NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:40 pm

cuca lleida ha escrit:nenesssssssssssssssssssssssssss
que fort sopant davant del ordenaaaaaaaaaaaaaaa jejejejej torno a estar enganxadissimaaaaaaaaa

escolteu que heu pensat en ferli algo als nens el dia de la boda!!!! algun regalito???
es que a mi me faria molta gracia ferli algo pero que??? si ja me costa regalarli algo per nadalll ufffff :-/ :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: ideees???

Doncs per una part si, pq si a mes, aproves loposicio, pues seria un regal 2x1 pero dsp he pensat... i si dsp ell es queda xof pq no ha pensat res per regalarme? a mi, si ell em fes algo i jo no li fes res, em resultaria una mica violent i no magradaria que ell es sentis aixi
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:45 pm

nuvia2010 ha escrit:SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nosaltres ficarem un castell unflable i a mes, cadascu tindra una caixa on hi haura juguets, xuxes, dallo de fer bombolles, de tot!!! He pensat ficar una taula amb colors i fulls de paper i pegament i tissores per a que estiguin entretinguts i ficar una Missio: A veure qui de vosaltres dibuixa mes guapos als nuvis!!! em faria gracia veure com ens veuen ells :)

jajajajajajajaja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
me tronxooooooooooo jejejejeje

me referia als novios! jejejejej ets unica!!!
que way lo del inflable i tot no?? jo vull ser nen de la teva bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
jo de crios no en tindre mes que dos o tres aixi que no posare res...bueno els donare xuxes i colors per a pintar pero crec que ja esta!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:47 pm

nuvia2010 ha escrit:
que fort sopant davant del ordenaaaaaaaaaaaaaaa jejejejej torno a estar enganxadissimaaaaaaaaa

escolteu que heu pensat en ferli algo als nens el dia de la boda!!!! algun regalito???
es que a mi me faria molta gracia ferli algo pero que??? si ja me costa regalarli algo per nadalll ufffff :-/ :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: ideees???

Doncs per una part si, pq si a mes, aproves loposicio, pues seria un regal 2x1 pero dsp he pensat... i si dsp ell es queda xof pq no ha pensat res per regalarme? a mi, si ell em fes algo i jo no li fes res, em resultaria una mica violent i no magradaria que ell es sentis aixi

jo! tambe tens rao pero me fa tanta ilu ferli algo i que es quedi am un pam de nassos ....pero no se que ferli!
es taaaant rarooo jejejejejeje pero me l'estimooo tant!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:47 pm

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nosaltres ficarem un castell unflable i a mes, cadascu tindra una caixa on hi haura juguets, xuxes, dallo de fer bombolles, de tot!!! He pensat ficar una taula amb colors i fulls de paper i pegament i tissores per a que estiguin entretinguts i ficar una Missio: A veure qui de vosaltres dibuixa mes guapos als nuvis!!! em faria gracia veure com ens veuen ells :)

jajajajajajajaja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
me tronxooooooooooo jejejejeje

me referia als novios! jejejejej ets unica!!!
que way lo del inflable i tot no?? jo vull ser nen de la teva bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
jo de crios no en tindre mes que dos o tres aixi que no posare res...bueno els donare xuxes i colors per a pintar pero crec que ja esta!

Perdona... jo no sere nena i em penso fotre dins del castell unflable a fer la idiotaaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Per la comunio vaig trencar el vestit fent la cabra, per la boda igual!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 10:48 pm

Jeje jo ni idea... a algú molt especial si que li faré algo, però al meu nen no sé... =0-0-) =0-0-) no hi havia caigut com que ja té el rellotge... no sé què més fer-li!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 10:50 pm

Nuviaaaaaaaaaa jo me ficaré amb tú!!!!!!!!! A fer l'idota també...
Lo de la flor amb els pètals tot un èxit, no hi havia caigut!!! Què guaiii estar aquí amb vosaltres i no sortir com cada dissabte.... :-)ok: m'h passo teta amb valtres, i amb la nuvia, ric mooltíssim!!!! Sou unes cracks!!!!
Jo de castell no en ficaré només hi tinc dos o tres nens i no val la pena... com diu la cuca, xuxes i algo per pintar i punto!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:52 pm

lluneta29 ha escrit:Nuviaaaaaaaaaa jo me ficaré amb tú!!!!!!!!! A fer l'idota també...
Lo de la flor amb els pètals tot un èxit, no hi havia caigut!!! Què guaiii estar aquí amb vosaltres i no sortir com cada dissabte.... :-)ok: m'h passo teta amb valtres, i amb la nuvia, ric mooltíssim!!!! Sou unes cracks!!!!
Jo de castell no en ficaré només hi tinc dos o tres nens i no val la pena... com diu la cuca, xuxes i algo per pintar i punto!!! :-)

Imaginat quines fotos poden quedar al castell unflable, jajajajajajajajajajaja fotrem fora als nens!!!! Ja em puc ficar a fer coses de la boda com una inutil pq ara mhe apuntat a mil cursos de formacio i arribare cada dia, menys el divendres a les 9a casaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:54 pm

Canviant de tema!!!!

Crec que les flors ho farem a la piñol, magrada molt el noi que fa els rams i aquestes mandangues, anire a mirar al Flor delux aquell i dsp al piñol i crec... que sera al piñol, tinc aquell no se que... jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:57 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nuviaaaaaaaaaa jo me ficaré amb tú!!!!!!!!! A fer l'idota també...

Imaginat quines fotos poden quedar al castell unflable, jajajajajajajajajajaja fotrem fora als nens!!!! Ja em puc ficar a fer coses de la boda com una inutil pq ara mhe apuntat a mil cursos de formacio i arribare cada dia, menys el divendres a les 9a casaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

JEJEJEJEJ l castell jejejejejejejejej que bo que pot ser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
nuvia a poc a poc tot sortira! ja veuras....no diuen que MICA EN MICA S'OMPLE LA PICA pos aixo mica en mica....pos si tenim moltes cosetes clares!! i sino aki al forofleumaaaaaaaaaaaaa surten moltes idees !!!!

VISCA EL FOROFLEUMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:58 pm

NENES HEU VIST LA PELI DEL MAGO DE OZ??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 10:58 pm

mireu que bonicaaaaaaaaaa

http://youtube.com/watch?v=ccCnL8hArW8

Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 10:59 pm

cuca lleida ha escrit:NENES HEU VIST LA PELI DEL MAGO DE OZ??

No miro pelis, visc al portatil :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 11:00 pm

La vols ficar en algun lloc de la boda?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 11, 2009 11:02 pm

Hola nenetes!!!!

El noi de la piñol es super majo!!! sip

Els meus nens van tenir castell inflable i nomes eren 3 pero com que ja va inclos al preu pues millor, jo no els vaig veure gaire els nens jejej.

Jo al meu nene li vaig fer la sorpresa del rellotge i ben content que esta :D ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Bueno chiquetes!!!! molts besitos!!! vaig a dormir que he arribat a les 10:30 de treballar i dema vaig de mati... aixi que.... cuideuvos molt i no us oblideu de mi!!!!

Per cert cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) wapissimes les sabates i felicitatssssssss!!!!! jejejej deus estar super contenta!!!

la veu de l´experiencia diu que en 6 mesos no us donara temps de res!!! aixi que a posar el turbo nenes!!!!

muacsss ::love:: ::love:: ::love:: marxo que estic baixa de forces....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 11:04 pm

miriameta ha escrit:Hola nenetes!!!!

Els meus nens van tenir castell inflable i nomes eren 3 pero com que ja va inclos al preu pues millor, jo no els vaig veure gaire els nens jejej.

Jo al meu nene li vaig fer la sorpresa del rellotge i ben content que esta :D ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Bueno chiquetes!!!! molts besitos!!! vaig a dormir que he arribat a les 10:30 de treballar i dema vaig de mati... aixi que.... cuideuvos molt i no us oblideu de mi!!!!

Per cert cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) wapissimes les sabates i felicitatssssssss!!!!! jejejej deus estar super contenta!!!

la veu de l´experiencia diu que en 6 mesos no us donara temps de res!!! aixi que a posar el turbo nenes!!!!

Anem beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 11:05 pm

la veritat es que la trobo moooolt dolceta per l'entrega dels avis no se...
el mago de oz es de quan erem petitajes!!!
no l'has vist!! es tot un classic! es como Mery Poppins jejejejejeje un classic
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 11:05 pm

miriameta ha escrit:Hola nenetes!!!!

Descansa treballadoraaaaaaaaaa que si no fos per gent com tu aquest pais encara estaria pitjor economicament!!! OLEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 11, 2009 11:07 pm

MIRIIIII
MOLTES ASIES
I DESCANSA!!!!!!!!!
MOLTS PETONETS I ASIES PELS CONSELLS!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 11, 2009 11:08 pm

cuca lleida ha escrit:la veritat es que la trobo moooolt dolceta per l'entrega dels avis no se...

Ostiiiiiiii!!! Els avis!!!! he llegit que una noia ficara la de Cuentame, también esta guay!!!

Vaig a gossejar al llit amb el meu amoret, a veure la tele alli :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Descanseu princeses meves i no avanceu gaire, vale????

Fins demaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy::
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 11, 2009 11:09 pm

cuca lleida ha escrit:la veritat es que la trobo moooolt dolceta per l'entrega dels avis no se...

Jo no tinc avis :-( :-( :-( :-( :-( :-( Jo si que l'he vista però fa moooolt de temps!!! Ara vaig a escoltar la cançó que has ficat!!! A vere què tal... no dóno a l'abast per seguir-vos!!! Aixsssss me marejo i tot!!! :-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants