"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 9:50 am

Bon dia ninetes!!! que ja és divendres!!!! uoooohhh :-///:
Que tal es presenta???? ahir pe la tarda gairebè novaig entrar pq entre les classes i a més per la nt vam anar a sopar a cals papes i ja vam tornar tard pq el nen anava de mati.
Tinc ganetes que arribi demà, pq ja vull veure-usss!!!jejejeje.
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 9:53 am

tara ha escrit:Ninetes mireu el meu marcadorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

3 mesos

Nineta!!!! FELICITATSSSSSSS 3 MESETS NOMÉSSS!!!!!!! UOHHHH!!!! :-///: :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 10:30 am

Aixxxx ninetesss!!!!! quin fart de riiure....
Us explico....estic preparant les classes i es clar....ara he encès la tele i he vist que està Bisbal a la tele fent una entrevista...i es clar...ha cantat la cançó que té ara al mercat i una de nova...que es maquiiiiisssimmaa.....doncs m'he fotut un fart de plorar....vaja!!! que ara mateix tinc uns ulls que semblen prèssecs....jejejejeje....i m'estic rient jo soleta aquiiiiiiiiiiiii!!!!! jajajajja
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 16, 2009 11:03 am

NINETEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!

JA ESTIC AQUÍIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!! sort que no us heu passat i no m'ha costat tan posar-me al dia!!!!!

COM ESTEU!!!!!!!!!! QUIN MONOOOOOOOO!!! QUINES GANES de parlar amb vosaltres!!!!!!!!!!! però tinc el cap com un bombo, fa no res que estava dalt l'avió i ara a la feina.........jijij..........i QUIN FRED que fa aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxx les meves ninetes..................anavem tot el dia les 7 companyes de feina i un jefecillo, i res de cibers, ni wifi al hotel (només hi vam estar per dormir) ni res...................

ARA el centre de Santiago xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'ha agradat molt, no hi havia estat mai i molt bunic!!!! us paso una foto meva davant la catedral val?????????jijijijijijijij

Vam acabar les conferències a les 19h.......era feina però interessant...(tot i que a la tarda després de dinar m'adormia!!!jijijij) i després de parrendeo porai a donar un tomet (sempre amb el jefecillo) però bé!!! vam sopar i xarrar i xarrar i xarrar (de feina, però no sempre) i després vam anar a un bar molt boniquet a pendre algo!!!

Ha estat bé.....però he tornat amb més presses per fer la feina i més feina!!!

ARa contesto el que heu dit.................
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 16, 2009 11:12 am

3 mesos

Ei es veritat...jo nose xq mavia fet a la idea q era dema q et qedaven 3 mesos i abia comprat una espelma x bufar el pastis!!!!!jijijiji!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 16, 2009 11:14 am

Nineteeeeesssss!!!!!

us intento escriure ara perque avui dinaré a casa dels papis, i després acompanyo al meu nen al metge a les 3:30 i després tornarem a la fira a seguir mirant cotxes........................noies....no sé si us vaig dir que JA NO TÉ NI EL COTXE....ja està camí del xatarrero!!!!!! està més xof pobret!!!!! jopeta, jo tan així no m'ho esperava.....i auuuuuuuuuuuu...ara si que deixarem estar altres coses i ens comprem un cotxe!!!!! crec que ja us ho vaig dir abans de marxar!!!!!

aiiiiiiiiixxxx com us he trobat a faltar!!!!

a verem per on començo...
PRIMER:
TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 MESOSSSSSSSSSSSSS que fuerteeeeeeeeeeee.....ara si que ja és el temps que vaig tarda jo en preparar la boda eeeeeeeeee, així que espavilaaaaaaaaaaaaaa............que guai!!!!!!!!!!

PAPALLONAaaaaaaaa...t'has emportat el portàtil, tens wifi??? alaaaaaaaaaaaaaa....si si, jo on vaig estar també veia la punteta!!!!jijijijijiji que guai que guai.........JO VOLIA VENIRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! gaudiu que París és genial!!!!!!

GISSSSSSSSSSSSS.............que guai....pizza i mojito!!!!!jijiji i has anat més vegades a SAntiago?? a que el centre és molt bunic??? llàstima que ara a l'hivern treuran el vol!!!!!!!
Ahhhhhhhhh i pel que fa als clauers com que no havíem estat cap dia totes no ho havia dit més....però que escoltaaa, que si vols faig jo el pedido i ja està eeeeeeeeeeee, ho parlem demà!!!!!!!!!!!!vale guapi?????

HAPPI..........PLORONAAAAAAAA jijiji saps que el Bisbal serà papa...jijijijiji......i siiiiiiiiii, vaig anar a santiago per feina....però vaja.....he tingut plaer també...jijijijiji

ESTIUUUUUUUUU...nenaaaaaaaaa, ves amb cuidado amb aquestes coses per anar de ventre perque si tu ja hi vas bé normalment et pot anar malament.........i el teu nen obre una botigueta??????? que guai.....això això, l'has de recolzar!!!!!així m'agrada!!!!!!!

TORSEANN..........com estàs guapiiiiiiiiiiissima, que ja podem fer més detalls ha dit la nur??aix, m'he perdut!!!!! demà ens veiem!!!!

BLACK..........què ja has comprat o el patitu o l'ositu?????? demà vindràs no?? com va la feina aquests dies????

NUR..............ara ja deus estar més tranquil·la, però avui d'excursió no???? o era ahir????? aixxxxxxx demà podem parlar totes!!!! que guaiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

ELXAAAAAAAA...........que em pensava que hauries dit algo del teu soparet dels 9 anys i no sabem res de tu!!!!!!!!!!ande tas metío!!!!!!!!!

NINEETEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS demà a dinar totes juntetes!!!!!
iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 11:17 am

laiac ha escrit:Nineteeeeesssss!!!!!

us intento escriure ara perque avui dinaré a casa dels papis, i després acompanyo al meu nen al metge a les 3:30 i després tornarem a la fira a seguir mirant cotxes........................noies....no sé si us vaig dir que JA NO TÉ NI EL COTXE....ja està camí del xatarrero!!!!!! està més xof pobret!!!!! jopeta, jo tan així no m'ho esperava.....i auuuuuuuuuuuu...ara si que deixarem estar altres coses i ens comprem un cotxe!!!!! crec que ja us ho vaig dir abans de marxar!!!!!

PRIMER:
TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 MESOSSSSSSSSSSSSS que fuerteeeeeeeeeeee.....ara si que ja és el temps que vaig tarda jo en preparar la boda eeeeeeeeee, així que espavilaaaaaaaaaaaaaa............que guai!!!!!!!!!!

PAPALLONAaaaaaaaa...t'has emportat el portàtil, tens wifi??? alaaaaaaaaaaaaaa....si si, jo on vaig estar també veia la punteta!!!!jijijijijiji que guai que guai.........JO VOLIA VENIRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! gaudiu que París és genial!!!!!!

GISSSSSSSSSSSSS.............que guai....pizza i mojito!!!!!jijiji i has anat més vegades a SAntiago?? a que el centre és molt bunic??? llàstima que ara a l'hivern treuran el vol!!!!!!!
Ahhhhhhhhh i pel que fa als clauers com que no havíem estat cap dia totes no ho havia dit més....però que escoltaaa, que si vols faig jo el pedido i ja està eeeeeeeeeeee, ho parlem demà!!!!!!!!!!!!vale guapi?????

HAPPI..........PLORONAAAAAAAA jijiji saps que el Bisbal serà papa...jijijijiji......i siiiiiiiiii, vaig anar a santiago per feina....però vaja.....he tingut plaer també...jijijijiji

ESTIUUUUUUUUU...nenaaaaaaaaa, ves amb cuidado amb aquestes coses per anar de ventre perque si tu ja hi vas bé normalment et pot anar malament.........i el teu nen obre una botigueta??????? que guai.....això això, l'has de recolzar!!!!!així m'agrada!!!!!!!

TORSEANN..........com estàs guapiiiiiiiiiiissima, que ja podem fer més detalls ha dit la nur??aix, m'he perdut!!!!! demà ens veiem!!!!

BLACK..........què ja has comprat o el patitu o l'ositu?????? demà vindràs no?? com va la feina aquests dies????

NUR..............ara ja deus estar més tranquil·la, però avui d'excursió no???? o era ahir????? aixxxxxxx demà podem parlar totes!!!! que guaiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

ELXAAAAAAAA...........que em pensava que hauries dit algo del teu soparet dels 9 anys i no sabem res de tu!!!!!!!!!!ande tas metío!!!!!!!!!

Ja tornes a ser aquiii!!!!!!!!!!! :-///: :-///: demà ens veiem, no?????? ja ens expliaràs que tal anat...
Sempre m'han dit queSantiago és un ciutat molt maca....la meva sister va star vauns anys i diu que si no haguès estat per la pluja....haguès sigut molt i molt xuloooo!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 16, 2009 12:22 pm

SEGON TEMA:

DINAR!!!!! pos noies, ja veig que ens em repartit més o menys...si al final la torseann ja porta els "avalorios" de plàstic doncs no ca que cadascuna en porti algo!!!!!!

Així que...jo portaré la mousse de tonyina com heu dit i una coca-cola light!!!!! us va bé......així ja hi ha algo de beure!!!

i ja he vist el plànol!!!!!!!
Nineteeeeeeeeesssssss.....les que som de la zona podríem anar juntes..........l'unic que-.....jo no marxaré tard tard eeeeee, que el nen està sol )tot i això va a dinar a casa de sa cosina que és el seu cumple (jo també hi havia d'anar però ja vaig avisar que tenia un compromís més important)!!!!jijjji AMB LES NINETEEEEEEEEESSSSS!!!!!
així que nu sé....ostres però.....si agafo el cotxe deixo al josep sense, i ha d'anar a Reus!!!!!!!!!!!no hi pensava!!!!!! doncs potser hauré d'anar amb algú de vosaltres i tornar quan sigui doncs............!!!!!!

aix aix aix....que guai!!!!

NINETES...fa una hora que tenia escrit aquest misi i no us l'havia pogut enviar que m'ha enxampat el director!!!!!

Patuneeeeeeeeeetsssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 16, 2009 1:59 pm

Boniques!!! per fi divendres!!! :-///: :-///: :-///:
Que guay!!! demà estarem totes juntetes!!! que bé que ens ho passarem!!!

Aquesta tarda aniré al dentista, perquè m'han sortit unes llaguetes blanques i no sé... no m'agraden gens... podrien ser fongs? aix... espero que no! a veure què em diuen... El meu nino diu que si que poden ser fongs provocats per una mala higiene dels aparells del dentista... quin mal rollo! diu de denunciar-los! però ni tan sols sé segur què són...
Ja us explicaré...

Tara!!! Que guay!!! 3 meses!!! Enhorabuena!!! esto se acerca mucho neni... que fuerte!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. oct. 16, 2009 3:11 pm

Hola ninetes... :-( que tal??
Estic molt xof... :-( estic amb angines...
Ahir pel matí quan em vaig llevar no sabia lo que tenia... tenia febra i molt mal de gola... Total, que vaig trucar al cole que no em trovaba bé, i que amb aquelles condicions no hi podia anar. I ahir no tenia forces per res!! Em vaig passar tot lo dia al llit!! Només em vaig llevar per anar al metge a que em receptessin algo... i res, 8 dies d'antibiòtics!!! I a l'arribar a casa un altre cop cap al llit!! Imagineu-vos lo xof que estava que no em veia ni en forces de poder-me conectar!!! Amb lo viciada que hi estic!! Pero no em veia amb forces de venir a l'ordenador!
Avui encara estic amb febra, i no em baixa!! Amb totes les potingues que m'arribo a pendre!!! És més, tenia més febra aquest matí que no pas ahir!!! 38,5 nenes!! :star:: I em noto molt agilipollada...
Avui m'he passat tot el matí al llit... I ara m'he llevat una estona perque tinc l'esquena feta caldo d'estar tantes hores al llit... :-( Ja no sé com posar-me...
No em ve de gust menjar res. Ahir no vaig menjar res en tot lo dia!! Avui he menjat peixet i he vist les estrelles a l'empassar-me'l!! Weno... la part positiva... m'està quedant una panxa més plana!!! Fa goig veure-la!!!!
Com em fa mal la gola, em costa parlar... i el meu nen riu de mi perque diu que parlo igual que la Raquel de Ventdelpla... jo per aquí mig moribunda i ell rient de mi!!! Vosaltres creieu??
Vaya rollaso us estic fotent!
Doncs ahir havia de ser la tornada a la normalitat al meu horari al cole... i em vaig llevar amb això!! Res de tornada a la normalitat!! I res de poder anar a l'excurció d'avui amb els pekes de 5 anys... i com us podeu imaginar... res de poder venir al dinar... res de poder anar al concert... res de RES del que tenia planejat aquest finde!!! :-( I em fa una ràbia!!
Estic xof, i només en pensar que demà no podré venir al dinar encara m'hi sento més!!
Aquest matí ho pensava: tinc un gafe amb les kedades?? o que????? Un dia no puc venir perque em ratllen el cotxe!! L'altre dia tampoc puc venir pel consell escolar!! I ara aquest finde amb angines!!!! En serio que ho penso, eh, que tinc un gafe amb les quedades!!!! :-( Tinc molta mala sort!!!
Weno... vaig a estirar-me una estoneta. A veure si entro més tard, i sino, que vagi molt bé demà! I penseu en mi!! Que jo pensaré molt en vosaltres... :-(
Petonets
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 16, 2009 3:41 pm

Nur nena no tu prenguis aixi...a partir dara no planifiquis venir a les qedades i aixi el gafe no sabra si vols venir o no..jijijijijijijiji!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Per lo de les angines i la febre millora't q ara ia un munt de gent aixi sobretot els pares de nens petits, mestres i crios esta clar!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:05 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!

Ara us passo un mail amb l'adreça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

[url]Ninetes ja tinc les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/url]

Papallona, nena ja esteu a Parissssssssssssssssssssssssssssssssss! Que us ho passeu molt be!

Laiac, ja estas de cami?????????????????

Gis, que tal acabo ayer gh? y el mojito, que tal?????????????

Black, no se porta una mica d'embotit o formatges! El que et fagi gracia!

Nur, que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu, ja estas millor de la panxa?

Elxa, nena donde estas?????????????????????????????'

Happi, que tal?????????????????????????

Torsaeann, nena us entendreu amb el planol i l'explicacio???????

Suposo que si que arribarem amb el plànol¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet molt gran bonica¡¡¡¡ i demà a veure les fotos ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Sobre el tema de plats, gots i tot, està al cotxe¡¡¡¡¡¡ ja ho tinc tot¡¡¡¡¡¡

Un petonet i fins demà¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:06 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes bon dia...

Papallona q be q deus estar..quina enveja alli a paris...a la torre eiffel, al arc del triomf, tomban per les botigetes i jo q se quantes coses mes ian a paris ja q no mi an portat mai!!!

Tara de la panxa fatal men vai xo moltissim estic pensat de posarme un tap uns retortijons...ja no em pendre mes aqells sobres..sort q a amare no li van fer efecte xq sino...!!!

Bueno men vai a netejar el local q te el noi xq alfinal sa decidit a obrir la botiga de bicicletes i ja quasi q o te tot pintat ara netejarem polirem el terra i de mentres farem papaeleo...aixi q de moment els mobles i altres sauran desperar i ja veurem si ens podem permetre el luxe de fer la hipoteca del pis...!!!Bueno dintre de tot aixo estic contenta xq tingui iniciativa i em penso q ens aurem dapretar mol el cinturo!!!ni sopars, ni festes, ni beure, ni concerts, ni circ du soleil...etc!!!qina depressio xo si ell es el q li fa falta ara q no te feina...dns jo lapollo!!!jijijiji!!!

Bueno ninetes a totes un peto i fins despres

Nena...que fort no? jo no sabia que el teu nen no tenia feina? on te el local? obrireu els dos una botiga?
Explica explica¡¡¡¡¡¡

Un petó i a vigilar amb la panxa oks?
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:08 pm

3 mesos

3 MESOS QUE FORT¡¡¡¡¡

MOLTES FELICITATS¡¡¡¡¡¡¡

AIXÒ ESTÀ AQUI¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:09 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Aixxxx ninetesss!!!!! quin fart de riiure....
Us explico....estic preparant les classes i es clar....ara he encès la tele i he vist que està Bisbal a la tele fent una entrevista...i es clar...ha cantat la cançó que té ara al mercat i una de nova...que es maquiiiiisssimmaa.....doncs m'he fotut un fart de plorar....vaja!!! que ara mateix tinc uns ulls que semblen prèssecs....jejejejeje....i m'estic rient jo soleta aquiiiiiiiiiiiii!!!!! jajajajja

Quina cançó era? jajajajajajajjajaja
Un petó¡¡¡¡¡fins demà¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:11 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeesssss!!!!!

PRIMER:

Nena¡¡¡¡¡ que guapa estàs no? la catedral és molt guay.... jo no he esta't mai a santiago però tinc moltes ganes¡¡¡¡¡
Demà suposo que al Javi va a dinar a casa la seva germana o sigui que jo tindré la meva tartrana de cotxe però et puc passar a recollir. Ja em diràs alguna cosa oks?
Un petó.

Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:12 pm

Giss ha escrit:Boniques!!! per fi divendres!!! :-///: :-///: :-///:
Que guay!!! demà estarem totes juntetes!!! que bé que ens ho passarem!!!

Aquesta tarda aniré al dentista, perquè m'han sortit unes llaguetes blanques i no sé... no m'agraden gens... podrien ser fongs? aix... espero que no! a veure què em diuen... El meu nino diu que si que poden ser fongs provocats per una mala higiene dels aparells del dentista... quin mal rollo! diu de denunciar-los! però ni tan sols sé segur què són...
Ja us explicaré...

Tara!!! Que guay!!! 3 meses!!! Enhorabuena!!! esto se acerca mucho neni... que fuerte!

Que fort el tema de dentista no?
Ja explicaràs el que val?
Un petó i fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:13 pm

elxa ha escrit:Hola holita, ya estoy en mi casita!!!!!!!!! yuuhhhhhuuuu!!!!!!!!!!

por fin! soy libre!!! si! si! si!!!!!jejejeje.........(pensareis que estoy loca, pero loca me a traido a mi esta semana todo! uf! quin munt de feina nenes! mañana os explico todo)

Me he puesto "un poco al dia" digo un poco pq me faltaban muchas paginas por leer y he leido bastante rapido, he visto que algunas de viaje, otras de dentista, otras con las clases, otras con el trabajo.........cada loca con su tema.........jejejee....

Sobre mañana por supuestisimo que yo voy, acabo de ver el email de la dirección de tu casa tara, me esperaré a las 5 que acabes de currar y te llamo vale, así hablamos de lo que llevo yo y como llegar.
A las que venis del morell y alrededores, habeis kedado para ir juntas? es por no ir sola en el coche.

Elxa, demà ja ens expliques que tal tota aquesta setmana val?
Vols quedà demà amb nosaltres?
Ja em dius alguna cosa oks?
Un petó
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dv. oct. 16, 2009 5:15 pm

Bueno ninetes!

Que tal la tarda, veig que la llista de dema es va escursant!

Nur, nena millora't, tranquila que hi ha mes dies que llangonisses! Si necessites res!

Bueno ninetes, anem a veure els bruixots d'alcover, elxa te apuntas?

Gis, nena no creo que sea tan grave, las llagas de la boca se hacen muy escandalosas pero con un tratamiento arreglado y no creo que sea por el material del dentista, mira yo tres años de dentistas y nunca me ha pasado nada, bueno a ver que te dicen!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:21 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes... :-( que tal??
Estic molt xof... :-( estic amb angines...
Ahir pel matí quan em vaig llevar no sabia lo que tenia... tenia febra i molt mal de gola... Total, que vaig trucar al cole que no em trovaba bé, i que amb aquelles condicions no hi podia anar. I ahir no tenia forces per res!! Em vaig passar tot lo dia al llit!! Només em vaig llevar per anar al metge a que em receptessin algo... i res, 8 dies d'antibiòtics!!! I a l'arribar a casa un altre cop cap al llit!! Imagineu-vos lo xof que estava que no em veia ni en forces de poder-me conectar!!! Amb lo viciada que hi estic!! Pero no em veia amb forces de venir a l'ordenador!
Avui encara estic amb febra, i no em baixa!! Amb totes les potingues que m'arribo a pendre!!! És més, tenia més febra aquest matí que no pas ahir!!! 38,5 nenes!! :star:: I em noto molt agilipollada...
Avui m'he passat tot el matí al llit... I ara m'he llevat una estona perque tinc l'esquena feta caldo d'estar tantes hores al llit... :-( Ja no sé com posar-me...
No em ve de gust menjar res. Ahir no vaig menjar res en tot lo dia!! Avui he menjat peixet i he vist les estrelles a l'empassar-me'l!! Weno... la part positiva... m'està quedant una panxa més plana!!! Fa goig veure-la!!!!
Com em fa mal la gola, em costa parlar... i el meu nen riu de mi perque diu que parlo igual que la Raquel de Ventdelpla... jo per aquí mig moribunda i ell rient de mi!!! Vosaltres creieu??
Vaya rollaso us estic fotent!
Doncs ahir havia de ser la tornada a la normalitat al meu horari al cole... i em vaig llevar amb això!! Res de tornada a la normalitat!! I res de poder anar a l'excurció d'avui amb els pekes de 5 anys... i com us podeu imaginar... res de poder venir al dinar... res de poder anar al concert... res de RES del que tenia planejat aquest finde!!! :-( I em fa una ràbia!!
Estic xof, i només en pensar que demà no podré venir al dinar encara m'hi sento més!!
Aquest matí ho pensava: tinc un gafe amb les kedades?? o que????? Un dia no puc venir perque em ratllen el cotxe!! L'altre dia tampoc puc venir pel consell escolar!! I ara aquest finde amb angines!!!! En serio que ho penso, eh, que tinc un gafe amb les quedades!!!! :-( Tinc molta mala sort!!!
Weno... vaig a estirar-me una estoneta. A veure si entro més tard, i sino, que vagi molt bé demà! I penseu en mi!! Que jo pensaré molt en vosaltres... :-(
Petonets

Nena....com estàs?
Jo ahir també em vaig llevar amb molt mal la gola, jo patia ja que també soc molt propenssa a tenir anguines i vaig penssar MERDA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ però veig que tinc la gola molt irritada però no tinc pus i jo per ara, em trobo bé a part de la molèstia de la gola.
Millora't i ens veiem a la pròxima que hi han més dies que olles¡¡¡¡¡¡¡
Ara, el que tens que fer es cuidar-te oks?
Un petonet molt fort bonica i no pateixis que demà brindarem per tu oks?
Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants