Ninetes!!!!!!!!!
bon dia............i jijijij riureu...però jo avui també tinc un mal de cap que em moro..jo crec que és això de fer fred al matí i després més calor que està el temps raro...i ho paga el nostre cap!!!!
PAPAllonaaaaaaa quina marató de respostes eeee....jijijij ........de debò que GAUDEIX MOLT MOLT MOLT MOLT I MOLT A PARIIIIIIISSSSSS:::::::::.i jo voldré veure fotos eeeeeeeeee........que buniccccccccc!!!!!!!!passat-'ho molt bé!!!!!!!
Torseann ninetaaaa, com estàs!!!!! jo tampoc puc kedar demà perque estic a Santiago......!!!!fins divendres res....buffffff nenes quan penso en l'avión....avui ja tic xunga!!!!!
Tara...........jo avui si que puc quedar , si si si si..........però......com a molt fins les 7!!!! no pots plegar abans tu???? perque després aniré directa a buscar el josep i al metge!!!!!!! qui seriem ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!
lalalalalalal lalalalalala DISSABTE ENS VEUREM.............iupiiiiiiiiiii!!!!!!!!
TAra, papallona, giss,.......que xulo que ja tingueu cosetes de la boda....a que fa ilu...........és tan bonic això de casar-se........juas juas.....és que m'han tocat els "betzos" de bon matí a la feina i me'n vaig de l'olla!!!!!! que guai que guai......aix aix...quan ahir vaig veure el cartell de la TAra...que ja teniu detallets i cosetes, i.............NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS .......QUE US CASEU!!!!!!!!!!!!!!
elxaaaa.....por donde estàs!!!!!!!!!!!!!!i la faena!!!!
Gisss.......i al teva boca??? avui estàs millor no???
nur.....ànim amb els preparatius...però pensa que a partir de l'any que ve toca preparar la teva boda eeeeeeee...deix estar centenaris!!!!!
estiu........ja et vaig enviar un mail per ho de la moto......a veure si ens veiem aviadet!!!!
Black........només pots entrar per la nit per aqui no??? aixxxx i que bunic...a la torre eiffel??? jo sempre ho havia volgut!!!!!!!
HAppiiiiiiiii............així que no ens veurem fins dissabte??????????jopetaaaaa!!!
PAtunetssssssssssssss......fins després....i avui si que aniré a anglès!!!!espero
Segur que em deixo dir algo.............