buenooooooooooooooooooo us ho direeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mu::

ja tinc sabateteeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssss

tranquil.la cuca, a mi también em passa tinc dies que ho engegaria tot a rodar però entre la família, el jordi i els amics no em deixen!!! Així que res a tirar endavant... no sé pas com però hi tirarem!!!! I tú també!!! Ahir una bona amiga em va dir que ja té moltes idees per la despedida i que me cagaré....!!! Mare meva quina por em fan totes!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:24 pm

Pacresol ha escrit:hOLA WAPAS!!!
ostras miri he estado tan liadilla con otros temas que no recordaba..... muchas felicidades wapa y mi muy enhorabuena!!!!
Que tal fue todo?? espero que bien.... Bueno wapa si puedo me pasare por tu post haber que te explicas de tu luna de miel y demas....

I tu què tal todo??? Cuanto tiempo sin pasar por aquí no? Como van los preparativos que ya te queda menos!!!??? Ya sabeis donde y cuando os casais??? Besos!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:26 pm

annalleida ha escrit:hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he stat molt desconectada. molta feina i moltes coses!!
suposo que la setmana que ve ens arribaran les invitacions :) faig una foto i us les ensenyo! demà ja nomès em quedara 6 mesos :)
dimarts em torno a emprovar el vestit amb les sabates (si les trobo), vaig a Pronovias de bcn i mirare les que tenen i si alguna m'agrada ja les tindré!!!!!!
aquest finde de pont!!! per les que tingueu festa i en poguem disfrutar doncs a disfrutar!!! a mi em toca de nit el dissabte i el diumenge pero no m'importa, ja i estic tan acostumda que ja no ve d'un finde!! a més el Jordi també trebañña!!!
alguna novetat amb els preparatius de la boda??? vaig triant cançons per l'hora del restaurant.
petonets a totes

Hola wuapa!!! 6 mesets!!!! Què guaiiii!!!! :-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Això va baixant i cada cop hi ha més nervis!!! Aixssss no ens adonarem i serem a Nadal!!!! :-) Bufffffffffffffffffffffff!!! Quantes coses a fer encara... eh... sort que jo vaig avançant moooooltes coses ara que no treballo pq han dit que potser surten opos aquest any q entrem i hauré d'estudiar moooolt per no tornar a passar un setembre així!!!!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 9:33 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
annalleida ha escrit:nenes avui 6 mesosquina, emoció i quins nervis a la vegada.

I com estarem el dia abans?

miriameta, veu de lexperiencia, donans consells!!!

jo estaré feta un nyap, bé avui cantavem al cotxe amb el jordi la cançó de summercast en plan boda i anavem dient, estem molt espitosos pq ens casem tonight tonight... jejeje estem espitosos, tota la tarda triant cançons i ja les tenim gairebé totes!!! A no ser que surti una mega cançó hit del invierno i ho haguem de canviar ja ho tenim tot gairebé llest!!! ::love::

que way que way que way :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:40 pm

Siiiiiiiiiiii està wuaiii!! Ho tinc tot amb carpetetes, esglèsia, restaurant, entrada, nuvis, entregues... jajaja tot molt ben ficadet!!!! :-) som uns cracks!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 9:44 pm

Quina fiques pels pares?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 9:59 pm

nuvia2010 ha escrit:Quina fiques pels pares?

The enviat un privi :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:07 pm

Privi contestat!!!!

A veure, si tu em pots ajudar, también he demanat ajuda a la cuca i a totes les que em puguin ajudar!!!

magradaria ferli algo especial a la Silvia, a casa dels meus pares li vull dir que vingui a ajudarme a vestir, no vindran els meus avis, ni familia, nomes els meus pares, la meva tieta i ella i magradaria, al convit, ferli algo especial pero no se el que. A mes a mes es la testimoni per la meva part. De sempre ens diem Flower, es una chorrada, com si ens diguessim chocho, jajajjaja. Es la Flower. No se si aixo pot ajudar. He pensat la musica que ficarli al restaurant, la de Sexy de French Affair pq com es mona i tal :) A veure si em podeu fer un help!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 10:22 pm

nuvia2010 ha escrit:Privi contestat!!!!

A veure, si tu em pots ajudar, también he demanat ajuda a la cuca i a totes les que em puguin ajudar!!!

magradaria ferli algo especial a la Silvia, a casa dels meus pares li vull dir que vingui a ajudarme a vestir, no vindran els meus avis, ni familia, nomes els meus pares, la meva tieta i ella i magradaria, al convit, ferli algo especial pero no se el que. A mes a mes es la testimoni per la meva part. De sempre ens diem Flower, es una chorrada, com si ens diguessim chocho, jajajjaja. Es la Flower. No se si aixo pot ajudar. He pensat la musica que ficarli al restaurant, la de Sexy de French Affair pq com es mona i tal :) A veure si em podeu fer un help!!!

Un album hoffmann amb fotos des que us veu conèixer???? Això mola moooltíssim!!!! I emociona... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:24 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Privi contestat!!!!

Un album hoffmann amb fotos des que us veu conèixer???? Això mola moooltíssim!!!! I emociona... ::love::

La cuca mha dit el mateix, pero es que no tinc fotos amb ellaaaaaaaaa!!! Com sempre ha treballat de nit, tenim poques fotos de la uni o de festes :( Descartat album hoffman!!! :--(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 10:25 pm

Mmmmmmmmmm el ram de xupa xups no cola???? O feu-vos ara una foto juntes així com qui no va la cosa, i li regales en un marc o tamany poster no sé... estaria wuaii també!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:32 pm

No se.... ara mha vingut al cap fer una flower de paper i a cada petal ficar una frase dalgun moment que haguem passat juntes, jejejeje men venen moooooooooolts al cap!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:34 pm

nenesssssssssssssssssssssssssss
que fort sopant davant del ordenaaaaaaaaaaaaaaa jejejejej torno a estar enganxadissimaaaaaaaaa

escolteu que heu pensat en ferli algo als nens el dia de la boda!!!! algun regalito???
es que a mi me faria molta gracia ferli algo pero que??? si ja me costa regalarli algo per nadalll ufffff :-/ :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: ideees???
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:36 pm

nuvia2010 ha escrit:No se.... ara mha vingut al cap fer una flower de paper i a cada petal ficar una frase dalgun moment que haguem passat juntes, jejejeje men venen moooooooooolts al cap!!!!

aixo es super xulooooooooooooooooooooooo me encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:37 pm

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nosaltres ficarem un castell unflable i a mes, cadascu tindra una caixa on hi haura juguets, xuxes, dallo de fer bombolles, de tot!!! He pensat ficar una taula amb colors i fulls de paper i pegament i tissores per a que estiguin entretinguts i ficar una Missio: A veure qui de vosaltres dibuixa mes guapos als nuvis!!! em faria gracia veure com ens veuen ells :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:38 pm

cuca lleida ha escrit:nenesssssssssssssssssssssssssss
que fort sopant davant del ordenaaaaaaaaaaaaaaa jejejejej torno a estar enganxadissimaaaaaaaaa

escolteu que heu pensat en ferli algo als nens el dia de la boda!!!! algun regalito???
es que a mi me faria molta gracia ferli algo pero que??? si ja me costa regalarli algo per nadalll ufffff :-/ :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: ideees???

Vale... deies al nino....
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat