Que tal es presenta???? ahir pe la tarda gairebè novaig entrar pq entre les classes i a més per la nt vam anar a sopar a cals papes i ja vam tornar tard pq el nen anava de mati.
Tinc ganetes que arribi demà, pq ja vull veure-usss!!!jejejeje.
Autor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 9:50 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 9:53 am
tara ha escrit:Ninetes mireu el meu marcadorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
3 mesos

Autor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 10:30 am

Autor: laiac » dv. oct. 16, 2009 11:03 am

Autor: estiu2010 » dv. oct. 16, 2009 11:12 am
3 mesos

Autor: laiac » dv. oct. 16, 2009 11:14 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. oct. 16, 2009 11:17 am
laiac ha escrit:Nineteeeeesssss!!!!!
us intento escriure ara perque avui dinaré a casa dels papis, i després acompanyo al meu nen al metge a les 3:30 i després tornarem a la fira a seguir mirant cotxes........................noies....no sé si us vaig dir que JA NO TÉ NI EL COTXE....ja està camí del xatarrero!!!!!! està més xof pobret!!!!! jopeta, jo tan així no m'ho esperava.....i auuuuuuuuuuuu...ara si que deixarem estar altres coses i ens comprem un cotxe!!!!! crec que ja us ho vaig dir abans de marxar!!!!!
aiiiiiiiiixxxx com us he trobat a faltar!!!!
a verem per on començo...
PRIMER:
TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 MESOSSSSSSSSSSSSS que fuerteeeeeeeeeeee.....ara si que ja és el temps que vaig tarda jo en preparar la boda eeeeeeeeee, així que espavilaaaaaaaaaaaaaa............que guai!!!!!!!!!!
PAPALLONAaaaaaaaa...t'has emportat el portàtil, tens wifi??? alaaaaaaaaaaaaaa....si si, jo on vaig estar també veia la punteta!!!!jijijijijiji que guai que guai.........JO VOLIA VENIRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! gaudiu que París és genial!!!!!!
GISSSSSSSSSSSSS.............que guai....pizza i mojito!!!!!jijiji i has anat més vegades a SAntiago?? a que el centre és molt bunic??? llàstima que ara a l'hivern treuran el vol!!!!!!!
Ahhhhhhhhh i pel que fa als clauers com que no havíem estat cap dia totes no ho havia dit més....però que escoltaaa, que si vols faig jo el pedido i ja està eeeeeeeeeeee, ho parlem demà!!!!!!!!!!!!vale guapi?????
HAPPI..........PLORONAAAAAAAA jijiji saps que el Bisbal serà papa...jijijijiji......i siiiiiiiiii, vaig anar a santiago per feina....però vaja.....he tingut plaer també...jijijijiji
ESTIUUUUUUUUU...nenaaaaaaaaa, ves amb cuidado amb aquestes coses per anar de ventre perque si tu ja hi vas bé normalment et pot anar malament.........i el teu nen obre una botigueta??????? que guai.....això això, l'has de recolzar!!!!!així m'agrada!!!!!!!
TORSEANN..........com estàs guapiiiiiiiiiiissima, que ja podem fer més detalls ha dit la nur??aix, m'he perdut!!!!! demà ens veiem!!!!
BLACK..........què ja has comprat o el patitu o l'ositu?????? demà vindràs no?? com va la feina aquests dies????
NUR..............ara ja deus estar més tranquil·la, però avui d'excursió no???? o era ahir????? aixxxxxxx demà podem parlar totes!!!! que guaiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
ELXAAAAAAAA...........que em pensava que hauries dit algo del teu soparet dels 9 anys i no sabem res de tu!!!!!!!!!!ande tas metío!!!!!!!!!
NINEETEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS demà a dinar totes juntetes!!!!!
iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
demà ens veiem, no?????? ja ens expliaràs que tal anat...
Autor: laiac » dv. oct. 16, 2009 12:22 pm

Autor: Giss » dv. oct. 16, 2009 1:59 pm

Autor: nur_jor » dv. oct. 16, 2009 3:11 pm
que tal??
estic amb angines...
I em noto molt agilipollada...
Ja no sé com posar-me...
I em fa una ràbia!!
Tinc molta mala sort!!!

Autor: estiu2010 » dv. oct. 16, 2009 3:41 pm

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:05 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!
Ara us passo un mail amb l'adreça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
[url]Ninetes ja tinc les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/url]
Papallona, nena ja esteu a Parissssssssssssssssssssssssssssssssss! Que us ho passeu molt be!
Laiac, ja estas de cami?????????????????
Gis, que tal acabo ayer gh? y el mojito, que tal?????????????
Black, no se porta una mica d'embotit o formatges! El que et fagi gracia!
Nur, que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estiu, ja estas millor de la panxa?
Elxa, nena donde estas?????????????????????????????'
Happi, que tal?????????????????????????
Torsaeann, nena us entendreu amb el planol i l'explicacio???????

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:06 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetes bon dia...
Papallona q be q deus estar..quina enveja alli a paris...a la torre eiffel, al arc del triomf, tomban per les botigetes i jo q se quantes coses mes ian a paris ja q no mi an portat mai!!!
Tara de la panxa fatal men vai xo moltissim estic pensat de posarme un tap uns retortijons...ja no em pendre mes aqells sobres..sort q a amare no li van fer efecte xq sino...!!!
Bueno men vai a netejar el local q te el noi xq alfinal sa decidit a obrir la botiga de bicicletes i ja quasi q o te tot pintat ara netejarem polirem el terra i de mentres farem papaeleo...aixi q de moment els mobles i altres sauran desperar i ja veurem si ens podem permetre el luxe de fer la hipoteca del pis...!!!Bueno dintre de tot aixo estic contenta xq tingui iniciativa i em penso q ens aurem dapretar mol el cinturo!!!ni sopars, ni festes, ni beure, ni concerts, ni circ du soleil...etc!!!qina depressio xo si ell es el q li fa falta ara q no te feina...dns jo lapollo!!!jijijiji!!!
Bueno ninetes a totes un peto i fins despres

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:08 pm
3 mesos

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:09 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Aixxxx ninetesss!!!!! quin fart de riiure....
Us explico....estic preparant les classes i es clar....ara he encès la tele i he vist que està Bisbal a la tele fent una entrevista...i es clar...ha cantat la cançó que té ara al mercat i una de nova...que es maquiiiiisssimmaa.....doncs m'he fotut un fart de plorar....vaja!!! que ara mateix tinc uns ulls que semblen prèssecs....jejejejeje....i m'estic rient jo soleta aquiiiiiiiiiiiii!!!!! jajajajja

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:11 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeesssss!!!!!
us intento escriure ara perque avui dinaré a casa dels papis, i després acompanyo al meu nen al metge a les 3:30 i després tornarem a la fira a seguir mirant cotxes........................noies....no sé si us vaig dir que JA NO TÉ NI EL COTXE....ja està camí del xatarrero!!!!!! està més xof pobret!!!!! jopeta, jo tan així no m'ho esperava.....i auuuuuuuuuuuu...ara si que deixarem estar altres coses i ens comprem un cotxe!!!!! crec que ja us ho vaig dir abans de marxar!!!!!
aiiiiiiiiixxxx com us he trobat a faltar!!!!
a verem per on començo...
PRIMER:
TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 MESOSSSSSSSSSSSSS que fuerteeeeeeeeeeee.....ara si que ja és el temps que vaig tarda jo en preparar la boda eeeeeeeeee, així que espavilaaaaaaaaaaaaaa............que guai!!!!!!!!!!
PAPALLONAaaaaaaaa...t'has emportat el portàtil, tens wifi??? alaaaaaaaaaaaaaa....si si, jo on vaig estar també veia la punteta!!!!jijijijijiji que guai que guai.........JO VOLIA VENIRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! gaudiu que París és genial!!!!!!
GISSSSSSSSSSSSS.............que guai....pizza i mojito!!!!!jijiji i has anat més vegades a SAntiago?? a que el centre és molt bunic??? llàstima que ara a l'hivern treuran el vol!!!!!!!
Ahhhhhhhhh i pel que fa als clauers com que no havíem estat cap dia totes no ho havia dit més....però que escoltaaa, que si vols faig jo el pedido i ja està eeeeeeeeeeee, ho parlem demà!!!!!!!!!!!!vale guapi?????
HAPPI..........PLORONAAAAAAAA jijiji saps que el Bisbal serà papa...jijijijiji......i siiiiiiiiii, vaig anar a santiago per feina....però vaja.....he tingut plaer també...jijijijiji
Nena¡¡¡¡¡ que guapa estàs no? la catedral és molt guay.... jo no he esta't mai a santiago però tinc moltes ganes¡¡¡¡¡
Demà suposo que al Javi va a dinar a casa la seva germana o sigui que jo tindré la meva tartrana de cotxe però et puc passar a recollir. Ja em diràs alguna cosa oks?
Un petó.
ESTIUUUUUUUUU...nenaaaaaaaaa, ves amb cuidado amb aquestes coses per anar de ventre perque si tu ja hi vas bé normalment et pot anar malament.........i el teu nen obre una botigueta??????? que guai.....això això, l'has de recolzar!!!!!així m'agrada!!!!!!!
TORSEANN..........com estàs guapiiiiiiiiiiissima, que ja podem fer més detalls ha dit la nur??aix, m'he perdut!!!!! demà ens veiem!!!!
BLACK..........què ja has comprat o el patitu o l'ositu?????? demà vindràs no?? com va la feina aquests dies????
NUR..............ara ja deus estar més tranquil·la, però avui d'excursió no???? o era ahir????? aixxxxxxx demà podem parlar totes!!!! que guaiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
ELXAAAAAAAA...........que em pensava que hauries dit algo del teu soparet dels 9 anys i no sabem res de tu!!!!!!!!!!ande tas metío!!!!!!!!!
NINEETEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS demà a dinar totes juntetes!!!!!
iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:12 pm
Giss ha escrit:Boniques!!! per fi divendres!!!![]()
![]()
![]()
Que guay!!! demà estarem totes juntetes!!! que bé que ens ho passarem!!!
Aquesta tarda aniré al dentista, perquè m'han sortit unes llaguetes blanques i no sé... no m'agraden gens... podrien ser fongs? aix... espero que no! a veure què em diuen... El meu nino diu que si que poden ser fongs provocats per una mala higiene dels aparells del dentista... quin mal rollo! diu de denunciar-los! però ni tan sols sé segur què són...
Ja us explicaré...
Tara!!! Que guay!!! 3 meses!!! Enhorabuena!!! esto se acerca mucho neni... que fuerte!

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:13 pm
elxa ha escrit:Hola holita, ya estoy en mi casita!!!!!!!!! yuuhhhhhuuuu!!!!!!!!!!
por fin! soy libre!!! si! si! si!!!!!jejejeje.........(pensareis que estoy loca, pero loca me a traido a mi esta semana todo! uf! quin munt de feina nenes! mañana os explico todo)
Me he puesto "un poco al dia" digo un poco pq me faltaban muchas paginas por leer y he leido bastante rapido, he visto que algunas de viaje, otras de dentista, otras con las clases, otras con el trabajo.........cada loca con su tema.........jejejee....
Sobre mañana por supuestisimo que yo voy, acabo de ver el email de la dirección de tu casa tara, me esperaré a las 5 que acabes de currar y te llamo vale, así hablamos de lo que llevo yo y como llegar.
A las que venis del morell y alrededores, habeis kedado para ir juntas? es por no ir sola en el coche.

Autor: tara » dv. oct. 16, 2009 5:15 pm

Autor: torsaeann » dv. oct. 16, 2009 5:21 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes...que tal??
Estic molt xof...estic amb angines...
Ahir pel matí quan em vaig llevar no sabia lo que tenia... tenia febra i molt mal de gola... Total, que vaig trucar al cole que no em trovaba bé, i que amb aquelles condicions no hi podia anar. I ahir no tenia forces per res!! Em vaig passar tot lo dia al llit!! Només em vaig llevar per anar al metge a que em receptessin algo... i res, 8 dies d'antibiòtics!!! I a l'arribar a casa un altre cop cap al llit!! Imagineu-vos lo xof que estava que no em veia ni en forces de poder-me conectar!!! Amb lo viciada que hi estic!! Pero no em veia amb forces de venir a l'ordenador!
Avui encara estic amb febra, i no em baixa!! Amb totes les potingues que m'arribo a pendre!!! És més, tenia més febra aquest matí que no pas ahir!!! 38,5 nenes!!I em noto molt agilipollada...
Avui m'he passat tot el matí al llit... I ara m'he llevat una estona perque tinc l'esquena feta caldo d'estar tantes hores al llit...Ja no sé com posar-me...
No em ve de gust menjar res. Ahir no vaig menjar res en tot lo dia!! Avui he menjat peixet i he vist les estrelles a l'empassar-me'l!! Weno... la part positiva... m'està quedant una panxa més plana!!! Fa goig veure-la!!!!
Com em fa mal la gola, em costa parlar... i el meu nen riu de mi perque diu que parlo igual que la Raquel de Ventdelpla... jo per aquí mig moribunda i ell rient de mi!!! Vosaltres creieu??
Vaya rollaso us estic fotent!
Doncs ahir havia de ser la tornada a la normalitat al meu horari al cole... i em vaig llevar amb això!! Res de tornada a la normalitat!! I res de poder anar a l'excurció d'avui amb els pekes de 5 anys... i com us podeu imaginar... res de poder venir al dinar... res de poder anar al concert... res de RES del que tenia planejat aquest finde!!!I em fa una ràbia!!
Estic xof, i només en pensar que demà no podré venir al dinar encara m'hi sento més!!
Aquest matí ho pensava: tinc un gafe amb les kedades?? o que????? Un dia no puc venir perque em ratllen el cotxe!! L'altre dia tampoc puc venir pel consell escolar!! I ara aquest finde amb angines!!!! En serio que ho penso, eh, que tinc un gafe amb les quedades!!!!Tinc molta mala sort!!!
Weno... vaig a estirar-me una estoneta. A veure si entro més tard, i sino, que vagi molt bé demà! I penseu en mi!! Que jo pensaré molt en vosaltres...![]()
Petonets