"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 9:26 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!

Al final heu quedat aquesta tarda???? com q no veig moviment per aquí..... jo esq a la feina no puc entrar al foro.... aviseu-me al mòbil la pròxima vegada please!!!!!

vaig a estudir una estona q el 27 tinc examen....

entro després!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::

Tranquiiiiiiiiii!!!! que com a dit la tara al final no hi ha hagut consens i no hem quedat!!!! jijijiji..........

estudia que has d'acabar la carrera......i quan quedem tranqui que ho sabràs!!!

PAtunets1!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 9:27 pm

elxa ha escrit:ninetes estic viva!! jejejee......me he escapado un momentito, estoy en la consulta, no me puedo poner al dia, ni he podido leer nada, mañana con tranquilidad me pondré al dia, luego a la noche tampoco me podré conectar que hoy es nuestro aniversario hacemos 9 añitos juntos! iremos a cenar por ahí, sorpresita sorpresita!! ultimo año de solteros.

Bsitos mis niñas!! mañana hablamos! me voy ddeeeeeeeuuuuuuuu que llaman al timbre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOO UEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOO 9 ANYS!!!!!!!!!!

que fuerte ninetes.........que guai ho vostre eeeeee, casi totes fa anys que esteu amb la parella!!!!!!!! i 9 anys!!!!!!!!!!

tu ho dius, L'ÜLTIM DE SOLTERS!!!!!!!!!!!!!!!

que guaiiiiiiiiiiii on heu sopat??? sorpresa????????quinaa??????????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 9:30 pm

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Holaaaaaaaa!!!!!! ::love::

Com ha anat el dia??

Jo per fi demà torno a la normalitat!! :-///: Vindrà la companya que faltava aquests dies i ja podré fer el meu horari normal. I és que la setmana passada i el que portàvem d'aquesta he estat tooots els dies amb el mateix grup classe... però ja esta!!!! :-///: I ja tornaré a tenir la meva horeta lliure pel matí per poder-me conectar!! jijiji... I es que aquests dies arribava tard a casa i tenia feina posant-me al dia!! :-.:·::

Weno... demà serà un dia normal, que divendres ja no... perque me'n vaig d'excursió amb els peques de 5 anys!! Arribaré baldada, però tinc moltes ganes d'anar-hi!!

Com esteu avui? Que passa avui amb els mals de cap?? Amunt ninetes!!!!

Happiness, a nosaltres ens faria gràcia venir a la fira! De que és aquesta fira?

Tara, com estas? Sembla que ho agafes tot, eh! La panxa, el cap... vols dir que els nervis no comencen a treure el cap?? Ai ai ai... Que la cosa s'acosta... ànims!!

Papallona, Laiac... que tal?? Fent maletes??

Giss, me n'alegro que estiguis ja millor!! Ja has fet la comanda a kannaca?

Estiu, gràcies per la info!! M'agraden els Whiskyn's... i he convençut al meu nen perque m'hi acompanyi. Els altres de la colla passen d'anar-hi perque no els hi va tot això... Weno, al meu nen tampoc però jo l'arrossego... jajajaja!!! Whiskyn's i Els Pets, ara.. que 12 euros deu ni do, eh!!!

Elxa, que has començat a treballar? No ho sabia jo!! Que tal? Com et va?

Black, que t'expliques?

Torsaeann, com estas? Per quan la segona ronda de detallets?? jijiji!!

Un petonet! :-))

Hola guapa¡¡¡¡
Donc la segona tanda de detalls tinc ganes...però tinc que comprar tarjes i altres coses que es van acabar....

Molts petonets guapa¡¡¡¡
Ens veiem dissabte no?

Mua¡¡¡¡

Hole preciosaaaaaaaaaaa!!!!!

SI SI SI jo vull fer detallets, me'n vaig quedar amb les ganes.........però mira que us van quedar bé eeeeeeeeeee!!!!!!
quan serà la pròxima????????? dijous que ve igualment quedem segur per la papallona....ella que pobre casi no pot mai!!!!!

PEtonets...i ens veiem a la tornada!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 9:32 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!

Alguna idea d'on puc comprar algún detallet per la nena de la meva "jefa"? va néixer dissabte i m'agradaria fer-li un detall i q li enviin a casa directament... he mirat a l'imaginarium però no se.... hi ha un peluix q se li pot posar el nom de la nena i és maquet... http://www.imaginarium.es/productos/det ... ncia=47473

sinó también m'agrada aquest http://www.imaginarium.es/productos/det ... ncia=47476

o aquest... http://www.imaginarium.es/productos/det ... ncia=44122

help!!!!!

BLack!!!!!!!!! aixxxxxxxxxx es que m'agraden tots!!!!!! però el gosset m'encanta!!! tot i això, si és nena el peluxe és molt monu, però trobo més graciós el patitu.........ja veus que jo no t'he ajudat gaire.............jijijijijijiji

Petonets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 14, 2009 9:36 pm

bona nit ninetes¡¡¡¡¡¡¡

us estimooooooooooo a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 14, 2009 9:37 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!

Bé..............ja em despedeixo de totes vosaltres..............com pot ser????? tinc una sensació rara..com si em treiessin la meva droga durant dos dies......allò que em fa estar pendent de tot, de vosaltres, del que passa, del que us passa!!!!!! a qui explico tot el que em passa, tan ho bo, com ho dolent........i sort que puc posar cares a tothom que parlo...sinó diria que l'ordinador és el meu vici...........

Penso en què faré demà sense totes vosaltres....abans ja havia marxat uns dies sense vosaltres, però m'emportava algú estimat, el meu marit, i només em faltaveu vosaltres i el foro....però demà...marxo completament sola.......!!!!!!!

Apa ninetes meves.............espero que estigueu bé aquests dos dies......gaudiu de tot, i sobretot tu papallona, que no parlarem fins dilluns..............que et vagi molt bé!!!!!!!!!!

Ninetes, em faré una foto davant la façana de l'obradoiro per vosaltres i al arribar la penjaré!!!!!

MOLTS PETONETS..........vaig a mumir que m'haig d'aixecar abans de les 5!!!!!!!!!!!

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 14, 2009 9:40 pm

laiac ha escrit:

Alguna idea d'on puc comprar algún detallet per la nena de la meva "jefa"? va néixer dissabte i m'agradaria fer-li un detall i q li enviin a casa directament... he mirat a l'imaginarium però no se.... hi ha un peluix q se li pot posar el nom de la nena i és maquet... http://www.imaginarium.es/productos/det ... ncia=47473

sinó también m'agrada aquest http://www.imaginarium.es/productos/det ... ncia=47476

help!!!!!

BLack!!!!!!!!! aixxxxxxxxxx es que m'agraden tots!!!!!! però el gosset m'encanta!!! tot i això, si és nena el peluxe és molt monu, però trobo més graciós el patitu.........ja veus que jo no t'he ajudat gaire.............jijijijijijiji

Petonets!!!!!

sips, tens raó, no m'has ajudat gaire!!! jajajaja

suposo q serà el patito o l'osito rosa!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 14, 2009 9:41 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!

Bé..............ja em despedeixo de totes vosaltres..............com pot ser????? tinc una sensació rara..com si em treiessin la meva droga durant dos dies......allò que em fa estar pendent de tot, de vosaltres, del que passa, del que us passa!!!!!! a qui explico tot el que em passa, tan ho bo, com ho dolent........i sort que puc posar cares a tothom que parlo...sinó diria que l'ordinador és el meu vici...........

Penso en què faré demà sense totes vosaltres....abans ja havia marxat uns dies sense vosaltres, però m'emportava algú estimat, el meu marit, i només em faltaveu vosaltres i el foro....però demà...marxo completament sola.......!!!!!!!

Apa ninetes meves.............espero que estigueu bé aquests dos dies......gaudiu de tot, i sobretot tu papallona, que no parlarem fins dilluns..............que et vagi molt bé!!!!!!!!!!

Ninetes, em faré una foto davant la façana de l'obradoiro per vosaltres i al arribar la penjaré!!!!!

MOLTS PETONETS..........vaig a mumir que m'haig d'aixecar abans de les 5!!!!!!!!!!!

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

que vagi molt bé el viatge!!!!!!!!!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 14, 2009 9:42 pm

Elxa!!!!!!!!!!!! FELICIDADES por esos 9 años!!!!!!!!!!!!!!! que vaya bien la noche!! waung chiqui waung wuanggggg xDDDD

un besote!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 14, 2009 9:42 pm

Ninetes meves!!!!

jo em retiro a mumir!!!!!!!! que sinó demà no seré persona...

Us estimooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 14, 2009 9:43 pm

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Holaaaaaaaa!!!!!! ::love::

Com ha anat el dia??

Jo per fi demà torno a la normalitat!! :-///: Vindrà la companya que faltava aquests dies i ja podré fer el meu horari normal. I és que la setmana passada i el que portàvem d'aquesta he estat tooots els dies amb el mateix grup classe... però ja esta!!!! :-///: I ja tornaré a tenir la meva horeta lliure pel matí per poder-me conectar!! jijiji... I es que aquests dies arribava tard a casa i tenia feina posant-me al dia!! :-.:·::

Weno... demà serà un dia normal, que divendres ja no... perque me'n vaig d'excursió amb els peques de 5 anys!! Arribaré baldada, però tinc moltes ganes d'anar-hi!!

Com esteu avui? Que passa avui amb els mals de cap?? Amunt ninetes!!!!

Happiness, a nosaltres ens faria gràcia venir a la fira! De que és aquesta fira?

Tara, com estas? Sembla que ho agafes tot, eh! La panxa, el cap... vols dir que els nervis no comencen a treure el cap?? Ai ai ai... Que la cosa s'acosta... ànims!!

Papallona, Laiac... que tal?? Fent maletes??

Giss, me n'alegro que estiguis ja millor!! Ja has fet la comanda a kannaca?

Estiu, gràcies per la info!! M'agraden els Whiskyn's... i he convençut al meu nen perque m'hi acompanyi. Els altres de la colla passen d'anar-hi perque no els hi va tot això... Weno, al meu nen tampoc però jo l'arrossego... jajajaja!!! Whiskyn's i Els Pets, ara.. que 12 euros deu ni do, eh!!!

Elxa, que has començat a treballar? No ho sabia jo!! Que tal? Com et va?

Black, que t'expliques?

Torsaeann, com estas? Per quan la segona ronda de detallets?? jijiji!!

Un petonet! :-))

Hola guapa¡¡¡¡
Donc la segona tanda de detalls tinc ganes...però tinc que comprar tarjes i altres coses que es van acabar....

Molts petonets guapa¡¡¡¡
Ens veiem dissabte no?

Mua¡¡¡¡

Doncs a per la segona tanda!! Que tinc ganes de posar-me a fer detallets!!
Que encara no n'he fet jo!! Serà possible!!!!
Fins dissabte guapa!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 14, 2009 9:46 pm

Ninetesssss bona nit!!!! he arribat a casa i acabo de sortir de la dutxa aix que abans de desconectar...doncs volia passar a saludar.....Com anat el dimecres????? jo espero que demà quan m'aixequi no torni a tenir el mal de cap que he tingut avui....Vaig a ficar.'he al dia
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 14, 2009 9:47 pm

hola wapes!!! :-()-)
bueno jo com la laiac,, entrava a acomidar-me, en un principi.... pq demà no marxo fins les 16hores pero pel matí haig d'anar a rrhh i a tgn.. en fi...

que ninetes me'n recodaré molt de totes!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: del foro.. ai mareta... que això és una adiccio!!!!!!!!!!!!!!

bueno desitjo que parleu molt a les kedades i gaudiu molt molt molt!!!!!!!!!!!!!!!!!! :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..:

un petonas ben ben fort per a totes les meves ninetes!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) MUUUUUUUUUUUUUUUAK!!

Aurevoire!!!!!!!! jijij

(+:-)
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 14, 2009 9:49 pm

laiac ha escrit:Ninetess!!!! bona nit!!!

ja veig que algunes ja heu aparegut, molt béeeeeeeeeee.....avui havia començat el dia millor de com ha acabat......ja he discutit amb el nen.....em sap greu però...es que aquesta tarda l'han trucat que definitivament el seu seguro ha declarat el cotxe siniestro i.........ell tan tranquil (bé, això aparenta) doncs diu, a vale, i demà nirà a treure les coses del cotxe...i no em dona la gana....li poden pendre el pèl els dels seguros!!!! vull dir que crec que hi ha manera de dir...a veure què em pagueu, o jo vull arreglar el cotxe..........nu sé ninetes.....i alaaaa no en tinc prou en marxar demà a Santiago, que ara estic molt encorreguda...........jopetaaaaa!!!!!!! no tinc ganes de marxar!!!!!

perdoneu pel rotllo!!!!!!!!

Ei nena, em sap greu! Però no us enfadeu ara... Quan els seguros declaren un cotxe siniestro crec que no hi ha res a fer... o potser si, no se, eh!!!! Jo no hi entenc massa en tot això, però sé que el novio de ma cosina li va passar fa un parell d'anys. I mira que van batallar amb els del seguro... però res a fer... i es va haver de comprar un cotxe nou... Ànims guapa!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 14, 2009 9:49 pm

help!!!!!

A mi m'ha agradat el patito!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 14, 2009 9:50 pm

tara ha escrit:.Veig que no tinc gaire poder de conviccio, aixi que ja ens veurem dissabte!!!!!!!!

Tara...em sap greu però jo avui tenia classe a Reus de 18:00h a 20:00h i com havieu de marxar aviat, doncs ja no us he dit res per això....però Papallonaaaaa....el dijous que ve compteu amb mi segurissim....ok???? que ens has d'explicar moltes cosetes del viatge.....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 14, 2009 9:51 pm

Bona nit ninetes...

Laiac q vagi be x dema a santiago i no pateixis q nomes estaras fora 1 dia!!!

Ninetes nosaltres podem portar gots de plastic dalli de la repsol q en tenen x si els eu de comprar jo els puc xtar gratis!!!

ELxa felicidades de mi parte i del xic q el tinc aqui xafardejant!!!Espero q tengas una muy buena sorpresa!!

Nur jo ara li e dit a ell lo de lentrada i ma dit q no i vol anar xq els em vist gratuitament a un munt de llocs i ara aurem de pagar???ja els em vist 6 vegades en tot l'estiu ja en tenim prou!!!

Bueno a les altres molts petonets

Ah black a mi man agradat els tres nose aixo tu el q mes tagradi!!

Bueno dema potser vai a mirar mobles q a cambrils an obert una botiga els dels mobles estelle de la senia anire a treure el cap!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 14, 2009 9:52 pm

laiac ha escrit:
estiu2010 ha escrit:
laiac ha escrit:Ninetesss!!!!!!!

si siiiiiiiiiiiiiiiii dos dolços, si a mi ja m'està bé eeee...jo si amb la coca sola ja faig eeeee, tota per mi!!!!!!

estiu....a veure si parlem de quan podem anar cap a casa la tara o quan va bé marxar.....jo deixaré sol al nen, està avisat, però tampoc el vull abandonar!!!! aaaaaaaaaaa i m'ha dit que així de baixa no vol anar al concert dels PETs...sabeu si es fa pagar!!!!!

bueno.........

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS que ja marxo!!! vist l'èxit d'aquesta tarda...he oligat al josep a despertar-se i anem a buscar el meu mòbil, a l'Ardy, que per cert l'altre dia hi vam anar i ens vam deixar de veure la part de jardí...!!!!! i cap al metge!!!!!

torno després per despedir-me..........i SI US PLAU, estaré fora UN DIA I MIG....no escriviu gaire eeeeeeeeeee!!!!!

PAtunets!!!

Si q fan pagar...10€ anticipada i 12 a taquilla...si esq aqets dalcover!!!x cert nur si q i van els whisky'ns!!!

Fan pagar??????? uf uf.....entre que ell no hi vol anar i que avui ens hem declarat en crisis.............nu sé jo!!!!!!
mun cunyat m'ha proposat treballar els diumenges en una pastisseria que ha agaft a valls i potser acceptaré!!!!

quatre duros més!!!!!

Si nena... 12 euros!!! Deu ni do... però weno, jo hi aniré perque, mes que res, vull veure els Whiskyn's... encara no me'n faig a la idea que se separin... :--( i els vull veure junts!!
Si t'animes a venir jo hi aniré!
I que dius? Treballaras en un negoci familiar?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 14, 2009 9:53 pm

laiac ha escrit:Taraaaaaaaaa..............però l'estiu ha dit que portava pastís de nata per postres....a veure si ara tot seran postres no?????? ara que..............coneixent la coca de xocolata de pallaresos,,..............mmmmmmmmmmmmmmm

Jo de debò...a veure què us apeteix....faig una mousse de tonyina i palitos de mar amb torradetes i porto una coca-cola light?? o bé una quiche........com vulgueu....el que faci un dia, no faré el dia 1 i així al revés...tot i això al dia 1 serà tot per duplicat......!!!pero bé, ja en parlarem.....primer el dissabte........

A veure tindriem:
TARA: coca xocolata i amanides??
ESTIU: pastís de nata
LAIAC: mousse tonyina o quiche + beguda (coca-cola)
.............

..............

qui s'apunta algo més??????????

Ninetes....que us sembla si porto una coca de recapte d'aqui del Pla que están bonissimes.....pq no se si les truites van tenir molt d'èxit l'altre cop....llavors...el que dieu...el que em digueu....pq volia portar de postre pastis de profiterols...però ja veig que hi ha molts postres....jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 14, 2009 9:54 pm

laiac ha escrit:Nurrrrrrrrrrrrrrr iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii tindràs més temps per nosaltres!!!!!!!!!!!!!1 que tenia aquesta xica tan de baixa....no no, no treballis més..........

i així que dissabte segur als pets i whyskins??? ostres ostres........jo............nu sé nu sé!!!!

ENS VEIEM DISSABTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

res, la noia no podia moure el braç! tenia un tendó tocat! weno... encara l'hi té pobra, i tot i així demà ja vindrà!

jo segur al concert!

fins dissabte!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat