i per a més inri tinc un "zumbido" a les orelles....total....penso que anirè i m'estirarpè una estoneta!!!! insoportable...Torsaeann...no pateixis per la jaqueta...ja me la dones el dissabte i llestos, ok??? per cert, et vaig contestar a la crònica, ok???? Com es presenta la setmana...més curteta, no???? doncs ens veiem el dissabte pq avui jo no puc quedar...que también tinc ganetes de veure't!!!!
Tara....tu también estàs amb el cap??? jo t'entenc de veritat....ara trucarè al meu colega per provar el tema de la osteopatia...i si funcion bè i si no, doncs res anirè a la opció de tallar-m'hel jejejeje. Per cert, encara queden més fotus per ensenyar??? uooohhhhh
. Penso que avui no ens veurem si quedeu, però ja ens xplicaras el Dissabte, ok????? Ànims amb la yaya!!!jjejejeje.Papallona.....bonicaaaa!!
com va tot??? estic tan contenta per tu i el teu viatge!!! t'ho mereixes sobradament... Pel tema de la fira...nosaltres anirem però encara que ho vam proposar i faltava unes quantes setmanetes us ho volia tornar a dir la setmana vinent per saber segur qui s'anima a venir. Si veniu ens ho dieu i quedem ok???? L'altre dia ens vam comentar uns amics si anavem a la fira i Popi els hi va dir que possiblement quedavem a unes amigues meves...per això que ell ja hi compta!!! jejejejeElxa....esta semana ya has empezado a trabajar, no????? ánimos y que vaya muy y mu bien!!!!!
Ninetes...a totes les demès....un petonàs enorme i res...ens veiem desprès que vaig a estirar-m'he una estoneta!!!!

i vull penjar les fotusssss!!!