nur_jor ha escrit:Holaaaaaaaa!!!!!!
Com ha anat el dia??
Jo per fi demà torno a la normalitat!!

Vindrà la companya que faltava aquests dies i ja podré fer el meu horari normal. I és que la setmana passada i el que portàvem d'aquesta he estat tooots els dies amb el mateix grup classe... però ja esta!!!!

I ja tornaré a tenir la meva horeta lliure pel matí per poder-me conectar!! jijiji... I es que aquests dies arribava tard a casa i tenia feina posant-me al dia!!
Weno... demà serà un dia normal, que divendres ja no... perque me'n vaig d'excursió amb els peques de 5 anys!! Arribaré baldada, però tinc moltes ganes d'anar-hi!!
Com esteu avui? Que passa avui amb els mals de cap?? Amunt ninetes!!!!
Happiness, a nosaltres ens faria gràcia venir a la fira! De que és aquesta fira?
Tara, com estas? Sembla que ho agafes tot, eh! La panxa, el cap... vols dir que els nervis no comencen a treure el cap?? Ai ai ai... Que la cosa s'acosta... ànims!!
Papallona, Laiac... que tal?? Fent maletes??
Giss, me n'alegro que estiguis ja millor!! Ja has fet la comanda a kannaca?
Estiu, gràcies per la info!! M'agraden els Whiskyn's... i he convençut al meu nen perque m'hi acompanyi. Els altres de la colla passen d'anar-hi perque no els hi va tot això... Weno, al meu nen tampoc però jo l'arrossego... jajajaja!!! Whiskyn's i Els Pets, ara.. que 12 euros deu ni do, eh!!!
Elxa, que has començat a treballar? No ho sabia jo!! Que tal? Com et va?
Black, que t'expliques?
Torsaeann, com estas? Per quan la segona ronda de detallets?? jijiji!!
Un petonet!