miriameta ha escrit:Hola nenetes!!!!
El noi de la piñol es super majo!!! sip
Els meus nens van tenir castell inflable i nomes eren 3 pero com que ja va inclos al preu pues millor, jo no els vaig veure gaire els nens jejej.
Jo al meu nene li vaig fer la sorpresa del rellotge i ben content que esta :D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bueno chiquetes!!!! molts besitos!!! vaig a dormir que he arribat a les 10:30 de treballar i dema vaig de mati... aixi que.... cuideuvos molt i no us oblideu de mi!!!!
Per cert cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wapissimes les sabates i felicitatssssssss!!!!! jejejej deus estar super contenta!!!
la veu de l´experiencia diu que en 6 mesos no us donara temps de res!!! aixi que a posar el turbo nenes!!!!
muacsss![]()
![]()
marxo que estic baixa de forces....
D'oblidar-nos de tú impossible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'has sentit?? Tú recupera't i ànims per demà!!!! Ja fiquem el turbo ja!!!!! Jo faig tot el que puc i més per no tenir-ho que fer tot al darrer moment!!!! Però ja tinc por que se m'acumuli tot! A la fira de nuvis decidirem el viatge i les flors i de pas tot lo d'estètica.... masajitos etc... i jastarà!! Quan arribin els detallets, els començaré a arreglar i em smbla ke ja starà tot!!!

Jo busco la versió d'allegria del circo du solei però aquella que sonava fa uns anys que era més marxosa i no la trobo per enlloc, sabeu quina vull dir? Allegriaaaaaaa nanananaranana allegriaaaaaaaaa.... si la trobeu, m'ho dieu... em farieu un favor!!!