"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 8:43 am

Huole guapissimes!!!

ja veig que tornem una mica a la normalitat!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAAAA...es veritat, que ahir vaig llegir que ja savies quin vestit porvar-te.........jo vull saber quin és, jo vull jo vull.........vaaaaaaaa digues quin és!!!!!! per cert, que no saps que l'altre dia vaig somiar en la teva boda, i que totes anavem amb el nostre vestit de boda en plan nenes de comunió!!!! però en principi, en el somni eres la primera.....i a sobre, va sortir pel mig dle somni un ex meu.....ves a saber el meu cap en què pensava!!!!jijijijiji

Elxaaaaaaaaaa.......que guai aquestes celebracions.....de tan en tan muns sogres en fan, ja que són com a 30 persones o més amb cosins i tot....però molt xuli......i els gegants una passada, ara hi ha un munt de gegant que els acompanya una batucada, en plan samba, i m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

I TARA.....això de portar una sola cosa?? que vols dir??? jo si no és demà dimecres o divendres, no puc quedar que el dijous marxo amb la feina a SAntiago de COmpostela (no ho havia dit per aquí no???) i torno el divendres al matí!!!!

Apaaaaa que treballo una estonetaaaaaaaa, que a les 10 marxo a un curs a tgn!!!!! i després torno!!!!

Ninetes.....les que no anomeno és perque ahir ja us vaig dir algo i encara no hi ha hagut novetats eeeeee!!!!!
PATUNETS A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. oct. 13, 2009 8:47 am

Nena em refereixo a fer com vam fer a casa teva! Pero a veure que us sembla!
Jo per mi podem quedar cuan volgueu, si us va be dema, dons dema!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 13, 2009 10:01 am

Ninetes jo potser dissabte al mati tinc feina i no podre ni anar a comprar ni portar res fet....o alguna compra el q jo ages de portar i li dono els diners o nose segons el q sigui li puc dir a mamare q mu compres ella... jo aqesta setmana tmp puc qedar q treballo cada tarda...nose tara q tens barbacoa???si en tens podriem comprar llangonissa o algo de carn i coca de ceba i fer barbacoa!!!o unes amanides i algo de carn...nose jo dono idees!!

Elxa pues casi casi esta convencido de la comida...lo unico q nosotros subiriamos igualmente a and lo unico q bajariamos el domingo por la mañana para venir a comer i si el luego se va antes para exarse la siesta pues q se vaya total esta alli mismo!!

Tara aixi q eu pasat mala nit am el gos??i a sobre tu ja tornes am el mal de cap...bueno pro lo q mes molesta esq tot el pont tagis qedat a casa malalta!!!Bueno les fotos ja ens les ensenyaras q totes tenim ganes de veureles

Happi aixi q pintant???quan agi de pintar a casa et trucare!!!!

Bueno ninetes vai a gratinarme els canelons i a la duxa q em danar a veure el pis!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 10:52 am

juasssssssssss me parto laiac.. jiji totes de comunió jajajaj,, kines coses de somiar iel teu ex... que collons fa a la meva boda.. aix aix....

el vestit si siiiiiiiii ja us el diré ... es de pepe botella.... pero no trobo quant pica... i si pica molt. pero m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aiiiiiii..mmmmmmmmmmmm santiagoooooooo.. està superbé jo en un parell de dies m'ho vaig recorrer.. hi han guies molts macos que t'ensenyen les uiversitats...molta història!! a tu t'encantara!!! i nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kina maricadaaaaaaaaaaaaa per no res de preu!!!
superbé! i els arrososssssssssssss mmmmmmmmmmm jejeje

avui he parlat amb maria fort.. la del ninots..molt maca..
bueno wapes segueixo de fent de maruji!!! i preparant les maletes per PARISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS jiji

petons a totes!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. oct. 13, 2009 10:54 am

Nena per aixo no pateixis que ja ho comprare jo, si que tinc barbacoa, si us be de gust, per mi perfecte!!!!!!!!!!!!

A veure si fa bon temps i podem dinar al jardi!

Dons el que mes m'ha fotut el pont es no podr sortir ni fer res, ja em podria haver agafat avui, no!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 11:11 am

mm barbacoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
ninetes ja fareu fotillos ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tara.. kina rabia...ehh quan una te festa ale li fa mal tot... i no pot fer res.. pero quan hem de treballar ala a pie de cañón!

i el dijous de la setmana seüent farem kedada??????????????????????????????? ( q tinc festa per la tarda)
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. oct. 13, 2009 11:20 am

Vale nena, ja sere lliure!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes m'estimo molt a la yaya, pero em posa bufffffffff, ja us explicare!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 13, 2009 11:38 am

Si esq te les pots estimar molt xo cadascu a casa seva...jo la vaig tenir a la meva per part de pare i.....es rentaba la seva roba interior a ma i am lejia i la estenia damunt de la nostra...mamare pobre va tenir que fer una inversio en roba nova x tots els de casa!!!!jijiji!!aqesta es de les poques q fan gracia...!!!xq ens en va fer de molts colors!!!

i ja posarte malal quan tens festa es una bona simpatica--- da xo es llei de vida quan as de treballar sempre estas bona i quan tens festa al llit malalta!!!a mi tmb em pasa!!

Papllona am tu no vull xlar xq em fas una envejaaaaaaaaaa esq ja te val...a sobre ens o refregues com la laiac i la riviera maya...i jo sense anar a cap puesto xq el meu ninot es un rata total!!!jijiijij!!!

Bueno men vai a dinar i cap a treballar!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 12:13 pm

NINETESSSS!!! acabo d'arribar de Tarragonaaaaa......quin rotllo, i a sobre, no he pogut agafar el meu ciotxe que tinc una roda moooooooooolt desinflada...en prou feines arribaré a una gasolinera per inflar-la i a la tarda.....auuuuuuu, a comprar-ne una altra!!!! es que.............

PRIMER DE TOT: PAPALLONAAAAAAAAAAAA................com tornis a dir algo de PARIS d'aquí a que marxis....no menjo en tota la setmana per posar-me dins de la maleta..........que bunik!!! per favor....l'any passat vam fer fins i tot un sopar-creuer pel Sena....em pensava que em demanaria per casar-me........juas juas juas....NO va ser!!!!!era massa aviat...i mira...jijiji

Que et diu que no coneixeu al meu ex i ve a la boda??? seria fort no???jijijijijijij però anaves maquíssima!!!!!

estiuuuuuuuu jo també vull canalons gratinats!!!!!!! i feu el favor de venir el dia 1....no valen excuses!!!! que el meu nen no coneix a ningú tampoc!!!

Nenes.......jo crec que portar algo algú fet seria més fàcil que no posar-nos d'acord amb una barbacoa no??? nu sé eeee, ho ho dic per comoditat!!!!......que jo porta un pastís de tonyina....que l'altra una coca amb recapte, que l'altre una trena de pernil dolç i formatge,jijijij, que l'altra.............nu sé..........i així podríem fer no??? el mateix que el dia amb ninetes i ninots...perque 20 persones!!!!jijji tot duplicat!!!! com vulgueu!!!!
Al final hauré de deixar al meu nen sol el dissabte, que al estar de baixa no treballarà...........

Bueno ninetes, vaig a fer feina que a les 14 ja plego i aquesta setmana no farem gran cosa!!!!!! i tens raó TARA, ens trobem bé per anar a treballar i al tenir festa estem malament........jijijiji!!!!!

PAtunets, fins després-....ah per cert, alguna estaria interessada en una màquina per treure pols de sofàs, cortines, matalàs.....resulta que ma germana mels va enxufar i aquesta tarda a les 6:30 em venen a casa a fer una explicació....si voleu venir...........jijijijijiji!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 12:17 pm

Ninetes....que estic viva!!!!!! jajajajaj. Per fi, tinc una estoneta per entrar!!!!!! :-)

No he tingut temps ni per entrar ni per ficar-m'he al dia així que estic una mica perduda!!!! :-( com va tot ninetessss????
Doncs jo aquest finde llarg ha sigut molt i molt productiu pq hem redecorat el piset, hem gaudit molt i hem descansat...jejejeje. Genial!!!! i desitjant que arribi un altre find llarg...jejejej
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dt. oct. 13, 2009 12:33 pm

papallona, gis, el paquet ja ha arribat, despres de dinar anire a recollir-lo, aixi que si quedem dema us ho dono i a tu papallona si dema no et va be diga'm cuan pots quedar i t'ho dono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

A papallona uns dels kabukis, ha arribat amb el paper de la tapa trencat, diu el nen que no passa res que sortira igualment, de totes maneres li he enviat un mail al julio dinet-li, cuan em digui algo t'aviso!
Les xancles son xulissimes, la meva cosina ja en volia unes!!!!!!!!!!!!!1

jolines happi, quina feinada que heu fet! Hae aprofitat be el pont, eh!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 12:45 pm

tara ha escrit:papallona, gis, el paquet ja ha arribat, despres de dinar anire a recollir-lo, aixi que si quedem dema us ho dono i a tu papallona si dema no et va be diga'm cuan pots quedar i t'ho dono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

A papallona uns dels kabukis, ha arribat amb el paper de la tapa trencat, diu el nen que no passa res que sortira igualment, de totes maneres li he enviat un mail al julio dinet-li, cuan em digui algo t'aviso!

jolines happi, quina feinada que heu fet! Hae aprofitat be el pont, eh!!!!!!!!!!!!!

Doncs sip Tara....aprofitat del tot!!!jejejej. Esk aquest finde que bè el tenim ocupadet i a més tal i com ha dit la Elxa....és festa aqui al Pla i volem donar un tomet tranquil.lets.....
Per cert,aquest dissabte anem a casa teva, no??? veig que heu estat parlant del menjar....qe farem com a la despe de la Laiac...cadascuna porta alguna coseta, no????? jo vull saber a quina hora s'ha quedat o es quedarà...esk jo plego a les 13:30 de Montblanc de la feina...hi ha cap problema?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 1:18 pm

estiu2010 ha escrit:Si esq te les pots estimar molt xo cadascu a casa seva...jo la vaig tenir a la meva per part de pare i.....es rentaba la seva roba interior a ma i am lejia i la estenia damunt de la nostra...mamare pobre va tenir que fer una inversio en roba nova x tots els de casa!!!!jijiji!!aqesta es de les poques q fan gracia...!!!xq ens en va fer de molts colors!!!

i ja posarte malal quan tens festa es una bona simpatica--- da xo es llei de vida quan as de treballar sempre estas bona i quan tens festa al llit malalta!!!a mi tmb em pasa!!

Papllona am tu no vull xlar xq em fas una envejaaaaaaaaaa esq ja te val...a sobre ens o refregues com la laiac i la riviera maya...i jo sense anar a cap puesto xq el meu ninot es un rata total!!!jijiijij!!!

Bueno men vai a dinar i cap a treballar!!!

jooooooooooooooooo parla a miiiiiiiiiiiiiiii... encima ue casi no os veoooooooooooooooooooooo :-( :-( :-( :-( :-( :-(
nena alegrat per mi joooooooooooooo que porto uns mesos que no veas no?!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiji va wapi!! jo si pogues us portaria a la maleta i aniriem de compres i a mirar vestits de núviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... pero no pot ser.... :-()-)

petunets wapi!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 1:24 pm

laiac ha escrit:NINETESSSS!!! acabo d'arribar de Tarragonaaaaa......quin rotllo, i a sobre, no he pogut agafar el meu ciotxe que tinc una roda moooooooooolt desinflada...en prou feines arribaré a una gasolinera per inflar-la i a la tarda.....auuuuuuu, a comprar-ne una altra!!!! es que.............

PRIMER DE TOT: PAPALLONAAAAAAAAAAAA................com tornis a dir algo de PARIS d'aquí a que marxis....no menjo en tota la setmana per posar-me dins de la maleta..........que bunik!!! per favor....l'any passat vam fer fins i tot un sopar-creuer pel Sena....em pensava que em demanaria per casar-me........juas juas juas....NO va ser!!!!!era massa aviat...i mira...jijiji

Que et diu que no coneixeu al meu ex i ve a la boda??? seria fort no???jijijijijijij però anaves maquíssima!!!!!

estiuuuuuuuu jo també vull canalons gratinats!!!!!!! i feu el favor de venir el dia 1....no valen excuses!!!! que el meu nen no coneix a ningú tampoc!!!

Nenes.......jo crec que portar algo algú fet seria més fàcil que no posar-nos d'acord amb una barbacoa no??? nu sé eeee, ho ho dic per comoditat!!!!......que jo porta un pastís de tonyina....que l'altra una coca amb recapte, que l'altre una trena de pernil dolç i formatge,jijijij, que l'altra.............nu sé..........i així podríem fer no??? el mateix que el dia amb ninetes i ninots...perque 20 persones!!!!jijji tot duplicat!!!! com vulgueu!!!!
Al final hauré de deixar al meu nen sol el dissabte, que al estar de baixa no treballarà...........

Bueno ninetes, vaig a fer feina que a les 14 ja plego i aquesta setmana no farem gran cosa!!!!!! i tens raó TARA, ens trobem bé per anar a treballar i al tenir festa estem malament........jijijiji!!!!!

PAtunets, fins després-....ah per cert, alguna estaria interessada en una màquina per treure pols de sofàs, cortines, matalàs.....resulta que ma germana mels va enxufar i aquesta tarda a les 6:30 em venen a casa a fer una explicació....si voleu venir...........jijijijijiji!!!!!

vale ja nodic res mes... :-( :-( :-( tia que tu has anat unmunt de vegades! es que no ho entenc jejejej marranota que tu marxes a santiago!!

nenes i pq no feu com a casa la laiac.. una embotit, l'altre formatge. l'altra pizza o amanida.. nu se!!!! kina enveja nenis!!! jijiji

mua!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 1:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que estic viva!!!!!! jajajajaj. Per fi, tinc una estoneta per entrar!!!!!! :-)

No he tingut temps ni per entrar ni per ficar-m'he al dia així que estic una mica perduda!!!! :-( com va tot ninetessss????
Doncs jo aquest finde llarg ha sigut molt i molt productiu pq hem redecorat el piset, hem gaudit molt i hem descansat...jejejeje. Genial!!!! i desitjant que arribi un altre find llarg...jejejej

happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
que guai... eu fet de tot!!! eniiiiiiiiiiiiiiii i no tens fotillus (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+)
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 1:52 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que estic viva!!!!!! jajajajaj. Per fi, tinc una estoneta per entrar!!!!!! :-)

que guai... eu fet de tot!!! eniiiiiiiiiiiiiiii i no tens fotillus (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+)

Doncs he fet unes quantes, però no trobem el cable per passar-les al computer....diu el nen que no s'enrecorda d'on el va ficar.... :-/ el portem buscant i no el trobem. Tant aviat el tingui les penjo...ok???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 2:29 pm

ninetes.. que casi arribo tard a la feina.. després de dinar m'he ficat a llegir-vos i a contestar i no veas jajaj... he arribat just a l'hora....

vaig a seguir contestant!!!
muakis!!!

aix torsaean ara entraré a veure la teva cronica yujuuuuuuuuuuuuuuuu
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 2:32 pm

tara ha escrit:papallona, gis, el paquet ja ha arribat, despres de dinar anire a recollir-lo, aixi que si quedem dema us ho dono i a tu papallona si dema no et va be diga'm cuan pots quedar i t'ho dono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Eii Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa que ja ha arribattttttttttt!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///:

kines ganetes de veure-ho!!! jejej

bueno lo del kabuki si diu el teu ninot que funcionara millor!!! jejej.. a vere que diu el julio......la teva cosina volia unes ohhhhhhhhhhhhhhh!! bueno si hi ha talla dona-li unes dona! que no ve de aquí!

si demà feu kedada.. creieu que estareu fins les 9?????!!! pq hem paso després de la feïna.. que heu pensat??????

muaks!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 13, 2009 2:33 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Papallona* ha escrit:

Doncs he fet unes quantes, però no trobem el cable per passar-les al computer....diu el nen que no s'enrecorda d'on el va ficar.... :-/ el portem buscant i no el trobem. Tant aviat el tingui les penjo...ok???

siiiiiiiiiiii
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
fotus fotus!!!! oeeeeeeeeeeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 2:54 pm

NIneteeeeeeeeeesssss!!!!quin matí més accidentat....he tingut que anar corrents a la gasolinera perque em carregava la roda...ja tocava la llanta i tot casi, i em feia una vergonya de que tothom m'estigués mirant...jijijijiji!!!!i apaaa...aquesta tarda al norauto a canviar rodes.........passaré dels senyors que venen a casa a probar la màquina aquella de la pols!!!!!!

HAPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.............huoleeeeeeeeeeeeeeee...........que guai el finde no????????? de decoració!!!!fotitos fotitos!!!!!i com va tot guapa!!!!!tornem-hi a les classes no???????????

PAPALLONAAAAAAAA............és enveja sana,...jo aquest any hi vull tornar...jijijji..i a Santiago doncs....les conferencies acaben a les 7 així que tindrem temps de les 7 fins que anem a dormir, que tornem l'endemà al matí i a treballar...........quina pallissa!!!!!!

I si si, jo com dieu..faria això,cadascuna una coseta i al final, tenim un tiberi per dinar que no veas!!!!jijijiji aix quina iluuuuuuuuuu..........tot i que abandono al meu nen!!!!jijijij............

I encara seguim amb els cotxes....avui ha vist un alfa romeo que.,...li agrada molt,.....a veure que farem perque tot és carissim........i el de l'alfa li deix bé de preu perque és el que te a la fira, però és blanc..i no m'acaben d'agradar blancs"!!!!!!!però em fa ràbia que...els diners que volíem destinar per fer le meu jardinet i el meu garatge doncs-...ara hauria de ser pel cotxe que...no pensavem canviar i que a més sense ser culpa nostra!!! po weno!!!

apa ninetes, vaig a descansar una estoneta..........després parlem guapiiiiiiiiiiiiiiiiiissimes!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants