"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 14, 2009 9:47 am

Bon dia ninetesssss!!!!! aixxx....que malament m'he aixecat avui.....TINC EL CAP QUE EM PETARÀ D'UN MOMENT A UN ALTRES!!!!!! :star:: :star:: i per a més inri tinc un "zumbido" a les orelles....total....penso que anirè i m'estirarpè una estoneta!!!! insoportable...

Torsaeann...no pateixis per la jaqueta...ja me la dones el dissabte i llestos, ok??? per cert, et vaig contestar a la crònica, ok???? Com es presenta la setmana...més curteta, no???? doncs ens veiem el dissabte pq avui jo no puc quedar...que también tinc ganetes de veure't!!!! ::love::

Tara....tu también estàs amb el cap??? jo t'entenc de veritat....ara trucarè al meu colega per provar el tema de la osteopatia...i si funcion bè i si no, doncs res anirè a la opció de tallar-m'hel jejejeje. Per cert, encara queden més fotus per ensenyar??? uooohhhhh :-///: :-///: :-///: . Penso que avui no ens veurem si quedeu, però ja ens xplicaras el Dissabte, ok????? Ànims amb la yaya!!!jjejejeje.

Papallona.....bonicaaaa!! :-///: com va tot??? estic tan contenta per tu i el teu viatge!!! t'ho mereixes sobradament... Pel tema de la fira...nosaltres anirem però encara que ho vam proposar i faltava unes quantes setmanetes us ho volia tornar a dir la setmana vinent per saber segur qui s'anima a venir. Si veniu ens ho dieu i quedem ok???? L'altre dia ens vam comentar uns amics si anavem a la fira i Popi els hi va dir que possiblement quedavem a unes amigues meves...per això que ell ja hi compta!!! jejejeje

Elxa....esta semana ya has empezado a trabajar, no????? ánimos y que vaya muy y mu bien!!!!! :-)

Ninetes...a totes les demès....un petonàs enorme i res...ens veiem desprès que vaig a estirar-m'he una estoneta!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. oct. 14, 2009 9:48 am

Laiac ho puc intentar pero com a molt, sortiria a les 5.30!
Et dic alguna cosa!

Estiu, vale a ra ho miro!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. oct. 14, 2009 10:39 am

Si happi, aixo dels mals de cap es una meeeeeeeeee!
Ja no se que provar!!!!!!!!! Tallar-lo seria una bona solucio!
Dons per ara no en tinc cap mes, dissabte ja tindre el cd!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 10:57 am

Happiiiiiiii!!!!! veig qe tu també amb mal de cap....iupi iupi...jo ja m'he près un ibuprofeno!!!!!jijijiji

Quin lio tinc a la feina, i m'estic posant neguitosa perque....bufff, tot i que demà siguem dijous, això d'agafar l'avió dues vegades, pensar en la roba que em posaré perque allí fa més fred.........aixxxxx.........nu sé, ara em fa mandra!!!!!

Tara.......a verue qui podem quedar, perque a verue si serem les dues....tu et quedes a Tarragona aquesta tarda??? perque sinó quedem a algun altre lloc un ratet!!!!! nu sé!!!! i sinó doncs...quan pogueu la majoria!!!!

Estiuuuuuu.....siiiiiiii mmmmmmmm braç de nata...perfecte. aixçi tu portes els postres...jijij i piques d'algo que t'agradi!!!! que guaiiiiiiiii!!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 14, 2009 11:06 am

laiac ha escrit:Happiiiiiiii!!!!! veig qe tu també amb mal de cap....iupi iupi...jo ja m'he près un ibuprofeno!!!!!jijijiji

Quin lio tinc a la feina, i m'estic posant neguitosa perque....bufff, tot i que demà siguem dijous, això d'agafar l'avió dues vegades, pensar en la roba que em posaré perque allí fa més fred.........aixxxxx.........nu sé, ara em fa mandra!!!!!

Tara.......a verue qui podem quedar, perque a verue si serem les dues....tu et quedes a Tarragona aquesta tarda??? perque sinó quedem a algun altre lloc un ratet!!!!! nu sé!!!! i sinó doncs...quan pogueu la majoria!!!!

Estiuuuuuu.....siiiiiiii mmmmmmmm braç de nata...perfecte. aixçi tu portes els postres...jijij i piques d'algo que t'agradi!!!! que guaiiiiiiiii!!!!!

PAtunets!!!

Torno a ser aquiiii!!!! sembla que el mal de cap marxa....bufff!!!!! Una coseta....estic pensant en que portar el Dissabte....però seria millor que ens fiquessim d'acord, no????
Aixxx ninetes....estic super rallada pq no trobo el cable de la càmara i jopta....no el trobo per enlloc.... :-( i vull penjar les fotusssss!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 14, 2009 12:12 pm

ninetes!!!!

que estava fent les maletes i c[]c :bany: .-*.:-).*.* ((:-)))

ara vaig a cabar de fer el dinar!!!!! i marxaré a la feïna em connecto desde allí!!
ohhh hapiiiiiiiiiiiii el cable!!!!!!!!!!!!!!!!
laiac.. l'avió no triga res tu tranki! i si que fa rasca i humitat!

bueno petonssssssssssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. oct. 14, 2009 12:51 pm

Aixi ninetes quedem aquesta tarda o que??????????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dc. oct. 14, 2009 1:55 pm

Hola boniques!

Avui estic molt millor... buah! estic més contenta! ha anat millor del que m'esperava. No em van posar punts, així que tot ha anat més ràpid.
Em trobo súper bé. Ara a cuidar-me i llestos! Gràcies a totes per preguntar.

Laia! Qué mones les fotos amb la Duna! Feliç aniversari! jejeje es debia posar les botes!

Tara! Las fotos preciosas... me encantan! muy divertidas

Torsaeann! guapi... per on pares? tinc ganes de veure't! un petó bonica

Nur! Sento molt lo del teu familiar... ja se sap que en moments així... s'està trist... però ànims!

Elxa! tu como yo... desconectada total no? porqué a penas te he visto por aquí! jejee Ya he pedido el vestido de kanacca, y me han mandado lo de las medidas. Ahora me lo medirá mi mami y lo mandaré

Papallona! quan marxes a París? demà ja??? jo no m'entero mai de res... llavors no vens al dinar?

Black! guapi! gracias por el mensaje y por preocuparte! Ya ves que todo genial... tu por lo que veo también no? es que esto de la boca...

Estiu! a tu no et veiem mai el pèl eh? ens veiem dissabte? i al final t'has animat el dia 1 o què?

Happi!!! como estàs guapi! más animada veo, no? Me alegro... Ya ves que todo ha ido mejor de lo que esperaba... aix que bien! que bocas tan preciosas vamos a tener todas el día de nuestras bodas! me encanta! a ver si me queda pasta para hacerme el blanqueamiento...

Bueno, boniques, al final aquesta tarde què? jo podria arribar a les 19.45... perquè tinc repàs... Ja direi algo.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 14, 2009 3:09 pm

.Veig que no tinc gaire poder de conviccio, aixi que ja ens veurem dissabte!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 14, 2009 3:19 pm

tara ha escrit:.Veig que no tinc gaire poder de conviccio, aixi que ja ens veurem dissabte!!!!!!!!

trankil.la tara que hi ha dies que nem despistades..jo vaig comentar de kedar dijous que bé.. i com que queda tan lluny.. no s'ha dit res!!! jo avui no puc.. mua!!!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 3:29 pm

TARAAAA::::::PAPALLONAAAAA!!!!! de poder de convicció en teniu...........i tant!!!! a veure, DIJOUS QUE VE SI TENS FESTA..........tot el dijous a la tarda PER TU papallona..........KEDEM SEGUR!!!!

I taraaaaaaa.........jo ja saps que estava disposada..........jijijij però a mi em sap greu que a les 7 ja marxo, si tu plegues a les 6 pos..........ja veig que nothing de nothing..........jopetaaaaaaa!!!!

Nineteeeeeeeeeesssssss...........tic super emprenyada, me dixat el mòbil a l'oficina...i fins que no el vagi a buscar em sento desconectada, perduda......jijijij...........ja sé que no m'heu de dir res al mòbil però...teniu el de casa i sinó per aquí...quina ràbia, li havia de dir una cosa a una amiga que segur que ma trucat, i ma mare també perque m'ho ha dit la companya que ha vist el mòbilll.........quin rotllo!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 3:31 pm

HAppiiiiiiiiiiiiiii............segueix buscant........que volem veure fotossssss!!!!!
Gisss........me n'alegro que estiguis contenta...molt bé això de la boca eeeeeee!!!!!!que guapes estareu totes!!!!!

nineteeeeeeeesssssss que aquesta nit només us podré dir hola i aniré a mumir, que m'haig d'aixecar a les 4:45....quin neguit que tinc ja per l'avió,,,,,,,,,,,,,,jopetaaaaaaaaa!!!!!

PATUNETS..............i al final doncs no es queda????????????

com ho fem pel dissabte??????? doncs...........fem llisteta i ens anem apuntant????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. oct. 14, 2009 3:45 pm

Papallona, jo dijous que ve, si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I mes si tu pots, que amb els horaris que fas i despres del viatget hauras d'explicar moltes cosetes!!!!!!!!!!!!

Laiac, dons ja ens veurem dissabte, jo es que dema no puc, i divendres, pues ja saps!
Per que sera que desde que hi ha mobils no sabem viure sense ells!

No se jo feu el que volgueu pero hauriem de concretar una mica el que s'ha de portar, a veure si ens ajuntarem amb tres coques i res de primer!!!!!!!!

Jo si voleu m'en encarrego del postre, coca de xocolata dels pallaresos!!!!!!!!!!!!!!!!
I les amanides tambe les faig jo, va que mes!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 3:53 pm

Taraaaaaaaaa..............però l'estiu ha dit que portava pastís de nata per postres....a veure si ara tot seran postres no?????? ara que..............coneixent la coca de xocolata de pallaresos,,..............mmmmmmmmmmmmmmm

Jo de debò...a veure què us apeteix....faig una mousse de tonyina i palitos de mar amb torradetes i porto una coca-cola light?? o bé una quiche........com vulgueu....el que faci un dia, no faré el dia 1 i així al revés...tot i això al dia 1 serà tot per duplicat......!!!pero bé, ja en parlarem.....primer el dissabte........

A veure tindriem:
TARA: coca xocolata i amanides??
ESTIU: pastís de nata
LAIAC: mousse tonyina o quiche + beguda (coca-cola)
.............

..............

qui s'apunta algo més??????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 14, 2009 3:55 pm

Jo portare un braç de nata bonissim i aixi podem menjar dos postres....a mi de postres poseume el q volgueu q tot magrada bueno menys els flams i els pudins!!! i si voleu compro olives al mercat umm daqelles am gust danxoa tipo trastevere xo mes bones....!!!!

Tara jo sino fos xq estic trebalalnt qedaria ja saps q mencanten les qedades i aixo q casi q no puc anari!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 4:02 pm

Jopetaaaaaaaaaaaaa QUE JO TAMBÉ VOLIA QUEDARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEEEEEEESSS que no us ho he dit, que guai....ja tenim la prova que SOM UNA FAMILIA......hem tardat a anar-ho a buscar però JA TENIM EL LLIBRE DE FAMILIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! iupiiiii..

Ara hauríem d'inscriure a la Duna i començar a procrear........!!!!!!jijijij que guai!!!!!!!

i DOs postres??????????aaaaa pos a mi ja em va bé eeeee.....tot i que NOOOOOOO que vull fer règim.....(tot i que em quedo amb el VULL, jijijij)

Patunets1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. oct. 14, 2009 4:06 pm

A mi ja m'esta be tenir dos postres, amb el que m'agrada el dolç!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAiac, ja sou una familia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, per cert on vas comprar els formatges que vas portar a casa de la laiac, al pryca, vas dir????
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 4:08 pm

Ninetes.............surt de les cançons que m'agraden eeeee, però m'encanta aquesta cançó....és de MACACO i ara que l'escoltava dic.....els hi poso...però no sé com es fa això d'adjuntar el video clip...jo poso l'enllaç:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=7nnqXA9rmqI

Mira, a mi m'agrada!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 14, 2009 4:25 pm

tara ha escrit:A mi ja m'esta be tenir dos postres, amb el que m'agrada el dolç!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAiac, ja sou una familia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, per cert on vas comprar els formatges que vas portar a casa de la laiac, al pryca, vas dir????

nena q et qeden 3 mesos i 2 dies....dissabte et qedaran 3 mesos!!!!Aixo es mereix una bona celebracio!!!Jo dissabte x alla les 12 ja estare llesta suposo i a la tarda x alla les 5 ai de marxar q hem quedat xq ara al novembre farem tots dos uns cursets de la federacio i em de parlaro am els altres amics....no us fare anar malament no??
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 4:29 pm

Ninetesss!!!!!!!

si siiiiiiiiiiiiiiiii dos dolços, si a mi ja m'està bé eeee...jo si amb la coca sola ja faig eeeee, tota per mi!!!!!!

estiu....a veure si parlem de quan podem anar cap a casa la tara o quan va bé marxar.....jo deixaré sol al nen, està avisat, però tampoc el vull abandonar!!!! aaaaaaaaaaa i m'ha dit que així de baixa no vol anar al concert dels PETs...sabeu si es fa pagar!!!!!

bueno.........

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS que ja marxo!!! vist l'èxit d'aquesta tarda...he oligat al josep a despertar-se i anem a buscar el meu mòbil, a l'Ardy, que per cert l'altre dia hi vam anar i ens vam deixar de veure la part de jardí...!!!!! i cap al metge!!!!!

torno després per despedir-me..........i SI US PLAU, estaré fora UN DIA I MIG....no escriviu gaire eeeeeeeeeee!!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants