NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Amelie » dl. oct. 12, 2009 6:58 pm

Hola Guapesss!!!

Que tal tot?! Ja veig que l'hi aneu donant canya al foro, moooolt bé!! Ara jo vaig més perduda, la setmana que ve que tinc festa a vere si hem poso al dia que això no pot ser!!! :star:: He anat llegint per sobre i a vere si m'enrecordo de totes:

Miriameta El menjador i rebedor moooolt xulis!! a mi els vinils també m'agraden, ara no en poso, perquè no crec que siguem gaire bons empegant!!

Lluneta Nena l'altre dia vaig anar a Girona a veure la familia del meu amorete i vaig posar el video del teu germà perquè veguessin l'esglesia, quina gràcia, jo explicant-li a la meva futura sogra aquesta és la Lluneta, que es casa l'any que ve també!! jeje aaaaahh!! FELICITATSSSSS nena que ja tens vestit!!! Moooolt bé!! s'ha de veure!!!!

Cuca Guapa!! Com va tot?! Tu el vestit ja el tenies, ja veig que ara estas de pleno amb la música. Una Abraçae!!!

Ise Nena!! A vere si la pròxima kedada coincidim, que hem farie gracia tornar-te a veure, les nenes de la boscana ens hem d'explicar tot el que sapiguem!!!

Nuvia Com va tot i el genoll, he estat molt out i ara no ser si vas dir res més, espero que et trobis millor, per cert tu tampoc tens vestit no?! Hem de fer un pensament ja!! Aquestes nenes del 2010 són unes màquines, totes amb vestit!!!

Pikys com va tot? Has avançat alguna cosa més explica, explica, explica!!!

Anna, CC83 Com aneu?! Bueno una Abraçada a totes!!!

Aquesta setmana vaig de matins i a la tarde hem toca estudiar que diumenge he de presentar un altre treball de la UOC, però als descans miraré de connectar-me, que encara us he d'explicar com va anar l'anunci jeje!! Petonssss ::love:: ::love::
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 12, 2009 10:02 pm

Amelie ha escrit:Hola Guapesss!!!

Que tal tot?! Ja veig que l'hi aneu donant canya al foro, moooolt bé!! Ara jo vaig més perduda, la setmana que ve que tinc festa a vere si hem poso al dia que això no pot ser!!! :star:: He anat llegint per sobre i a vere si m'enrecordo de totes:

Miriameta El menjador i rebedor moooolt xulis!! a mi els vinils també m'agraden, ara no en poso, perquè no crec que siguem gaire bons empegant!!

Lluneta Nena l'altre dia vaig anar a Girona a veure la familia del meu amorete i vaig posar el video del teu germà perquè veguessin l'esglesia, quina gràcia, jo explicant-li a la meva futura sogra aquesta és la Lluneta, que es casa l'any que ve també!! jeje aaaaahh!! FELICITATSSSSS nena que ja tens vestit!!! Moooolt bé!! s'ha de veure!!!!

Cuca Guapa!! Com va tot?! Tu el vestit ja el tenies, ja veig que ara estas de pleno amb la música. Una Abraçae!!!

Ise Nena!! A vere si la pròxima kedada coincidim, que hem farie gracia tornar-te a veure, les nenes de la boscana ens hem d'explicar tot el que sapiguem!!!

Nuvia Com va tot i el genoll, he estat molt out i ara no ser si vas dir res més, espero que et trobis millor, per cert tu tampoc tens vestit no?! Hem de fer un pensament ja!! Aquestes nenes del 2010 són unes màquines, totes amb vestit!!!

Pikys com va tot? Has avançat alguna cosa més explica, explica, explica!!!

Anna, CC83 Com aneu?! Bueno una Abraçada a totes!!!

Aquesta setmana vaig de matins i a la tarde hem toca estudiar que diumenge he de presentar un altre treball de la UOC, però als descans miraré de connectar-me, que encara us he d'explicar com va anar l'anunci jeje!! Petonssss ::love:: ::love::

Hola bonicaaaaaaaaaaaa!!! I que tal els sogres??? Contents??? que way!!!!

El meu genoll va fent, a la ressonancia va sortir que tot estava perfecte pero a mi em continua fent mal al baixar escales i conduir, que hi farem!!! Jo no tinc vestit oficialment encara, estic pendent dun vestit que ha darribar a la tenda de la tieta i a veure... i quan arribi ja us podre dir: Tinc vestit!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 12, 2009 10:07 pm

Nenes!!!!! Jo continuo pensant amb la musica pels iaios i amb el meu amore ens ha agradat aquesta

http://youtube.com/watch?v=gp2Jmtob_SQ

Que us sembla??
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dt. oct. 13, 2009 6:02 am

Bon dia princeses!!!!

Com ha anat aquest cap de setmana llarg?

Nuvia, de musiques no et puc dir res pq no en tenim cap :-) :-) :-) i les que has dit quan sigui a casa ja les escoltaré pq aqui a l'oficina no tinc altaveus :-(

Cuca, que ja tens sabates >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Lluneta, com estas?

Miri, continua la cronica please! :-) :-) :-) :-) :-) :-) que tal va la convivencia?

Amelie, ja has demanat hora a alguna botiga per emprovar-te vestits??? :-) :-)

Anna, que tal estas guapa? mira, ma germana va trucar i l'hi van dir que hi anés a fer una entrevista... ja cap al final el director del centre li va dir que quan li digués el sou marxaria corrent...i si!!! són moltissimes hores i un sou miserable :-/ :-/ :-/ Però igualment moltes gracies :-)ok: :-)ok: :-)ok:

cc83, pikys, tatiana, laia, ximixeta, ayp, istar com esteu? heu preparat alguna coseta?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 13, 2009 11:21 am

ise ha escrit:Bon dia princeses!!!!

Com ha anat aquest cap de setmana llarg?

Nuvia, de musiques no et puc dir res pq no en tenim cap :-) :-) :-) i les que has dit quan sigui a casa ja les escoltaré pq aqui a l'oficina no tinc altaveus :-(

Cuca, que ja tens sabates >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Lluneta, com estas?

Miri, continua la cronica please! :-) :-) :-) :-) :-) :-) que tal va la convivencia?

Amelie, ja has demanat hora a alguna botiga per emprovar-te vestits??? :-) :-)

Anna, que tal estas guapa? mira, ma germana va trucar i l'hi van dir que hi anés a fer una entrevista... ja cap al final el director del centre li va dir que quan li digués el sou marxaria corrent...i si!!! són moltissimes hores i un sou miserable :-/ :-/ :-/ Però igualment moltes gracies :-)ok: :-)ok: :-)ok:

cc83, pikys, tatiana, laia, ximixeta, ayp, istar com esteu? heu preparat alguna coseta?

bon dia nenes!!! Com ha anat tot??? Jo igual que sempre... x casa... :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 13, 2009 11:21 am

nuvia2010 ha escrit:Nenes!!!!! Jo continuo pensant amb la musica pels iaios i amb el meu amore ens ha agradat aquesta

http://youtube.com/watch?v=gp2Jmtob_SQ

Que us sembla??

Aquesta és de les millors que m'has dit!!! M'agrada, si senyor!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 13, 2009 11:22 am

Has pensat, nuvia, en aquella de la serie "Aquellos maravillosos años"? També estaria bé no??? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 13, 2009 1:24 pm

Bona tarda neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Quants dies sense passar-me!! Doncs veig que heu avançat moltíssim... :-)ok:
Si era veritat que estava una mica paradet això...però ja hem tornat totes a l'ataqueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

PIKYS lo de l'arròs jo també ho he sentit que està prohibit tirar-ne, no sé si deu ser veritat ja ho buscaré.

Uiii per aquí he vist que comentaveu de fer-li una sorpresa als nostres nens grans...jo estic assajant una cançó amb el grup , que sé que li farà molta il·lusió i ademés no s'ho espera... Els nens allí ja tenen una saleta amb colxonetes i casetes tipo indiana bill...el que si que nosaltres voliem fer la despedida conjunta i a l' Indiana...jejejeje que divertit!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tenim reservat el fotògraf!!! al final he agafat el d'Hospitalet, vam veure els treballs i ens va agradar molt i el preu també ens agrada molt....fem pre boda i post boda...ho fem tot a Tarragona ( ell es d'allí ) , el pre boda a les muralles i a les runes romanes - cap al vespre per agafar un tros de la nit- i el post boda a la platja, així hem podré ficar amb el vestit a dins de l'aiguaaaaaaaaaaaa xoooooooooof !! després a la tintoreria i penjadet... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El tema de les cançons ho farem quan hagi passat les vacances de Nadal....
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 13, 2009 7:25 pm

Pujo post nenes!!!! Axò no pot ser!!!! :-) Què avall que me l'he trobat!!!!!!!!!!! No hi ha ningú per aki???!! Jo he de fregar el pis i no en tiinc ganes.... :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 13, 2009 8:47 pm

hola princesessssssssssssssssssssssssssss

que tal??
nuvia jo penso igual que la lluneta...millor la del Amstrong! :-)ok: m'agrade moooolt mes!

iseeeeeeeeeeeeeeeee bonica !!! siii ja tinc les sabatetes de pincesa jejeje :-)ok: cm sempre arribar i....pam! una coseta menos. que tal tu? com va tot??

llunetaaaaaaaaaaaaaa que way llo dels testimonis, nosaltres encara no li hem dit a cap dels dos! :-) som aixi de felicianos jejejejeje

istar que xuli lo de la sorpreseta de cantar!! i felicitats pel fotograf!1! biiiien una coseta menosssssssssssss
ssaps neni avui nomes te keden 5 mesos :.0.-0.: :.0.-0.: ufffff aixo ja s'acostaaaaaaaaaaa

miri! me sembla que no te vaig dir res del menjador pero crec que es evident que .................................................................mmmmm'encantaaaaaaaaaaaaa jejejejjee
a ke es bonica la cançoneta del mago de oz...jejejeje es tan bonica!

amelieee no treballis tant! que way lo de la sogra i que ja els hi hagis dit eh??? ara tens feineta a avançar cosees!!!!

pickkys aixo del arros no tenia ni idea :-/ pero es a tot arreu??

nenisssssssssssssssssssss que dema ja es dimecressssssssssssssssssssss jejejejejej
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 13, 2009 9:14 pm

Quan quedeeeeeeeeeem???? Cuca tinc dubtes amb coses del que vam dir diumenge... sobretot amb el diàmetre, tinc por que quedin petits!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. oct. 13, 2009 9:20 pm

Hola amoretes!!!!

Com esteu???

Jo aquest mati me lhe passat de metges, hem portat al bender al veterinari pq tenia com una urticaria a la pell i ens ha dit que poden ser moltes coses, que pot ser que sigui alergic a les picades dalgun insecte (creuen que a les puces!!!) o que sigui alergic a qualsevol cosa, fins i tot a lambien!!! Ara cuca si el veus pel carrer et fara pena pq porta una campana i li han afeitat el pel dun tros de lesquena, jajajajajajajaja a veure si fiquem alguna foto!!!!!!
I también he acompanyat a la mami que esta fotuda danims, li haurem de fer molts mimitos, ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nenis, avui no em fico mes per aqui que estic desganada, ens veiem dema precioses meves!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 13, 2009 9:28 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola amoretes!!!!

Com esteu???

Jo aquest mati me lhe passat de metges, hem portat al bender al veterinari pq tenia com una urticaria a la pell i ens ha dit que poden ser moltes coses, que pot ser que sigui alergic a les picades dalgun insecte (creuen que a les puces!!!) o que sigui alergic a qualsevol cosa, fins i tot a lambien!!! Ara cuca si el veus pel carrer et fara pena pq porta una campana i li han afeitat el pel dun tros de lesquena, jajajajajajajaja a veure si fiquem alguna foto!!!!!!
I también he acompanyat a la mami que esta fotuda danims, li haurem de fer molts mimitos, ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nenis, avui no em fico mes per aqui que estic desganada, ens veiem dema precioses meves!!!

Anima't wuapaaaaaaaaaa!!!! I això del gos que no sigui res!!! Un petó aixíiiiiiiiiiii de graaaaaaaaaaaaan!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Jo demà com sempre nomenaments... però res de res de res.... no sé ni pq em kdo a casa, encara em kda comprar-me coses per la boda dl dissabte i a més faré de conillet d'indies de ma germana pq provarà de depilar-me a mi i a una amiga... jejeje (està fent un cicle d'estètica, no sé si ho he dit algún cop)......... aixs mare meva!!!!! Quina porrrrrr!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 14, 2009 5:53 am

Bon dia princeses!!! ::love:: ::love:: ::love::

Uff! encara és negra nit...

Nuvia que no sigui res el del gosset i sobretot molts mimitos a la mare, eh! .c(.(-)) .c(.(-))

Cuca, si no t'haguessis comprat les sabatetes el dia que vas a mirar-ne m'hagués preocupat! hehe si ets una màquina :-) :-) :-)

Lluneta, segur que ta germana et deixa perfecte :-)ok: :-)ok: :-)ok: i el que em deies de la bola, no crec que sigui petita...quedarà perfecte :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno guapis, un petó per totes :-()-)

Començo a treballar :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 14, 2009 6:06 pm

ise ha escrit:Bon dia princeses!!! ::love:: ::love:: ::love::

Nuvia que no sigui res el del gosset i sobretot molts mimitos a la mare, eh! .c(.(-)) .c(.(-))

Cuca, si no t'haguessis comprat les sabatetes el dia que vas a mirar-ne m'hagués preocupat! hehe si ets una màquina :-) :-) :-)

Lluneta, segur que ta germana et deixa perfecte :-)ok: :-)ok: :-)ok: i el que em deies de la bola, no crec que sigui petita...quedarà perfecte :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

hola nenes!!!! Com va la tarda??? Pujo el post que me l'he trobat molt avall!!! Ise quan t'aixeques tú, vols dir que stàn els carrers posats?? jejeje quina rasca que deu fer, oi???!!! bno ja m'agradaria a mi aixecar-me aviat per anar a treballar. Anyoro la Seu!!!!!! Anyoro l'any passat!!!!!! I resulta que aq any ningú es posa malalt, us ho creieu?? Fa dues setmanes que no busquen profes de anglès i ja no diguem de socials... em moriré de gana aq any!!!! No, no em digueu que m'animi pq de veritat q no puc... i anava a marxar a BCN però avui no sé pq les coses no van bé tmpoc... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Quina merda...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 14, 2009 6:26 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia princeses!!! ::love:: ::love:: ::love::

hola nenes!!!! Com va la tarda??? Pujo el post que me l'he trobat molt avall!!! Ise quan t'aixeques tú, vols dir que stàn els carrers posats?? jejeje quina rasca que deu fer, oi???!!! bno ja m'agradaria a mi aixecar-me aviat per anar a treballar. Anyoro la Seu!!!!!! Anyoro l'any passat!!!!!! I resulta que aq any ningú es posa malalt, us ho creieu?? Fa dues setmanes que no busquen profes de anglès i ja no diguem de socials... em moriré de gana aq any!!!! No, no em digueu que m'animi pq de veritat q no puc... i anava a marxar a BCN però avui no sé pq les coses no van bé tmpoc... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Quina merda...

Doncs a l'hora que m'aixeco els estan posant! jejeje avui a les 5.40! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i ara mateix he arrivat a casa... tinc el cap com un timbal :star:: :star:: :star:: :star::

I amb bcn que ha passat?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 14, 2009 7:11 pm

Doncs que avui han baixat a un 12.000 !!!! i clar m'ho estic acabant de pensar bé... pq van pujant i baixant i això d'empadronar-me és cosa seria pq llavors no em desgravaria la hipoteca, hauria de pagar a hisenda etc... no sé noia tot és molt complicat!!!! Hauria d'haver començat abans amb això d'ensenyament la veritat... ara tot és massa complicat!!!!! :-( :-( Deu ni do això de la feina no??? Quantes hores fas!!!!! :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. oct. 14, 2009 9:51 pm

Hola amoooooooooooooooooooooooors!!!!!!

Si que matines Iseeeee!!! No ho sabia pas!!! I jo que pensava que aixecarse a les 7 ja era un repte!!! jejejejejejeje

Lluneta... paciencia, no et puc dir res mes, despres de la tempesta sempre surt la calma i tu tindras un super Rainbow que brillara durant molt temps, ja veuras!!!!

Ratolinetes!!! On esteu les altres???

El foro estava a les catacumbes!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. oct. 15, 2009 3:41 pm

Hola guapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees !!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Uala! ja he canviat al 4 !!! histèria colectivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
A veure si en comptes de casar-nos dos anirem 3...jijiji es que els pintors se m'estan retardant els hi vaig dir com a molt el dia 8... m'esperaré a veure si donen senyals.... :-)ok: mentrestant faig la meva vida de sempre rutinaria i avorrida....que guay ojalà si que anessim 3!! me faria ilusió...pero si no pues no passa res.

Vosaltre que tal petardetes??? uix ara he d'anara buscar la peque al cole....i portar-la a classes de flamenco...aix poques ganes!! Expliqueu , expliqueu!!! Petons al dit petit del peu esquerre. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 15, 2009 7:49 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola amoooooooooooooooooooooooors!!!!!!

Si que matines Iseeeee!!! No ho sabia pas!!! I jo que pensava que aixecarse a les 7 ja era un repte!!! jejejejejejeje

Lluneta... paciencia, no et puc dir res mes, despres de la tempesta sempre surt la calma i tu tindras un super Rainbow que brillara durant molt temps, ja veuras!!!!

Ratolinetes!!! On esteu les altres???

El foro estava a les catacumbes!!!!

Hola wuapes!! Després de la sessió de bellesa de ma germana, ja he arribat a casa!!! Tot el dia fora, estic cansada!!! Dir-vos que ja tinc mig triada la roba interior!!! Ueeeeeeeee és suuuuper xul.la!! Ara me l'han demanat, pq no la tenien, l'he mirat per un catàleg d'una marca francesa que ara no sé com es diu i ara me la portaràn i me l'emprovaré a vere com em kda. Bno ja us contaré... si quedem algún diaaaaaaaaaa, us porto els catàlegs que tinc!!!! :-) La setmana que ve aniré a emprovar-me els conjuntets i jasta!!! Una cosa menys!!! Vinga cuca que t'adelanto en els preparatius jeje... :-)ok:
Per lo de la paciència, no en tinc massa... he enviat currículums als coles privats, demano totes les places que ningú vol, tot tot i tot i no hi ha manera, crec q ensenyament em té mania, hauré fet algo malament??? :-( :-( :-( en fi... no vull pensar q em fico malalta!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Istar, què és això dels pintors??? No em diguis que.............. jajaja què bo!!! Ja ens aniràs informant eh.. que això ha de ser un notición como la copa de un pino eh!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A les demés, reitero, on sou???
Iseta com va??? No treballis taaaaaaaaaan que no és bo!!!! :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: Ja m'han enviat la primera maqueta de les invis, l'estem retocant i ho tornarem a enviar a vere què tal... per cert, ara el jordi se li ha entestat fer post boda!!! Vol ficar-se al mar amb el traje, està com un xut!!!! Avui hem parlat amb la fotògrafa i hem kdat que li direm què volem fer... miriameta per cert, quan fareu el pre-boda? Que comença a fer rasca!!!! On pares????
Quan quedem??????????? Jo en tinc ganes!!!! VAaaaaaaaaaaaaaa....
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants