"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 13, 2009 9:07 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Vaig a fer el sopar que tinc ganaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nur, es aviat no lo del centenari, creia que era mes endevant! Si necessites ajuda ja saps!

Black, nena ara es el que toca acabar la carrera i guanyar dineters per el bodorrio!

Gis, que tal en el dentista?

Papallona, ara ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, ja has anat a lo de les rodes?

Happi, elxa, on souuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?

Torsaeann, nena que tal la resaca o ja no en tens!

Estiu, que tal el piset?????????????????????

Si, és aviat! Comença el mes vinent i acaba pel maig de 2010... Serà un curs mogut ple d'actes!! Els mestres estem organitzats en diferents comisions, i el que em toca a mi ha d'estar enllestit pel novembre. Llavors havent passat el novembre ja aniré més relaxada perquè ja haurà passat "lo fort" per mi... Passarà ràpid... espero!! jajaja!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 13, 2009 9:11 pm

tara ha escrit:Ninetes per el dinar de dissabte!!!!!!!!!!!

Si voleu podeu venir aviat, a l'hora que volgueu!

Jo el que faria es fer el mateix que per la despe de la laiac, oferiu i a veure que portem!

Va aposteu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Podriem quedar una tarda i parlar-ho, no? Així ens organitzem! Jo en principi, si no se'm gira tot del revés, puc demà i dijous.

Fer el mateix que per la despe de la Laiac estaria bé, nu sé, pizzes, truites, embotits, amanides... així de picoteo, no?

O no sé, i sino diem que cadascu porti lo mateix que va portar l'altra vegada, així ja ho tindriem més o menys repartit. O treure alguna cosa que sobrés i portar-ne alguna altra...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 13, 2009 9:15 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! entro a saludar i marxo... que estic una mica xof...
El dentista ha anat força bé... millor del que m'esperava! no ha calgut posar punts, però encara tinc tota la boca adormida i em molesta bastant.
Bueno, boniques, un petonet i gràcies per preguntar...
Demà em poso al dia.

Muack!

Ei, me n'alegro que anés bé!
Cuida't guapa!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 9:24 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!1
aixxxxxxxxx dues pagines i ja m'ha costat eeeeeeeee!!!!! buf buf!!!!

Quina tarda que he tingut..........primer...URGENT anar a cambiar-e les dues rodes de davant...o sigui que...he decidit passar de la tia de la pols, no em van donar telefon i no podia avisar així que...eren més importants les rodes!!!!
Segon....el meu xic diuuu no et costaran gaire i..........crec que m'han fotut clatellada!!!!!joder-.......i a sobre, cap allà les 7 recollim el cotxe. anem cap a casa i de sobte a la carretera de morell comencem a sentir un soroll com si la roda hagués de saltar...quin yuyu...em trucat al mecànic i..........ves a saber què havien deixat de fer que...m'ha dit que tornés corrents....m'ha fet no se què..i ara ja està tot bé..però hem arribat a les 9 casi a casa!!!!!!!!!!!!grgrgrgrgr...quina mala pata!!!

Noies.........veig que la tarda va de dinar, dentista, i el centenari de la nur!!!!!!!!!!!jijijijiijij

Ninetes del dentista.....GISS me n'alegro que no hai estat tan xungu, però la sensació aquesta d'adormit no és gaire agradable....tranqui, i parlem demà!!!!! i tu Black...me n'alegro que aquesta vegada hagi anat millor doncs!!!!

Nur.....tan aviat teniu la inauguració???? que fuerte.........doncs falta menys, això es l'spring finall....queda poquet i més tranquil·la no??? almenys per aquesta part!!!!!

I NINETESSS..sobre el dinar del dissabte......si si, jo proposaria cadascú una cosa....jo per exemple podria fer una mousse de tonyina i portaré una botella d'algo per veure....nu sé, com que no triumfa el vi doncs....o lambrusco o coca-cola!!! què us sembla!!?????????

Jo per kedar demà.............xungui.....a les 20, PER FI, em fan la radiografia a les cervicals, i tinc l'hora a les 20!!! si quedessim aviadet aviadet....jo a les 7 hauria de marxar perque passaria pel Morell!!!!!! com vulgueu!!!! si podeu quedar!!!!!!!fem-ho així!!!!!!!

Tara..........així que de niñera de la yaya i els gossets???????...apa...a sopar!!!!!!!!

Patunets!!! més tard torno que ara ens hem de posar a fer números!!!!jijji..quin pal!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 9:33 pm

Ahhhhhhhhhhhhh i no us he explicat!!!!!! avui la meva DUNA fa un anyet que està amb nosaltres!!!! i li hem comprat un pastelitu i l'hem fet bufar una espelma...........(bé, ella marxava asustada i l'hem bufat nosaltres) hem fet fotus i tot....en voleu veure alguna?????????!!!!!!!!!!!!!!!

A veure si les paso!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 9:47 pm

Res ninetes!!!!!! tinc les fotos descarregades i no me les deix adjuntar, em diu que no és vàlid!!!potser pesen molt i no les sé reduir!!!!!jopetaaaaaaaaa!!!!!

Per cert, i així aprofito.........el meu maridet ha decidit que davant les circumstàncies, vol vendre la seva moto!!!!!! així que si sabeu d'algú que vulgui una KTM d'ENDURO molt caca, i ben cuidada!!!!!! doncs ja ho sap....jijijijij........
Tara, el teu xic la va veure a l'estiu un dia que et va portar..........si pot donar veus per alcover, o estiu tu pel poble...pos ja sabeu!!!!!!!!!!!!!

Si voleu més informació us passo fotitos per mail..........jijijijiji!!!!s'ha d'aprofitar no??? i davant la crisi, ens hem quedat sense jardí, moto i altell al garatge........!!!!!! això dels accidents..i dels cotxes!!!!! no haurien d'existir!!!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeettttttssssssssss que ja em reclama...després entro!!!!jijiji
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 13, 2009 9:49 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!1
aixxxxxxxxx dues pagines i ja m'ha costat eeeeeeeee!!!!! buf buf!!!!

Quina tarda que he tingut..........primer...URGENT anar a cambiar-e les dues rodes de davant...o sigui que...he decidit passar de la tia de la pols, no em van donar telefon i no podia avisar així que...eren més importants les rodes!!!!
Segon....el meu xic diuuu no et costaran gaire i..........crec que m'han fotut clatellada!!!!!MECACHIS-.......i a sobre, cap allà les 7 recollim el cotxe. anem cap a casa i de sobte a la carretera de morell comencem a sentir un soroll com si la roda hagués de saltar...quin yuyu...em trucat al mecànic i..........ves a saber què havien deixat de fer que...m'ha dit que tornés corrents....m'ha fet no se què..i ara ja està tot bé..però hem arribat a les 9 casi a casa!!!!!!!!!!!!grgrgrgrgr...quina mala pata!!!

Noies.........veig que la tarda va de dinar, dentista, i el centenari de la nur!!!!!!!!!!!jijijijiijij

Ninetes del dentista.....GISS me n'alegro que no hai estat tan xungu, però la sensació aquesta d'adormit no és gaire agradable....tranqui, i parlem demà!!!!! i tu Black...me n'alegro que aquesta vegada hagi anat millor doncs!!!!

Nur.....tan aviat teniu la inauguració???? que fuerte.........doncs falta menys, això es l'spring finall....queda poquet i més tranquil·la no??? almenys per aquesta part!!!!!

I NINETESSS..sobre el dinar del dissabte......si si, jo proposaria cadascú una cosa....jo per exemple podria fer una mousse de tonyina i portaré una botella d'algo per veure....nu sé, com que no triumfa el vi doncs....o lambrusco o coca-cola!!! què us sembla!!?????????

Jo per kedar demà.............xungui.....a les 20, PER FI, em fan la radiografia a les cervicals, i tinc l'hora a les 20!!! si quedessim aviadet aviadet....jo a les 7 hauria de marxar perque passaria pel Morell!!!!!! com vulgueu!!!! si podeu quedar!!!!!!!fem-ho així!!!!!!!

Tara..........així que de niñera de la yaya i els gossets???????...apa...a sopar!!!!!!!!

Patunets!!! més tard torno que ara ens hem de posar a fer números!!!!jijji..quin pal!!!

Quina tarda amb el cotxe, eh!! I a sobre has hagut de tornar al taller? Que poc s'hi han mirat en la primera vegada!! Que haguessis pogut tenir algun bon susto, eh!!!
Demà tens radiografia? Com et trobes? Encara tens els marejos?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 13, 2009 9:50 pm

laiac ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhh i no us he explicat!!!!!! avui la meva DUNA fa un anyet que està amb nosaltres!!!! i li hem comprat un pastelitu i l'hem fet bufar una espelma...........(bé, ella marxava asustada i l'hem bufat nosaltres) hem fet fotus i tot....en voleu veure alguna?????????!!!!!!!!!!!!!!!

A veure si les paso!!!!

Patunets!!!

Felicitats!!!!!!

Ei, aquí volem fotos de tot, tot i tot!!! jijiji ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:10 pm

Ninetes....vaig a ficar-m'he al dia i vaig contestant...ok????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:16 pm

laiac ha escrit:NIneteeeeeeeeeesssss!!!!quin matí més accidentat....he tingut que anar corrents a la gasolinera perque em carregava la roda...ja tocava la llanta i tot casi, i em feia una vergonya de que tothom m'estigués mirant...jijijijiji!!!!i apaaa...aquesta tarda al norauto a canviar rodes.........passaré dels senyors que venen a casa a probar la màquina aquella de la pols!!!!!!

HAPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.............huoleeeeeeeeeeeeeeee...........que guai el finde no????????? de decoració!!!!fotitos fotitos!!!!!i com va tot guapa!!!!!tornem-hi a les classes no???????????

PAPALLONAAAAAAAA............és enveja sana,...jo aquest any hi vull tornar...jijijji..i a Santiago doncs....les conferencies acaben a les 7 així que tindrem temps de les 7 fins que anem a dormir, que tornem l'endemà al matí i a treballar...........quina pallissa!!!!!!

I si si, jo com dieu..faria això,cadascuna una coseta i al final, tenim un tiberi per dinar que no veas!!!!jijijiji aix quina iluuuuuuuuuu..........tot i que abandono al meu nen!!!!jijijij............

I encara seguim amb els cotxes....avui ha vist un alfa romeo que.,...li agrada molt,.....a veure que farem perque tot és carissim........i el de l'alfa li deix bé de preu perque és el que te a la fira, però és blanc..i no m'acaben d'agradar blancs"!!!!!!!però em fa ràbia que...els diners que volíem destinar per fer le meu jardinet i el meu garatge doncs-...ara hauria de ser pel cotxe que...no pensavem canviar i que a més sense ser culpa nostra!!! po weno!!!

apa ninetes, vaig a descansar una estoneta..........després parlem guapiiiiiiiiiiiiiiiiiissimes!!!!

Laiac....bonica...com estàs???? perdonu per estar desconectada...però m'he hagut de mentalitzar per fer feina i no entretenir-m'he...jejejeje
Com et trobes tu i com es troba ell...està millor de l'accident??? doncs espero que la recuperació vagi molt bè... :-()-)
Per cert, l'altre dia vas comentar de fer una quedada al meu piset..jeejejej. Dncs havia pensat que la setmana vinent que ell va de nit, si voleu venir a sopar un dia (el divendres) no hi ha cap problema....
La cosa...va molt bè....i tal i com dius doncs amb classes. El Dissabte no vaig poder quedar per aixó mateix, per les classes....però bè...aquest dissabte ens tornem a veure....
Records per tots 2 i que us milloreu...tu com portes els teus marejos?????
Petonets ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:20 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Vaig a fer el sopar que tinc ganaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nur, es aviat no lo del centenari, creia que era mes endevant! Si necessites ajuda ja saps!

Black, nena ara es el que toca acabar la carrera i guanyar dineters per el bodorrio!

Gis, que tal en el dentista?

Papallona, ara ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, ja has anat a lo de les rodes?

Happi, elxa, on souuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?

Torsaeann, nena que tal la resaca o ja no en tens!

Estiu, que tal el piset?????????????????????

Jo estoy aquiiiiii!!!! jejejejej. Per cert, jo opino que no et compliquis la vida i cadascuna portarem alguna coseta com ja vam fer, i així xalem. Jo arribarè a l'hora de dinar però m'hauràs de donar la direcció per pder arribar...jejejej.
Aquest migdia t'he contestat el mail que no el podia mirar....que hi han més correus????? ara anirè i mirarè el correu?
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:22 pm

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:NIneteeeeeeeeeesssss!!!!quin matí més accidentat....he tingut que anar corrents a la gasolinera perque em carregava la roda...ja tocava la llanta i tot casi, i em feia una vergonya de que tothom m'estigués mirant...jijijijiji!!!!i apaaa...aquesta tarda al norauto a canviar rodes.........passaré dels senyors que venen a casa a probar la màquina aquella de la pols!!!!!!

HAPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.............huoleeeeeeeeeeeeeeee...........que guai el finde no????????? de decoració!!!!fotitos fotitos!!!!!i com va tot guapa!!!!!tornem-hi a les classes no???????????

PAPALLONAAAAAAAA............és enveja sana,...jo aquest any hi vull tornar...jijijji..i a Santiago doncs....les conferencies acaben a les 7 així que tindrem temps de les 7 fins que anem a dormir, que tornem l'endemà al matí i a treballar...........quina pallissa!!!!!!

I si si, jo com dieu..faria això,cadascuna una coseta i al final, tenim un tiberi per dinar que no veas!!!!jijijiji aix quina iluuuuuuuuuu..........tot i que abandono al meu nen!!!!jijijij............

I encara seguim amb els cotxes....avui ha vist un alfa romeo que.,...li agrada molt,.....a veure que farem perque tot és carissim........i el de l'alfa li deix bé de preu perque és el que te a la fira, però és blanc..i no m'acaben d'agradar blancs"!!!!!!!però em fa ràbia que...els diners que volíem destinar per fer le meu jardinet i el meu garatge doncs-...ara hauria de ser pel cotxe que...no pensavem canviar i que a més sense ser culpa nostra!!! po weno!!!

apa ninetes, vaig a descansar una estoneta..........després parlem guapiiiiiiiiiiiiiiiiiissimes!!!!

ja ho se que es enveja sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa donaaaaaaaaaaa jijij o sigui que vas a un congressssssssssss, bueno almenys a sopar ahíiiiiiii jijij animus wapi jijijij

un alfa romeo?? .. bueno laia si ho necessiteuuuuuuuuuuuuuuuuu animus!!!!!!!!!
muakis!

Ninetea.......que te nos va de parranda al extranjero!!!!!!! jopeta que biennnnnn!!!! a Paris.....!!! :-///: di quesip...a disfrutar i a relaxar-t'he de tota la feina que has fet aquest estiu....que 'ho mereixes!!!!!!! per cert....com estàs??? tot bè?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 10:23 pm

Gràcies per preguntar per la meva salut.....la veritat que aquesta tarda el Josep em diu....estàs més contenta (tot i ho de les rodes) doncs realment perque em sentia bé de salut....vull dir que avui no he estat marejada com sempre ni tan xof..........ja tocaria trobar-me bé no???????? tot i això demà a veure la radiografia i el dilluns al metge, que l'he tingut que canviar perque marxo!!! quin rollo!!!!!!

Però quines ganeeeeeeeeeessssssss...........dissabte estarem totes juntetes...........menys la papallona, que estarà a PARIS i..........vaaaaaaaaaaja, la perdonem!!!!!jijiijiji

PAtunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:26 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! entro a saludar i marxo... que estic una mica xof...
El dentista ha anat força bé... millor del que m'esperava! no ha calgut posar punts, però encara tinc tota la boca adormida i em molesta bastant.
Bueno, boniques, un petonet i gràcies per preguntar...
Demà em poso al dia.

Muack!

Nineta.....ves com ha ido mejor del miedo que tenías???? venga...a descansar y tu piensa en lo monas que vamos a ir con nuestra super mega boca sana. Vamos a reir nos va a salir el brillantito!!!jejejejejej. Yo hoy también he ido al dentista, y nada he seguido con mi tratamiento de limpieza...y buah....una diferencia notable...asi que todo este sufrimiento físico y conómico valdrá pena!!! besotes enormes!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:30 pm

nur_jor ha escrit:
tara ha escrit:Ninetes per el dinar de dissabte!!!!!!!!!!!

Si voleu podeu venir aviat, a l'hora que volgueu!

Jo el que faria es fer el mateix que per la despe de la laiac, oferiu i a veure que portem!

Va aposteu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Podriem quedar una tarda i parlar-ho, no? Així ens organitzem! Jo en principi, si no se'm gira tot del revés, puc demà i dijous.

Fer el mateix que per la despe de la Laiac estaria bé, nu sé, pizzes, truites, embotits, amanides... així de picoteo, no?

O no sé, i sino diem que cadascu porti lo mateix que va portar l'altra vegada, així ja ho tindriem més o menys repartit. O treure alguna cosa que sobrés i portar-ne alguna altra...

Nur...bonica!!!!! com va tot??? jo perduda aquest finde...jejejeje però un finde bastant productiu...jejejej. Que hi ha quedada aquesta week abans del dinar a casa de la Tara??? doncs jo pepoder...puc el Dijous més que Dimecres...però el que digueu....però tinc ganetes de veure-us....jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 10:32 pm

torsaeann ha escrit:Hola guapas que tal?
Tara, com quedem per el dissabte? al final portem cadascuna alguna cosa per menjar?
Laiac, espero que no t'aborreixis amb la reunió de l'aspiradora¡¡¡¡¡¡¡¡
Estiu, vindràs a dinar aquest finde?
Papallona, tu a Paris...que guay no? disfruta¡¡¡¡¡¡¡
Mua a totes¡¡¡¡¡¡

Nineta wapaaaaa!!!! que tal com estàs???? avui he vist la crònica però no he pogut parar molta atenció pq tenia classes, però ara hi vaig i m'hi fico, ok????? com estàs????? espero que tot bè...Ptonets enormes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 13, 2009 10:59 pm

laiac ha escrit:Res ninetes!!!!!! tinc les fotos descarregades i no me les deix adjuntar, em diu que no és vàlid!!!potser pesen molt i no les sé reduir!!!!!jopetaaaaaaaaa!!!!!

Per cert, i així aprofito.........el meu maridet ha decidit que davant les circumstàncies, vol vendre la seva moto!!!!!! així que si sabeu d'algú que vulgui una KTM d'ENDURO molt caca, i ben cuidada!!!!!! doncs ja ho sap....jijijijij........
Tara, el teu xic la va veure a l'estiu un dia que et va portar..........si pot donar veus per alcover, o estiu tu pel poble...pos ja sabeu!!!!!!!!!!!!!

Si voleu més informació us passo fotitos per mail..........jijijijiji!!!!s'ha d'aprofitar no??? i davant la crisi, ens hem quedat sense jardí, moto i altell al garatge........!!!!!! això dels accidents..i dels cotxes!!!!! no haurien d'existir!!!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeettttttssssssssss que ja em reclama...després entro!!!!jijiji

Laiac preguntali de quin any es, quants km mes o menus i quin preu...!!!i digamu q potse et trobo un comprador xq un amic del ricard en busca una per sortir am ell
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 13, 2009 11:11 pm

Nineteeeeeeessss!!!! ja vaig a mumir.....però abans he fet algo per poder penjar les fotos de la meva DUNA!!!! ho he fet amb un enllaç......

Aquí està............:

http://img2.imageshack.us/img2/6334/dsc02157go.jpg

i una altra amb mi:

http://img230.imageshack.us/img230/782/dsc02160m.jpg

No es parava de moure, tenia ganes de menjar-se el pastís, les altres que tinc està devorant-lo!!!

Patuneeeeeeeeeets.............bona nit a totes!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 13, 2009 11:20 pm

Ninetes....anirè a dormir....demà al mati estarè per aqui tot el mati....aixì que demà parlem, ok?????

Patunets enormes...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 14, 2009 7:24 am

nur_jor ha escrit:Hola boniques!!!
Per fi puc entrar!! Tenia mono de foro!!
Acabo d'arribar ara... ahir es va morir un tiet de ma mare i avui l'han enterrat... no m'agraden gens els enterros... que trist! Em posen molt depre... en fi...

Giss, que tal t'ha anat al dentista? Com estas??

I tu Black, sembla que millor aquesta vegada, oi??

Laiac, com va la búsqueda de cotxe? Els gastos venen quan menys t'ho esperes... El viatget a la Riviera us servirà per relaxar-vos i desconectar de tot!!! Eis, i si vas a Galícia ves abrigada! Que acabo de parlar amb ma tieta de galícia i em diu que per allà fa temps de tardor tardor... i no pas el bo que tenim per aquí!

Papallona, voyage voyage!!! Com es presenta el finde?? Quina passada! París... buf!! Pren-nos a totes!! jijiji!! Ei, ens has de dir quin és el famós vestit!! Que ens tens a totes intrigades!!

Estiu, que be!! Us animeu pel dia 1?? Serem tots al completo?? Guai!

Elxa, quin finde nena! No has parat!! Ara a preparar el següent, que torneu a estar de festa pel poble, eh!!

Happi, redecorant el piset? Està molt bé! Els findes llargs van la mar de bé i s'aprofiten a fons!

Torsaeann! Ara he vist que tinc la crònica!! Ara et contesto!!

Tara, com estas? Et trobes millor? Tambe he vist un milio teu amb fotos!! Ara et contesto tambe!!

Ais... se m'acumula la feina... jejeje!

I aquest finde dinar? Com s'organitzarà? Qui porta què?

NUR, em sap greu per el tiet de la teva mare...a mi questes coses tamabé m'afecten i estic uns dies xof.
Tinc ganes de veure't aquest finde ehhh¡¡¡¡¡¡
Un petonet molt gran bonica¡¡¡¡¡
Cuida't i no treballis tant¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat