laiac ha escrit:Ninetesss!!!!!!!
si siiiiiiiiiiiiiiiii dos dolços, si a mi ja m'està bé eeee...jo si amb la coca sola ja faig eeeee, tota per mi!!!!!!
estiu....a veure si parlem de quan podem anar cap a casa la tara o quan va bé marxar.....jo deixaré sol al nen, està avisat, però tampoc el vull abandonar!!!! aaaaaaaaaaa i m'ha dit que així de baixa no vol anar al concert dels PETs...sabeu si es fa pagar!!!!!
bueno.........
NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS que ja marxo!!! vist l'èxit d'aquesta tarda...he oligat al josep a despertar-se i anem a buscar el meu mòbil, a l'Ardy, que per cert l'altre dia hi vam anar i ens vam deixar de veure la part de jardí...!!!!! i cap al metge!!!!!
torno després per despedir-me..........i SI US PLAU, estaré fora UN DIA I MIG....no escriviu gaire eeeeeeeeeee!!!!!
PAtunets!!!
Nineta......que vagi molt i molt bon viatge i gaudeix d'aquest dia i mig....jejejeje. El Dissabte ens expliques que tal ha anat....pq jo com he estat out aquests dies no se si marxes per "relax" o per algun tema important....
ho sento!!!!!

Vindrà la companya que faltava aquests dies i ja podré fer el meu horari normal. I és que la setmana passada i el que portàvem d'aquesta he estat tooots els dies amb el mateix grup classe... però ja esta!!!!