Que tal tot?! Ja veig que l'hi aneu donant canya al foro, moooolt bé!! Ara jo vaig més perduda, la setmana que ve que tinc festa a vere si hem poso al dia que això no pot ser!!!
He anat llegint per sobre i a vere si m'enrecordo de totes:Miriameta El menjador i rebedor moooolt xulis!! a mi els vinils també m'agraden, ara no en poso, perquè no crec que siguem gaire bons empegant!!
Lluneta Nena l'altre dia vaig anar a Girona a veure la familia del meu amorete i vaig posar el video del teu germà perquè veguessin l'esglesia, quina gràcia, jo explicant-li a la meva futura sogra aquesta és la Lluneta, que es casa l'any que ve també!! jeje aaaaahh!! FELICITATSSSSS nena que ja tens vestit!!! Moooolt bé!! s'ha de veure!!!!
Cuca Guapa!! Com va tot?! Tu el vestit ja el tenies, ja veig que ara estas de pleno amb la música. Una Abraçae!!!
Ise Nena!! A vere si la pròxima kedada coincidim, que hem farie gracia tornar-te a veure, les nenes de la boscana ens hem d'explicar tot el que sapiguem!!!
Nuvia Com va tot i el genoll, he estat molt out i ara no ser si vas dir res més, espero que et trobis millor, per cert tu tampoc tens vestit no?! Hem de fer un pensament ja!! Aquestes nenes del 2010 són unes màquines, totes amb vestit!!!
Pikys com va tot? Has avançat alguna cosa més explica, explica, explica!!!
Anna, CC83 Com aneu?! Bueno una Abraçada a totes!!!
Aquesta setmana vaig de matins i a la tarde hem toca estudiar que diumenge he de presentar un altre treball de la UOC, però als descans miraré de connectar-me, que encara us he d'explicar com va anar l'anunci jeje!! Petonssss