Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: S&M2009 » dt. oct. 13, 2009 10:40 am

Bon dia nenes!!!!

Ja veig ja que vosaltres com sempre .... tancant negocis eh???
Aviat us veuran arribar i diran ... tanqueu ja, tanqueuja que venen les foreres Gironines ,,, jejejjejejejej

Ester guapa que es de la teva vida???? explica,explica ... i el teu home????

Irene de Pont, on????

Anna estas feta un bon trasto ... eh???? jejejjejeje

Sònia i tu que ja estas instal·lada, oi???? :-))
En Sergi super feliç d´estar treballant :-)ok:

GPG enhorabona maca!!!! quina ilu que fa!!!! aiiixxx mare, jo també me´l vaig comprar per aquesta època ::love::

Eva guapa!!! ja et trobes millor?? ja t´han fet més ecos???? deus estar la mar de guapa!!

Noies ahir vaig estar al cumple del meu nebot, 4 anyets ::love:: i la familia ha crescut una barbartitat ... jejejej, hi ha una ma de nens!!! m´ho vaig passar genial!!!

Avui tornaa a la rutina ... buufff, amb lo bé vaig estar ahir!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: Aley » dt. oct. 13, 2009 10:44 am

hola !!

Sònia, et vam trobar a faltar molt a la trobada :-( :-( :-( :-( bé a la proxima ja saps.

Irene jo pensava amb tu i carai i tant que va ser dur! vam anar a dormir molt tard... amb la tonteria... al final vaig passar per nacional, em vaig passar l'encreuament per agafar l'autopista, tot i així no em vaig trobar cap beneit :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Eva quin dia vas a fer l'eco que ja no m'en recordo?

Ester que ja no tens excusa, que tens internet a casa... i amb qui et desfogaràs sinó

GPG a mirar fotos de vestits per internet fins que trobis el teu!! no pot ser que ens hagim d'esperar al juny ui no no!!

Carme que bé que us pogueu estabilitzar un xic!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: GPG » dt. oct. 13, 2009 10:50 am

A veure si el trobo i us ho dic, però no ho puc posar aki que tinc espies, i són molt punyateres!!
Imatge
GPG
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: Aley » dt. oct. 13, 2009 10:55 am

Clar clar, envia per privi la imatge!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: GPG » dc. oct. 14, 2009 8:32 am

Hola reines!!

Com començeu el dia? Sort que aquesta setmana serà curteta!!

Ara que ja tinc el vestit, us volia preguntar com va el tema sabates i roba interior. Ja sé que encara queda molt, però per saber-ho...

Per les sabates, necessites un tros de roba del vestit per saber més o menys el color, o no fa falta?

A mi m'agradaria trobar una sabata que tingues taló, però que fos comode (ja sé que és "misio impossible"!!).

Vosaltres quines sabates portaveu?
Imatge
GPG

EntradaAutor: xuxuneta » dc. oct. 14, 2009 10:04 am

hola guapes!!

bufff que desconectada que estic!!!!!
a veure si em poso el dia de tot jeje, per cert...... GPG !!!!!!! FINAL T'HAS COMPRAT AMB EN JORDI DALMAU?!!!!!!!! OLEEEE JO HI HAVIA D'ANAR EL MES PASSAT PERÒ PER TEMES FAMILIARS HO HE DEIXAT TOT PARAT... ARA COMENÇO DE NOU I EL PRIMER LLOC QUE ANIRÉ ÉS AMB EN JORDI... ÉS QUE M'ENCANTA!!!

QUAN TROBIS EL VESTIT, PASSA PRIVI GUAPA!!... perquè el vestit és de la colecció d'en jordi dalmau o de la MARYLISE? pq aquesta última també m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
auuu a buscar el teu vestit per internet

a les demés un ptonarro! a veure si per la següent trobada ho sé amb temps i m'hi apunto.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 14, 2009 10:19 am

Ei bon dia noies!!!

Com anem? que teniu totes feina? com pot ser això!! :--(

Encara estem esperant el privi amb la foto GPG :--(

Xuxuneta que tal? això a veure si us animeu a venir a les quedades que ens ho passem la mar de bé!

Sònia ets un crack, he llegit per allí que amb una setmana tot fet que bé! :-)ok:

Noies com aneu les altres?

Jo avui he fet la revisió metge a veure que em diu :-/ :-/ :-/
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dc. oct. 14, 2009 10:37 am

Bon dia a totes!!!

Com anem???

Anna nosaltres tranquiletes, oi??? jo tinc una mandra a sobre ...no tiro
Per cert vaig veure les fotos del viatge al Face i em vaig quedar enamorada ::love:: , es el meu somni anar a un hotel així, quina passada de viatge :-)ok:

GPG a mi les sabates em va costar una mica trobarles però al final vaig trobar les "meves" de Pura Lopez jejejej, tampoc cal que las facis amb la roba del vestit, més mirar l´estil del vestit i el color

Xuxuneta guapa, ànims que ara comença lo millor >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mirar i remirar vestits :-)ok:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 14, 2009 10:48 am

Doncs jo amb el tema sabates no em vaig preocupar gaire, vaig agafar unes de saló normaletes per la cerimònia i llavors unes sandalies toni pons, sabeu quines vull dir? pel ball. (Per cert, la millor decisió que he fet mai). Penseu-vos-ho seriament això de canviar-vos les sabates per anar comodes.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: GPG » dc. oct. 14, 2009 11:55 am

xuxuneta ha escrit:hola guapes!!

bufff que desconectada que estic!!!!!
a veure si em poso el dia de tot jeje, per cert...... GPG !!!!!!! FINAL T'HAS COMPRAT AMB EN JORDI DALMAU?!!!!!!!! OLEEEE JO HI HAVIA D'ANAR EL MES PASSAT PERÒ PER TEMES FAMILIARS HO HE DEIXAT TOT PARAT... ARA COMENÇO DE NOU I EL PRIMER LLOC QUE ANIRÉ ÉS AMB EN JORDI... ÉS QUE M'ENCANTA!!!

QUAN TROBIS EL VESTIT, PASSA PRIVI GUAPA!!... perquè el vestit és de la colecció d'en jordi dalmau o de la MARYLISE? pq aquesta última també m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
auuu a buscar el teu vestit per internet

a les demés un ptonarro! a veure si per la següent trobada ho sé amb temps i m'hi apunto.

Ei guapa!!

Doncs ja veuràs que és un encant en Jordi. A mi em va donar tanta confiança que no em va fer gens de vergonya que t'emprovi els vestis un home. A més a més, ell com que els ha fet, sap millor que ningú treure-li el màxim profit!!

De seguida sap quin és el teu estil, a mi me'l va clavar!! Em vaig deixar guiar per ell i la seva dona, que són genials!!

El meu és JORDI DALMAU. Al principi m'en va deixar provar d'altres, però no tenien comparació amb els seus, ja veuràs!!

Ja ens explicaràs quan hi vas, eh!!
Imatge
GPG

EntradaAutor: GPG » dc. oct. 14, 2009 12:01 pm

Aley ha escrit:Doncs jo amb el tema sabates no em vaig preocupar gaire, vaig agafar unes de saló normaletes per la cerimònia i llavors unes sandalies toni pons, sabeu quines vull dir? pel ball. (Per cert, la millor decisió que he fet mai). Penseu-vos-ho seriament això de canviar-vos les sabates per anar comodes.

Jo que sóc una mica de poble, em pots dir quines sandalies són?

Així que em recomeneu, que porti unes sabates i a la hora del ball me les canvii per unes altres?
Suposo que no aguantes tot el dia amb les de taló, no? I menys jo que el dia a dia vaig més aviat planeta...

És que a mi em "raca" gastar-me 200€ per unes sabates que nomès portarè unes hores... Es que no em sobren els diners :-( :-( :-(

Haurè de pensar una solució...
Imatge
GPG

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 14, 2009 2:52 pm

Ara no tinc les imatges aqui, a casa t'ho poso, les de salo em varen costar crec uns 50 €, que no he fet servir més i les toni pons (bambes uns 60 € pero els he portat molt aquest estiu... per tant no em requen gaire)
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: GPG » dc. oct. 14, 2009 3:15 pm

Sabeu si puc trobar les sabates de nuvia a qualsevol sabateria o millor anar a cases de vestits de nuvia? Però clar, si no em quedo el vestit a la botiga, no crec que em venguin les sabates, no?

Alguna sabateria que estigui bé per Girona?

Com us atabalo amb el tema, eh!! Perdoneu...
Imatge
GPG

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 14, 2009 3:31 pm

jeje, és normal, nosaltres també estavem així l'any passat!!!

mira, les sabates te les vendran a tot arreu, sense problema l'important és vendre i tu amb tot el morro, a mirar... El tema es que totes aquestes sabates et valdran molts diners. El que jo vaig fer va ser anar a una sabateria normal i comprar-les allí perque em sortissin més baratetes... així vaig poder comprar-me les de ball per després com que jo no sóc d'anar amb talons em va anar molt bé.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dc. oct. 14, 2009 3:41 pm

L´Aley té raó, s´ha de portar una sabat de recanvi, sino acabes feta caldo.

Jo m´ho vaig recorrer tot, botigues de núvia i sabateries normals ningú em va dir res ni Rosa Clarà .,... només Pronovias que si no tenia el nº l´havia de buscar un altre Pronovias xq com no m´havia comprat el vestit allà no les podien encarregar ... però a les altres genial!!!
També pots mirar a Hipercor (tenen alguna coseta) i a BCN el Corte Ingles i el Tocador de la Novia.
Ale maca ja tens per anar mirant :-)ok:
Jo vull!!!!! ejejjejeje
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dc. oct. 14, 2009 3:48 pm

Bones guapes!!!!!!!!!!!!!!!!

sento no pasar tant ultimament pero vaig super liada.... a part ara al migdia la nebodeta que esta de cami ja ha donat senyals de que vol sortir >.-<: >.-<: en principi cumpleix el divendres pero a veure si s' adelantara jejejej

GPG i XUXUNETA ayyysss el gran dilema de les sabates no us preocupeu com diu l' aley nosaltres estavem igual, les sabates te les venen a qualsevol botiga jo vaig comprar el vestit a palamos i abans de quedarme les pura lopez que me vaig quedar finalment primer estava encaprichada d' unes de pronovias i me les van deixar provar i me les venien clarament pero no m' agafava be el peu...

lo que diu l' aley te rao sobretot si no esteu acostumades al talo jo tambe ho vaig fer vaig comprar unes tambe de toni pons i me va anar molt be me les vaig ficar ja l' ultima hora de ball perque ja me feien una mica de mal les sabates

a mi la veritat me van costar bastant pero sincerament no m' arepenteixo perque eren les que realment m' agradaven i coneixent-me... m' hagues arrepentit si no les hagues agafat

per cert volem fotos per privi del vestit ehh!!!!!!!!
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: Aley » dj. oct. 15, 2009 7:23 am

Ara que tinc les fotos qui te les pujo
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dj. oct. 15, 2009 8:16 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!

avui tornarem a ser tiets >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

avui han ingresat la meva cunyada per provocarli el part perque ahir tenia visita i li van trobar la tensio alta i per no correr riscos ja li provoquen, ayyysss la claudia que ja sortira avui ::love:: ::love:: ::love:: quines ganes de veure-la

se que ultimament no me paso gaire pero esque vaig liadisima per cert al final es fa quedada el 13 de novembre?????
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: GPG » dj. oct. 15, 2009 8:41 am

Moltes felicitats Sonia per la part que et toca!!

Es tan maco quan neixen els nens petits...
La meva neboda ja té un anyet, i casi casi ni m'he n'he adonat. Passa volant!!

Quan son tan petits me'ls menjaria!!

I les altres gironines, com es presenta el dijous?
Imatge
GPG

EntradaAutor: xocolatina » dj. oct. 15, 2009 9:02 am

Bon dia reines!!

Com aneu?? veig que les noves gironines que aconselleu bé a les noves gironines!! :-)

Sònia maca, enhorabona també volem fotos per privi de la teva nebodeta eh!!

Nenes avui marxo a tarragona torno a fer un curs de decoració, quan torni només em faltaran 3 dies per marxaarrrrrrrr quines ganes d'estar sota el coco!!

Molts petonets a totes!! :-()-)
xocolatina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants