NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 15, 2009 8:54 pm

Hola fleumetes meves!!

avanceu a pasos gegants!!! enhorabona!!

Jo no em trobo gairebe ultimament, entre el malestar, la son, les migranyes, i mes coses, a mes del treball... buff.. acabo rebentada nenes.

Dimarts que be fem el post boda a la platja del port olimpic a BCN, me tornare a posar el meu vestidet wapo!!! espero que faci bon temps i ens puguem ficar dins l´aigua ejje

A veure si millorem una mica l´economia... perque anem fatal.. hem ficat algunes coses mes al piset, de la ultima caixa que teniem.

Quan fem la quedada noies???? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
com esteu????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dv. oct. 16, 2009 9:51 am

hola noies
no em deixa penjar cap foto, me diu que la imatg no es valida!!!!!!!!!!ja tinc invitacions i sabates
fem qudada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 16, 2009 10:02 am

annalleida ha escrit:hola noies
no em deixa penjar cap foto, me diu que la imatg no es valida!!!!!!!!!!ja tinc invitacions i sabates
fem qudada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola a totes!!!! Hola Annalleida... molt bé!!!! Quin avançament que has fet eh!!! No et deu deixar penjar les fotos pq pesen massa, canvia-les de format a jpg o giff i et deixarà!!!!
Segueixo sense res... però bno sé segur que a BCN treballaré així que res, o espero al novembre q no em cal empadronar o hi vaig la setmana vinent i m'empadrono a vere què em diuen... què hi farem!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 16, 2009 10:05 am

miriameta ha escrit:Hola fleumetes meves!!

avanceu a pasos gegants!!! enhorabona!!

Jo no em trobo gairebe ultimament, entre el malestar, la son, les migranyes, i mes coses, a mes del treball... buff.. acabo rebentada nenes.

Dimarts que be fem el post boda a la platja del port olimpic a BCN, me tornare a posar el meu vestidet wapo!!! espero que faci bon temps i ens puguem ficar dins l´aigua ejje

A veure si millorem una mica l´economia... perque anem fatal.. hem ficat algunes coses mes al piset, de la ultima caixa que teniem.

Quan fem la quedada noies???? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
com esteu????

miriameta......... cuida't mooolt que no pots estar així eh!!!!! I que te cuidin!!!! Què guaiii lo del pre-boda ja ens ensenyaràs les fotitos eh... volem detalls!!!! Tranquil.la per l'economia, jo stik mooooolt pitjor... quina pena!!!! :-( :-( :-( A vegades penso que estar així a la meva edat, és una caca... bé también m'ho he buscat però bno... em deprimeixo...
Quedada per a quan?? La setmana que ve haurà de ser pq avui ja és massa tard per avisar a tothom!!!! Vaaa quedada, quedada...
Cuca on ets?????? ::love:: ::love:: Amoret... que estàs saturada de treball???
Iseta passa bon finde si ja no escrius per aquí!!!! :-) Jo demà vaig de boda... ja ho tinc tot preparat... Tinc ganes!!!! em falta planxar que em fa moooolta mandra!!! :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 16, 2009 12:07 pm

Hola noies!!! Estic pensant en tema fotografs de lleida hem podeu ajudar una mica, quin teniu vosaltres?? i mes o menys quan os costa, i que os fa???

Moltes gràcies, i anims a totes que ja som DIVENDRES *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 16, 2009 12:13 pm

NUVOLET ha escrit:Hola noies!!! Estic pensant en tema fotografs de lleida hem podeu ajudar una mica, quin teniu vosaltres?? i mes o menys quan os costa, i que os fa???

Moltes gràcies, i anims a totes que ja som DIVENDRES *.-o-o.*

hola Nuvolet, jo tinc l'Ester Rematxa de Pardinyes i està bé de preu... 2100 e pre-boda, album digital, 2 copies amb dvd i música, 2 albums per als pares, a part si vols el video 1000e... a mi em va semblar bé, no sé... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dv. oct. 16, 2009 12:43 pm

hola nuvolet, el nostre fotoggraf és Alex i Genaro (magda simo models), ens costa 1900 euros a part iva. entra preboda i album boda amb tots els negatius. si vols video 1500 euros.
ja he fet més petites les fotos, a vere si em deixa.
QUEDADA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annalleida

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 16, 2009 12:59 pm

Hola Nuvolet, jejeje!

Mira, no en sé preus, però un fotògraf que m'encanta d'aquí Lleida i que fa molt bons treballs (he vist àlbums fets per ella) és Susanna Martínez de Lleida. Està al Carrer Major, ara no recordo massa bé l'alçada, però tinc clar que la vull anar a veure... té pàgina web, si la vols visitar: www.susanamartinez.com . Ja veuràs com t'agrada, és de l'estil del Marco, tot i que amb diferències, eh?

El que trobo per aquí és que em fa l'efecte que no hi ha gaires fotògrafs que també et facin el vídeo, ara que em penso que tu em vas dir que no el volies, oi?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 16, 2009 1:30 pm

moltes gràcies a totes per les respostes!!

buniketa que chules m'agrada l'estil, de moment de Lleida les que he vist que em fan molt el pes aquesta i la de www.elenavalles.com, també estàn molt be, ah i de video no em fem!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 16, 2009 2:10 pm

Sí, és veritat, també són molt maques, ja les havia vist i també és a la llista (no en tinc gaires, de moment...). De totes maneres, la meva prioritat són El Marco Rojo.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ise » dv. oct. 16, 2009 2:20 pm

Hola princeses com esteu? :-)) :-))

Vec que les 2011 esteu parlant de fotografs...nosaltres tenim el Jordi Pou. :-)ok: Ens va agradar pq fa fotos molt naturals i de posats res de res :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Anna les invitacions són molt xules! M'agraden molt *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Miri, això de començar a treballar no t'ha sentat gaire bé, eh! :-( :-( Disfruta molt al post boda *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Lluneta, que vagi molt bé la boda de demà i pren nota de tot! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nuvia, com van els cursets prematrimonials? :-)

Cuca, com estas reina?

Amelie, tens pendent fer una cronica, eh! *.-o-o.* *.-o-o.*

Istar, ja ens informaras si aneu dos o tres, eh! quina emoció!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Sabeu que ha fet ara la meva super sogra... ha organitzat un sopar amb els meus pares per parlar de coses de la boda :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: ahir ja li preguntava a ma mare com seria el seu vestit i que si havien de fer-se això i allò... deu meu!!!!! encara no se com ma mare no la va engegar... buff! Santa paciencia pel dia del sopar :star:: :star::

Petonets per totes!!!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 16, 2009 3:07 pm

Sí, el Jordi Pou és l'altre de la llista. Amb ell ja vaig contactar fa un temps, uns 2000€ aprox, sense vídeo, però són fotos súpermaques...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 18, 2009 2:38 pm

pujo post!!

us envio besitos wapetones!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 18, 2009 4:50 pm

hola boniquesssssss

ho sento per no passarme tant..pero he tingut una setmana unamica complicada....tinc mooooltes ganes que aquest 2009 maldit passi, ja us contare! pero crec que no ha sigut un dels millors anys, portem una temporadeta que deu ni do! en fin que ja esta! ja ha tornat la cuca per akiiii :-)ok: al menos aixo intentare a partir d'ara. Avui stic mooorta han vingut els meus pares a passar el finde a casa i acaben de marxar :-///: ...no cal contar mes oi?

llunetaaaaaaaaaaaaa perdonammmmmmmmmmmmm ho sento , imagino que no te vas mosquejar...mira que tenia ganes de veuret pero tenia el pis fet una me..... jo! esta setmana fem kedada sense falta!
jo proposo : DIJOUS O DIVENDRES A LA MISMA HORA EN EL MISMO SITIO....jejejeje
o si voleu kedem una mica antes, cap a les 5.30..... ja direu!

iseeeeeeeee tambe tinc mooooltes ganes de tornarte a veure i que expliquis aixo dels consogres jejejeje >.-<: >.-<:
MOSQUETERES FLEUUUMES fem kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa va que necessito positivismeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee i imagino que la meva clon tambe li anira be ,a ke si???? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wapes no puc llegir tot el que heu escrit,he mirat perdamunt i he vist que la cosa va amunt i queaneu fent cosetes aviat totes me pasareu al davant jejejejeje :-)ok:
per cert analleida molt xules les invis

miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cuidat eh i sino li dius al teu maridin que hofaci, muuuakis

molts petonets per totes i amuuuuunt el posttttttt
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: annalleida » dg. oct. 18, 2009 8:21 pm

hola
que tal el finde???? a mi bastant malament, doncs el divendres vaig nar de nit i el dissabte em vaig despertar i no em podia aixecar, estava tota contracturada!!! total que m'en vaig al cap pk em punxessin un voltaren ja que em tocav dissbate nit. doncs el metge no em va voler punxar i em va posar un collarin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! total que ara stic de baixa i demà cap al trauma a vere que tal. stic super aburria :(
pero si es fa quedada mo dieu i si ja no el porto doncs m'apunto :)
us deixo que vaig a menjaralgo
bona nit
annalleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. oct. 19, 2009 1:27 pm

Hola guapissimes toteeeeeeeeees!!! ::love::

Annalleida molt boniques les invis, son sencilles i diferents i cuida't aquesta contractura ! :-)ok:

Miri, vaig llegint la crònica no tardis molt eh? a seguir perquè em tens en ascuas.... :-.:·::

Lluneta com va tot has trobat alguna cosa? :-/ jo seguiré mirant per aquí.

Ise ja ens explicaràs lo del sopar....jijijiji! :-)

Cuca ja t'entenc ja quan dius que a veure si passa el 2009, jo també en tinc ganes ha sigut una me d'any. Ànims !! *.-o-o.*

Ui les demés perdoneu-me però es que em perdo un munt de tants dies....
Com us ha anat el cap de setmana? Nosaltres, el meu Toni, la meva filla-Marta- ,ma mare , la parella de ma mare i jo dissabte vam anar a buscar castanyes....uooooooooooooooooo !!! tenim castanyes fins a Pasqua. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Doncs ens vam tirar més de dues hores i ni me'n vaig enterar...vam omplir-ne 4 cistelles grosses i 1 sac...imagineu-vos... :yium:-) :yium:-) :yium:-)
La veritat que va ser cansat,però ma filla s'ho va passar molt bé....i nosaltres! i dinavem a les 17:30 de la tarda, al tros que té la parella de ma mare ( hi té un cobert amb taules i cadires) ,carn a la brassa i vam estar-nos fins pasades les 19h. Ahir va ser de relax , bueno si no fos perquè havia de netejar el pis, el meu amore va fer el dinar- que li encanta cuinar- i a la nit va marxar a Tarragona perquè aquesta setmana treballa de mati. A veure si troba feina ja per aquí perquè es un rollo tenir el pis i que ell no hi sigui...tota la setmana a casa amb la nena, estem soletes ...bueno amb el gat i la tortuga, jejejeje! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Em sembla que al final ens casem 2...noto que tinc la panxa molt inflamada i crec que ha sigut un retrasillo, algun canvi en el cicle. No tardaran en venir em sembla els pintors...

Vosaltres que tal fleumetes meves? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 19, 2009 8:06 pm

Hola a totes! Torno a pujar el post pq estava mooolt abaix.
Ise ... t'has perdut???? Has vist que t'he enviat un privi?? Aixs mare meva!!!! T'oblides de mi...
Annalleida... les invitacions són una passada!!! M'agraden molt. Cuida't aquesta contractura!!!
Istar... he trobat algo però és molt poc, un mes a un cole concertat no dóna ni per a pipes però em va bé per fer temps i canviar-me a Barcelona al novembre i llavors staré com el teu home i tú... a no sé que em truquin d'algo de la generalitat que no tingui a veure amb ensenyament... tú ves mirant que si puc no marxo... jejeje con tal d'estar amb el meu nen!!!
Miriameta... com va la vida? I la salut?? Cuida't molt eh... i no treballis tant!!!
Cuca... què dir-te!! Clon meu... :-) Estem igual... per lo de dissabte, don't worry!!! Be happy! jejeje
Nuvia, em vas contestar el sms que et vaig enviar... jo crec que no eh... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( com ha anat el finde?
La boda genial... ja us ho contaré... em vaig sentir fleuma total... vaig plorar un munt però un munt... :star::

A la resta, resuciteu... ja!!!!!! que el dia de la vostra boda es va apropant........... i hem de compartir totes experiències i mal de caps!!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 20, 2009 1:53 pm

Hola a totes! Pujo post q no sé pq o en la resta de post es parla molt o al nostre res............. :-( :-( però sempre me'l trobo ben avall... tik a l'insti ja us contaré... :yium:-) acabo de dinar... ara em toquen dos classes més i prou per avui. :yium:-) Avui ha sigut dia intens... i a la generalitat per variar no m'han donat res :--( aixs mare meva!! Jo también tinc ganes que acabi aquest 2009 avere si és millor l'any que ve!!!!! :*:-)
Miri per cert........... on etsssssssssssss???? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dt. oct. 20, 2009 5:45 pm

Hola Guapíssimesss!!

Que tal va tot?! Ja he llegit una mica per sobre i he vist que aneu avançant, jo sóc un desastre, no hi ha manera d'organitzar-me, crec que aquest semestre no m'havia d'haver apuntat a la UOC, perquè vaig de bòlid amb els treballs i la feina i de la boda res de res. Avui m'havia dit m'ha mare si volia anar a veure vestits i li he hagut de dir que no. Aix he d'entregar un treball divendres i vaig fatal!!

Cuca: Quans dies!!! Bueno en realitat quan dies sense parlar amb totes!! Com va tot, ja he vist que també estas bastant enfeinada, ànims!! i el teu amorete que et dongui molta energia possitiva, com les teves compis de foro que t'enviem mooooooooolt Positivissssme!!! :-()-) A veure si avanço la feina i m'apunto a la kedada!!

Ise: Hole Guapíssima!!! Que tal tot, veig que matines molt i plegues força tard, no pot ser això de treballar tant!!! Per cert que vaig molt bé el sopar i tens raó us he d'explicar com va anar, però es tant llarg que si fem kedada us ho explico amb persona i porto fotos. Una Abraçae!!! ::love::

Nuvia: Que tal Guapi!! I el gosset s'ha recuperat?? pobret, la meva gata també es una passada tot ho agafa ella, és una mica floreta!! Com ho portes el tema del vestit, que han arribat els de la botiga de la teva tieta?? Que tenen pàgina web, es que com de moment no tinc temps per anar de botigues si puc començaré a fer tria mirant-los a les web. Una Abraçae!! :-///:

Lluneta: Que tal tot? Ja he vist el video de la boda del teu germà, surts molt guapa!!! Per cert que és això del insti informam, que estic perduda!!! Espero que sigui que has trobat feina, si és així enhorabonaaaaaa!!!! >.-<: :-///: >.-<: :-///:

Istar: Ui ui ui!! Que ja ho tens al caure, 4 mesos 3 setmanes i 3 dies Ànims nena!! A per l'esprintada final!!! >.-<:

Miriameta: Com et trobes?? Espero que millor, t'envio molts ànims i carinyitos per donar-te força!! Per cert avui anaves a fer post-boda a Barcelona no?! Espero que hagi fet bon temps aquí a Lleida a fet fresqueta però de moment no ha plogut que ja és molt! Petonetsss!!! :.0.-0.:

AnnaLleida: Com estas de la contractura? millor? Espero que si, que estiguis totalment recuperada i continuiis amb aquest bon ritme de preparació de boda, a veure si puc venir a la Kedada i ens coneixem, que així si et veig per Bellpuig et podré saludar jejeje!!!

Buniketa: Benvinguda al foro, i enhorabona per la Boda el 2011 serà un bon any!!! No sé si preguntaves algo del fotògraf, per si de cas t'informo del que hem triat nosaltres, és el Rafa Ariño, i el video el farem amb videoperformace.

Nuvolet: Com va tot?! M'ha semblat llegir que ja tens fotograf!! Si es així molt bé, aquestes nenes del 2011 aneu amb molt bon ritme!!!

CC83: Com va tot? Els preparatius, la feina? Espero que molt bé, ja ens contaràs.

PIkys Com estas?? I els nens?? Han millorat!! Espero que sí, perquè sino et faran treballar el doble. Que vagi molt bé!!

Hem sap greu però el sentit de la responsabilitat i el meu amorete hem criden perquè continuii estudian snif, snif!! Espero enllestiro pronte i poder connectar-me algun dia més aquesta setmana. Una Abraçada a totessss!!!!
Amelie l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 21, 2009 6:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: PIKYS » dt. oct. 20, 2009 7:05 pm

Holeeeee noies!!!

Amelie els nens pues be be, ja ens em adaptat tots plegats jejeje. per fi els pares ens comencen a dir que molt be, que ja els hi convenia una mica de ma dura!!! pero si es que ho fem pel seu be!! aix si es que no es poden ni esperar a coneixens.

Lluneta ENHORABONAAAAAAAAAAAA aixi que ja a l'insti??? es igual privada, que concertada que publica la questio es treballar!!!! ara almenys ja tindras en que pensar.

Nosaltres diumenge vam anar a vere el capella que m'havia dit els meus tiets.Es el vicerector, el que ve despres del Bisbe, a sobre categoria jejejeje. ES un home molt majo, i ja ens va fer preguntes per fer la homilia jejeje, ara ens ha dit que busquem la lectura i l'evangeli i les pregaries i que li diguem!!! i que mes endavant ja li direm la musica, l'home va per feina jejejeje. Ara almenys ja tenim capella, no tenim fotograf encara pero tenim capellà jejejeje.

bueno noies la resta totes be no??? a vere si em poso a llegir tot aixo que cada dia hi ha mes coses.

Au men vaig a casa els meus pares que fan el Barça i ma germa el té i el podem veure.

Que vagi molt be i tapeu-se que comença a fer rasca!!!!

una abraçada a totes!!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants